Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Lkg: wat een balennieuws maar wat ontzettend goed dat Daniel zo positief ingesteld is. Daar word je vanzelf in meegesleept! Het komt inderdaad allemaal goed; jullie geduld wordt vast beloond.

@Djuke: ja hier alles wel goed hoor :D DE echo idd al gehad ;) alles was helemaal goed en we weten wat het gaat worden. Ontzettend mooie buik heb je zeg! Nu is het aftellen he!

@Charpi: oef das schrikken. Gelukkig ben je wat gerust gesteld; hopen dat het zo blijft. Je echo kan dan niet snel genoeg komen he :D

@Nienke: gefeliciteerd met je 36 weken!

@Tante Mars: moooooi dat je echo wederom zo goed was! Fijn he, als dan lekker kan kijken naar je ukje :D

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Super hemeltje, dat alles prima was! En dat jullie weten wat het gaat worden!
    Dat is geheim, begrijp ik :p haha.

@ hier: nog vergeten te vertellen: onze jongens lagen nog altijd beide met hun hoofdje naar beneden! super dus! :D
    Nu al 6 weken dus hopelijk blijven ze mooi zo liggen! :D

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lkg: Jeetje meid, kan me voorstellen dat het toch een schok is om zo'n uitslag te krijgen..
    Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel, dus met wat hulp kan het met slecht zaad ook lukken om zwanger te raken.
    Jullie zijn in elk geval weer een stap in de goede richting.

@Djuke: Gelukkig is die kies er nu uit, weer een zorg minder ;)

@Tamaar: Klinkt bekend die stress, al was het bij mij toen met een 10 weken durende verbouwing wat de nodige wrijving in de relatie opleverde..
    Ruzie kan idd soms heel erg opluchten..
    Zal voor aankomende dinsdag voor jullie duimen!

@Charpi: Ik zou ook enorm schrikken hoor, maargoed bij de decembermama's waren er best wel wat die ook bloed hadden tijdens de zwangerschap..
    Dus het hoeft idd helemaal niets te betekenen.
    Fijn dat je al zo snel een echo heb :)

@Linda: Wat fijn dat alles weer goed was zeg, heerlijk hoor al die echo's! :D

@Tante Mars: Blij om te lezen dat alles weer goed was zeg :D

Hier: Volgens mij heeft dat wandelen toch wel invloed op Lana, want heel toevallig slaapt ze vandaag weer heel goed..
    De vorige voeding was om 7 uur en het word dus tijd voor de laatste voeding.
    Had haar net al mee naar beneden genomen, maar na wat rekken en strekken gingen de oogjes weer dicht en was mevrouw weer in diepe coma..
    Ze heeft nieteens gemerkt dat ik haar na een half uurtje maar weer in bed heb gelegt.
    Ik ga haar straks maar verschonen en hopen dat ze dan wakker genoeg is voor de fles..
    Ben bang dat ze anders doorslaapt tot morgen ochtend en dat zou betekenen dat ze maar 4 voedingen heeft gehad!

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Meiden,

Het is helemaal mis.... ik heb een miskraam....:(:(:(
    Sinds gisteravond hartstikke ongesteld. Ben nog op de eerste hulp geweest van het plaatselijke ziekenhuis hier en de huisarts die ik daar sprak kon mijn vermoeden alleen maar bevestigen....
    Vanmorgen naar de polikliniek gebeld en mijn afspraak bij de gynaecoloog is vervroegd naar aanstaande woensdag. Dan wordt er gekeken of alles weg is.
    Ik voel me verslagen en heel erg verdrietig.

Jullie berichten heb ik even niet gelezen, zit even vol met mezelf...

5. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

O nee toch Charpi, wat ontzettend verdrietig :(:(:(
    Ik leef met jullie mee....

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ahhh nee zeg :(
    Wat ontzettend klote :(
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie!

7. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Charpi, meid wat ontzettend balen zeg. Kan me voorstellen dat je je verslagen voelt. Ik wens je heel veel sterkte met de verwerking van de miskraam.

