@Djuke: Super zeg van die vriendin, het is idd heerlijk om samen zwanger te zijn.. Gewoon fijn om alles te kunnen delen Kan over 9 maanden ook weer als jullie samen moeder zijn @Linda: Heb je het nog volgehouden op je werk? @Tamaar: Wat een achterlijke zooi bij CZ zeg! Ik maar denken dat de Agis soms eens drama is, weet hun nummer ondertussen uit mijn hoofd.. @Djuke: Leuke foto maar je buik word wel een beetje verstopt door die dikke jas En jeetje, alweer ruim 36 weken, tijd vliegt zeg! Voor je het weet... @Charpi: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ EINDELIJK! Welkom bij de roze dames! Geniet ervan, zwanger zijn is heel bijzonder.. @Nienke: Voorbij de 37 weken mijlpaal, nu is het echte aftellen begonnen! Ik verwacht wel dat jij laat zien hoe een echte bevalling moet gaan, bevallen was namelijk niet mijn sterkste punt @Linda: Herkenbaar die verplichte bezoeken, gelukkig hebben wij die grotendeels over kunnen slaan dit jaar Weggaan met een kleine is toch een hele onderneming.. Hier: Lana sliep gister dwars door alle vuurwerk heen, moest haar zelfs wakker maken voor de voeding Vanmorgen zijn we even langs mijn schoonouders geweest en verder lekker een rustig dagje vandaag.
Iedereen een enorm gelukkig, gezond en zwanger 2010 gewenst!!! Djuke, leuke (koude) foto. Tamaar, wat een nachtmerrie. Heb je die bevestiging voor de behandelingen nog? Wij hebben de jaarwisseling bij mijn ouders doorgebracht en vandaag langs mijn schoonmoeder. Manlief wilde op tijd langs, want dan hou je nog iets aan de middag over. Best aardig gelukt.
Dames voor jullie ook een gelukkig nieuwjaar! Mijn jaarwisseling was super! Heel gezellige avond/nacht gehad. Het was de bedoeling dat hij op de bank zou slapen en ik in zijn bed. Maar uiteindelijk hebben we toch samen in bed geslapen (en nee, er is niets gebeurd!)
Hai Meiden, @ Allen, ja we hebben alles nog dus we gaan echt wel aan de slag om ons geld terug te krijgen. En weet je het gaat ons niet eens om het geld maar om het principe. Maar goed we wachten af. Ons jaar is helaas niet zo goed begonnen als dat we dat gehoopt hadden. Ik ben stront verkouden. dat is 1 maar het ergste is dat tim te horen heeft gekregen dat zijn oom op 67 jarige leeftijd overleden is. Het was een man die alleen was, en hij is waarschijnlijk maandag avond van de trap gevallen en woensdag avond is hij gevonden door familie en politie. Heel heftig allemaal. De buren hadden hem al twee dagen niet gezien en het licht bleef branden waardoor ze politie ingelicht hebben. Na het openmaken van de deur lag hij onder aan de trap. Zo'n akelig idee. Maar naar alle waarschijnlijkheid was hij al overleden voor hij viel. Dus dat is dan wel weer een gerustelend idee dat hij geen pijn heeft geleden. Maar toch een akelig begin. Dus we hebben zondag condoleance en maandag begrafenis. Dus een beetje akelig en rot begin van het jaar. Maar gisteravond hebben we het ondanks dit nieuws toch evengoed een gezellige avond gehad. Tim was werken tot 22.00 uur en ik ben bij mijn oom en tante gaan zitten en daar kwam tim naar toe. En vanmiddag zijn we dan de hele middag bij mijn schoonouders geweest en hebben we alleen maar gepraat over die oom. Hoe was het verder bij jullie? Zethu, bij elkaar in bed? dan moet het toch wel al in iedergeval vriendschap zijn of niet. Ik ben dan toch wel weer nieuwschierig. Hoe is het gekomen en nu?> Nou meiden ik ga weer verder met popstars. Tot morgen weer. Liefs Tamaar
@Tamara, gecondoleerd meid en een dikke knuffel!!! @Zethu, whahahaha toch saampjes in bed beland dus.... waarom heb ik dat zien aankomen.... en wat niet is gebeurd kan in de toekomst altijd nog gebeuren he! @Saskia, grappig dat Lana overal doorheen sliep... maarja die heeft een eigen inwendige klok he, die houdt nog geen rekening met de jaarswisseling @Linda, doe maar gewoon zwanger in ronde 3, want die andere rondes heb ik geen kans gehad.... misschien (met clomid) erbij? Enne leuk meid dat je weer even bij je vrienden in de kroeg bent geweest.... als dat alweer een tijdje geleden is, kan ik me voorstellen dat je er effe van hebt genoten ook al hield je het niet super lang vol. @Hier. Eigenlijk nog steeds vol ongeloof en ook wel vol twijfel nog. Ik heb echt nog steeds wel tekenen dat ik zwanger ben, maar vind het zo moeilijk te geloven en ik geloof het dan ook pas echt denk ik als ik die eerste echo heb gehad en heb gezien dat er daadwerkelijk iets in mij groeit.
