iloon, sorry had over je stukje heen gelezen. Ohh, schoonzussen je kan ze af en toe maar beter kwijt zijn dan rijk. Maar dit is wel een hele vervelende situatie. Je wilt je broer ook niet kwijtraken, maar hoe zij nu doet is wel heel erg verschrikkelijk. Het lijkt wel of ze jaloers is op de band die jullie hebben binnen de familie. Hoop dat de kinderen er niet teveel onder lijden, ook al zei je dat de kleine al verwaarloost was en weinig aandacht kreeg, terwijl dat juist zo belangrijk is. In ieder geval een fijne jaarwisseling en hoop dat het volgend jaar allemaal goed komt, op welke manier dan ook.
@Zethu: Spannend zeg, ik hoop dat je een hele fijne jaarwisseling heb! @Lkg: Had mezelf toen ik zwanger was al voorgenomen geen drama te gaan maken als de BV niet zou lukken, dus vind het al super dat het een maand probleemloos is verlopen. En nu dus vanuit de fles, wel gecombineerd met kunstvoeding want met kolven haal ik er toch minder uit als wat Lana er zelf uit zou halen. Voordeel is dat Peter nu ook af en toe het flesje kan geven en dat is wel weer leuk Wat vervelend dat het allemaal zo is gelopen, hoop dat je snel weer wat positiever kan zijn.. @Ilona: Jeetje wat een heftig verhaal zeg! Bah, word er gewoon misselijk van.. Goed dat je haar zo buiten de deur houd, laat haar jouw leven niet verder verzieken.. @Nienke: Ja, ik ben blij dat ik niet verder ben wezen aanrommelen met BV geven.. Die laatste paar dagen waren voor zowel mij als Lana niet zo geslaagt, tijdens de voeding een hoop strijd en daarna was Lana vaak erg onrustig (en dan kom je zelf ook niet echt tot rust..) Nu kan ik weer volop genieten van het voeden en Lana is ook weer heel tevreden. Ze slaapt ook meteen weer een stuk beter snachts en dat is ook heel erg fijn Iedereen een hele fijne jaarwisseling!!
Thanks Nienke & sas, Het is idd zo dat je schoonzussen soms beter niet kan hebben. Er schijnt ook een spreekwoord te zijn voor moeders: Als je zoon trouwt, dan verlies je hem en als je dochter trouwt, krijg je er een zoon bij. Klopt wel in dit geval...
@ saskia: slaapt lana eigenlijk al door snachts? ff tussendoor (bah...moet over 3 kwartier op mn werk staan )
Meiden ik heb even niet bijgelezen.... ben nogal druk maar even een update: Nog steeds geen ongie, vandaag weer het gevoel heel de dag alsof ik heel veel gegeten heb en af en toe opboeringen.... ook smaakt de cola helemaal niet meer.... Als mijn lichaam me voor de gek houdt, dan hoop ik dat die verschijnselen na het testen weer heel snel verdwijnen...
Zo, na bijna 3000 oliebollen gebakken te hebben met onze scoutinggroep, zit dit jaar er weer bijna op! Voor iedereen een spetterend maar vooral vruchtbaar 2010 gewenst!
Haai ladies, Allereerst een dikke knuf voor Lkg en Ilona. Wat een gedoe allemaal! Ik wilde in eerste instantie hoogstpersoonlijk naar Amsterdam komen waggelen om Daniel eens een grote schop te geven maar ik denk dat Tamara's aanpak beter werkt. Julian had er destijds ook grote moeite mee, die heb ik echt van de steiger moeten plukken want we zaten middenin de verbouwing. Gevolg: een man die stuiterend van de stress een potje moest inleveren. Was geen succes. Enniewee, ik ga mee met Tamaar: in 2010 zijn we gewoon allemaal zwanger of bevallen! Iloon: schoonzusgedoe, vreselijk zeg! Ik zie mijn lieve broertje ook volledig overheerst worden door het schoonmormel en maak me grote zorgen dat dit net zo fout gaat lopen als bij jullie. Hopelijk houdt hij zijn rug recht. Bij Juul in de familie is er trouwens net zo'n rel gaande. Wordt veroorzaakt door een tante, oftewel de schoonzus! Enniewee, ook dikke knuf voor jou! Saskia: gecondoleerd met het verlies. Vreselijk lijkt me dat, kan me goed voorstellen dat je erg verdrietig bent dat oma Lana niet meer heeft leren kennen. Charpi: volgens mij ben je hartstikke zwanger! Hierzo: nog steeds de beruchte hoofdpijn dus rustig aan maar. Mn vriendin is in ieder geval hartstikke zwanger, heb gisteren de plus van de CB mogen aanschouwen. We zijn direct samen op de foto gegaan want dat was onze droom. Samen zwanger zijn. Nu zijn we het nog net eventjes. En dan......... tromgeroffel! Met dank aan Linda: buikfoto!!!! Blegh! Het lukt niet! grrrrrrrrr, dadelijk nog eens proberen. Ga eerst eten.