LKG, balen zeg dat het zaad niet helemaal in orde was. Gelukkig is het niet helemaal slecht en kunnen jullie in ieder geval samen een kindje krijgen. Vaak is het makkelijker als het aan de man ligt dan dat het aan de vrouw ligt. Maar het blijft natuurlijk niet leuk. Maar heb er alle vertrouwen in dat ook jullie je kindje over een tijdje in jullie handen hebben.

Tante mars, lekker zeg dat de echo ook goed was. Geeft je toch een goed gevoel.

saskia, misschien brengt het wandelen haar tot rust. In de wandelwagen lekker liggen schommelen is natuurlijk ook heerlijk.

hier, schrok een beetje vanochtend. Had in ene een soort kramp in mijn buik, dus ik dacht ok nu gaat het beginnen. Maar verder de hele dag niks gevoeld, dus we gaan weer rustig verder afwachten tot de beeb zich meld.

8. Pinguïns

Oe Nienke, spannend!
    Is een goed teken als het begint te rommelen!!
    Alvast heel veel succes!

@ Hier: Morgen gesprek met de hele familie, inclusief rotte appel, ik heb er nu al zin in bleghhh...
    En misselijk dat ik ben, sinds gisteren!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohw charpi nee toch :(:( Wat ontzettend klote en verdrietig om te horen :(
    Ik was er al een klein beetje bang voor... pff... Hele dikke knuffel meis..en heel veel sterkte..

@ nienke: Spannend... het zou er zomaar aan kunnen komen....... :)
    had je nu al met iemand afgesproken als buddy? Willen natuurlijk wel up to date gehouden worden he! :D

@ Ilona: Hmm een gesprek met de familie dus.. wie zn initiatief was dat? Wellicht is het wel goed, er moeten toch echt dingen uitgepraat worden dus dis kan vast en zeker geen kwaad..!

Oeh..misselijk..hopelijk is het een goed teken! :)

@ hier: WEEKEND! :D jeeeej, ben d'r aan toe!
    Morgen komen mn schoonouders weer meehelpen aan de kinderkamer (hihi ze doen niet veel anders de laatste weekenden ;)..maar...dan is hij wel écht zo goed als klaar!! :D
    Moeten alleen nog ergens leuke gordijnen zien te vinden.
    Kheb een lamp besteld (duurt alleen nog een maand voor die er een keer is :() en verder hebben we volgens mij zo'n beetje alles wel!

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nienke: Spannend zeg..
    Kan nu nog echt van alles en niets betekenen, heb zelf alleen een paar indalingsweeën gehad en dat voelt ook als kramp..
    Verder was het bij mij nogal spontaan, geen gerommel meer gehad ;)

@Ilona: Kan me voorstellen dat je daar enorm tegenop ziet, veel succes morgen!

@Linda: Geniet van je weekend!
    Fijn dat alles zo goed als klaar is zeg :D

Hier: Lana heeft vanacht heerlijk doorgeslapen tot 5.45 :)
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor controle bij de kinderarts en fysiotherapeut, zoals verwacht is haar linker armpje nu prima in orde :D
    Ze heeft wel nog steeds een voorkeurshouding waar ik druk mee aan de slag ben, aangezien we 10 februari toch weer naar het ziekenhuis moeten voor controle bij de chirurg gaan we dan meteen even een keertje extra langs de fysiotherapeut.
    Verder natuurlijk weer een hele ronde door het ziekenhuis gemaakt en even een kop thee gedronken in de personeelsruimte, tja oppas oma heeft daar 30 jaar gewerkt op de kinderafdeling dus dan kan je niet zomaar weg ;)
    Door het tripje ziekenhuis heb ik haar wel weer uit haar ritme moeten halen, dus ik verwacht vandaag weer 6 voedingen en misschien zelfs wel 7..
    Ze houd er gewoon niet van als haar ritme onderbroken word..

11. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oh nee Charpi, sterkte meid!

12. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Linda, ik heb met ilona afgesproken dat zij mijn buddy is en dat ik haar op de oogte stel van alle ontwikkelingen.

