Sjonge meiden.. ik had zo'n goede hoop voor jullie deze maand.. Weer twee ongi Nu is alle hoop gevestigd op jou Nensi, ook al denk je zelf dat je ongi wordt @ Tamara en Ilona: Begrijp zo goed hoe jullie je voelen, en ik zie er ook zo tegenop om me over een paar dagen ook zo te voelen. Maar opgeven zullen jullie nooit doen denk ik, dus de aanhouder wint hopen we maar! @ Saskia: Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat! Ik zie jullie al helemaal voor me Ben blij dat het zo goed lijkt te gaan! Gezellig dat het kraambezoek een beetje op gang lijkt te komen.. je wil toch graag je prachtige meisje showen denk ik @ Linda: Weer bijgekomen van je slaaptekort na het stappen? Toch ook wel lekker om weer even in de kroeg te zijn he! Naja, zolang je het niet te vaak doet moet het kunnen toch @ Zethu: Leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad in Groningen. Ver reizen he Maar ach, als het leuk is heb je dat er ook wel voor over @ Hier: Leuk weekend gehad bij m'n ouders Vrijdagavond nog met een vriendinnetje de stad in geweest.. en zaterdag naar het mooie Drenthe Nu weer een week hard werken voor de boeg, maar de kerstdagen komen steeds dichterbij!! Vanochtend was m'n temp ineens heel laag! Zou qua tijd een innestelingsdipje kunnen zijn of niet? Naja, ik hoop er maar niet teveel van, want m'n temp lijkt sowieso niet zo heel veel te zeggen de laatste tijd.. echt hoog is ie niet geworden..
@ Saskia: wat lekker dat alles nu zijn gewone gang begint te gaan zeg! @ nensi: hoezo ga je uit van een lange ronde. Of heb ik iets gemist? Je hebt nog niet getest toch? @ lkg: het was zeker een hele leuke dag. Er staan trouwens foto's van op mijn hyves. Ik zal ook een paar van de leukste foto's hier in mijn album neerzetten. Zet ik ook gelijk de foto die Mr. Utrecht vorige week van me gemaakt heeft erbij. En als je vandaag een lage temp hebt dan kan dat idd het bekende innestelingsdipje kunnen zijn. Even afwachten wat ie de komende dagen doet he...
Goeiemorgen meiden, Effe kort, de ongi is hier toch wel rustig aan aan het beginnen, sinds gisteren bloedverlies. Linda wil je mijn nod op 13 januari zetten? Hopelijk brengt die datum ons geluk want dan zijn we precies 2 jaar samen. Ik heb wel mn thermometer in de hoek gegooid en de ovutesten blijven weer in de kast. Ik ga volgende week op vakantie en tegen oudejaarsavond komt mijn eitje, dus we gaan gewoon ons best doen. Ik moet wel zeggen dat ik er nog steeds geen zin in heb, maar we willen wel graag een kindje... Ik zla hier de komende periode heel weinig zijn, ik wil proberen om er weinig mee bezig te zijn..
@ Ilona: wat jammer zeg! Ik hoop dat je het de komende weken een beetje van je af kan zetten. We zien je wel weer verschijnen!
@ iloon; doe rustig aan meis, geniet van je vakantie, en natuurlijk van de kerst en oud op nieuw! Ik zal je nod erop zetten! @ lkg: haha jawel, kon vanmorgen uitslapen alleen een beetje jammer dat ik over een uurtje weer op het werk moet staan. .bleh..had wel zin in een dagje vrij. Maar achhh! @ nensi: hmm haha je bent wel zeker van je zaak zeg!
