Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ja ik moet dinsdag afrijden Timon!
    Ik vind rijden met sneeuw ook niet erg, maar afrijden doe ik liever onder een beetje normale omstandigheden haha.
    Naja, ik zie het wel...

2. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Pfff.. de hoop is weer vervlogen.. Temp 37,0 en omdat ik geen zin had om me de hele dag kut te voelen als dat niet nodig is heb ik een test gedaan en die was negatief. Ben nog niet ongi, maar dat zal dus vandaag wel komen.. Baal er echt vreselijk van, en ik kan vandaag ook nog eens niet op m'n werk komen dus ik zit de hele dag thuis te werken.. zonder afleiding.. me kut te voelen :(:(:(

Ik HAAT zwanger proberen te worden :( Ik haat het ik haat het ik haat het :(:(

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Lin: Ik had al sinds vorige weke zaterdag steeds harde buiken zo'n 40 op een dag, en dinsdag avond viel ik steeds bijna flauw. Dus woensdag de Verloskundige gebeld had een torenhoge bloeddruk en die harde buik ja is nu niet goed natuurlijk Dus meteen stoppen met werken (stage) niks aan maar ja alles voor de beeb..

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    mijn temp toen ik zwanger was ging van 37.2 naar 36.8 naar 36.9 en toen heb ik getest, er is nog hoop..

Het is indd niet leuk meer als je al zo lang bezig bent, maar je moet de moed niet opgeven meis!!

5. Pinguïns

Lkg, idd wat Mars zegt, mijn temp is ook een aantal keer een stukje gedaald en toen weer onhoog gegaan toen ik zwanger was.
    Eigenlijk zegt het niet zo veel.
    En dat je nega test, dat kan altijd nog veranderen, want je zit nog voor je nod..
    Maarrrrr ik begrijp je als je zegt dat je zwanger worden haat, het is ook niet mijn hobby meer sinds het misgegaan is en maar niet meer wil lukken.
    Jullie gingen toch je mannetje zn zaadjes laten onderzoeken?
    Hebben jullie daar al een afspraak voor gemaakt?

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Lief dat jullie me nog wat hoop proberen te geven.. maar ik ben er zelf wel redelijk over uit dat ik gewoon ongi ga worden vandaag.. Kheb geen zin om mezelf voor de gek te blijven houden vandaag :(

We gaan idd het zaad inleveren nu. Tussen kerst en oud en nieuw is Daniel vrij, dus dan gaan we (moet nog wel ff voor de zekerheid bellen of ze dan open zijn).. maar we hoeven geen afspraak te maken. Je kan maandag, dinsdag en donderdag gewoon tussen 9 en 11 langskomen om het potje af te geven.. dat scheelt.. Krijg het alleen spaans benauwd als ik er aan denk, vooral aan de uitslag, maar goed.. zullen we ook wel weer overheen komen.

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Trouwens.. gaat je rijles nog gewoon door vandaag Ilona?? Ik hoop het voor je!!

8. Pinguïns

Heel begrijpelijk dat je daar bang voor bent, aan de andere kant weten jullie dan wel of het daar aan ligt en wat dan het pad voor jullie zal worden om te bewandelen naar je zwangerschap!
    Het is spannend, maar wat je ervoor terug krijgt is het als het goed is allemaal waard.
    Ik hoop natuurlijk wel dat hij superzaad heeft en dat het een klein dingetje is waardoor het niet lukt, zodat jullie geholpen kunnen worden.
    Maar nogmaals, vlak deze ronde nog niet uit tot je echt ongi bent, want wie weet?

9. Pinguïns

Mijn rijles is ingekort van 3 naar 2 uur hihi.
    De examens van vanmorgen zijn afgelast, dus mijn of mijn examen morgen doorgaat is nog even spannend.
    Ik maak me nu meer druk om óf het wel doorgaat dan of ik slaag haha, een goeie afleiding dit!

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi, helemaal goed!! Ff lekker twee uurtjes rijden straks, en dan morgen gewoon knallen tijdens het examen. We gaan gewoon allemaal hopen dan het gewoon doorgaat!

11. Pinguïns

I hope so!
    En dan mag ik naar onze vakantie bestemming rijden :D

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lkg: Jeetje wat balen zeg, kan me voorstellen dat je het goed zat word elke keer die teleurstellingen :(

@Ilona: Spannend zeg, ik hoop dat je slaagt!