Jahoe!!! CHARPI GEFELICITEERD!!!! Dat is nog eens een goed begin van het jaar!! Tamara: gecondoleerd met de oma en oom van Tim: wat schrikken allemaal bah! Ff een update van hier: maandag 20 weken echo gehad. Alles was prima en we weten wat het is. Verder beweegt kleine uk heel veel; zo erg dat ik het van buiten gewoon kan zien Hoe was de echo bij jullie Tante Mars??
Tamara Gecondoleerd met dit verlies. Charpi: Nogmaals gefeliciteerd. Saskia: Wat een hork zeg die schoonzus, altijd klaar staan voor iemand en dan dit krijgen. Die kwam er bij mij ook nooit meer in, sterkte er mee. Hemeltje: Onze echo was helemaal top 156 foto's mee gekregen 2 dvd's en een cd rom met nogmaals foto's WOensdag mogen we weer , hij kreeg het stuitje niet in beeld, of hij kreeg het wel in beeld maar niet zo als hij wou. Een keertje extra kijken is lang niet erg hihi EN het is nog steeds een Meisje.. Ons jaar kon tegen de berichten in niet beter beginnen: WIJ GAAN TROUWEN. Oudjaarsavond zeiden we nog tegen elkaar dat doen wij niet he, al dat geouwehoer , en nieuwjaarsdag zei die: Zullen we toch maar gaan trouwen Uh jawel . Ennnn HAPPY NEW YEAR EVERYONE . Knuff ut Fryslan
@ Tamaar: gecondoleerd. @ Charpi: gefeliciteerd! @ tante: ook gefeliciteerd. Vind het echt geweldig voor je... @ hier: Heb gisteravond nog onverwachts bezoek gekregen Hij is blijven slapen... hihi
Saskia, hoop dat de bevalling iets soepeler gaat als bij jou. Maar hoe dan ook de baby zal er uit komen, er is er nog nooit één blijven zitten. Ik zie het wel, laat alles wel over me heen komen, ik ben er klaar voor en Bart ook. Tamaar, gecondoleerd met het verlies van de oom van Tim. Wat een vervelend nieuws zo tussen de feestdagen. Veel sterkte vanavond en morgen bij de begrafenis. Tante, gefeliciteerd. Leuk zeg, hebben jullie al een datum in gedacht of wachten jullie tot de kleine is geboren? Zethu, dat klinkt allemaal heel erg veelbelonvend meis. Hier, eigenlijk niet heel erg veel bijzonders te melden. Gisteren de hele dag met mijn schoonouders weggeweest, want die wilden een home cinema system kopen, maar hebben daar geen verstand van. Dus zijn wij maar meegeweest.
Nienke: Nee niet voor de beebie komt, dan vind ik het zo'n moetje lijken hihi .. We denken augustus september is maar net of er een mooie datum vrij is. Maar mischien ook wel december. Hebben nog geen ID. We gaan van de week naar het gemeentehuis voor de erkenning en ondertrouw. Dan kunnen we een datum prikken, maar eerst meisje ter wereld brengen..
Tante, groot gelijk. Lekker rustig aan. Wij zijn 18 september 2008 getrouwd. Dat was exact 10 jaar en 1 maand nadat we iets met elkaar kregen. Vonden dat dus wel een mooie datum.
