Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Tnx! Gaat trouwens wel veel tijd in zitten in zo'n tegeltje hoor. Eerst het knipwerk, de letters plakken, Versieren. En dan nog eens de laag vernis erover. Drogen. En dan een tweede laag vernis. Dus dat is wel een kwestie van 3 avondjes dat je er mee bezig bent...

Het decoreren is zeker leuk werk. Dat vind ik persoonlijk nog het leukste van alle creatieve dingen.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohh ja mooi tegeltje zethu! :) leuk gemaakt zeg!

Enne, wat een gezellige kerstssfeer bij jou in huis :)

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hihi tnx. Ik vond het wel nodig om het zo gezellig mogelijk te maken. Heb ik verdient!
    Moet zeggen dat het me ook minder moeilijk valt om alleen te zijn op het moment.
    Ik heb natuurlijk wel mijn momenten dat het minder gaat. Zal hier ook ff de situatie van gisteravond neerzetten...

Gisteravond voor ik naar bed ging dacht ik nog ff leuk foto's op mijn zus d'r hyve te kijken.
    Ze had foto's van d'r verjaardag erop gezet. Dus ik kijken. Had ze die foto's in hetzelfde mapje als die van vorig jaar gezet.
    zodoende kwam ik ook bij een foto van mij en mijn ex uit. Jee, wat was me dat een schok zeg!
    Ik dat op twitter achtergelaten. Voelde me echt kut. Had het gevoel dat het nog heel lang ging duren voor ik in slaap zou komen.
    Ik vervolgens nog een bericht daarover op twitter achtergelaten. En niet lang daarna komt Mr. Utrecht online op MSN
    Hij was niet op msn omdat hij met een online spel (World of Warcraft) aan het spelen was.
    Hij spreekt me gelijk aan en hij was er voor het eerst echt ff voor me.
    Hij heeft me zelfs weer helemaal opgevrolijkt. Ik was namelijk al de hele week op zoek naar een liedje, wist niet hoe het heette en zo. En hij wist precies welk!
    Echt geloof me, dit geeft me zo'n enorm goed gevoel! Dit maakt mijn gevoelens naar hem toe alleen nog maar sterker.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aahh wat fijn zethu dat hij er zo voor je was en je steunde. Kan me voorstellen dat dat even heel fijn voelde.

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Moet zeggen dat het nog steeds fijn voelt. Ik werd ook wakker met het gevoel: hij was er gisteravond voor me. Ik vond het niet eens erg dat ik daardoor zo weinig geslapen heb...
    Maar zal vanavond toch echt op tijd naar bed moeten. Morgen moet ik absurd vroeg in de trein zitten...

6. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Wat fijn Zethu! :)
    Wat ga je morgen doen dan dat je achterlijkvroeg in de trein moet zitten? hihi.

Kga morgen naar 'Komt een vrouw bij de dokter' vette tranentrekker vrees ik, maar maakt niet uit. Ondanks het vreemdgaan vond ik veel herkenning in het boek.

Kheb nog geen testdatum in mn hoofd... het kriebelt echt niet!
    Ben niet zwanger en hoef niet te testen......... klaar :)

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Das zoooooooooo'n mooie film nensi!!!! Echt, ik vond hem SUPER!

8. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Wat een verhalen weer! Eens kijken of deze demente kip alles onthouden heeft:

Saskia: wat een verhaal zeg! Dat snelle bevallen lijkt me wel wat maar de rest.... neuh, doe maar niet. :D Gelukkig herstellen jullie beiden goed. Ennuh, wat een poepie zeg! T blijft een raar idee dat ik over een paar weekjes ook zo'n hummeltje heb. :)

Ilona, Nensi en Tamara: mn duimen draaien weer overuren hier. Ik durf geen uitspraken meer te doen maar hoop intens voor jullie!

Lkg: hehehehe, zo te horen hebben jullie een leuke vakantie gehad. Dat je nog wat van de stad hebt gezien met al dat gesex! :D Qua temp e.d. kan ik je niet helpen. Heb ik nooit wat mee gedaan. Mijn cyclus was lekker constant, hooguit was ik een keer een paar dagen vroeger maar overtijd was ik eigenlijk nooit. Dus dat was voor mij het grootste symptoom. Verder was ik er heilig van overtuigd dat ik ongi ging worden.

