Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

Oooooooooow Linda! Das idd wel errug ja! Nog erger dan ikke die op zoek was naar de tandpasta die ik in mn hand had. :D

Iloon: Jep, het zijn beide spa's. De grootsten van Nederland. Wij zijn zelf in de Veluwse Bron geweest en dat was echt op en top genieten. Heerlijke sauna's, hottubs, massages, hammams, etc etc.
    Wij zijn een hele dag geweest en hebben nog niet eens alles gezien. Vaak kan je ook na 8 uur 's-avonds tegen gereduceerde prijzen naar binnen en dat heeft ook wat specials. Het hele terrein prachtig verlicht en dan lekker met zn tweetjes sterren kijken vanuit een hottub! Aanrader hoor! www.veluwsebron.nl
    Zo, nu ga ik eens bellen waar mijn commissie blijft. Heb wel weer genoeg reclame gemaakt. :D

2. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hai meiden,

terug van weggeweest.
    Heerlijke dagen gehad, en eindelijk een beetje bijgeslapen.
    Vanmiddag terug gekomen vanuit limburg en nu even genieten van ons laatste avondje samen vrij, want dat zit er weer eens voorlopig niet in. (grmpf, stomme wisselende diensten)
    Maar goed, verder dus heerlijk gehad.

Ik weet wel 100 % zeker dat er deze maand geen roze voor mij is. We hebben namelijk helemaal niets, nada, noppes gedaan. Ik had er gewoon totaal geen puf voor. Mijn ei wel gevoeld maar zelfs toen had ik niet zoiets van ik moet..... hihi.
    Dus deze maand even geen stress zwanger of niet zwanger, geen broekloeren, geen zwangerschapstesten enzo. Heerlijk relaxed hahaha.

Zo, en nu even op de rest.

Zwangeren: Dementie. Klinkt wel grappig al die verhaaltjes al moet het voor jullie behoorlijk beroerd zijn af en toe.

@ nienke: wat balen meis dat je zo beroerd bent! En die buikfoto, laat je mannetje er maar snel een maken!!!!

@ Djuke: Paardrijden.......????? Nu nog? geen wonder dat je mannetje het afgezworen heeft voor jou. En zelfs je paard die het daar mee eens is hihi. Maar misschien wel gelijk. Je paard vind 1 persoon op zijn rug denk ik wel genoeg, en niet ook nog eens een rondzwemmend kind hihi. Maar meis, kan me voorstellen dat jij er zo lang mogelijk van wilde genieten.

@ Charpi: evengoed spannend bij jou zie ik! Duim duim duim! Ze draaien als een tierelier. Hoop het voor je hoor!!!

@ lkg: fijn dat je ongi weer voorbij is. En ja wel heel spannend dat je mannetje zin prutje moet wegbrengen. Wij zien er ook zo tegenop. Maar goed. we moeten positief blijven hoor!!! Blijf voor je bidden!

@ Iloon: wat super dat je het zo naar je zin hebt! Geniet er lekker van en kom fris en fruitig weer terug.

Zo heb ik nu iedereen gehad???
    Sorry als ik iemand vergeten ben. Maar 4 dagen is veel om terug te kletsen.

Liefs Tamaar

3. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    hier ook bezig voor de 1e
    ben in julie gestopt met de pil

xxx

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom Flappie. Leuke nickname.... met de kerst.:D

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi Flappie,

Welkom hier. En heel veel succes met zwanger worden.

hier, gelukkig weer iets beter. Nog een beetje een rommelende maag, maar we doen het gewoon rustig aan vandaag.

6. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Djuke, wij zijn niet zo van de spa's en zo, we trekken er liever op uit!

@ Nienke, wat fijn dat je je weer wat beter voelt!
    Nog een paar weekjes meis!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ charpi: Tis weer tijd voor een updaaaate :D

8. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies!