hahahah buikfoto, buikfoto!!! Je moet hem denk ik ff verkleinen djuke... kan blijkbaar op verkleinen.nl ofzoiets (heb ik nog nooit gedaan trouwens, ik verklein ze altijd in Paint) @ Chikai: verkeerde clubje? haha Geen idee wie je bent! @ Charpi: Spannnuuund.......maar geen test gedaan dus.... Ik zou er morgen echt wel een doen hoor!! hoe mooi als ie positief is; 1 januari!! WAUW!! @ hier: net gegourmet met bewoners..wahha da's toch altijd zo saai met gehandicapten; heel hun leven draait zo ongeveer om eten.. En ik heb geen idee wáarom ze gourmetten leuk vinden, want die vleesjes bakken duurt ze altijd véél te lang. hahah. Stelletje ongeduldigen.. Maar goed, ze zijn klaar. Vanavond misschien nog een keer dat ding aan want dr is nog veel over en ik moet nog tot 1 uur! Gelukkig is Arno dr met ons hondje over een uurtje ofzo en die blijft lekker tot ik afgewerkt ben Dat maakt het alweer een stukkie gezelliger
Haha, Lin, Toch effe terug lezen denk ik. Chakai is hier al een paar daagjes aan het meekletsen hihi. En afgewerkt dat zeg je toch niet hihihihihihihi. Nee hoor we snappen wat je bedoelt!!!! @ djuke: Buikfoto! Buikfoto! Buikfoto! Buikfoto!!! @ Charpi: Meis je houdt het goed spannend! Hopen op een knallend en mooi begin van het nieuwe jaar! @ Djuke: Gefeliciteerd met je vriendin!!!! Mag ik effe blaten? Totaal iets anders.... Kunnen jullie je nog herinneren dat ik een aantal maanden geleden onder narcose ben geweest bij de tandarts. Nou voor dat ik dat ging doen heb ik een hele vragen lijst in moeten vullen. En dat werd weer op gestuurd naar CZ. Nu heb ik daarvan een brief gekregen dat alles vergoed wordt. Nou ik positief die behandeling in. Krijg ik de rekening. Dus ik stuur hem netjes op. Krijg een tweede rekening stuur ik ook op. Samen zo'n 1900 euro. En ik kreeg gewoon maar 300 euro terug,. Dus ik boos naar tandarts gebeld. Naar CZ gebeld,. Ze zouden het gaan uitzoeken. Krijg potverdrie vandaag een brief van CZ dat de behandeling niet goed gekeurd is en ik dus niets meer terug krijg. Ik heb verdikkeme nog een rekening liggen van 300 euro. Dan ben ik dus zon 2000 euro kwijt. Gewoon helemaal weg. Nou meiden, hier laat ik het natuurlijk niet bij zitten. En ik zal de eerste boze klant van CZ zijn van het nieuwe jaar. zijn ze nou helemaal besodemietert. Ik heb daarbij ook nog eens een aanvullende tandarts verzekering. Denken zeker dat het geld op mijn rug groeit! GRRRRRRRRRRRRRRR ik lust ze rauw! Maar goed verder gaat alles goed. EINDELIJK IS DE DRUKTE OP MIJN WERK VOORBIJ!!!!! HIHI fijne avond meiden. En sorry voor mijn boze berichtje zo laat in de avond
grrrrrrrrr, dat verkleinen lukt niet. Morgen manlief maar eens laten kijken. Ik ga nu badderen en dadelijk gaan we lekker op bed Hector kijken. Lekker luie oudjaarsavond! Iedereen een fijne oudejaarsavond gewenst! Enne, Tamara: ik kan me je boosheid heeeeeeel goed voorstellen. Maar ik zou ze gewoon die brief onder de neus duwen en dan kunnen ze er toch niet onderuit? Blegh, verzekeringsmaatschappijen ook altijd! Jaja, toch nog een foto kunnen bijvoegen. Waarom deze wel lukt en die andere niet, geen idee! Maar dit moeke Djuke met 34 weken in de sneeuw!
