Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Charpi, spannend hoor. Weet je al iets meer?

Linda, leuk hoor die buikfoto, zal er zo ook één maken en dan hier plaatsen.

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wat leuk Linda die foto's, je kan echt al goed zien dat je buik echt groot begint te worden...... maar er zitten er ook 2 in he!

Nienke, ik ben ook erg benieuwd naar jouw foto!!!!

Ok, ik zal jullie niet langer in spanning laten, of eigenlijk wel :D
    Vandaag dag 30 en nog steeds geen tekenen van ongie te bespeuren. Wel heel de dag door onderbuik gevoel, maar ik denk dat dat van de zenuwen is. Daarnaast viel mijn eten vanmiddag niet lekker, ben niet misselijk maar lekker vallen doet het ook niet. Verder nog steeds geen gevoelige borsten, best vreemd want dat heb ik normaal altijd wel.... tja dat is de update van vandaag eigenlijk wel weer.... ik kan de tijd wel vooruit wensen, maar helaas gaat het toch echt minuut voor minuut....;)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Woeiiiii spannnend.... maar da's nog altijd goed nieuws! :D
    Wanneer wil je gaan testen eventueel?

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik hoop het vol te kunnen houden tot oudjaarsdag:D. Dan moet ik ook wel gaan testen voor het ziekenhuis, want als cyclus langer wordt dan 32 dagen wordt ie onregelmatig en dan moet ik me weer in het zh melden....;)

5. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Wow Lin, wat een mooie buik!

Charpi, wat spannend, ik hoop op goed nieuws donderdag!

Nienke, ik ben benieuwd naar jouw buikfoto!

@ Hier: Vanochtend met de boswachter het bos in geweest, was super!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Fijn dat het daar zo leuk is iloon!! :D
    Werkt het weer ook goed mee? Hier is het al de hele dag regenachtig..

@ charpi: Da's lang wachten!
    Spannend zeg. 2 rondes geleden 26 dagen, 1 ronde geleden 30 dagen... daar ga je dus vanaf morgen overheen. Ik duim!

@ nienke: ben benieuwd naar je foto! :D

7. Pinguïns

Helaas is het weer hier ook niet zo lekker, het begon vanmidda te regenen helaas :(
    Maar het huisje is leuk en gezellig, dus we komen de dagen wel door en als het een beetje weer is, dan pakken we de auto en rijden we naar een plekje om te gaan wandelen.
    Het is wel gladjes in de bossen, dat is wel balen :(
    Maarja, we zijn hier nog tot donderdag, dus hopelijk krijgen we nog wat beter weer!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Charpi: UPDATE!! :D:D

@ hier: bleh.. moe, op het werk..en heb er totaaaaaaaaal geen zin in. Joehoe! ;)

9. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Whowww.. mooie foto's hoor!! Je kan er nu echt niet meer omheen hahaha.. Ben heel benieuwd hoe groot je buik aan het eind zal zijn!!

@ Ilona: Leukkk dat je af en toe ons even update vanaf je vakantie! Volgens mij wordt het deze week beter weer.. of in ieder geval droger :)

@ Charpi: Spannendddd.. zou echt knap zijn als je kan wachten met testen tot oudjaarsdag!!

@ Nienke: Ben benieuwd naar je buikfoto!!

@ Hier: Ongi weer bijna weg.. Heb nog wel erg lang last gehad van buikpijn, maar met paracetamol ging het wel. We gaan donderdag het potje inleveren.. bah.. ben doodsbang dat er iets fout gaat ofzo.. maar goed we zien wel..
    Nog 4 daagjes werken en dan in ieder geval weer heeerlijk lang weekend :)

10. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Daar was ik weer! Was jullie heus niet vergeten maar Juul dacht dat ie de modem gesloopt had. Dus we hadden een tijdje geen internet, totdat meneer toch eens onder het bureau kroop en constateerde dat er een stekkertje loszat..... Maar goed, nu krijgen we een nieuw modem van onze vrienden van Xs4all. Hebben we een reserve. :)

