Goeiemorgen meiden! Weer een update, mn temp is nog steeds hoog, wel 0,1 lager dan gisteren. Voordat ik gisteren naar bed ging had ik een tampon in gedaan, omdat ik toch na het rozeverlies mn ongi verwachte. Vanmorgen heb ik die er uit gehaald en er was geen bloed te zien Ik heb dus nog een klein beetje hoop! Daarom gaan we strakjes toch naar de kruidvat om testen te halen en ik doe er vandaag dan ook eentje, ik wil een beetje zekerheid. Zodra ik meer weet horen jullie het gelijk! Liefs
ha meis, hmm balen dat je temp gezakt is. Snap dat je wat zekerheid wil en dus een testje doet dadelijk.. zou ik denk ik ook doen. Al lijkt alles er wel 'n beetje op dat je ongi zal komen... mgoed, nog altijd duim ik voor je, zolang er een beetje hoop is!
Ik had er wel een beetje op gerekend na dat roze verlies. Alleen verlies ik nu niks meer.. Maar het zal niet lang duren voor het los barst denk ik.. Nou ja, dan gaan we de 5e ronde in na de mk, vorige keer was het in de 5e ronde raak, dus hopelijk nu dan weer. Maar eerst die ellendige ongi afwachten. Ik heb vandaag 2 verjaardagen, ik neem lekker een paar wijntjes!
gods ik vind het echt zo balen zeg Waarom lukt het niet gewoon. zucht.. ik ken je gevoel van onmacht, al moet ik zeggen dat je nog heel positief over komt nu.. knap meid..! Maar zucht.. tis niet eerlijk.
@ Ilona: wat ontzettend k*t dat het bij jou ook dooraan het breken is. Ik had het zo voor je gehoopt!!!!Dikke knuffel meis. Ookal ben je gelukkig heel positief. Dat maakt dat ik het ook wat positiever zie. @ Hier: Nou ja goed ik heb dus de buikgriep, vanmorgen ziek naar huis gegaan vanuit werk. Doe ik echt nooit maar ik bleef spugen en flink aan de dunne. Net uit mijn bed gekomen. Maar shit moet toch even naar de winkel. Wc papier is op HELP! haha. Gister effe lekker zitten janken bij die vrienden waar ik moest oppassen. Was wel even goed. We gaan voor na de kerstdagen een afspraak maken voor Tim. Ik ga ook niet langer meer wachten, wil nu gewoon weten waarom het niet lukt! Oja, mijn nieuwe NOD datum is 9 januari 2010. Wil iemand dat voor me aanpassen in de lijst. na een jaar nog steeds geen idee hoe dat moet hahahaha. @ nensi: onze hoop is nu gevestigd op jou! hihi. (geen druk hoor ) Hoe is ie? liefs en fijn weekend
Bekijk bijlage 35694 NOD * Nensi: 8 december, 11e ronde * Ilona2802: 12 december, 9e ronde * Timon: 18 december, 21e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi * Lkg: 23 december, 13e ronde * Charpi: 28 december, 3e ronde met clomid * Tamaradb: 9 januari, 16e ronde (afspraak met de huisarts plannen) Zwanger * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 28 januari 2010 (of toch de 18e? ) * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - .. gram @ Saskia: hihi voor 'de statistieken'; hoeveel woog Lana?
@Tamara beterschap meid.... buikgriep is geen pretje... Wel goed dat je gisteren even je verdriet kwijt kon bij je oppaskindje... het is ook heel vervelend om elke keer die teleurstelling te krijgen... @Ilona, k*tzooi dat je negatief testte meid.... @Nensi, dus je hebt het idee dat je ongie eraan komt? @Saskia, dorie zeg dus weer met de kleine meid naar het zh geweest. Hoop dat de spalk nu wel goed zit... @Hier, was ik me toch haast vergeten dat we vandaag moesten klussen, gelukkig hielp mannetje me herinneren! Komt omdat ik nu met mijn gedachten bij charlie, 1 van onze honden zit. We zijn vanmorgen met hem naar de dierenarts geweest. Sinds gisteravond wil hij namelijk niet meer op zijn rechtervoorpootje staan. Er is een foto gemaakt, maar geen breuk te zien. Nu is waarschijnlijk zijn pootje ontstoken, want het is wat dik en warm. Hij heeft een injectie tegen de pijn gehad, maar hinkelt nog steeds. Hij heeft ook koorts (40,5 terwijl 38,5 normaal is)... echt zielig joh... dus nu aan de antoi-biotica en ontstekingsremmers... we zouden vanavond weg gaan, maar blijven nu dus thuis... effe in de gaten houden he...
