Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Saskia: hmmm spannend! Misschien maak jij wat langzamer hcg aan en test je wat later positief... Ik zie dat je je langste cyclus hebt gepakt, enig idee wanneer je eisprong is geweest? Hoe was het in Engeland? Enne succes met broekloeren he ;)

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Geen idee eigenlijk, maar heb de hele cyclus door wel aardig geklust..
    Zal dus vast wel een keer tijdens de vruchtbare periode zijn geweest ;)

Engeland was heel erg leuk, jammer dat het dan altijd zo snel voorbij gaat..
    Vandaag nog een beetje in huis rommelen, de was doen etc en morgen gewoon weer aan het werk.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hee allemaal, dankje voor de felicitaties! :)
    naa trouwen met een dikke buik wil ik liever niet, dat heb ik nooit zo geweldig gevonden (voor mezelf dan haha)
    Vandaar dat we ook nog een hele tijd wachten met een datum plannen, eerst eens kijken of het lukt om zwanger te worden..:D
    Vind het ook wel fijn om nog een tijdje te wachten, voel mezelf nog zo jong om in een trouwjurk te gaan staan.
    Dan vind ik 24 of zo een mooiere leeftijd :) Dus dat komt goed uit, want zo lang willen we oook nog wachten ongeveer :)

Voor alle wachtende meiden: hoop op gauw meer duidelijkheid voor jullie!

Ik denk dat nu het nieuws dat we gaan trouwen er is, wel wat meer mensen gaan verwachten dat we voor een kindje gaan.
    Ik heb tegen genoeg mensen gezegd dat ik eerst een kindje zou willen, en dan trouwen. Dus als ze even nadenken, weten ze ook wel waarom we nog een jaar of 2 willen wachten ;)
    Maar goed, dat zien we allemaal wel..

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Wachten is inderdaad vervelend. En ik zou dolgraag willen. Heb me er nu wel bij neergelegd dat ik zo'n vreemde cyclus heb. Wacht gewoon af. Ik wil eerst mijn blaasontsteking weg hebben en dan zien we wel weer. Heb gisteren mijn laatste antibiotica gehad. Moet morgen of overmorgen weer een plasje brengen. Dat wacht ik netjes af.

5. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Goeienavond allemaal!

Weer even bijgelezen... :D

Ik dacht al deze maand dat we te laat geklust hadden. En inderdaad.
    Gisteren een test gedaan; negatief :(
    Ik had het echt even helemaal gehad met alles, die tien minuten wachten tot er misschien een streepje staat is echt een hel :cry: Alle emoties barsten dan weer los.
    Nou ja, vanmorgen ongesteld geworden. Weten we dat ook weer.

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Vervelend zeg Stier :(
    Hopen dat deze ronde je wel geluk brengt..

Hier had ik vandaag een negatieve test, dus zit hier nog steeds in onzekerheid..

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Saskia, vervelend dat je een negatieve test had, laat nu de ongi maar snel komen, of heeeeeeel lang wegblijven...
    Fijn dat Engeland leuk was....

@Stier, balen dat je ongi er is...

@Zethu, ik wacht nog steeds met je mee meid.... hier ook nog steeds geen ongi...

@Linda, ik hoop dat je snel zwanger mag raken en je droom kan waarmaken....

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    jammer stier: hopenlijk volgende ronde meer geluk.

Saskia, vervelend he die nega testen. Ik heb sinds vrijdag niet meer getest. Ga ik ook niet doen zolang ik niet weet of mijn blaasontsteking over is. De HA was hier ook niet duidelijk in, morgen of overmorgen. Ik ga ze morgen maar ff bellen wanneer ik moet brengen.

9. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    balen!stier, weer iemand die de volgende ronde in moet!

Saskia; niet vergeten dat een positieve test ook wat langer kan duren he?voordat die hormonen aangemaakt zijn....

Hemeltje; ik heb een heeeele grote bank dus natuurlijk mag je erbij :) samen wachten is veel leuker!

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ja ik weet het, was alleen zo blij met mijn regelmatige cyclus en ben nu bang dat ik gewoon heel laat ga ontpillen..

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik was 3,5 jaar geleden ook al eens gestopt met de pil. Heb het 2 of 3 keer netjes om de 4 weken gehad en toen was ik ineens overtijd. Schijnbaar was ik toen ook laat met ontpillen.

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    En dames, hoe is het hier vandaag?

Bij mij nog altijd hetzelfde verhaal. zit nog te twijfelen of ik vandaag of morgen mijn plasje ga brengen.

13. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Zethu, heeft de huisarts niet gezegd wanneer je weer terug moest komen dan? Kan me voorstellen dat je liever vandaag dan morgen gaat. Het viel me trouwens nu pas op dat wij precies op dezelfde dag de laatste pil hebben genomen ;) Hoop voor je dat je gewoon zwanger bent hoor, dan is het het wachten waard!

Hoe gaat het hier.. tja erg verwarrend. Ik weet dat we goed geklust hebben, m'n temp is mooi hoog en ik voel allemaal dingen waardoor ik stiekem ga hopen. Als ik niet al zo vaak had gelezen dat zoveel meiden dit hebben zou ik gewoon denken dat ik zwanger ben. Maar ja, als ik er teveel op ga rekenen ben ik bang dat de teleurstelling zo groot is. Eigenlijk zou ik zondag kunnen testen maar dan hebben we logees; ipv het naar voren te schuiven wil ik wachten tot maandag of gewoon wachten op m'n ongi... het zal toch niet zo zijn dat ik nu ineens geduld krijg?!