Fijn Tamara dat je er weer bent! Uiteraard duim ik voor je dat alle MMM-ellende gaat meevallen. Heb er zelfs een gebedje aan gewaagd. En dat terwijl ik grote twijfels heb over het geloof. Zo groot dat ik maar niet kan besluiten om de kleine wel of niet te dopen. Manlief wil het sowieso niet. Maar dat komt meer omdat onze kerk ontzettend moeilijk heeft gedaan ten tijde van ons trouwen. (we trouwden nl. in een andere kerk (die recht tegenover 'ons' kasteel stond) en daar waren ze not amused over)

Hierzo: nog steeds dikke, dikke hoofdpijn maar net heel leuk nieuws gehad. Mn beste vriendinnetje is nl. dik overtijd en heeft vanmorgen gekotst. Zij is dus echt nooit overtijd dus zeeeeeeeeer waarschijnlijk zwanger van de 2e!!!!
    Dat zou betekenen dat alledrie mijn beste vriendinnen in 2010 een baby krijgen! Gaaaaaaaaaaaaaf he!

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ok dames, hier zijn dan de buikfoto's

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    en nog één

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Djuke, dat zijn nog eens leuke berichten. Leuk hoor dat je vriendinnen zwanger zijn, kan je lekker samen leuke dingen gaan doen.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Djuke: weet 't ook nog niet; wel of niet dopen..maar dat hoeft niet in het begin hè.. kan ook gewoon nog na een jaar, dus tijd genoeg om er nog over na te denken ;)

Wat balen van je hoofdpijn! paracetamolletje?
    Maar wel weer; wat leuk van je 3 vriendinnen!! Echt super leuk zou dat zijn, als zij ook zwanger is. Gewoon allemaal een kleine in 2010. Dat vind ik wel heel jammer; mijn vriendinnen zijn nog laaanng niet bezig met kindjes krijgen enzo.. (hihi ook niet gek met een leeftijd van 22 gemiddeld)

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Moooie buik nienke!! :D:D

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Jaja Linda hier ben ik dan weer voor een update lolololol, maar eerst effe reageren op de rest....:D

@Nienke, mooie buik meid, die moet aardig in de weg zitten lijkt me...
    @Djuke, balen van je hoofdpijn.... wel leuk dat je vriendin misschien ook zwanger is.... ik hoop het voor je hoor!
    @Tamara, welkom terug meid... en een maandje eens geen stress over roze is denk ik ook wel eens heel erg lekker....
    @Linda, whahaha ik moet wel een beetje om je zwangerschapsdementie lachen hoor whahahahaha....

@Hier, nog steeds helemaal niets.... geen tekenen ook dat ik ongie ga worden... vandaag dag 32.... wel voel ik me beter dan gisteren, niet meer misselijk en het eten valt ook beter.... dus ik zal wel gewoon iets onder de leden hebben gehad.... Voorlopig ga ik er maar gewoon vanuit dat ik ongie ga worden een deze dagen... ben er nu redelijk rustig onder...

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haa daar is ze :)
    Oke, nog geen ongi dus. Hoe was je temp vanmorgen?
    Fijn dat je je weer wat beter voelt in ieder geval, aangezien het waarschijnlijk inderdaad van een verkoudheidje/griepje was.
    En duim voor je dat je gewoon ook nog eens harstikke zwanger bent.

16. Djuke

Djuke Bekend lid

Ik duim ook Charpi!

Enne, mooie buik Nienke! Weer een hele andere dan die van mij.

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Toevallig had ik vanmorgen getempt, omdat ik wilde weten of ik nog verhoging had, maar een keurige 37.0 dus verhoging is weer weg, maar toen ik mijn temp nog bijhield was ie vaak lager, gemiddeld 36,8..... ik probeer er geen conclusies aan te verbinden en ga ervanuit dat ik ongie ga worden....

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    37 is inderdaad een mooie temp.. :)

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Dat wel hihi.... nu me niet gek maken hoor, dadelijk ga ik toch weer hopen, hihi....
    PS je hebt PM!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oke, dan hou ik gauw mn mond :D

Deel Deze Pagina