zo vervelend he charpi, als dr iets met je hondje is.. Vind het ook zo erg als er iets aan de hand is, en je weet niet precies wat het is .. Soms als er iets is dan kijkt onze hond me zo zielig aan..en dan weet ik gewoon niet wat er aan de hand is.. en dan voel ik me zo machteloos! (hmmm dat wordt nog iets als dr iets met onze kindjes is en ze kunnen nog niet vertellen wat.. hihi)
Nou ik moet zeggen dat ik het hele zwanger gedoe helemaal zat begin te worden, je kan net zo goed maar een beetje lukraak vrijen, want hoe goed je alles ook in de gaten houdt, het helpt toch geen reet. Bah, ik zit er helemaal doorheen, ik denk dat ik vanavond eens lekker aan de borrel ga! Ik vind het echt kut dat ik nu 4 maanden na die miskraam nog steeds met lege handen sta. Als ik het zo eens bekijk, ben ik nu ook al bijna een jaar bezig. En nu zit ik ook te twijfelen of ik eens naar de dokter moet gaan om te kijken wat er aan de hand is...
@Ilona En Tamaar: Jeetje zeg, ik baal echt dat het bij jullie en nog een paar van ons groepje gewoon nog steeds niet wil lukken.. Ik gun het jullie allemaal zo erg, dikke knuf van mij! @Linda: Lana woog 3525 gram bij haar geboorte @Charpi: Wat sneu zeg van jullie hondje, hopen dat het snel weer over is.. @Ilona: Kan me je gevoel zo goed voorstelen, zeker omdat je al eens zwanger was en het toen is misgegaan Wou dat ik wat voor je kon doen.. Hier: Vandaag 3x kraamvisite gehad, eindelijk wat meer bezoek.. Lijkt wel of niemand de eerste durft te zijn Heel erg gezellig maar best wel vermoeiend, ben dus net wakker geworden op de bank haha. Verder gaat alles hier weer goed
@Saskia, ja dat hoor ik wel vaker dat het in het begin heel rustig is met kraamvisite... ook ergens wel lekker lijkt me, lekker veel tijd voor jezelf en de kleine Lana... @Ilona, het is inderdaad maar een tref dat je zwanger raakt.... elke maand geloof ik 20% kans dus dat is echt een lotje uit de loterij... ik kan me voorstellen dat je het zat bent.... maar probeer het positief te blijven bekijken hoe moeilijk ook, je bent al een keertje zwanger geraakt dus dat kan gewoon nog een keer gebeuren, misschien komende maand al... @Linda, gelukkig gaat het vandaag al stukken beter met Charlie, hij eet wel niet, maar de koorts is weg en hij loopt al bijna weer normaal. Ja, dat lijkt mij ook het ergste, als je kindje ziek is en je niet kan vertellen wat er aan de hand is... @Hier, vanmorgen wat lichte buikpijn onderin, mijn eitje misschien??? We wachten af... en klussen nog gewoon even door hahahaha....
Gaaaaaaap..... ik ben moe!! Gisteravond weer na een maand of 2-3 een keer in de kroeg geweest, kwart over 12 naar huis gegaan, 1 uur sliep ik ongeveer..en 9 uur de wekker omdat ik om 10 uur werken moest..en nu, ben ik echt helemaal gebroken. Ben zo moe..pff. Ik weet 't, ik heb het mezelf aangedaan haha, maar ja..was zo lang geleden dat ik mn vriendinnen met stappen gezien had en Arno was net zo lang al niet meer in de kroeg geweest dus die wilde ook wel heel graag. Gelukkig wel dus een beetje op tijd naar huis gegaan anders zat ik nu denk ik te slapen achter de computer Mgoed, genoeg over mijn gezeur haha. @ Nensi: ben heel benieuwd vandaag hoe het er voor staat?! Ook al verwacht je er totaal niets van, hihi, blijft toch altijd een beetje spannend tot je ongi er écht is. @ Iloon: balen meis dat je dr ff helemaal door heen zit.. Begrijp het heel goed.. op een gegeven moment snapj e ook niet dat het niet weer zo goed wil lukken, en de eerste keer wel. Nu zie je het natuurlijk allemaal negatief, want je was al binnen 5 maanden zwanger, en nu ben je 4 maanden verder. Dus wat dat betreft valt het mee..En er is zoveel wat goed moet gaan, wil het raak zijn.. hangt van zo ontzettend veel dingen af. Helaas niet van alleen maar op het juiste moment klussen.. was dat maar zo Mar ik snap je gevoel heel goed hoor.. @ Saskia: ik zal het op de lijst zetten . Da's zo ongeveer het gemiddelde gewicht van een pasgeboren baby, niet? @ Charpi: Gelukkig gaat het al weer wat beter! En klus-ze!
