Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  2. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whoww Lin... dat gaat echt hardddd :$ Echt een mooi buikje joh!!

Als ik niet ongi wordt ga ik woensdag tempen (de dag dat we 9 jaar samen zijn).. Dat is dan best ruim genomen omdat m'n lf altijd korter is dan 14 dagen. De laatste keer was het zelfs maar 11 dagen (dan zou ik vandaag ongi moeten worden).. meestal is het 12 of 13 dagen.. dan zou ik dus morgen of dinsdag ongi moeten worden.. Maar goed, ik test wel alleen maar als m'n temp hoog blijft ;)

Jaa leuk he die sneeuw! Er ligt hier nu echt behoorlijk veel.. ging net ff de vuilnis weggooien buiten.. is echt maar 10 stappen naar buiten maar kwas helemaal nat-gesneeuwd..

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Lkg, woensdag tempen? Hihi testen toch zeker :D

Lin, wat is je buikkie lekker gegroeid zeg!

@ Sneeuw: Gaat hier heel hard, ligt al zeker 15 cm!!
    Gelukkig hoeven we vandaag niet weg, maar ik ben nog steeds bang dat mn rij examen dinsdag niet door gaat... :(

@ Hier: Nog steeds ontzettend ongi, ik had vorige week bij het begin effe 2 daagjes bruinverlies, toen 4 dagen best zware ongi, toen werd het minder, ik dacht mooi!
    Maar nu sinds gister is het weer heftig.
    Ik heb grote schoonmaak denk ik...

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm da's wel lang zeg, nog steeds ongi! Maar inderdaad, misschien wel goed?

Ja als het zo doorzet, die sneeuw, dan zal het niet doorgaan. Er is vandaag een weeralarm afgegeven..

@ lkg: Oeh dus eigenlijk is het nu al mega spannend! het zou zo mooi zijn allemaal; precies de mooie datum, precies voor kerst, wow...
    maar laten we nog ff nuchter blijven en niet zo beginnen. :)
    Weet je zeker dat je wel wil testen op de dag dat jullie samen zijn? Kan me voorstellen dat als ie nega is, dat dat dan toch ff de dag behoorlijk rot maakt....en dat moet niet hoor!!

5. Pinguïns

Ja ik ben er echt bang voor, je zal het precies zien, zit ik me al zorgen te maken, gaat het niet door :(
    Het sneeuwt hier echt super hard, hoop dat ik de deur nog open krijg haha anders met de skietjes naar buiten :D

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Na een paar dagen afwezigheid ben ik er weer. Gelukkig hoef ik niet te werken wat wel de planning was.;) Met deze hoeveelheid sneeuw blijf ik graag binnen.

Hier ook weer ongi geworden. Nu al een paar keer gehad dat ik ipv eerst bruinverlies direct rood krijg en nu dan ook al verschillende dagen (ook niet normaal). Hier dus nog eentje die raar in elkaar zit.:p

Linda, mooie buik!

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ha meiden, ik vond het ook al zo rustig hier, maar jullie zijn er weer:D

Jammer Timon dat je ook weer ongie bent geworden.... ik hoop dat de volgende ronde het geluk aan jouw kant is meid!

Ilona, ik weet ook niet of het dinsdag door zal gaan met dit weer, afwachten maar meid...
    Wel getsie dat je nog zo ongie bent, denk echt grote schoonmaak...;)

Lkg ooooohw dus nu de spannende dagen meid.... heeeeeeel spannend.... ik duim me suf voor je hoor!!!

Jeetje Linda wat krijg je een buik haha, hij is geloof ik echt gegroeid deze week!

Hier sneeuwt het ook behoorlijk, alleen is het een ramp voor de hondjes.... al die plaksneeuw die vast gaat zitten in hun haren.... brrrrr.... tja, ze staan beetje op te korte pootjes he en dan natuurlijk lang haar....

Verder hier alles nog steeds rustig.... vanaf cd 26 begint het broekloeren, zo kort was namelijk mijn eerste cyclus, maarja vorige maand was het 30 dagen, dus het kan nog wel even duren en daar ga ik maar vanuit want ik had volgens mij een vrij laat ei... als ik dat aan mijn buikpijn moet beoordelen die ik die dagen had. Dus testen duurt nog heeeeeeeel lang, als het al zover komt...:D Maar wel een spannende kerst dus!!;)

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Sas, je krijg in ieder geval een gratis andere datum. AL blijft het balen natuurlijk. Hier is van de week echt alles afgelast.

Hier ligt nu toch zeker al 40 cm (weer sinds vanmorgen) :( , baal enorm maar het houd niet op, vanmorgen moesten we de schep mee hebben om uit huis te komen BLUHHH ..

Ik heb nog niet weer gereden met dit weer IEL! moet er niet aan denken manneke heb al een heeeeeeeele poos ze rijbewijs maar gaat ook liever niet de weg op.. Na de jaarwisseling kan ik denk ik pas weer zelf de weg op ...

