Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

#6841 Pinguïns, 6 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2010
    Hihi Lkg, je mist echt iets, ik zou maar eens googelen :D

2. Pinguïns

Correctie Lin, het moet de 15e zijn!
    Hihi sorry!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahha lkg, ga eens verslaafd worden aan Grey's Anatomy!!!
    Echt... die serie is zoooooooo top!!!

hahah ik heb alle seizoenen met Arno (ook verslaafd :)) gekeken, tot seizoen 6 aflevering 1 tot en met 8.. meer zijn dr nog niet echt te verkrijgen volgens mij :D hahah.

Al die andere namen/mannen zeggen mij ook weinig moet ik zeggen, want ik ben mega slecht in namen.
    Ik ken ook de echte namen van al die mannen uit grey niet, alleen de 'neppe' naam.

@ ilona: zal m aanpassen :)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 41644

NOD
    * Tamaradb: 9 januari, 16e ronde
    * Timon: 14 januari, 22e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi
    * Ilona2802: 15 januari, 10e ronde
    * Nensi: .., 12e ronde
    * Lkg: 25 januari, 14e ronde

Zwanger
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 28 januari 2010 (of toch de 18e? ;))
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010
    * Charpi: Zwanger in ronde 3, uitgerekend .. 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram

Joehoe, nensi, nieuwe nod?! :D:D8)

@ Charpi: Wat is je uitgerekende datum?

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: Peter is alweer 4 weken aan het werk, ben al helemaal gewent ;)
    Pffff wat een baas zeg, hoop dat je na je bevalling snel een betere baan vind..

@Charpi: Ik vind het echt geweldig dat je zwanger bent zeg, heb je al een afspraak gemaakt bij de VK?

Tussendoor: Ik hoop dat de rest van de meiden snel Charpi's voorbeeld mag gaan volgen ;)

@Zethu: Hoe was je therapie?

@Nienke: Ik mocht van mijn ventje niet meer alleen weg met de auto toen ik rond de 37 weken zat ;)
    Hoe was het bij de VK?

@Djuke: Hoe was de echo en hoe was het bij de VK?
    Mooie buik zeg! :D

@Timon: Ik hoop dat je snel wat meer te weten komt, alleen maar moeten afwachten lijkt me maar niets :(

@Nienke: Spannend hoor! En dat de beeb nog vrij hoog zit hoeft niets te zeggen, sommige dalen pas helemaal in tijdens de bevalling ;)

Bevalling: Ik ben echt ontzettend blij dat ik poliklinisch wou bevallen, anders had ik dus tijdens de persweeen met spoed naar het ziekenhuis gemoeten en was er zelfs een kans geweest dat het nog slechter zou zijn afgelopen..
    Ik zou dus nooit meer anders willen, mag ik ook niet meer trouwens ik heb nu medische indicatie voor het ziekenhuis mocht ik weer zwanger worden..

@Djuke: Flinke beeb, maargoed ze hebben het natuurlijk lang niet altijd goed dus ik zou me er niet druk over maken ;)

Lekkere mannen: David Boreanaz, jummie.. (uit oa buffy, bones en angel)

Hier: Gister naar mijn werk wezen wandelen met Lana want ik had zin om eens lekker te pronken :p, doordat het dorp hier een grote ijsbaan is ben ik een half uur onderweg geweest.
    Op me werk vervolgens anderhalf uur blijven plakken.
    Vervolgens weer een half uur terug gelopen, heb gister dus verder weinig gedaan haha ;)
    20.15 kwam Lana voor haar laatste voeding en toen heeft ze doorgeslapen tot 6.00 uur!
    Gister dus ook de eerste dag met maar 5 voedingen.
    Vandaag kwam oma langs dus was ze weer wat langer wakker en is ze iets eerder gekomen voor de voeding, ben benieuwd of ze vanmiddag haar ritme weer oppakt..
    Verder is de spruw al een heel stuk minder, dus hoop dat het snel weg is!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Buikfoto-tijd! :D :$

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Mannen: Ik heb mijn eigen mooie man al, dus zwijmel niet zo weg bij andere mannen :p Hihi, nee ik hou gewoon niet van series dus dat zal de reden zijn dat ik ze niet ken..

