Goeiemorgen! pfff...tis te vroeg..moet wachten op mensen van de harendse smit, die komen tussen 8 en 11 een droger brengen! gekregen van mn schoonouders! Beetje jammer alleen dat ik zo vroeg op moest..hopelijk komen ze niet pas echt om 11 uur; maar da's meestal wel zo, haha. Maar als dat zo is duik ik lekker om 11 uur nog terug in bedje hahah. Anders ga ik werken van 4 tot 10 helaas niet volhouden.. Gisteren aan mn leidinggevende verteld over de bekkenpijn. Het verhaal begon een beetje volgens mij als dat het wel zwaar was en ik met alleen lopen al best pijn had; laat staan wanneer ik iets doe. Dus hij keek me echt gevreesd aan zo van..oh shit, volgens mij gaat ze vragen om minder uur.. Dus zn gezicht verandere meteen toen ik zei dat ik rustig aan wil doen, niet meer wil tillen enz. en niet meer mee kan doen met de kleine huishoudelijke dingen (zoals wassen, mee wat opruimen.), maar dat ik het op aansturen van de clienten moet houden.. Dat was prima natuurlijk. hij was allang blij dat ik niet om minder uur vroeg.. haha dat was duidelijk aan zn reactie. Gezegd dat ik volgende week naar de gyn moet en ff met hem bekijk hoe en wat.. Ook gelijk collega's doorgegeven dat ik 't rustig aan doe.. nu heb ik schatten van collega's, dus dat komt al helemaal goed . @ lkg: Wauwww kijk daar eens even, wat een temperatuurtje zeg!!! 37,4!! Dat heb ik nog nooit gehaald, hihi! Mooi hoor!! (temp wil niet alles zeggen op dit moment, natuurlijk weet je dat wel.. maar kan me goed voorstellen dat je er heeeel blij mee bent op dit moment! Ikke namelijk wel! hihi! )
@ Linda: Zoo, dat heb je snel gezien op m'n kaartje hahaha.. Jah, ben er idd wel blij mee. Kweet inderdaad dat het lang niet alles zegt, maar m'n temp had ook rond de 37 kunnen zitten ofzo, en dan was het een stuk minder hoopvol geweest, dus ik ben er zeker blij mee Is je droger er al?? Wij hebben ook geen droger nu, maar met een kleintje lijkt me dat toch wel erg handig! Hoop dat je er niet al te lang meer op hoeft te wachten! En goed zeg dat je het aangegeven hebt op je werk! Zo kunnen ze er rekening mee houden en kan je wat rustiger aan doen! Heb je vannacht wel goed geslapen? Hoe gaat het nu met je bekken?? @ Tamara: Schiet het al weer op met je ei, of duurt het nog ff? Ben een beetje het overzicht kwijt hihi.. Hoop dat je lekker veel afleiding hebt met de kerst op je werk!! @ Zethu: Leuke foto's
Jeejjj ze zijn zojuist geweest Droger staat, linda mag naar bedje toe... (hihi als ik kan slapen, nu zit ik al zolang op dat ik bijna over mn slaap heen ben maar oke) hahah ja was heel benieuwd naar je temp, dacht zal eens kijken of je hem er vanmorgen al ingezet hebt! heel terecht hoor, dat je er blij mee bent.. tis gewoon écht een hele mooie temp.. en ALS het raak is, dan is dit wel echt een Super goed tempkaartje.. bijna één volgens 'de boekjes' zeg maar. Netjes hele hoge temp, dipje erin op 6 dpo... precies zoals het hoort. Heb vannacht gelukkig wel goed geslapen.. Pijn is niet minder helaas, mgoed..denk ook niet dat ik dat moet verwachten... Ik duik weer gauw terug mn bedje in nu! tot vanmiddag