Bekijk bijlage 36095 NOD * Nensi: 8 december, 11e ronde * Timon: 18 december, 21e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi * Lkg: 23 december, 13e ronde * Charpi: 28 december, 3e ronde met clomid * Tamaradb: 9 januari, 16e ronde (afspraak met de huisarts plannen) * Ilona2802: 13 januari, 10e ronde Zwanger * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 28 januari 2010 (of toch de 18e? ) * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram
Hey Meide, Zo lekker druk hier. Effe snel voor dat ik naar mijn werk ga een berichtje. Ik ben alweer een stukje positiever. Dus we gaan er weer voor. 2010 wordt gewoon mijn jaar. Dat roep ik gewoon keihard en hoop dat het uitkomt. Zoiezo wordt het ons jaar want dan gaan we natuurlijk verhuizen. Gister effe op de bouwput gelopen. Onze fundering ligt en de begane grond ook al. (wat klein zeg) maar goed, even verderop stonden al wat muurtjes en dat leek al een stukje groter dus ik meot niet te vroeg schreeuwen. wel heel appart om je huisje zo te zien "opgroeien". Volgend jaar rond deze tijd zitten we er zoiezo in !!!!!!!!!!!!!!! Nou ik ga effe paar uurtjes werken. liefs Tamaar
Whauw Tamara, respect dat je er zo positief over praat! 2010 gaat écht veel geluk brengen.. dat hoop ik zo!! @ Ilona: Goed dat je wat afstand neemt als dat nodig is. Ik ben de laatste tijd ook wat minder op het forum en ik merk heel erg dat ik er nu minder mee bezig ben. Hopelijk helpt het voor jou ook en heb je op 13 januari een mooie positieve test in handen. Zou een prachtig kado zijn voor jullie 2 jaar samen zijn.. Ik mag op 23 dec testen als wij 9 jaar samen zijn.. allebei dus een mooie bijzondere dag.. hoop dat dat geluk brengt
Hi girliesss.. Go tamara, go positive thinking... uit de "Secret" toch haha. 2010 wordt jouw jaar! Gaat je mannetje nu ook zn goedje al inleveren? Zethu, nee nog niet getest, maar gewoon intuitie waar ik voor het eerst in 11 rondes op probeer te vertrouwen haha... Vandaag dag 38. Lin, toch lekker aan het werk? Is je contract nu helemaal rond of moet je nog reactie krijgen op je mail? LKG, spannend, jouw NOD komt er ook aan. Sas, leuk wat kraamvisite. Hoe voel je je nu? Trek je het allemaal? Kun je er van genieten? Nou nog geen ongi! En nee, niks zeggen over testen hahaha. Heb er 1 in huis en kan nog best langer wachten. Liefs
Nensi ahhhhhhhhh.. jemig wat sterk dat je gewoon al op dag 38 zit zonder de testen.. en dat je ook zo heel cool zegt dat je nog wel ff kan wachten Knap hoor!!! Maar hoe zeker je ook bent, ik blijf toch lekker hopen
Hahahaha hoop jij maar lol Ik probeer ook vooral niks te voelen en doe dat over 't algemeen ook niet. dus... PUH hahahaha
@Nensi: Je houd het wel spannend zeg, wanneer wil je gaan testen? @Lkg: Fijn dat je zon leuk weekend had @Ilona: Jammer maar begrijpelijk dat je hier even wat meer afstand neemt, kan het me heel goed voorstellen.. Ik hoop voor je dat het jou wat meer rust kan geven op deze manier en we zien je vanzelf weer terug @Tamaar: Heel appart zeg om je huis gebouwd te zien worden. Laten we hopen dat 2010 jullie jaar word en je dan zwanger je huisje mag betrekken @Lkg: Wauw, 9 jaar samen alweer zeg! Hopen dat het jullie geluk gaat brengen deze ronde! @Nensi: Krijg steeds meer energie gelukkig, dus wat dat betreft gaat het prima hier Genieten doen we hier zeker hoor. Echt knap dat je nog steeds kan wachten zeg, ik hoop dat het niet voor niets is Hier: Vandaag een lekker rustig dagje, beetje in huis rommelen en lui doen Morgen naar het ziekenhuis naar de kinderarts voor algehele controle van Lana, ik verwacht er verder niet veel bijzonders van want zou niet weten wat ze willen controleren.. Lana doet het prima en wat het armpje betreft moeten we woensdag speciaal voor naar het ziekenhuis, dus daar zal ik morgen vast niet veel over horen. We zullen het dus wel zien waarvoor we erheen gaan
@ nensi haha ja mn contract is rond, mag na mijn verlof mooi 20 uur vast werken haha enne nee; niet lekker aan het werk. heb er ZO geen zin in! hahah. maar goed, zal toch nog ff moeten (tot 9...maar hopelijk kan ik wat eerder gaan ) Goed man dat je die test met rust kan laten hahah. Wat zegt je vriend er van? net zo nuchter als jij?
