Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

Nee, hier zeggen doe ik niet. Pb mag wel. Al denk ik wel dat jullie nu wel goed geraden hebben. (en de rest van de club straks ook, hihi)

Alleen jouw opmerking snap ik niet, Linda. 'Zit ie wel eens aan een tafel???" huuuuuuuh?????:(

Zo, en nu jouw naam! hehehehe
    Hintje??

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Ennuh met n T

Trevor???

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah ik wou 'm lekker vaag houden zodat niet iedereen gelijk snapt wat ik bedoel.
    hahah ik pb je wel ;)

maarre..ik ga nu eerst ff gauw met hondje wandelen en boodschappen voor vanavond halen (heb surprise met vriendinnen :)) ... en ons hondje is al helemaal enthousiast omdat ik mn jas aan heb (hihi en toen hoorde ik dat ik een mail had, dus ff snel kijken ;))

4. Djuke

Djuke Bekend lid

Ik had in mn dagboek een lijstje met namen die ik mooi vond. Uiteindelijk is het voor een jongetje ook een naam uit die lijst geworden. Voor een meisje juist niet. Terwijl ik altijd zeker heb geweten dat ik een meisje Elayne zou noemen. Maar nu zouden we kiezen voor Rozemarijn.
    :D

5. skatjuh87

Elayne is wel n mooie naam.
    Ik heb op dit moment ook echt n naam die ik super vind, maar denk inderdaad dat als de tijd er echt is, je nogmaals na gaat denken.
    En voor n jongen weet k t nog helemaal niet.

Hopelijk heb ik net zo`n geluk als jij, zie dat je in ronde 18 zwanger bent geraakt. Ik zit nu op 18 maanden ( heb de rondes niet geteld )

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Djuke: Ik heb je gepbt hoor.. leuk leuk.. Rozemarijn vind ik trouwens ook heel leuk!!

@ Linda: Veel plezier vanavond met de surprises!!

@ Skatjuh: Mijn vriend heet Daniel en zegt altijd dat hij als hij een zoon krijgt die Daan wil noemen.. meer om te plagen ;) We hebben nog geen namen.. maar ik heb wel meerdere namen die ik leuk vind.. Daniel wil per se weten of het een jongen of een meisje wordt als we zwanger mochten zijn.. zijn motivatie daarbij is: "één naam verzinnen is al moeilijk genoeg" hahaha..

7. skatjuh87

ik vind het goede motivatie hihi. Hij heeft er echt wel gelijk in.

Mijn man heeft wel eens gezegd dat onze kinderen met een M moeten beginnen. Onze namen beginnen er ook mee. Maar das moeilijk om post te krijgen haha.

8. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi Meiden,

Jullie zijn lekker aan het kletsen over een hoop leuke dingen. Ons kaartje kan je vinden op en dan rechts bovenin op pagina 42. Om het zoeken te vergemakkelijken.
    .Nu Kaarten - De mooiste kaarten
    We hadden nog mazzel ook, want toen we gingen bestellen, bleek het kaartje al 2 jaar uit de collectie te zijn. Gelukkig hadden ze er nog net genoeg op de plank liggen.

Wat de namen betreft zijn wij er ook al uit, maar die ga ik niet verklappen. Een jongensnaam hadden we al heel erg lang, maar een meisjesnaam hebben we goed over na moeten denken.

Vanochtend lekker de laatste ochtend gewerkt en zit nu bij mijn moeder even te kletsen. Van het weekend hebben we nog even snel een weekeindje weggeboekt net over de grens bij Enschede. Nu nog even met zijn 2-en genieten en dan gaan we het wel zien, wanneer de baby zicht meldt.

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Djuke: Ik ben flink ingeknipt en verder uitgescheurd, totaal ruptuur, nu twee weekjes verder voel ik er vrijwel niets meer van dus het valt allemaal best mee ;)
    De meeste vrouwen redden het trouwens met enkel een klein knipje of scheurtje en herstellen dus vast nog veel sneller :p

@Skatjuh: Welkom hier!!

@Linda: Tweelingen zijn meestal kleiner, dus die poep jij zo even uit hoor ;)
    Schoonzus van me had ook een droombevalling, was ook een tweeling ;)
    Jeetje bekkenpijn, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt..