Sorry dames, heb het een paar dagen zo druk gehad dat ik geen tijd heb gehad om tussendoor te reageren..
    Hier gaat alles vrij goed, alleen heeft Lana nu wat last van spruw.
    Ze drinkt gelukkig nog wel goed, maar ik hoop dat het snel over is.
    Verder gebruikt ze haar linkerarmpje steeds meer sinds de spalk eraf is :D
    Nog niet zoveel als haar rechter armpje, maar ze maakt wel alle bewegingen al.
    Ze heeft links natuurlijk ruim 2 weken niet kunnen gebruiken, dus ze heeft er gewoon nog niet zoveel kracht in als in rechts, maar ik heb er veel vertrouwen in dat dat snel bijtrekt :D

13. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

Ben ik nou de enige die door die hoeveelheid sneeuw naar haar werk moest afgelopen weekend???
    Zaterdag gewerkt, zondag en vandaag weer. Nou ja goed. Mij maakt het niet veel uit. Wel heel lief. Ik moest eigenlijk gister op de scooter maar ik durfde echt niet. Is tim om half 5 opgestaan om met de scooter te gaan. Zo lief van hem. Alleen een nadeel, dat hij om 14 uur naar huis wou gaan starte de brommer niet hahaha. Gelukkig kon hij weggebracht worden. Maar toch even goed balen want nu staat onze scooter bij corus hahahahaaha.

@ lkg: Ik blijf stevig voor je duimen! Ik begrijp je helemaal als je zegt zwanger worden is k*t. Knuffel en Duimduim

@ ilona: Balen dat je nog in onzekerheid zit. Maar ja zoals je al zegt wel een goede afleiding. Hoop dat je gewoon kunt afrijden en dat ja dan zo'n mooi roze papiertje hebt straks.

@ tante mars: Wat balen dat je moest stoppen met werken! maar inderdaad zoals je zegt alles voor de baby. Wat gebeurt er nou eigenlijk als je niet gebeld had naar de vk en je blijft doorgaan? ik bedoel wat gebeurt er met hoge bloedruk?

@ linda: Wat een giga mooie buik. Hij begint nu echt te groeien zeg. mooi mooi mooi!

@ Nensi: Jammer dat je ongi geworden bent, maar i kzeg maar zo 2010 wordt voor ons allemaal het jaar. Is het niet met bevallen dan is het met zwanger worden!!!!

Liefs Tamaar

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: Ohhw hè wat ongelooflijk balen weer meis :(:(
    pff..Elke keer die goede hoop en dan toch weer niet.. moet zo teleurstellend voelen :(
    Hele dikke knuffel meis.

@ Ilona: Hopelijk gaat je examen morgen door!! :) Succes vandaag met lessen als je nog niet bent geweest ondertussen!

@ Saskia: fijn dat Lana haar armpje goed gaat gebruiken nu!

@ Mars: jeetje, heftig zeg.. Wel goed dat je nu gestopt bent en alle rust neemt die nodig is!

@ Tamara: hihi, volgens mij was je de enige dit weekend jah :)
    Ik mag vanmiddag weer..joepie.

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ff ego: ben er weer naar een dagje afwezigheid. Verklaar me maar voor gek, maar ik ben gister in dat weer naar Mr. Utrecht gereden.
    Hij had zaterdagavond een rot-avond gehad, en wilde niet hebben dat hij gister alleen zat.
    3 uur erover gereden, de vorige keer 2 uur, dus dat viel me enorm mee. Heb gister ook zijn collega's/vrienden ontmoet toen we met z'n allen een sneeuwpop gingen maken! Enorm veel plezier gehad. En heb hem in zijn normale doen gezien. haha, hij is echt lollig!

Ik heb momenteel ff niet veel tijd. Dus ik ga straks alles bijlezen (handig toch die updates per mail!)

16. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Saskia: Heee, fijn om te horen dat het zo goed gaat met Lana en met haar armpje!! Echt mooi!

@ Tamara: Hihi, ja denk inderdaad dat je echt de enige hard werkende was van ons clubje :p Wel goed, je klinkt zo vol energie :D Leuk om te horen :)

@ Zethu: Ohhh, fijn dat het zo goed was. Lief van je dat je naar hem toe bent gereden!