@Nensi, ik vind het zoooooo goed van je dat je eerst voorbij je langste cyclus wilt zijn voordat je gaat testen.... ik hoop je voorbeeld te volgen.... heb mijn cyclus ook bewust op 30 dagen gezet nu en wil pas gaan testen als ik voorbij de 32 dagen ben.... als ik ooit al zover kom... Het leuke is wel dat als ik niet ongie word, ik op oudjaarsdag mag testen, maargoed das nog zoooooo ver weg lolol.... Dus volhouden meid!!! En ik blijf stiekem ook een beetje hopen hoor... @Saskia, ben benieuwd of er nog wat uit de controle komt morgen... maar moederinstinct heeft het meestal goed hoor, dus waarschijnlijk is er niets meer te ontdekken en doet Lana het prima.... @Lkg, het zit er aan te komen he je NOD.... spannend meid.... @Tamara, heel goed van je dat je zo positief weer bent. 2010 gaat echt jullie jaar worden!!! @Ilona, neem wat afstand, ik hoop dat ook voor jou 2010 je jaar wordt... @Zethu, jeetje meis dat was wel een hele lange dag, jij liever dan ik pfffffff.... @hier, wat gevoelige onderbuik, dus denk dat eitje bezig is...
Oh Iloon, had over je laatste zinnetje heen gelezen... kan me voorstellen dat je ff minder wilt komen... waarsch. iig tot je ei... haha. Ik hoop dat het je lukt! Weet hoe moeilijk/onmogelijk het kan zijn. Ik sta deze ronde ook behoorlijk versteld van mezelf. Sas, blij dat het zo goed gaat succes in het ziekenhuis morgen! Lin, heb je het overleefd? hihi. Charpi, hoop dat je eitje druk bezig is met goeie dingen haha. K word nog steeds niet ongeduldig... maar word me wel iets bewuster van mn lijf... heb bijvoorbeeld met regelmaat een volle blaas terwijl ik niet meer drink dan normaal... heel heel heel lichte spierpijn in mn onderbuik... maar weet dus niet of ik dat écht kan hebben door bepaalde (bed ) activiteiten ofzo, of dat het wat anders is.. hahaha. Anyway, begin wat meer op mezelf te letten Mannetje is ook heel geduldig, heb het hem vandaag pas verteld hahahaha, erg he deze ronde! Vroeg hem net "als ik niet ongi word, wanneer zal ik dan testen?" "Oh, over een paar dagen ofzo?" was zn reactie hahaha ook geen ongeduld, erg apart.. T rare is...mocht ik wél ongi worden... ben ik niet teleurgesteld... zeg maar... of ja wel iets maar niet zoals andere rondes... heb nl. nog steeds het idee dat het gewoon wat later komt Nou goed, time for bed, welterusten meiden!
Morning ladies Hier nog geen ongi... pff. Als ik zwanger ben, moet ik gelijk (niet met spoed ofzo... maar gewoon wel meteen een afspr.) naar een gyn in het ziekenhuis vanwege mijn medicatie... dus ondanks dat ik geen testdrang had vanmorgen toch getest! M'n intuitie zat goed... wit als sneeuw... Laat dat bloed dan maar komen, haha. Fijne dinsdagggggggggggggg
@ nensi: aah dan is het wel goed dat je getest hebt nensi, als je inderdaad dan gelijk een afspraak moet maken. Wat jammer dat ie nega was Had toch best wel even wat hoop! Maar goed, die werd wel minder omdat jij zo zeker van je zaak was, haha. Maar fijn dat je nu in ieder geval wat duidelijkheid hebt en inderdaad; laat dan die ongi maar gauw beginnen want zo'n lange ronde is ook niets. haha wat slecht trouwens dat je je vriend nu pas hebt verteld over deze ronde!! En dat hij er niet naar vraagt? Als het bij mij zo was, zou Arno zeker al op mn nod gevraagd hebben hoe het er voor staat.. had je vriend dan niets door dat je overtijd bent? @ Hier: joehoee 26 weken!! Heb het gisteren overleefd ja, haha, uurtje eerder naar huis gegaan (20.00u). was wel lekker Vandaag lekker uitgeslapen en vanavond gourmetten met alle clienten en collega's. gezellig! doen we altijd 1 keer per jaar en da's dan echt ff gewoon lekker een ongedwongen sfeertje, niets begeleiden, gewoon lekker met zn allen gezellig eten bewoners vinden het ook echt helemaal geweldig altijd! Verder wordt a.s. vrijdag onze nieuwe droger (gekregen van mn schoonouders ) geleverd! Erg fijn, hoef ik lekker geen handdoeken meer op te hangen hihi.