Namen raden: Ik begin er niet aan :p

Nou daar zijn we weer vanuit het ziekenhuis, heb mijn lichaamsbeweging voor vandaag weer gehad..
    Eerst naar de rontgen afspraken balie om aan te melden, dan naar de rontgen voor de foto, dan naar balie 95 voor afspraak in de gipskamer..
    Ohw je moet wel eerst even langs 94, dan weer naar de gipskamer (dokter kon gelukkig daarheen komen dus een rondje minder).
    Daarna weer naar balie 94 voor afspraak in de gipskamer, dan weer naar balie 80 voor een foto afspraak, weer terug naar balie 94 want ze waren de verwijsbrief vergeten bij te sluiten, terug naar 80 voor een afspraak voor een nieuwe foto..
    Dat wat betreft mijn ondertussen getrainede beenspieren :p
    In de gipskamer hebben ze de foto gekeken en is de chirurg er meteen bij gekomen, er was al een heel groot brok kalk om de breuk heen gekomen en het zag er allemaal heel goed uit.
    Spalk is er nu dus eindelijk echt af! :D
    Nu staan er nog 3 afspraken voor ons in het ziekenhuis, dus klaar zijn we nog niet maar volgende afspraak staat gelukkig pas in het nieuwe jaar ;)

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Fijn Saskia dat ie eraf is!!!! Mooi!! :)

@ nienke: wat een leuk kaartje ook!! Tenminste als ik de goede heb, die met die soort vouw erin hè?
    hij is erg mooi!! heb ik nog nooit gezien, echt super leuk!

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Saskia, wat fijn dat de spalk van Lana's armpje af is.... nu dus even rust met de zh bezoekjes, volgend jaar klinkt nog ver weg...

@Namen, leuk hoe jullie erover bezig zijn lol... ik ga niet raden hoor...

@Hier, de buikpijn is weg sinds vandaag, dus ik denk dat mijn eitje er is geweest.... vandaag voor de zekerheid nog geklust maar nu dus plaats op het wachtbankje.... spannend weer hoor...:D

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Nienke: Ohhh dat is ook een leuk kaartje!! Wat een originele kaartjes hebben jullie allemaal joh! Ik kende eigenlijk alleen de wat meer traditionele kaartjes, maar er is zoveel meer keus!!

@ Saskia: Ohhh wat fijn om te horen dat het goed lijkt te gaan met het armpje van Lana!! Hoe gaat het verder met Peter, is ie al helemaal gewend al papa??

@ Charpi: In ieder geval goed geklust dus!! Welkom op het wachtbankje..

@ Hier: :$ als m'n temp zo blijft dan is het echt een perfect kaartje volgens mij.. ben er vooralsnog in ieder geval erg blij mee :p Ben benieuwd hoe het zicht verder ontwikkeld.

13. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    LKG, heb niet veel verstand van tempen, maar zal wel hel erg hard voor je duimen meid. Hoop dat je deze ronde een keer geluk hebt.

hier, mooi is het vandaag buiten. Ga zo naar een vriendin, die mag volgende week weer gaan werken na 23 weken verlof. Ze heeft 7 weken vakantie aan haar verlof geprakt. Maar kan ik ook even de kleine zien en een beetje wegzwijmelen voor over een paar weekjes.

Zal pas dinsdag weer online zijn, want we gaan nog net effe een weekendje weg met z'n 2-en.

14. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Lkg, het ziet er idd veelbelovend uit, maar hou er rekening mee dat je temp ook ineens in elkaar kan storten he.
    Laat je nog niet blij maken met de welbekende dooie mus ;)

@ Nienke: Fijn weekend, geniet ervan zo lekekr met zijn tweetjes!

@ Hier: Je zal maar moeten lessen met zo'n berg sneeuw haha.
    Vanmorgen om 7.15 startte mn les en het ging perfect!
    Nog een paar daagjes en dan afrijden!!

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Nienke: Veel plezier met je weekendje weg!! Geniet ervan!

@ Ilona: Jaaa, ik weet wel dat het allemaal maar weinig zegt en dat er veel meer kans is dat ik niet zwanger ben, dan dat ik wel zwanger ben.. maar ik weet in m'n achterhoofd best dat het volgende week gewoon een k*tweek wordt omdat ik gewoon ongesteld ga worden.. dus ik wil deze week gewoon lekker vrolijk, positief en hoopvol zijn :)

Top dat je les zo goed ging in ieder geval!! Je gaat gewoon lekker slagen volgende week!!

16. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Nou Lkg, ik ga in ieder geval wel heeeeeeeel hard hopen dat je met heel goed nieuws komt volgende week!
    Het wordt wel eens tijd dat er wat meer roze op de lijst komt hier!
    En dat hoopvol zijn, heel begrijpelijk, lekker zwijmelen bij het idee dat het wel eens raak kan zijn, dat heb ik ook altijd, tot het weer mis is....

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Mooie temp weer lkg...gewoon houden zo! :p
    Spannend zeg!! :)

@ hier: auchhh...bekkenpijn! :( Vannacht ook erg slecht geslapen dus ook nog eens erg brak nu..
    Vanmiddag heb ik vergadering (ben n ook op het werk..gaap) dus dan gelijk maar even mijn collega's inlichten dat ik niet meer echt in staat ben om actief bezig te zijn bij de clienten..

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: Ik heb dus 2,5 jaar geleden mijn droger van mijn ex gekregen.
    Omdat hij zich altijd 2-3 keer per dag omkleedde was het anders niet te doen met de was in huis ophangen.
    Daarvoor heb je in een flatje toch te weinig plek

@ saskia: alles goedgegaan gister in het ziekenhuis?

@ djuke: haha een collega in het hok terugblaffen. Als je niet beter zou weten zou je denken wat een beestenboel!
    Wel lekker dat het er bijna op zit met werken voor je.
    En dan lekker genieten van je verlof! Enne van mij mag je rustig praten over je zwangerschap hoor!
    Op een ander topic wat ik volg zijn d'r meiden die alleen maar zitten te zeuren en alle aandacht naar hun zitten toe te trekken omdat ze toch zo'n zware zwangerschap hebben.
    Nou erg leuk voor mij die niet eens voor een zwangerschap kan gaan!
    Wanneer is die gil geweest? mss dat ik het me nog kan herinneren dat ik ineens een raar geluid hoorde ;)

@ skatjuh: natuurlijk mag je meepraten, maar net als wat Linda zegt: wij kennen elkaar al bijna een jaar.

@ Linda: nou, de wasmachine staat niet in de badkamer hoor. Ik had de achterplaat losgeschroefd namelijk.
    Maar de wasmachine staat wel in het berghok wat naast de badkamer is (voordeel van alles gelijkvloers te hebben)
    Auw bekkenpijn. Ik hoop voor je dat het je bespaard blijft hoor.
    Leuke kaart trouwens!

@ Djuke: leuk kaartje! Echt schattig. Al zou ik die koe idd ook bij jullie hebben vinden passen hoor.
    Ik denk dat ik wel weet wat voor naam je hebt. Als ik er aan denk zal ik je een pb sturen...

@ namen: mijn ex en ik hadden ook al een meisjes naam. Mijn naam begint met D, die van hem met een E. Dus ik wilde graag een naam met een F.
    Als ik nu weer een vriend krijg en we voor kids gaan moeten ik helemaal opnieuw gaan bedenken wat ik dan met namen wil.

@ nienke: is ook een leuk kaartje zeg.

@ saskia: wat fijn dat de spalk eraf is zeg!

@ charpi: dan is het lange wachten nu dus aangebroken...

@ lkg: mooi tempkaartje hoor!

@ wintersplaatje; hier is gisteravond een klein beetje gevallen. maar helaas vanacht niets.
    Lijkt maar niet deze kant uit te willen komen als ik op buienradar kijk.

@ nienke: 7 weken verlof erachteraan? lekker zeg!
    Fijn weekend met jullie tweetjes!

@ linda: ik zou idd rustig aan gaan doen als je er zo veel last van hebt hoor!

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Zethu, hoe is het nu met jou?

@Linda, auwwww wat vervelend die bekkenpijn... idd vanmiddag maar aangeven in de vergadering...

@Lkg, ja meid ik kom je gezelschap houden hoor, het lange wachten is begonnen...

@Nienke, lekker hoor nog even een weekendje samen eruit.... heel veel plezier!!

@Ilona, fijn dat het lessen goed ging meid! Ik duim voor je dat het ook zo perfect gaat als je moet afrijden.

@Hier, alles rustig... het wachtbankje he.... duurt nog lang....

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ charpi: gaat goed hier hoor. Handen nog onder de sneetjes van het wasmachine, maar zo trots op mezelf dat ik het zelf heb kunnen repareren.
    En door de kou (tochprobleem in huis is nog altijd niet opgelost) uit gekkigheid maar mijn kerstmuts opgezet. haha. Heb er trouwens een foto van gemaakt. Zal deze ook zo hier op zetten!

Deel Deze Pagina