@ Saskia: Klinkt als een hele trip met Lana.. maar wel echt goed en leuk dat je dat doet joh! Je praat er over alsof je het al jaren zo gewend bent.. leuk om te lezen :)

@ Linda: :$ Daar kan je echt niet meer omheen zeg hahahaha.. zooo je buik groeit echt hard joh!! Gaaf man :D

@ Tamara: Hoe is ie met jou?? Hoe was de begravenis? Vervelend en druk begin van 2010.. hoop dat het allemaal oke gaat!

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: Wat een mooie buik zeg!
    Soms mis ik mijn ronde buikje wel hoor, vooral het leven wat ik van binnen voelde ;)

@Lkg: Was idd wel een hele onderneming, maar wel heerlijk om er even uit te zijn :)
    Het voelt ook gewoon heel vertrouwd alsof ik al jaren niets anders doe..
    Heel appart maar je went er ontzettend snel aan als je moeder bent geworden ;)

9. Djuke

Djuke Bekend lid

Lin: mooie buik ook! Het begint echt ergens op te lijken. Hoe is het trouwens met je bekkenpijn?
    Grey's anatomy: jep, ik ben ook verslaafd. Die aflevering dat George doodgaat, nouuuuuuuuu, de ogen uit mn kop gejankt. En Julian zegt dan: "Tis maar een serie en nog een stomme ook." :x:x Gevaarlijke opmerking tegen een zwangere kip!

Lkg: ga eens googlen jij! Je weet niet wat je mist! :D Mijn kerel is ook mooi (al zeg ik het zelf) maar ik mag nog steeds graag naar andere mannen kijken. ;)

Hierzo: controle bij de vk was weer goed. Bloeddruk was wel ietsjes gestegen. Normaal heb ik rond de 120/ 80 en nu was het 135/85. Nog steeds goed maar zo hoog is ie nog nooit geweest. Zal dr wel bijhoren.
    Beeb ligt volledig ingedaald en zn koppie ligt vast in mn bekken. Dus bring it on! (0ver een week of 2 ofzo).

Over favo series gesproken: a.s. vrijdag begint onze grote favoriet weer: Wie is de mol....? Zo gaaf!!!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    las laatst dat je bloeddruk bijna altijd omhoog gaat als het einde van je zwangerschap nadert, dus dat is wel normaal. :)
    Volgens mij moet ie niet boven de 90 of 95 uitkomen, dan is het te hoog.

Bekkenpijn is flink aanwezig en wordt langzaamaan steeds meer helaas. Dus doe het allemaal rustig aan. Volgende week fysio..

@ Saskia: haha ja het blijft een wonderlijk iets, dat leven ín je buik...!!

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Djuke: Het is idd normaal dat je bloeddruk op het eind wat omhoog gaat, was bij mij ook ;)
    Vind het wel heel spannend hoor dat jij en Nienke nu al bijna kunnen gaan bevallen!
    Ik hoop binnenkort mooie bevallingsverhalen te lezen ;)

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Lana heeft vandaag weer om 20.15 haar laatste voeding gehad, dus ben benieuwd of ze weer doorslaapt.
    Zou betekenen dat ze al twee dagen op 5 voedingen zit.
    Dacht net wel even wat te horen vanuit Lana haar kamertje, maar het is nu weer stil..
    Ach en als ze wel nog een keertje komt vind ik het ook niet erg..
    Vind de nachtvoedingen op de een of andere manier wel een fijn intiem moment ;)

13. Pinguïns

Hihi Djuke, ik zou bijna zeggen: Foto van Julian plaatsen haha. Als ie op Julian McMahon lijkt heb je een knappe man hoor!

