Whauwwwwwwwwwwwwww... wat een mooi meissie zeg!! Heftig om je bevallingsverhaal te lezen maar blij dat je je langzaam maar zeker weer beter voelt.
Owwwwww Saskia wat is Lana een poppeke om te zien, wat een lieverd zeg! Wel heftig om je bevallingsverhaal te lezen... fijn dat je inmiddels weer kan zitten.... is de wond nu dicht? Linda, fijn dat alles weer helemaal goed was op controle... Tamara, Ilona en Nensi, spannend meiden, mijn duimen blijven draaien!! Hier vanmorgen gewerkt en eigenlijk de rest van de dag ook bezig geweest, zit nu eigenlijk pas even rustig... Klussen is hier in volle gang, keurig om de dag.... dat houden we nog wel even vol... geen idee namelijk wanneer het eitje komt.... ik voel niets namelijk.... Vanavond visite, de vlaai is al in huis.... heb er zin in!
Heftig verhaal ja, maar als ik Lana dan weer zie is alles weer goed hoor Toch fijn zo'n roze wolk om je heen. Heb zelf nog maar niet gekeken hoe ik eruit zie van onderen, maar het voelt in elk geval erg rustig. Eergister is er nog naar gekeken en toen zei de kraamhulp dat alles mooi naar elkaar toe trok, ook is de ontsteking volgens mij al een heel stuk minder. Voor mijn gevoel gaat het dus erg goed Veel succes met klussen Charpi! Hier ben ik nog even een wasje aan het draaien en daarna ga ik maar weer lekker bankhangen. Eerste dag alleen thuis is voorbij gevlogen heb ik het idee
Ha saskia, had je bericht gemist; heb bijna tegelijk met jou mn bericht geplaatst! maar jee...idd heftig zeg om te lezen..pff..zo'n bevallingsverhalen wil ik toch niet teveel lezen voor mn eigen bevalling.... Maar wat een ontzettend prachtige dochter zeg, wat een prulleke! (hihi..hmm, is dat brabants? nja: wat een schatje!!) Vandaag al eerste dag alleen thuis? jee, da's wel snel.. Je mannetje had een weekje vrij?
Tweelingen zijn vaak wat kleiner, dus dan is de kans dat ze klem zitten ook kleiner Kraamzorg kan maar tot max 10 dagen na de bevalling, dus ik had al het maximale wat je kan krijgen (mag in mijn geval ook wel ) Peter heeft vandaag alweer een halfe dag gewerkt omdat het nogal druk is op het werk nu en ik er genoeg vertrouwen in heb dat ik het wel even alleen kan.. Zo niet dan is Peet op een belletje en 5 minuten afstand Vind het na al die drukte ook wel lekker om even echt helemaal mijn ding te kunnen doen, huishouden alleen de dingen waar ik zin in heb en lekker lui zijn wanneer ik wil Al die dagen met hulp word je toch voor een groot deel door anderen geleeft..
ooh idd fijn dat ie lekker dichtbij is! Arno neemt mooi iets van een weekje of 4 vakantie op, denk dat ik dat wel érg lekker vindt met 2 kindjes tegelijk in het begin!
Ohwwww vandaag dus je eerste dag alleen thuis Saskia, kan me voorstellen dat je dat ook wel lekker vind na al die dagen mensen om je heen. Lekker even je eigen ding doen, wanneer en hoe jij het wilt. Lekker tutten met Lana... Wel fijn dat het van onderen de goede kant op gaat .... Het klussen zit er voor vandaag weer op, overmorgen mag mannetje weer hihi.... ja we doen het om de dag omdat ik niet genoeg spoelingen heb voor elke dag ruim een week lang...
Om de dag is meer als prima hoor!! @ Saskia: shhhht... neeeeje, is niet druk!! hahah. Die van ons huilen niet enzo... dus komt allemaal goed hahah.
Ja de gyn zegt ook dat om de dag prima is, al hoop ik maar dat de zaadjes op wacht zitten van binnen zegmaar! We zijn nu op cd 11 begonnen en wil het nog wel even volhouden whahahahaha...
Oeoeoeoeoeo spannend hahahahhahaha. Toch heb ik wel een relaxed gevoel Ik ga het zeker redden om niet te testen tot zaterdag, morgen heb ik een superdrukke taart dag, dus dan ben ik er al helemaal niet mee bezig en ik blijf mn temp natuurlijk wel in de gaten houden. Ik hoop niet dat ik ongi word, maar met een supermooie test online kom zaterdag!
jaa morgen een hele mooie hoge temp, en zaterdag ook en dan een posi test!! Wat was ook alweer je zwangerschaps temp vorige keer? 36.7?
Ja tegen nod aan was ie 36,7 rn vanaf toen 36,9! Ik hoop echt dat ik zaterdag een mooie test vastheb. Heb verder geen last van kwaaltjes momenteel, dus het blijft spannend!
Dankjewel Lin, over de gehele cyclus deze keer is mijn temp na mn eitje constant hoger geweest dan in mn zwangere ronde, dus dat is hopelijk goed. Maarja wel zullen het pas zaterdag weten (hoop ik)
inderdaad, tot die tijd maar even nuchter blijven en maar ook ervan uit gaan dat de ongi gewoon door zou kunnen komen..