Linda: lief gedichtje heeft Arno gemaakt zeg. Dat zie ik Juul nog niet doen. Maar die maakt een commode, das ook weer wat he! :D Het bukprobleem herken ik! :p

Zethu: wijffie, jouw tijd komt nog wel! De sukkels weten idd niet wat ze laten lopen! Goed dat je zo positief verder zoekt naar leuk werk! T komt goed! Wbt je Mr. Utrecht ben ik wat gereserveerder, kijk je een beetje uit? Ik wil niet dat je weer opnieuw gekwetst wordt! :x

Hierzo: nog een weekje werken en dan is het 4 maanden geen FrieslandCampina meer maar alleen maar gezinnetje spelen! Heeeeerlijk! Ik mag nu alleen nog maar halve dagen werken omdat mijn buik wel heel erg vaak hard ging worden. Die rust helpt goed gelukkig! En halve dagen werken vind ik helemaal niet erg! :D
    Leuk trouwens dat ik in een mannenwereld werk. Ik krijg dagelijks te horen wat een grote buik ik heb en de vraag of het er geen 2 zijn. Ook word ik vergeleken met een RMO (een tankauto) qua grootte. Grrrrrrrrrrrr! Leuk die jongens van de transportplanning.
    Dames zijn toch wat tactvoller. :D

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nensi: ik ga naar een vriendin van me in Groningen (Ze wonen vlak bij Winschoten), en ga met de trein, maar om wat aan de dag te hebben moet ik dus al om 7.13 in de trein zitten. Ben pas tegen 12-en daar...
    Ik wil zelf ook heel graag naar die film trouwens. Best kans dat ik met tante mars ga als ik daar ben...

@ Djuke: ik kijk zeker uit hoor. Ik blijf in mijn achterhoofd houden hoe ik me toen die zaterdag heb gevoeld. Maar hij doet er echt alles aan om me het vertrouwen in de mannen weer terug te geven. Ik geef me ook niet meer vollledig hoor.
    Ik keek voor het gebeuren bijvoorbeeld iedere dag op zijn netlog-account. Maar, ik heb straks eens zitten kijken, de laatste keer dat ik op zijn profiel heb zitten neuzen is al weer een dag of 3 geleden... Terwijl hij dat momenteel om de 2-3 dagen bij mijn doet...
    Dat gebeuren is nodig geweest om mij te doen inzien dat ik nog echt niet aan relatie toe ben. Maar dat ik wel al gevoelens voor iemand kan hebben. Ik pak alles heel rustig aan nu.

haha, grappig hoe die mannen op je werk vergelijken. En wat heerlijk moet het voor je zijn dat je na de komende week 4 maanden lekker thuis mag gaan genieten!

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Zethu, ik hoop dat je morgen een leuke dag hebt, al lijkt me de reis op zich wel een groot struikelblok zeg.... ga je ook morgen weer naar huis of pas zondag?
    @Djuke, leuk dat je weer even een berichtje achterlaat. Whahahaha die vergelijkingen van die mannen, idd niet echt tactvol lol.... nog eventjes meid, de laatste loodjes!!
    @Nensi, gewoon rustig afwachten meid wanneer je ongie wordt, laat je hier niet gekmaken door ons he... als jouw gevoel zegt dat je niet zwanger bent, dan lekker zo houden, hoe jammer ook....
    @Tamara en Ilona, het zou leuk zijn als jullie maandag samen testen, gaan jullie dat nu echt doen???
    @Taart, ben erg benieuwd hoe ie eruit gaat zien!! Lijkt mij ook wel leuk om te doen, zelf taarten maken, maar is volgens mij wel een dure hobby of niet?
    @Linda veel plezier met shoppen en leuk dat je het geboortekaartje hebt besteld!
    @Hier, jeetje net bij het afvegen op het toilet me daar een boel slijm hihi.... ik geloof dat mijn eitje eraan zit te komen..... maargoed we wachten gewoon verder af....
    Verder ben ik net terug van de kapper, heb weer een kort koppie, lekker!!

11. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    K*T K*T K*T bruin verlies. Baal echt als een stekker!
    Ben het echt goed zat nu. En het hele Kl*te met dit is dat je kunt schreeuwen, huilen, schelden, positief blijven :S of juist negatief. Het maakt niet uit wat je doet, je wordt er niet zwanger van. Ik haat dit en ik ben het echt meer dan spuug zat om elke keer die teleurstelling te krijgen. En nu moet ik gezellig mijn smile op zetten en net doen of alles geweldig is en gezellig op gaan passen bij mijn oppas kindje. Blegh!!!

Sorry hoor, moet het toch effe ergens kwijt. en tim is er niet dus jullie nu de pineut. (again)

12. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden!

Charpi, het is een dure hobby om de taarten te maken maar als het goed is verdien ik dat wel terug!
    Wat het testen betreft, ik test maandag lekker pas als ik niet ongi word..
    Voorlopig is hier nog geen ongi te bekennen, had vanmiddag van dat witte afscheiding, jek!!!

Tamara, wat K*T!!!!!!!!!!!!
    Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent!

Dit is trouwens mijn creatie waar ik vanmiddag mee bezig ben geweest:

Bekijk bijlage 35440

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hè nee tamara!!!! :(:(:( godver, voor nu kan ik denk ik niet veel meer zeggen als een hele dikke knuffel voor jou meid..
    Wat ongelooflijk ontzettend balen!!! :(

@ Iloon: wat een super leuke taart!!! :D ziet er echt heel erg leuk uit!! hahah, pikant hoor ;)

14. Pinguïns

Thanks Lin, ja mn schoonvader wil stout, dan krijgt hij stout hahahahahaha.
    Ben benieuwd wat die mannen op zn werk ervan vinden!