Djuke, bedankt voor je lieve woorden! Ik baal er echt van dat mijn broer zich zo laat ondersneeuwen, echt een grote teleurstelling... Maarja, ze doen maar, ik ga me er maar niet al te druk over maken. Vanmiddag heb ik een ongenuanceerd bestandje zitten tikken in word, want ik wilde het echt van me af schrijven, anders blijft het me dwars zitten. Ik had het doorgestuurd naar mijn moeder en die zei: hoiiiii nou als ik jou was zou ik dit niet versturen, want dan ben je Mark ook kwijt, maar het lucht zeker wel ff op. je haalt me de woorden uit de mond. xxxxxxxx ma Dus dat zegt wel iets hihi. Mijn man had het ook gelezen en die zei: Zo dat is wel snoeihard, je kan precies proeven hoe je het voelt.. Naja, ze gaan maar in hun eigen soppie gaar koken en ze bekijken het maar. Over 6 weken wordt die kleine gedoopt, nou ik denk dat het heel rustig zal worden.. Enne mooie foto Djuke! Verkleinen kan ook met het programma easyresize. De foto die je hier plaatst mag geloof ik een maximaal aantal pixels hebben en een bepaalde grootte. Als je hulp nodig hebt, dan gil je maar!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik kan het gewoon nog niet geloven, maar ik ben hartstikke ZWANGER Hier zit ik dan in alle vroegte dit te typen op Nieuwjaarsdag, ik wist het stiekem gistermiddag al, maar wilde wachten tot vandaag. Gistermiddag dus een testje gedaan, had een heel klein beetje urine en het was helemaal niet geconcentreerd, maar de uitslag was er: een lichte streep naast de controle streep! Dus ik loop eigenlijk sinds gistermiddag op wolken en wij hebben een fantastische jaarwisseling gehad. Vanmorgen weer een test gedaan en weer een lichte tweede streep, tja urine was weer niet zo geconcentreerd, maarja ik moest plassen en tja wilde toch nog een keertje testen.... Waarschijnlijk maak ik niet zoveel hcg aan, tenminste dat is de verklaring die ik er zelf aan heb gegeven. Ik probeer een ongerust stemmetje weg te sussen met de gedachte dat een streep een streep is en dat die er echt alleen komt als je hcg in je urine hebt.... Ik hoop echt met heel mijn hart dat de nog niet zwangere meiden me dit jaar allemaal gaan volgen.... 2010 wordt ons jaar meiden!!!
Jeeeeeeeeeeeeeh, Charpi van hartstikke gefeliciteerd meid. Wat moet dat een goed gevoel hebben gegeven en wat is het jaar voor jou goed begonnnen. Ben echt superblij voor je, zou wel een dansje voor je willen doen. Het is dat ik alleen nog maar kan waggelen.
Zo Charpi, Om maar even met een knaller het nieuwe jaar in te komen! JAHOEEEEEEEEEE! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!
Charpi, gefeliciteerd!!! Dat is een leuke oud & nieuw geweest voor jullie! Hopelijk gaat alles de komende tijd goed, ik duim mee!
WAAAAAAAAAAAAAAAUUWWW Charpi!!! PROFICIAT!!!! Wat suuuuuuuuper! Ik wist het, ik wist het, ik wist het!!!! Geniet ervan meis, wat een práchtig begin van jullie nieuwe jaar!!!!
@ Djuke: aaahh de foto! hahah met zo'n dikke winterjas zien we nog niet echt super goed iets hè...hahah stiekemerd. maar hij is wel heel leuk, erg leuke foto!! @ Chakai: woops hahah sorry..dat heb ik volgens mij ff gemist @ tamara: whahah afgewerkt...tsja, wij zeggen niet anders Da's kei normaal hier hoor En wat een afzetterij van de CZ! Heb je het bewijs nog (die brief) dat ze de behandeling goedkeurden? Want dat kunnen ze je toch niets maken?! @ hier: zo, gister na mn werk nog ff naar de kroeg geweest naar mn vrienden was wel leuk, weer een hele tijd geleden dat ik in een kroeg gestaan heb hahah. 1.5 uur ofzo nog gebleven, toen was ik wel echt op.. kon niet meer fijn staan of zitten, dus toen lekker naar huis gegaan. Nu lekker geslapen tot 12 uur en dadelijk de families langs (joepie..altijd fijn, die verplichte familiebezoeken op 1 januari.. zucht) fijne nieuwjaarsdag!
Bekijk bijlage 40514 NOD * Tamaradb: 9 januari, 16e ronde * Ilona2802: 13 januari, 10e ronde * Nensi: .., 12e ronde * Timon: 14 januari, 22e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi * Lkg: 25 janauri, 14e ronde Zwanger * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 28 januari 2010 (of toch de 18e? ) * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 * Charpi: Zwanger in ronde 3, uitgerekend .. 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram @ Charpi: zwanger in ronde 3? of wil je gewoon alle rondes erbij tellen van voor de clomid? @ Nensi: wat is je nieuwe nod?