Heb net zitten bijlezen en nu kijken of ik alles onthouden heb. Dat valt niet mee ivm mijn zw-dementie. Gisteravond ben ik nl. vloekend en tierend 10 minuten lang op zoek geweest naar de tandpasta.... die ik in mijn hand bleek te hebben.... :)

Allereerst dikke, dikke knuf voor Lkg! Meisje, het komt goed! En niet te hard schrikken als het zaadjesonderzoek niet goed blijkt te zijn. Die van Julian was ook helemaal niet best en het is toch gelukt.
    Ik heb nog zitten denken maar is Osteopathie niets voor jullie dames? Dat heb ik ook gedaan. Vond het ontzettend vaag maar feit is dat ik na de laatste behandeling zwanger ben geworden. Toeval of niet? Het kan in ieder geval geen kwaad.

Lin: wat een mooie foto's!!! Vooral die van Arno en jou, daar knalt het geluk vanaf!

Charpi, maak onze decembermaand van de club eens goed! Ik duim!

Iloon, tip van flip: ga naar de Veluwse Bron! Dat is zo ontzettend gaaf! Heerlijk genieten met zn tweetjes! Enne, waar zitten jullie ergens? In een landal ofzo? Wij zijn in september in Hoog-Soeren geweest. Luisteren naar het burlen van de herten. Was echt leuk!

Hierzo: waggeldewaggel en mopperdemopper. Ik wil lekker de stad in e.d. maar kan amper de straat uit lopen. GRRRRRRRR :x Ook paardrijden is geen goed idee meer. Eergisteren ben ik er eigenwijs opgekropen. Ging Djoek ervandoor, die schrok van schuivend sneeuw op het dak. Was geen probleem, ik had m zo weer terug maar Julian was een dikke hartaanval rijker en sleurde me van het paard af. Al foeterend dat ik nooit meer die stomme dingen mocht doen. :( Mn bekken was het met hem eens, die heeft PIJN gedaan die hele dag..
    Verder gaat het goed hoor maar kan merken dat ik nu inderdaad naar het einde begin uit te kijken. Buik is heel mooi en ben er nog erg verliefd op maar ik wil mn lijf terug! :D

11. Pinguïns

Haai Djuke,
    We zitten in Putten in Landal Heihaas!
    We zijn van de week ook een stukje in het bos van Hoog Soeren geweest, maar helaas geen herten gehoord.
    Waar zijn jullie geweest om naar de herten te luisteren?
    Vanmiddag gaan we een rit maken die ons over de hei en door de bossen gaat voeren, dus we nemen lekker een thermosfles met thee mee en dan komt het helemaal goed!
    Heb je verder nog tips?

Kan me voorstellen dat het niet zo'n goed idee is om nu nog te gaan paardrijden.
    Maar kan me ook voorstellen dat je het mist en graag weer alles wilt kunnen doen!
    Het komt nu al snel dichterbij, nog een paar weekjes en dan is jullie ukkie er!

@ Lkg, wat fijn dat de ongi weer weg is, ik hoop dat deze ronde jullie beter nieuws mag brengen dan de vorige..
    Als jullie het potje gaan inleveren, waar ben je dan bang voor dat het fout gaat?
    Maak je niet te druk meis, het komt vast helemaal goed!

@ Hier: In de klusperiode!
    Nog een paar daagjes tot mijn eitje er is, ik schat dat hij donderdag of vrijdag zal springen, dus we gaan ons best er weer voor doen!

12. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai Iloon,

Is het een aanrader dat Landalpark? Geen idee waar het ergens was. Het was nl. pikkedonker en we hobbelden achter de boswachter aan. Die beesten burlen alleen in september/oktober en dan na zonsondergang. Wel gaaf om een keer te horen, die beesten maken een lawaai. Ik zou als vrouwtjeshert ook onder de indruk zijn. :D
    Maar is de Veluwse Bron nix dan? Of de Zwaluwhoeve, daar zitten jullie vlakbij. Maar die schijnt minder mooi te zijn dan de Veluwse Bron.
    Lekker hoor, Veluwe. Wij zijn er ook gek op!