@ All: Vanaf vanmiddag af en toe een drupje roze verlies en wat krampjes, dus ik ben bang dat het hier ook niet goed gaat komen deze ronde.....

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    He Tamara wat rot zeg, een dikke knuffel meid!!! Kan me voorstellen dat je het even helemaal hebt gehad...

En Ilona, wat jammer dat ook bij jou de tekenen niet goed zijn... wel een hele mooie taart zeg.... zoiets zou ik nooit kunnen maken denk ik....

16. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh Tamaar *dikke knufff* kan me voorstellen dat je het zo spuugzat bent.

Iloon, gaaf taartje!! Pikant haha. Nu snap ik je "borsten"taart pas, duh blond moment, sorry :)

Zethu, leuk hoor! K ken die reis maar al te goed ja.. hahaha vond het altijd best fijn, lekker slapen in de trein :p
    Ik studeerde in Maastricht en (toen nog) vriend woonde in Zwolle..
    Heb wat heen-en-weer gependeld. Met een OV is dat niet zo pijnlijk ook.

Lin moest je erg hard huilen? hahah ben zo bang dat k mezelf niet in de hand heb in de bios :p hihi

Fijn weekend allemaal!!!!!!!!!

Ohja, vergeet het haast! Nog geen ongi..... maar voel wel wat herkenbaars denk ik.

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nou vandaag ook weer lekker..
    Vanmiddag tijdens het verschonen kreeg ik al een beetje de indruk dat Lana haar linkerhandje wat dikker leek, maargoed het was niet opvallend dik dus misschien mijn verbeelding.
    Een voeding later was het handje opeens wel duidelijk dikker, dus ja hoor weer naar het ziekenhuis..
    Na de losse spalk die er zo afviel nu dus een spalk die haar armpje afknelde :(
    Elke keer als alles eens helemaal goed lijkt te gaan dan gaat er weer iets mis..
    Maargoed nu is het verband waarmee de spalk vast zit een stuk ingeknipt en is alles als het goed is nu in orde.
    Ze bewoog net wel haar polsje weer een stuk beter, dus volgens mij gaat het idd een stuk beter.
    Al met al blijf ik het nu toch wel wat eng vinden..
    Vind het zo erg voor mijn meissie dat het elke keer weer tegen zit :(

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Saskia: jeetje dat meen je niet!! Tss, wat slecht zeg dat ze het niet goed gespalkt hadden!!
    Kan me voorstellen dat je dr ff van bent ontdaan :(

@ nensi: hmm oke, dus je voelt wel iets ongi achtigs aankomen nu?

haha nee moest niet heel hard huilen hoor.
    1 keer even traantje in mn oog weg moeten pinken en 1 keer dat ze echt even over mn wangen rolde.. (hihi en bij mijn vriend...:p wan schatje he haha), maar je hoorde verder geen mensen écht huilen ofzo. kheb wel een klein beetje gesnotter gehoord trouwens bij 1 scene haha.

19. Pinguïns

@ Charpi: Ja hoor, iedereen kan het leren om zulke taartjes te maken :)

@ Sas: Nou lekker dan dat ze niet goed gespalkt hadden :(
    Je zou toch zeggen dat je wel even genoeg op je bord hebt gehad...

@ Hier: Vanavond hier en daar een half tot een heel drupje roze bij het afvegen, maar nu al even nik smeer gezien.
    Ik heb wel al wat ongi krsampjes dus ik ben er bang voor..
    Maar mn temp morgen maar eens bekijken.
    Als ik zou gokken dan gaat ie morgen omlaag en komt mn ongi.
    Dan is mn cyclus wel netjes.
    Maar mocht ie hoog blijven dan heb ik nog een klein beetje hoop.
    2 Daagjes geleden had ik een dipje in mn temp, dus misschien is het een innestelingsbloedinkje.
    Zoals ik het zie kan het nu nog alle kanten op, maar ik ga ervan uit dat het game over is, dan kan het alleen maar meevallen...

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Ilona: En weet je al meer? Ik blijf voor je duimen hoor!

Hier: Lana haar handje is nog wel wat opgezet, maar niet meer zo erg als gister..
    We proberen er maar op te vertrouwen dat het nu wel goed is, maar zodra het weer dikker lijkt te worden stap ik in de auto.
    Ook heeft Peter gister onze kerstpakketten gehaald :)
    Weer veel lekkere dingen in huis, hoop dat ik eraf kan blijven want wil eerst nog een paar kilotjes kwijt :p
    Ben mezelf nu dus maar aan het volgooien met optimel met extra calcium, wie weet kan Lana haar spalk er komende week dan wel vanaf..
    Verder wel een rustige nacht gehad en lekker geslapen :)

Deel Deze Pagina