Hai meiden, veel gekletst hier. @ de zwangere meiden: Leuke baby kaartjes. Smelt helemaal weg als ik ze zo zie! En naam, ik ben er niet achter hoor Djuke, snapte het allemaal niet dus niet iedereen hier weet het al hahaha. @ hier: giga druk! Heb effe twee dagen vrij gehad maar gewoon nog ontzettend druk gehad. Ja als je veel werkt kun je niet zo veel in het huishouden doen, dus ja dat moet dan in je dagen dat je vrij bent! maar goed alles is weer klaar. Nu tot volgende week donderdag elke dag werken. Maar dat is fijn want het is nu lekker druk dus dat scheelt! @ Lkg: mijn eitje is heel leuk tweede kerstdag. Dus tim was al een beetje aan het balen want ja hij wil toch ook een drinkie drankie doen. Ik heb gezegd dat dat mag maar dat hij gewoon moet zorgen dat hij niet aangeschoten wordt! Best lief van mezelf al zeg ik het zelf. Al ben ik meer van "tijdens de klusdagen niet drinken"/. maar goed dit kan ik niet van hem vragen natuurlijk. Nou ik ga weer aan het werk. liefs Tamaar
@ Linda: Ahh fijn dat ie al bezorgd is, nog lekker kunnen slapen?? @ Tamara: Goed dat je hebt gezegd dat Tim best iets mag drinken. Anders wordt het ook echt niet leuk meer Wij worden na 1 of 2 wijtjes juist altijd wat makkelijker, en het klussen is dan veel leuker Maar ik begrijp je wel heel goed hoor als je had gezegd dat je het liever niet had gehad!! @ Hier: Nu echt al twee dagen last van brandend maagzuur en het gevoel dat m'n eten steeds omhoog komt en achter in m'n keel zit.. maar ik heb vandaag nog niets gegeten en gisteren ook niets raars gegeten.. Heb dit ook nog nooit eerder gehad. Kan het ook niet echt plaatsen als zwangerschapssymtoon ofzo hoor, maar tis gewoon anders dan anders dus ga je er op letten
Goeiemorgen meiden, Lkg, klinkt als het zw kwaaltje hoor Tamaar, wij hebben ook deze ronde zoiets van: We laten het alemaal een beetje vieren en we gaan gewon genieten van de dagen die komen gaan en dan zien we het wel. Wie weet helpt dat wel. Ik ga ook gewoon lekker mn wijntje drinken hoor @ Hier: Net op de site van het knmi gekeken en de kans is groot dat het dinsdag weer meer gaat sneeuwen. Je zal maar moeten afrijden Ik hoop niet dat ze het afzeggen, want rijden in de sneeuw gaat juist zo goed!
Tamara: in het boek van Kluun vertelt hij dat zijn vrouw zwanger heeft gemaakt na heul veul alcohol. Ook mijn dirtyminded collega vertelde gisteren dat hij zijn vrouw bezwangerd heeft terwijl hij stomdronken was. Dusssssssssss, drinkiedrankie kan best! Ilona, misschien is het wel heel relaxed, afrijden in de sneeuw. Max. snelheid gaat toch niet boven de 30 km.
@ Djuke, ja hoor van mij mag het doorgaan ook al sneeuwt het, heb gister gelest in de sneeuw en vond het heerlijk! Was veel alerter dan normaal, dus dat hielp wel haha. Ik hoop echt dat ze het door laten gaan, want ik heb er best wel zin in eigenlijk! Tamara: Ja hoor, een borreltje kan echt wel, want hoe vaak hoor je het niet dat mensen in een dronken bui zwanger raken? Ik zou het deze ronde maar gewoon een beetje zijn gang laten gaan en vooral genieten van de feestdagen! Djuke, hoe is het met jou? Begint het al ee beetje te rommelen van binnen? Mijn schoonzusje is op 28 januari uitgerekend en bij haar begint het al in te dalen enzo, dus ik ben benieuwd! Ze had van de week op de verjaardag van mn schoonpa gezegd dat als het geboren is dat ze ons gelijk gaat bellen en dat we dan gelijk mogen komen, dat vond ik zo lief! Als je dan naar de andere schoonzus kijkt (vrouw van mn broer), die is heel afstandelijk en bezitterig wat haar zoon betreft. Dus ik ben blij dat mn andere schoonzusje wel zo is.... Zethu, haha lekkere maffe bui had je! Mooie muts hihi.
Da's toch echt een zwangerschapskwaaltje lkg.... herkenbaar hiero! (gelukkig nog maar in kleine mate, maar de meeste hebben hier éeerg veel last van)
@ lkg: hahah gods, moet wel op mn woorden letten bij een krabbel aan jou! Maar volgens mij is het nu totaal onduidelijk voor 'men'... maar duidelijk voor jou dat ik voor je duim!