En hoe is het met de rest van de ladies?

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik zie het inderdaad. Grappig. Alleen ik heb megalange cycli. Mijn symptomen beginnen af te zwakken. Tenminste dat dacht ik. Vanmorgen was ik me weer een portie misselijk. En ja, ik kan misselijk zijn van mijn maagklachten, maar dit voelde anders. Ik weet het niet meer.

Huisarts heeft me inderdaad niet duidelijk gezegd wanneer ik mijn plasje moest gaan inleveren ter controle, ze zei: dinsdag of woensdag. Ik heb strax ff gebeld en de assistente zei dat de antiobiotica die ik had een uitwerktijd heeft van 2 dagen, dus dat ik morgen mijn plasje kan brengen.

Dat had ik dus toen ik mijn NOD had, mijn vriend was de woensdag ervoor jarig geweest en ik kon dus ook niet gaan testen. Maar goed dat ik dat niet gedaan had, anders had ik slechte zin gehad.

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee.. wat veel berichtjes weer!

Ik heb echt een heeeerlijke tijd gehad in Spanje.. en kon voor heel even toch ook het voordeel zien van niet zwanger zijn ;) Lekker zonder al te veel te hoeven plannen een weekendje weg met een vriendin. Het was heerlijk weer en we hebben 3 dagen lekker door de stad geslenterd :)

Las in de berichtjes dat er wel veel mensen overtijd zijn zeg! Jammer dat nog niemand een positieve test heeft gehad! Hoop dat het snel komt!

@ Zethu en hemeltje: Grappig.. we zijn met 3 mensen tegelijk op 2-11 gestopt met de pil! Hopelijk alledrie tegelijk zwanger hihi..

@ Saskia: Ik las dat je het leuk gehad hebt in Engeland. Top! Tijd gaat altijd te snel inderdaad als je het naar je zin hebt :(

@ Linda: Whauwwww! Gefeliciteerd meid! Echt gaaf! Ik ben 2,5 maand geleder getrouwd en ik kan je zeggen dat het echt echt echt geweldig is! Zo leuk om een dag helemaal in het teken van jullie liefde te hebben. Hopen dat je snel zwanger bent en dan snel kan trouwen :D

Nou, hier goed en slecht nieuws haha. Het goede nieuws: ik heb geen ei gehad in Spanje :) dus er is nog hoop voor deze maand.
    Het slechte nieuws: ik heb geen ei gehad.
    Whaha.. tis eigenlijk goed en slecht nieuws. Fijn natuurlijk dat ik geen ei heb gehad toen ik weg was, maar niet leuk om zo'n onregelmatige cyclus te hebben waar je niets van opaan kan. Ik hoop echt heel erg dat ie deze week komt, want vanaf volgende week woensdag gaat m'n vriend een week op wintersport dus kunnen we weer niet klussen..
    Maar dat moet bijna wel lukken toch? Ik hoop het zo :)

Nou verder voor iedereen heeel veel succes met wachten! want dat doet iedereen volgens mij..

16. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Neehee Lkg: je man gaat op wintersport, niet je vriend! hahaha ik heb daar ook nog steeds moeite mee: ben ondertussen bijna 5 maanden getrouwd maar om het over m'n man te hebben klinkt nog steeds raar ;) Lekker dat je het zo goed gehad hebt in Spanje; daar was het vast wel lekkerder weer als hier! En ja: vind ik een goed idee allemaal zwanger, dus jij moet nog ff flink aan de klus! Hopen dat Zethu en ik al aan het broeden zijn dan komt het helemaal goed voor de 2-11-08 stoppers!

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ow jah, owjah, owjah.. :oops:
    Haha.. ik vind 'mijn man' zo raar klinken, dat ik altijd gewoon vriend zeg. Maar hij zegt ook altijd vriendin over mij ;) dus hij vind het niet erg gelukkig hihi..

Jullie idd goed broeden.. ik nog ff flink klussen :) maar als jullie over een week ofzo nou even het goede voorbeeld geven met een positieve test, dan kan ik de kunst een beetje afkijken en volgen ;)

18. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Wij doen ons best! Zethu: jij ligt aan kop, hup hup posi test!

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier nog steeds geen ongi te bekennen, dus we blijven hopen ;)
    Vanmorgen wel misselijk, maar voel me gewoon nog wat brak omdat ik weer aan het werk ben denk ik..
    Heb wel vandaag vast aangegeven dat ik weer wat minder wil werken, hoor binnenkort wat de baas erover denkt ;)

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hahaha. Ik zou graag willen ja! Alleen wel apart, jullie hebben allebei de 3de ronde, ik pas mijn 2de.
    Ik had het er net met mijn vriend over (nee ben niet getrouwd, helaas) Als ik morgen toch mijn urine inlever, vraag ik gelijk of hun willen testen omdat ik nog steeds niet ongi ben geworden.
    Kost het mij tenminste niet nog meer geld ;)

En anders test ik vrijdag zelf nog een keer, mits de blaasontsteking weg is.

Deel Deze Pagina