Sas, ik ben benieuwd of Lana doorslaapt, is ook wel lekker, al kan ik me ook wel het intieme van de nachtvoeding voorstellen.

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Djuke: Hihi, ik kijk ook wel naar andere mannen hoor.. maar liever naar echten dan naar google-plaatjes :p
    En jaaaaa.. hier nog een groot fan van 'wie is de mol'!!! Dat vind dat ik wel weer echt een heel leuk programma. We kijken altijd samen en dan speculeren en discusieren wie de mol is :D
    Fijn dat alles weer goed was bij de vk.. lekker rustig aan doen, dan hoop ik dat je bloeddruk niet verder stijgt..

@ Linda: He, balen van je bekkenpijn zeg :( Hoop dat de fysio volgende week een beetje helpt!

@ Saskia: En, heeft Lana lekker doorgeslapen?

@ Hier: Geen nieuws.. ben alleen zat van dit weer.. elke dag weer een ramp om op m'n werk te komen en om weer thuis te komen, bahh..
    Oh, en de man in het ziekenhuis zei dat de huisarts zeker deze week de uitslag binnen zou hebben.. en een meisje in een ander topic had ook op maandag het potje ingeleverd en op donderdag de uitslag gekregen.. Ben nu een beetje zenuwachtig en twijfel of ik straks zelf de dokter zal bellen.. hmmm.. maar eens even met mannetje overleggen ;)

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    LKG, Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de uitslag. Zal voor je duimen dat alles goed is.

Djuke, gefeliciteerd met de 37 weken. Bij mij gaat het juist precies het tegenovergestelde met mijn bloeddruk. Heb altijd last van een hoge bloeddruk gehad en nu zit ik al weken keurig op de 120/70. Zei al dat ik beter zwanger kan zijn voor mijn bloeddruk.

Saskia, kan me best indenken dat je de bewegingen in je buik mist. Het is en blijft toch een heel erg apart gevoel.

Heeft Lana een beetje doorgeslapen of moest je er toch nog uit vannacht.

Linda, balen van die bekkenpijn. Heb er rond de 30 weken ook heel erg veel last van gehad. Dan kan je maar beter een beetje rustig aan blijven doen.

Hier, verder geen bijzonderheden. We hebben vandaag het 38 weken feestje. Gisteren zei Bart dat de beeb er wel uit mag komen, dan ben ik tenminste al die kwaaltjes kwijt. Begin nu last te krijgen van mijn rug en kan alleen nog maar op mijn zij slapen en dat ligt ook niet echt comfortabel meer na 4 uur op dezelfde zij.

16. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    #6856 Lkg, 7 jan 2010
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
    Ohh k*t oh k*t oh k*t.. de uitslag is binnen maar de assistente mag het zelf niet doorgeven omdat ze er geen verstand van heeft..
    De huisarts zelf belt me tussen 13 en 14 uur terug.. ik zit hier te zweten.. Dat gaan 2 a 3 lange uren worden..

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    oh meid, ze houden het wel spannend voor je. Ik zal voor je duimen, hoop dat de uren een beetje voorbij vliegen.

18. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oh mijn duimen draaien hoor Lkg!! succes!

19. Pinguïns

Jemig, dan had ze beter niet kunnen bellen en de huisarts je tussen 13 en 14 uur.
    Nu zit je in de spanning :(
    Heel veel succes meid...
    Ik hoop dat er een goeie uitslag zal zijn!

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Ilona: Ik belde zelf naar de assistente omdat je van 8 tot 11 kan bellen voor uitslagen, maar goed.. tzijn maar maximaal 3 uurtjes in spanning (nu nog maar 2,5), iets in me zegt dat we nog voor veel hetere vuren komen te staan dus misschien kan ik er zo maar beter vast een beetje aan 'wennen' ofzo..

Bedankt dat jullie zo lief zijn en meeleven..

Deel Deze Pagina