@ Hier: Okee, jullie moeten me nu even echt heel streng toespreken.. Ik stond net namelijk poffertjes te bakken en de zw-test lag nog op het aanrecht.. ga ik die test bekijken onder de halogeenlamp.. 5 uur nadat ik hem gedaan heb :$ Ohhh zoo fout en zo stom, maar goed.. met heel veel moeite en verbeeldingskracht kan je er dus een streepje zien staan.. en zelfs Daan zag hem ;) Natuurlijk, indrooglijntje, maar kheb er een oude test van een paar maanden geleden bijgepakt en daar zie je gewoon echt NIX op.. en op die van vanochtend wel. Ohhh zucht.. ik weet voor 99% zeker dat het gewoon niets is.. maar die 1%.. die 1% onzekerheid daar ga je je dan toch zoo aan vasthouden.. Heb ook nog geen enkele spotting en geen buikpijn, maar alleen wat steekjes.. *zucht* Zeg me even dat ik knettergek ben??!!

17. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Lkg: neeee je bent helemaal niet knettergek! Je wilt het gewoon heel graag; hartstikke normaal! Maar hoe je het ook draait: het enige wat er nu op zit is wachten... erg vervelend maar wel waar. Het is gelukkig nu wel maar een paar daagjes (al zijn die het moeilijkste). Er is niks wat ik nu kan zeggen wat het wachten makkelijker maak dus:: succes meis!! Al onze duimen draaien!!

(ik lees nog steeds trouw mee hoor maar niet altijd tijd om te reageren... hier alles goed: voel de kleine al 1,5 week schoppen, 28 december 20 weken echo, alleen wel al last van m'n bekken... weet wat je voelt Linda: balen he!)

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: Nee idd ik kan je ook niet streng toespreken meis..haha.. als er op die van maandag geleden niets te zien is, snap ik dat je nu ff flipt dat er wél iets te zien is.
    Maar inderdaad, je zal ff moeten afwachten.... Hoelang had je vanmorgen gekeken op de test? echt maar paar minuutjes of na 10 minuten ofzo nog een keer?

Ik zou zeggen: Temp morgenochtend even zoals je normaal doet.
    Als ie onder de 37 is, zou ik denken dat het waarschijnlijk een indrooglijntje is.
    Boven de 37...dan misschien nog een test proberen?
    Heb je die van de kruidvat?

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Zethu: Wat fijn dat jullie gister zoveel plezier hebben gehad :D

@Lkg: Misschien toch een kruidvat testje halen?

@Hemeltje: Geweldig dat je schopjes voelt zeg :D
    Veel succes vast voor de 28ste!

Hier: Vandaag begonnen met het kuurtje tegen de spruw, nu maar hopen dat het snel werkt..
    Vanmorgen had Lana een slechte bui, volgens mij door de spruw maar ook omdat ze last had van krampjes.
    Erg zielig om te zien :(
    Ze heeft zich zo boos gemaakt dat ze zichzelf helemaal tot boven in het ledikant had getrappeld, gelukkig is ze vanaf vanmiddag weer rustig.
    Maar toch zijn we vandaag ook positief, toen ze zo boos was vanmorgen heeft ze flink lopen zwaaien met haar armpjes!
    Ze beweegt haar linkerarmpje nu ook steeds actiever en je ziet al haast niet meer dat dat haar slechte armpje was.
    Denk dat we over een paar dagen helemaal geen verschil meer zien tussen haar armpjes.
    Er zit alleen nog een bobbel waar de arm gebroken was, maar volgens de chirurg trekt dat over een paar maanden weer weg :)
    We moeten 7 januari voor controle naar het ziekenhuis, afspraak met de kinderarts en fysiotherapeut, zoals het nu gaat denk ik dat ze ons daarna niet meer terug hoeven te zien ;)

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Hemeltje: Heee wat leuk om van je te horen!! En wat gaaf dat je schopjes voelt!! Willen jullie weten wat het wordt?? Veel plezier bij de 20wkn echo!! En sterkte met je bekken :( Bedankt voor je lieve woorden :)

@ Saskia: Ohh wat jammer dat Lana even in een dipje zat.. maar wel mooi dat je haar nu goed met haar armpje hebt kunnen zien zwaaien!

@ Hier: De test van vanochtend was van sensitest.. kheb nog 1 van de kruidvat liggen.. twijfel of ik die morgen zal doen of woendag. Kheb er ook nog 2 van sensitest en nog 2 van clear-blue :p dus alle keus hahaha.. Hmm.. kijk morgenochtend wel hoe ik me voel en hoe de temp is :)

Deel Deze Pagina