Ohh LKG, toch nog een sprankje hoop he... en idd bij mij blijven ze anders ook echt wit hoor.... of wat zeg ik 'anders' --> ALTIJD hahaha... en heb vaak sensitest gehad... nougoed... zit ik je ook nog hoop te geven terwijl we gewoon geduldig moeten wachten Duim voor je meis!
lkggggggg?! Zie dat je nog niet op FF geweest bent en ik ben natuurlijk meganieuwsgierig nu! Sensitest was ook bij mij altijd wit.. niets indrooglijntje.. Gods...ik voel weer bijna alle zenuwen terug komen zoals ik ze had tijdens dat stomme testen en die stomme lijntjes!! Brrr!!!
Sjaaaa.. ik was om 6.10 uur wakker.. toen was de temp 36,9.. weinig hoopgevend dus. Nieuwe test gedaan van kruidvat en na 5 minuten was er niets te zien (ook niet onder de halogeenlamp ). Weer naar bed gegaan, want met de trein naar het werk gaan met dit weer is niets, dus vandaag maar weer thuiswerken. Maar goed, nu net uit bed maar eens weer onder de halogeenlamp gekeken en als je weer extreem goed kijkt zou je kunnen zien dat hij niet spierwit is.. maar goed, ik weet echt zeker dat elk ander 'normaal' mens het niet zou zien. Verder ook nog niet ongi, maar met die temp van vandaag kan het bijna niet anders dan dat het vandaag komt.. Wel superlief dat jullie zo meeleven!
Ohww nee nee nee. Ik hoopte zo op een berichtje met heel veel blije smileys enzo!! :x Stomme onduidelijke testen ook met die stomme streepjes die je wel ziet na een tijdje. Ik weet zeker dat ik er ook naar zou kijken en 'm zou zien hoor...onder elke lamp houden en dan uiteindelijk ook nog een stom licht lijntje vinden ook!! Been there..done that.. Hmm, balen dat de temp weer een graadje is gezakt.. Hopelijk heb je gauw duidelijk...of gewoon geen ongi en een hele duidelijke test morgen of overmorgen ofzo... Of dan maar gewoon die stomme ongi dat je weet waar je aan toe bent.. want dit gedoe is zooo niks hè.... zucht!!
Jaaa Lin, je hebt gelijk Ik baal er alleen zo van dat ik me weer veel te veel heb laten gaan. Waarom is het nou zo moeilijk om gewoon af te wachten.. Pff, maar ik baal er nog extra van dat m'n ongi zo 'laat' komt. Daniel gaat in januari op wintersport, en als ik nu vroeg ongi zou worden dan was m'n nieuwe ei waarschijnlijk nog voor zijn vakantie gekomen.. dus gaat dat niet meer lukken ben ik bang.. Naja, wachtennnn maar weer..
Herkenbaar hoor Lkg... Je wilt toch het liefst zo snel mogelijk weten of je zwanger bent en ieder sprankje hoop wat je ehbt, grijp je aan. Ik heb dat hier iedere ronde ook weer... Terwijl we eigenlijk beter zouden moeten weten, maar ja... Dan maar hopen dat 2010 het jaar wordt waarin veel meiden zwanger mogen worden... Ik ga ervoor!
@Lkg: Stomme onduidelijke lijntjes, die testen zouden gewoon meteen duidelijk moeten zijn.. Hier: Lana heeft vanacht weer goed geslapen, dus mama is ook lekker uitgerust Tijd voor wat spam..
Ik hoop dat we volgend jaar allemaal leuke foto's kunnen plaatsen, dus laat 2010 maar een mooi roze jaar worden voor de meiden die nog moeten! Nog een plaatje van Lana om het af te leren..
@ Saskia: Smeltttttttttt.. wat een prachtig meisje hebben jullie toch!! Echt zo mooi!! Vooral blijven spammen! Heerlijk! En onduidelijke lijntjes.. ach jah, eigen schuld.. moet ik maar niet zo vroeg testen en ze niet onder een halogeenlamp houden @ Ilona: Heeee.. is je examen afgelast??? Ik heb de hele tijd voor je geduimd, dus ik hoop dat het gewoon door is gegaan!!!
Ze zeggen binnen een week of 2. Heb mn examinator zelf nog even gesproken. Dus nu nog wat taartjes maken en dan op vakantie en in het nieuwe jaar afrijden!