Haha Linda, lief dankje De krabbel is volgens mij voor anderen inderdaad niet duidelijk, maar voor mij wel Vond het zo leuk om het aantal dagen te zien.. lijkt echt minder dan in weken vind ik! @ Ilona: Kga voor je afrijden duimen hoor!! Hoop ook echt dat het doorgaat voor je! @ Hier: Net megaluxe kerstlunch gehad van het werk.. in een restaurant met 1 ster.. (écht zo NIET mijn ding, maar goed) pff was echt wel een beetje moeilijk, kreeg direct champagne en wijn en rauwe vis.. vond het echt moeilijk, heb één klein glas champagne gehad.. de wijn afgeslagen en de rauwe vis laten liggen.. alleen wel andere vis gehad en nu heb ik nog veel meer last van maagzuur.. pfff.. Nou, nog een klein uurtje werken en dan op naar het volgende etentje met vrienden (met de auto zodat ik bob kan zijn )
hihi, in mn banner hier op t forum staat ook gewoon nog 95 dagen hoor alleen valt het daar een stuk minder op haha, dat zal 't denk ik wel zijn Pfoe, lastige situatie inderdaad als je rauwe vis voor je krijgt en champagne en wijn! Maar geen zorgen hoor meid, mocht het raak zijn, dan kan een wijntje/glaasje champagne (zeker nu) echt geen kwaad. Je hebt nog geen bloedband met het eventuele vruchtje. En mocht je nog een keer 1 wijntje drinken tijdens je zwangerschap, dan kan ook dat geen kwaad hoor!! Maar weet helemaal hoe het voelt; toen ik net een paar weken zwanger was heb ik een glas rosé gedronken (vriendinnen wisten toen nog van niets ahah) en voelde me er totaal niet fijn bij, ook al wist ik dat het helemaal geen kwaad kon. Veel plezier vanavond met het uit eten (wa'n luxe leventje joh!!) Smakelijk!
Oke, even ego: Temp vanochtend snap ik helemaal niets van.. en dat heb ik steeds in het weekend.. zo irritant.. Naar bed - 1.30 uur 1ste temp - 36,9 - 6.15 uur 2de temp - 37,1 - 7.05 uur 3de temp - 37,4 - 9.10 uur Heb een hele onrustige nacht gehad en helemaal niet lekker geslapen. Ik heb volgens mij geen 3 uur achter elkaar door geslapen. En bij de eerste temp (oke, sorry ranzig maar wel van belang voor het verhaal) kreeg ik de thermometer er heel moeilijk in. Tussen de temp tijden door het ik wel echt geslapen. Er komt nog bij dat ik me niet zo heel fit voel en erg verkouden ben. Ik heb al eens eerder de vraag gesteld welke temp je moet nemen, en dat is de temp op dezelfde tijd als normaal.. dus dan zou het de 2de zijn.. Nou jah, ik vind het verschil zo groot dat ik vandaag denk ik maar niets op ff invul, maar ik houd er nu maar ernstig rekening mee dat het game over is
Hmm lastig lkg.. misschien maar inderdaad vandaag even niets invullen en gewoon morgen weer je temp opnemen.. Hmm, dat je je niet fit voelt en verkouden bent; hopelijk heeft dat niets te maken met de hoge temp van deze ronde. Zou natuurlijk ook invloed erop kunnen hebben. Maar meid, kop op; nog een dag of 4 en dan heb je duidelijkheid. Laat het even over je heen komen, ga genieten van je weekend en dan is de tijd zo voorbij en heb je duidelijkheid!! Tot zo ver de wijze praat van linda liefs!!