Bekijk bijlage 35871 NOD * Nensi: 8 december, 11e ronde * Timon: 18 december, 21e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi * Lkg: 23 december, 13e ronde * Charpi: 28 december, 3e ronde met clomid * Tamaradb: 9 januari, 16e ronde (afspraak met de huisarts plannen) * Ilona2802: .. januari, 10e ronde Zwanger * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 28 januari 2010 (of toch de 18e? ) * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram
@Linda, leuk dat je weer eens bent wezen stappen... kan me voorstellen dat je dat bent gaan missen als je dat voorheen veel deed. Wij gaan maar zelden stappen.... zijn echte huismussen geworden hahaha... Zooo ben net terug van een lekkere wandeling naar het dorp... moest nog een paar dingetje hebben en das wel makkelijk op koopzondag.... op de terug wel lekker even een kom tomatensoep met stokbrood gegeten en zometeen gaan we naar een pannenkoekrestaurant ons daar verder laten verwennen.... Morgen is Jos jarig, dus is een beetje voor zijn verjaardag....
haha nou ik ging voorheen (jaar of 3 geleden) wel elk weekend stappen, maar sinds een jaartje of 2 nu niet meer elke week hoor. Zeker het afgelopen jaar is het veel minder geworden.. dus het is niet dat ik van elke week stappen naar nooit meer stappen gegaan ben. Gingen denk ik nog een à twee keer in de maand ofzo.. maar nu dus bijna niet meer. Maar ik moet erbij zeggen dat ik het ook niet mis hoor! Vind het heerlijk, lekker thuis zitten of iets anders doen als op stap gaan (bios ofzo )
@ Charpi: Ben met de eerste trein (7.13-11.54) heen gegaan, en laatste trein terug (19.55-00.49). Was een enorm vermoeiende maar gezellige dag. We zijn naar een paar kerstmarkten geweest. Bij hun thuis wat gegeten en zo. Volgende keer ga ik met de auto en blijf ik daar ook langer. @ tamaar: wat mij helpt met teleurstellingen in het algemeen... het gigantische kutgevoel gewoon toelaten. Dan gaat het op een gegeven moment vanzelf beter. Niet vechten tegen het gevoel, want dan wordt het gevoel alleen maar erger... vergelijk het maar met een glas troebel water, als je er in blijft roeren dan blijft het troebel. Laat je het gewoon staan bezinkt het, en wordt het water helder. @ Iloon: ik ben mijn reacties nu ff aan het geven, via mijn dagelijkse update-mail. Dus ik zie je foto straks wel als ik zp op duik (nadat ik in bad heb gelegen, want ben nog wel een hele tijd aan het lezen) @ Nensi: haha, ja het was een hele zit in de trein. Maar ik kon niet slapen. Dus heb maar zitten lezen, smsen en 3D plaatjes zitten knippen. Maastricht- Zwolle is trouwens ook een hele onderneming. maastricht is een kwartiertje met de trein vanuit hier. maar vanuit Zwolle was het nog een heel stuk tot Winschoten. Ik moest toen nog 1,5 uur... En ik had het geluk dat ik nog 1 laatste dagretour kaartje van het Kruidvat (12.49) had. Anders was ik echt wel met de auto gegaan hoor. @ saskia: ach jee zeg wat een gedoe met het armpje van jullie kleine meid. Hoop dat het nu allemaal goed gaat hoor! @ Ilona: Hoe is het met je ongi-tekenen? Hoop dat het niet doorgebroken is... Maar ja, gezien die nega test... @ tamaar: tja, met buikgriep heb je idd wel toiletpapier nodig. @ Charpi: hoe is het met Charlie nu? @ Ilona: kom op meid, eerstdaags heb je een positest in handen! Het is je al een keer eerder gelukt. Het lukt je vast nog een keer! @ Ilona: zo. nu eindelijk de foto van de taart kunnen bekijken. haha. Nu weet ik wat ik er bij moet voorstellen! @ Saskia: ha fijn dat de kraamvisites nu op gang beginnen te komen. Ik heb zelf ook altijd zoiets van, ik wacht wel tot de grootste drukte is geweest. @ Charpi: gelukkig dat het al weer wat beter gaat met jullie Charlie, hoop dat hij ook snel weer begint te eten dan. Klus ze! @ Linda: haha en nu merk je dat je veel slaap nodig hebt he. Vanavond op tijd naar bed? @ Charpi: alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje!
@Linda: Ja hoor, gewoon een normaal gewicht voor een pasgeboren beeb Lekker hoor even wezen stappen, nu kan je nog lekker zomaar weg Hier: Vandaag weer lekker druk in huis bezig geweest, het leven begint langzaam weer normaal te worden Vanmiddag zijn we nog naar de kerstmarkt geweest met Lana. Heerlijk om gewoon zomaar een stukte te wandelen, ben alleen meer met de wagen bezig geweest als met de markt bekijken Verder nog kraamvisite gehad en voor je het weet is de dag weer zo goed als voorbij
Hee meiden, Sorry was het weekend vanalles aan het doen haha, ben er weer... niet ongi!! Heb dus weer een hele lange ronde dit keer!!! Nu slapen.... tot morgen! Liefs