Sjonge, nou dat vind ik nog niet eens zo snel.. dan zal je dus misschien ook nog weer een extra les moeten nemen in de tussentijd :S Balen.. Naja, ik ieder geval plezier met je taartjes! Waar ga je ook al weer heen op vakantie?
Ja ik denk dat ik idd nog een lesje of 2 zal nemen als ik de nieuwe datum weet. Ik vind het niet zo erg, want ik kan er alleen maar weer wat van leren! En 2 weekejes, ach, wij zijn vanaf donderdag al een week op vakantie naar de Veluwe Dus dan denk ik dat ik ergens vanaf 5 januari af zal mogen rijden. Hopelijk is de sneeuw dan wel een beetje weg! Ik zag dat bij jou de hoop een beetje vervlogen was? Wat balen nou Sas, wat een knappe dochter hebben jullie toch! Echt zooo schattig!
Ohh leuk! Ik ben fan van de Veluwe!! Echt leuk daar! Geniet ervan! Gelukkig dat je het niet heel erg vind van je examen. En hier: Nog geen ongi te bekennen. Alles wijst er op (temp, nega testen) dat het gewoon zal komen, maar zolang het er niet is probeer ik me met alle macht vast te houden aan die 1% kans die er is dat ik toch zwanger ben
Nou ja, ik vind het wel erg, want ik baal ontzettend, maar er is gewoon niks aan te doen.. De Veluwe vind ik ook helemaal geweldig, de natuur en dat je diertjes tegen kunt komen vind ik helemaal leuk! Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent, ook al heb je voortekenen dat het niet zo is, maar niet ieder lijf is hetzelfde, dus zolang er geen bloed is, kan het nog steeds! Wel positief blijven En anders een heerlijk wijntje met de kerst!
@Lkg: Ik blijf gewoon voor je duimen hoor, zou een mooie afsluiting zijn van het jaar @Ilona: Wat balen dat je examen is afgelast zeg, ik hoop dat je snel een nieuwe datum weet. Als ik je niet meer spreek wil ik je nu alvast een hele fijne vakantie toewensen!! Wat betreft voortekenen, ik had juist het gevoel ongi te worden Hier: Net weer met het consultatiebureau gebeld, vorige week ook al en toen moest ik maar afwachten want alles zou automatisch geregeld worden.. Vandaag nog niets gehoord, dus weer bellen.. Er was dus inderdaad iets misgegaan want normaal komen ze al na 2 weken voor de inschrijving op bezoek. Nu komt er donderdag iemand, dus ben benieuwd
@Saskia, wat een lief meisje is Lana toch.... ik smelt weg bij de foto's... en ja je moet echt alles in de gaten houden he, maar gelukkig komen ze nu snel langs om Lana in te schrijven. @Lkg, ik begrijp je heel goed hoor meid, je houdt toch vast aan de ene procent hoop dat je misschien wel zwanger bent ook al zijn de tekenen duidelijk. Ik blijf gewoon voor je duimen.... @Ilona, balen hoor dat het afrijden niet doorging, maar ik had het eigenlijk wel een beetje verwacht, tenminste als ik zie hoe een zooi het hier is op de weg. Nu dus eerst een weekje Veluwe, leuk!!! @Hier, de spannende dagen komen eraan.... merk dat ik nu al meer oplet bij het afvegen lol.... tja hoe bedoel je ermee bezig zijn... maargoed ik denk dat ik een laat ei heb gehad dus het zal nog wel even duren.... als mijn ei op cd 18 was, dan grote kans dat het nog wel tijdje duurt.... ik ben iig niet van plan snel te testen.... momenteel voel ik niets vreemds, maar dat zegt ook weer niets.... het is gewoon weer afwachten...
@ Saskia: Wat een mooie foto's van Lana!! echt een super mooi meisje zeg!! @ Ilona: Baaaalen zeg!!!! @ Charpi: spannende dagen dus weer... duim voor je! @ Hier: morgen weer naar de gyn! joehoe, voelt veel langer als 2 weken geleden dat we onze ukkies gezien hebben! Misschien ook wel omdat we toen maar een minuutje een echo gehad hebben..niet zo uitgebreid als anders. Hopelijk deze keer weer wel