@ linda: haha, ik had dat gezicht wel eens willen zien van je leidinggevende! Fijn dat je het rustiger aan kan doen op je werk @ lkg: hihi dank je dat je mijn foto's leuk vind. Doe mijn best om het zo gezellig mogelijk te maken @ tamaar: haha dat ken ik ja, vrij hebben en het ontzettend druk hebben. Ik werk dan niet maar heb het zo ongelofelijk druk de laatste tijd! Gister iemand op msn, of die binnenkort kon langskomen. Zeg ik zo: dat zal pas volgend jaar worden. Snapte die niet. Maar ja, probeer maar eens uit te leggen dat je als vrouw geen meerdere dingen tegelijk kan doen. Mij lukt het iig niet meer sinds mijn burnout. Ik moet nog altijd op tijd aan mijn rust denken. Maar schijnbaar snappen mensen dat niet. @ lkg: dat eten omhoog komen klinkt echt als een zw-kwaaltje. Ik hoor er meer meiden over. @ ilona: dinsdag weer meer sneeuw? ah nee, ik moet woensdag er zo vroeg uit! Nou ja, dan maar op tijd vertrekken voor een stukje van 4,5 km... Ik hoop voor je dat het niet afgezegd wordt. Zeg anders maar dat je hier in Limburg wil afrijden, hier valt over het algemeen minder sneeuw, dat hebben we de laatste dagen wel gemerkt. Ik heb trouwens wel vaker van die maffe buien hoor. Ga ik bijvoorbeeld heel de dag kinderliedjes lopen zingen of zo. haha, sta ik om bekend bij mijn vriendinnen. @ kerstpakketten en kerstetentjes: helaas niets van dit voor mij. Nou ja, kersteten bij mijn zus met kerst zelf. Vind het wel jammer hoor. Vond het andere jaren altijd zo leuk om met collega's na te praten. @ lkg: ik zou idd die temp vandaag maar niet invullen nee. Gewoon morgen afwachten.
@Lkg, spannend hoor, het gaat nu opschieten voor jou he, nog een paar daagjes.... Ik temp bewust niet omdat ik er niet op die manier mee bezig wil zijn.... @Ilona, ik hoop dat je gewoon glansrijk slaagt van de week meid!! @Hier, alles nog steeds rustig.... de dagen kruipen voorbij.... met kerst begint het spannend te worden....
Heey meiden.. was is het rustig hier! Iedereen lekker aan het genieten van het weekend?? Zijn jullie leuke dingen aan het doen? Sneeuwt het bij jullie ook zo hard?? Zo, ik had besloten om vanochtend gewoon niet te tempen, omdat ik er heel onrustig door slaap enzo.. en ik dacht, dan ga ik maandag gewoon weer verder als ik weer in het weekritme zit van vroeg opstaan. Nu ging de wekker om kwart over 9 en toen ging ik naar de wc en heb toen direct op de wc getempt.. wel iets later dan normaal dus, maar ik lag ook later dan normaal in bed.. temp was 37.4. Weet dat je het in bed moet doen, maar toen ik een week allebei heb gedaan was het verschil telkens 0 of 0.1 graad, dus dat valt mee. Ik ga deze temp maar gewoon invullen (i know, lekker naief.. en makkelijk om alleen in de vullen wat mezelf goed uit zou komen.. maar ach, ik hou toch alleen mezelf voor de gek als het niet zou kloppen).. Vanmiddag high tea met Daniel en z'n zusje.. kadotje dat we van haar hebben gekregen.. alleen.. ik hou niet van thee en ook niet van koekjes .. Naja, als het maar gezellig wordt Fijne dag allemaal!
Hee meis, is niet jezelf voor de gek houden hoor! Da's gewoon eeen mooie temp. En zoals je zelf zegt; je temp is maar 0.1 graad hoogstens hoger dan wanneer je in bed tempt, dus nou ja; laat het 37.3 zijn; dan is ie nog super mooi! Boven de 37 is gewoon helemaal goed! Zolang ie er niet onder gaat kruipen, is er gewoon hele goede hoop Maar goed; meestal als het toch niet gelukt is begint je temp 1 of 2 dagen voor nod te zakken, dus nog even afwachten. Weet je wanneer je wil gaan testen? Hier ook een heerlijke laag sneeuw; zo leuk! Onze hond heeft er net super leuk in gespeeld hahah. Was ie elke keer z'n bot aan het weggooien en dan was ie hem kwijt.. dus zijn neus in de sneeuw en zoeken. hahah gevolg; zn hele hoofd onder de sneeuw, zag er niet uit hahah. Maar wel heel leuk Heb vanmorgen nog een buikfoto gemaakt..jeetje, volgens mij is ie de afgelopen week ontploft!! Ik zal even kijken of er een foto een beetje is gelukt want had het koud hihi, dus had niet echt de tijd genomen om de foto fatsoenlijk te maken