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Meiden,

Even een *EGO*-berichtje:

Ik heb vanmorgen getest omdat ik me zo beroerd voelde, maar het was negatief..... vanmorgen ging ik bijna van mijn stokje en het eten valt nog steeds helemaal niet goed.... denk dat ik gewoon wat onder de leden heb.... heb ook koorts gemeten en heb verhoging (37.7), niet super hoog maar voor mijn doen wel hoger dan normaal. En net maakte ik de fout om nog een grondig naar de test te kijken en nu zie ik als ik m in het licht hou wel een heel dun tweede lijntje... tja en nu ga ik me dus afvragen of ik heel misschien heel misschien toch nog zwanger ben, ook al weet ik dondersgoed dat die kans maar uiterst klein is.... Volgens mij heb ik mijn ei op cd 18/19 gehad en ik zit vandaag op cd 31.... misschien toch nog te vroeg getest?? Je haalt je van alles in je hoofd.... Nu in ieder geval nog geen tekenen van een naderende ongie, dus als dat wegblijft dan over een aantal dagen nog maar eens testen denk ik....

Wordt vervolgd.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha Charpi,
    hmm dan ben je nog inderdaad vrij vroeg: 12 dagen na je ei.. Zou dus nog alle kanten op kunnen gaan.
    Spannend dat je een lijntje ziet in het licht..!!
    Het wil niets zeggen, maar toch...het maakt het wel erg spannend zeg! :)
    Ik ga niets bemoedigens zeggen, je weet het gewoon niet, dat zagen we wel bij lkg...
    Wel goed dat er geen tekenen zijn van komende ongi. Ik duim voor je!
    @ hier: Vandaag 2 jaar samen met Arno! :D hihi, het lijkt veeel langer (op een positieve manier hoor hahah. ;))
    Vanavond lekker chinees eten en wat lekkers voor op de bank :)

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie 2 jaar samen Linda!!!!:D

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Charpi, hoop voor je dat je van de week een duidelijke test in je handen hebt. Balen dat je eten niet lekker valt. Wil je niet ontmoedigen, maar heb vandaag ook de hele dag in bed gelegen en alles is eruit gekomen. De rest van de familie heeft het ook gehad.

Linda, feli met het 2-jarig samenzijn. Tijd voor een feestje.

Djuke, leuk weer wat van je te horen. Ik ben ook helemaal verliefd op mijn buik, maar ben hem inderdaad ook een beetje zat. Zeker nu ik me zo beroerd voel en dan drukt de baby ook nog op mijn buik.

Hier, zoals jullie hebben kunnen lezen, lig ik ziek in bed, de buikfoto laat even op zich wachten. zal morgen mijn man even aan zijn haar trekken dat hij een foto moet maken.

17. Pinguïns

@ Djuke, het park is op zich wel leuk, maar voor je in het bos zit dat er achter zit, ben je wel even onderweg.
    Wat dat betreft vind ik Landal Coldenhove in EErbeek leuker :)
    De zwaluwhoeve en de veluwse bron, zijn dat een soort van spa's?

@ Charpi, wat spannend zeg, idd over een dag of 2 nog eens testen, als het raak zou zijn, zou het streepje donkerder moeten worden, ik ga voor je duimen!

@ Linda, gefeliciteerd met jullie 2 jarig jubileum!!!

@ Nienke, heel veel beterschap!
    Doe het lekker rustig aan en laat je maar een beetje verwennen door je mannie!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hhaa lekker staaltje zwangerschapsdementie; om 4 uur nog met Arno erover gehad dat we chinees gingen eten...nu is het 6 uur, Arno komt thuis van zn werk...en ik heb een hele maaltijd gekookt! hahaha. Stom zeg, helemaal vergeten gewoon! In 2 uur tijd! En het ergste is dat ik dus om 4 uur nog erover gehad heb...en vervolgens om half 5 boodschappen ben gaan doen! (Wel om iets anders te halen, maar uit gewoonte dus gewoon eten voor vanavond gehaald en klaargemaakt hahah)
    Ach... ook lekker, samen met chinees ;)

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Erg hè, die dementie. Heb er ook veel last van. Kan af en toe ook van die domme dingen zeggen.

20. Pinguïns

Hahaha prachtig!

Deel Deze Pagina