Saskia, heb verder geen last gehad van krampen of iets dergelijks. Dus we wachten gewoon verder af. Lekker dat Lana had doorgeslapen. Sommige baby's houden zich inderdaad sterk vast aan hun ritme, het enige wat je kan doen is er zoveel mogelijk rekening mee houden. je kan je ook niet opsluiten in huis.

Iloon, dat is geen leuk vooruitzicht zeg. Een gesprek met alles en iedereen. Hoop dat er wat goeds uit gaat komen.

hier, gisteren lekker op stap geweest met mijn moeder, voor zover dat nog gaat. Lijk af en toe wel een oud w..f. Het tempo zit er in ieder geval niet meer in. Heb al de hele week trek in iets ongezonds, dus gaan vanavond maar een keer heel slecht naar de Burger King.

13. Pinguïns

Nou meiden, schiet mij maar lek!
    Ik ga net naar de wc en ik verlies bloed!
    En niet weinig ook!
    Ben ik nou ongi of heb ik een innestelingsbloeding?
    Het is voor een ongi veel te vroeg..
    Ik denk dat ik mijn eitje 6 dagen terug gevoeld heb maar nu ga ik aan mezelf twijfelen... Mijn baarmoeder is altijd wel heel goed doorbloedt, ik heb ook altijd heftige menstruaties. Ik snap er echt niks meer van! Maar effe afwachten of het aanhoudt..

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    iloon, vreemd. Ik kan je ook niet echt zeggen wat het nu werkelijk is. Een innestelingsbloeding is volgens mij niet echt veel. Aan de andere kant heeft mijn schoonzusje een maand lang gebloed net zoals haar gewone menstruatie en die is toch echt zwanger van de tweede.

15. Pinguïns

Ja ik snap het ook niet Nienke...
    Ik ga het even afwachten hoe lang het aan houdt en dan vrijdag toch voor de zekerheid even een testje doen...

16. Pinguïns

Meiden net voor de zekerheid een test gedaan, zo wit als sneeuw, dus ik ga ervan uit dat ik gewoon ongi ben geworden..
    Ik ga nu aankijken hoe het bloedverlies blijft en bij twijfel doe ik gewoon vrijdag weer een testje...
    Lin, wil je mijn nieuwe NOD in de lijst veranderen naar 8 februari?
    Alvast bedankt!

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Ilona, vreemd dat je ongie heel snel is gekomen, misschien een keertje een korte cyclus???
    @Nienke, ik ben heel benieuwd wanneer er bij jou iets gaat gebeuren....
    @Djuke, hoe is het met je?
    @Linda, alles goed?
    @En met de rest? Alles goed meiden?

Hier gaat het weer een stukje beter inmiddels, vandaag dag 3 en het heeft wat kunnen zakken. Vanmorgen heb ik het vruchtje verloren, maar ik heb er nu een soort van vrede mee.... mijn lichaam beëindigd de zwangerschap niet voor niets, denk ik dan maar en ik weet nu wel dat ik zwanger kan worden. Nu is het afwachten of er woensdag te zien is dat de baarmoeder weer netjes schoon is en we verder kunnen....

18. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    iloon, vreemd hoor dat je ongie zo vroeg is gekomen dan dit keer.

Charpi, gelukkig gaat het iets beter met je. En je lichaam breekt de zwangerschap niet voor niets af inderdaad.

19. Pinguïns

Hoi meiden,
    Ik ben alweer thuis.
    En dat is geen goed teken.
    Het gesprek ging nergens heen, mn broer verschuilt zich achter haar en zij lachte me midden in mijn gezicht uit.
    Dus ik heb mn tas opgepakt en ben weg gegaan.
    Mijn moeder gaat denk ik ook zo weg, want er is niks mee te beginnen :(
    Ik voelde ineens een woede aanval komen, dus heb maar wijselijk gezegd dat ik wegging.
    Mn stiefpa liep nog mee en die zei ook dat het niks zal oplossen...

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Vervelend Ilona dat het niets heeft opgelost....:(

Deel Deze Pagina