@ Mars: Proficiat met jullie verloven!! Wat leuk!! Wij zijn al sinds februari 2009 verloofd hihi, maar wilde graag wachten met trouwen tot we onze eigen bruidskindje hadden! Nu hebben we er dus zelfs twee! haha. Maar de bruiloft moet nog wel gepland worden hoor, zal wel ergens eind dit jaar of zelfs volgend jaar worden.. Misschien dat ik wel voor die tijd, wanneer onze kindjes er zijn, een keertje al geregistreerd partnerschap ofzo wil; dadelijk hebben onze kindjes ook als achternaam 'van den Heuvel' en dan ben ik de enige die niet zo heet! is wel leuk als we ook echt ons eigen: familie van den Heuvel kunnen noemen! @ Zethu: wat leuk dat het zo goed gelopen is!!! Ben heel benieuwd hoe het in de toekomst zal gaan lopen Was je www op hyves ook daarop gebaseerd (over het lekker wakker worden) of heb weer iets leuks/liefs meegemaakt?? @ Hier: Op het werk bleehhg. Arno en schoonouders zijn nu lekker aan de babykamer aan het werken (lampen maken, dakraam nog een keer schilderen en rolgordijn erin, deurkozijn nog een keer schilderen, plank boven de commode ophangen en het schilderij met de sticker afmaken (denk ik )... dus ben heel erg benieuwd als ik thuiskom vanavond! Jammer dat ik er niet bij ben, maar van de andere kant kan ik toch niet echt veel doen en ik voel me altijd zo bezwaard als hun alle drie bezig zijn en ik op de bank zit hihi. Schoonmoeder gaat altijd wat poetsen/opruimen en dan zit ik daar Maar gelukkig heeft ze daar alle begrip voor hoor! Zijn erg lieve schoonouders @ lkg: hoe gaat het met jou meis..?
hihi, oke, ik was weer een beetje te ver doorgeschoten...hahha..Arno belde net dat ze net klaar waren. De twee lampen die arno heeft gemaakt hangen vast, maar nog niet helemaal klaar (moet nog een hoofd van een schaap op hihi)..er is geschilderd en het rolgordijn zit erin. A.s. zaterdag komt ie weer terug en maken ze het schilderij af, de plank boven de commode en nog wat kleine dingetjes. Echt zo super fijn, hun hulp! Schoonmoeder heeft de hele huiskamer flink gepoetst! Was alweer een heeele tijd geleden hihi, dus ook erg fijn! Ze had ook nog de box verplaatst, want hij stond nu naast een deur naar de tuin en dat vond ze wat tochten. (haha, dat is echt mijn schoonmoeder, die bedenkt dat dan zo en doet dat dan ook maar gelijk... maar daar ben ik het niet mee eens dus die staat binnnekort weer terug op zijn oude plek die ik bedacht had ) Zo...nu gaan we eten met bewoners (mmmm, frietjes! ).. Daag!
Haha Linda, groot gelijk box weer lekker terug naar de plek. Tegen de tijd dat de beebs er zijn (ik verwacht eind feb) is het nog ff koud maar al snel komen de zomermaanden er aan, dus dan tocht het ook al lang niet meer zo erg .. Maar heerlijk zeg dat ze ff de woonkamer heeft gesopt .. Ik heb het vanavond vrijdag gedaan en ben echt net klaar haha.. maar dan ook echt alles banken gordijnen kasten leeg en er weer in bla bla bla altijd lekker..
Lekker is dat he als alles fris is! hihi, ik ben dr alleen neit zo goed in...en poets dus echt veel te weinig Zo ook arno haha.. en moet zeggen dat we het nu ook elk weekend wel echt druk hebben met vanalles en nog wat. Nu ben ik doordeweeks wel vrij, maar ik kan men eigen daar nooit toe zetten als ik alleen thuis ben. Maar wordt vast beter als de kindjes er zijn, dan wil ik het wel allemaal schoon hebben! hihi enne, eind februari.. neee, dat wil ik niet! ben ik het niet mee eens! hahah. Arno is 22 februari jarig en ik 25 februari, dus daar nog twee verjaardagen bij hoeft niet! hahah. Gewoon mooi in maart, maakt niet uit wanneer; mag vanaf begin maart! Dan ben ik ook mooi 37 weken en dat vind ik wel mooi, denk ik hahah helaas hebben we er weinig over te zeggen, maar toch
Oh je krijg dalijk wel nesteldrang dan is alles zmaar schoon hahaha.. Indd, heb je het niette zeggen zeker met een twin niet, als ze maar lekker tot 35 36 weken blijven zitten.. Zal je zien komen ze 28 feb haha, op t randje ..
hahah, hmmm nou dat is nog enigzins acceptabel Ben allang blij dat het geen schrikkeljaar is dit jaar; vindt het niet leuk als ze geboren zouden worden op een datum die dr maar 1 keer in de 4 jaar is! Maar...vanaf 1 maart geef ik ze groen licht