9. Pinguïns

Ik ben benieuwd hoor tante, of ze het door laten gaan.
    Hier ligt ook een berg sneeuw, echt balen...
    En morgen heb ik een dubbele rijles (3 uur).
    Ben benieuwd of dat doorgaat,
    Ik ga morgenochtend eerst mijn instructeur bellen of het wel doorgaat en wat hij verwacht voor dinsdag.
    Heb ook niet echt zin om nu heel veel te lessen en dat het dan toch voor niks is geweest :(

10. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh niet alles bijgelezen, sorry.

Mooie buik Lin, groeit harder nu of niet? Gaaf!

Hier donderdag ongi geworden.. gister al zogoed als neits... strange... Vraag me altijd af... als je zo weinig ongi bent... betekent dat dan dat je een dun laagje baarmoederslijmvlies aanlegt? want dan kan een ei ook niet blijven plakken natuurlijk! Anyway, bijna weer over in ieder geval...
    Ticker nog niet aangepast.. en nu ff geen zin om te rekenen hihi.. komt nog.

Hier niet zo veel sneeuw als bij jullie!!! Hoop dat er nog een pak bij komt :) en dat de trein morgen niet rijdt naar mn werk hihi.
    Ik hou van sneeeuw word er zo blij van!

LKG, spannend nog n paar dagen!!!!!!! Duim heel hard!!!

Fijne avond!

11. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Iloon, balen als het niet doorgaat!

Ik zou juist wel lessen met dit weer :) lijkt me wel fijn ervaring op doen in de sneeuw met iemand naast je... ik vind het toch wel spannend in de sneeuw rijden... heb in april 2008 mn rijbewijs gehaald.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb al zo'n 15 jaar mijn rijbewijs, maar had nog niet eerder met zulk weer gereden. Wel spannend. Gisteren maar via de snelweg gegaan, want een dijk was even niet mijn ding. Eigenlijk moest ik vandaag ook werken, maar door de niet verwachte drukte mocht ik thuisblijven. Heel fijn!:)

13. Pinguïns

Nens, ik heb van de week al gelest met dit weer en was leerzaam, maar voor morgen een dubbele les gepland en dat is ni goedkoop...

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Je heb gelijk dat je even gaat navragen. Ik heb het even niet helemaal gelezen, maar moet je binnenkort afrijden?

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Tis zal indd leerzaam wezen, maar niks voor mij hihi..

Ik heb m gelukkig al in de pocket sinds 20 augustus maar met dit weer en mijn lichaamelijke toestand ga ik echt NIET rijden met dit weer, als ik er naast zit produceer ik al de nodige harde buiken laat staan als ik zelf rij.. Mag niks voor niks niet meer werken :( .

Iloon anders als het waarschijnlijk niet door gaat dinsdag (meestal pas op de dag zelf krijg je dat te horen) zou ik morgen maar 1,5 uur rijden.

Benblij dat ik nooit 3 uren hoefde te rijden hoor, had na 1,5 uur al het zweet op me rug staan haha. Gelukkig heb ik maar 15 minuten examen te gedaan toen had ze het wel gezien (veel moeilijke situaties bla bla bla ) en had m in me zak.

Trouwens vind ik t lessen helemaal boven de pet duur ik betaalde dan nog maar 37 euro per uur maar in de randstad is het al snel veeeeeeel meeer..

We horen morgen wel hoe of wat..

Knuf

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik geloof dat ik op 55 gulden zat per uur rijles. Vond dat al veel.;)

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Tis zowiezo niet goedkoop, een rij examen damn he 210 euro. Waar halen ze het vandaan... en dan nog het aanvragen (ik heb me spoed gedaan) 67.30 euro en zonder spoed is het 37 euro..

Vind het echt een DRAMA..

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha mars, wist niet dat je niet meer werken mag??
    Hoe komt t?

Rijlessen..tsja.. duur grapje inderdaad. Mgoed; wel je leven lang plezier van :)

Rijden met sneeuw enzo; mmm, vindt het niet zo'n probleem.
    ntuurlijk liever niet, maar vindt het geen ramp.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #6579 jedalin, 20 dec 2009
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
    Bekijk bijlage 38049

NOD
    * Lkg: 23 december, 13e ronde
    * Charpi: 28 december, 3e ronde met clomid
    * Tamaradb: 9 januari, 16e ronde (afspraak met de huisarts plannen)
    * Ilona2802: 13 januari, 10e ronde
    * Nensi: .., 12e ronde
    * Timon: 14 januari, 22e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi

Zwanger
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 28 januari 2010 (of toch de 18e? ;))
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Bekijk bijlage 38049

NOD
    * Lkg: 23 december, 13e ronde
    * Charpi: 28 december, 3e ronde met clomid
    * Tamaradb: 9 januari, 16e ronde (afspraak met de huisarts plannen)
    * Ilona2802: 13 januari, 10e ronde
    * Nensi: .., 12e ronde
    * Timon: 14 januari, 22e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi

Zwanger
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 28 januari 2010 (of toch de 18e? ;))
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram

Deel Deze Pagina