Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nog eentje om het af te leren ;)

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Aacchhh Sas wat een poepie!
    Ik ben verliefd hihi.

3. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Echt leuk al die foto's. Begrijp heel erg goed dat je daarij wegsmelt.

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Meestal ben ik degene die Lana verschoont en het flesje geef, maar vanavond kreeg Lana de fles van Peter.
    Opeens zegt Peter "wat doet ze nu" en midden in die zin komt me er toch een golf melk weer uit!
    Moest er stiekem wel om lachen om dat juist hem dat weer overkomt haha.
    Kon Lana wel meteen weer in een nieuw setje kleren hijsen en vervolgens had ze de hik, dus ben er zelf nog wel een tijd mee bezig geweest :p
    Net maar weer een nieuwe fles gegeven en nou ligt ze heerlijk te slapen.

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tamara: Irritant van je internet! En fijn dat je ff een maandje rust hebt gehad.. kan geen kwaad..
    Een plan maken kan je in je hoofd wel doen, maar het zal waarschijnlijk toch helemaal anders gaan, dus wat dat betreft kan je beter helemaal blanco erin gaan dan hoef je later je verwachtingen ook niet aan te passen enzo..

@ Nienke: Leukkk dat je uit eten bent geweest! Grappig dat het nu nog relatief makkelijk kan, maar over een paar dagen misschien niet meer.. Blijf in afwachting van je 'ik ben mama' berichtje :D

@ Saskia: Sjonge jonge.. wat een supermooi meisje is Lana toch! Echt, ik ben net als Ilona compleet verliefd!!! En grappig verhaal van Peter hahaha..

@ Hier: Je kan online een afspraak met de gyn inplannen.. het kon 19 januari en daarna pas 3 februari (kan daniel niet) en van 5 tot 15 februari gaan we op vakantie.. dus dan werd het pas 17 februari.. Daarom toch maar die van 19 januari gekozen, is wel om kwart voor 3, dus echt een rottijd met werk, maar jah, beter dan nog een hele maand extra wachten..

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    LKG, het is wel snel, maar dan heb je wel wat meer informatie en iets om over na te denken op de vakantie. Een maand moeten wachten is dan wel weer heel erg lang. Hoop dat het gesprek goed uitvalt.

hier, nog geen tekenen van een komende baby. We wachten dus maar rustig af.

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Nienke, dat kan zoooooo veranderen he, voor je het weet begint het te rommelen!!! Ikke is zooooooo benieuwd.... laat de kleine maar komen hoor!!!

@Saskia, ohwwwww wat smelt ik bij de foto's van Lana, het is een beauty hoor!!! Ben blij om te lezen dat alles zo goed met haar gaat... en een lach daar smelt je natuurlijk van....

@Lkg, ik hoop dat de gyn jullie snel verder kan helpen... gelukkig kunnen ze heel veel tegenwoordig...

@Tamara, idd van elkaar blijven genieten is heel belangrijk!!

@Hier..... Vanavond ga ik me aanmelden in de sportschool hier, er moet nodig weer eens wat bewogen worden.... verder heb ik me ook aangemeld bij Sonja Bakker en krijg ik aanstaande vrijdag met eerste weekmenu dus dan gaan we serieus weer wat doen aan de lijn.... door de hormonen (o.a.) ben ik best veel aangekomen en dat mag er nu allemaal weer af.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Saskia: wat een plaatje! Super lieve foto's! hihi :) :D

@ nienke: lekker uit eten geweest dus! :D hihi, zo dachten arno en ik dr gisteren ook over dus we zijn ook nog lekker even uit eten geweest samen :D

@ lkg: hm idd een rottijd, maar wel heel fijn dat jullie zo snel terecht kunnen. Daar had ik ook zeker voor gekozen ipv een maand later..
    Heb je daniel ook al ingelicht over de datum?
    En je zal denk ik wachten met over die brief vertellen tot ie thuis is, niet? Of wist ie dr al van?

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Linda, ook lekker uit eten geweest. Is wel even lekker om er met z'n 2-en nog even uit te gaan.

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Ik heb gewoon via email contact met Daan, heb hem de mogelijkheden voorgelegd en hij mocht kiezen.. hij koos zelf voor de snelle optie, dus dat vond ik wel erg lief!
    Heb ook al over de brief verteld.. hij wist toch dat ie die dat bezorgd zou worden dus als ik niets zou zeggen had ie ook wel een vermoeden gehad..

@ Uit eten: Lekkur hoor!!! Ik hou van uit eten gaan :D

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    LKG, wel jammer dat het een beetje op afstand moet. Maar het voor hem achterhouden is ook geen optie. Als hij weet dat die brief zou komen al helemaal niet. Denk dat hij het ook wel graag wilt weten en nu kunnen jullie snel naar de gyn.

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wel fijn dat jullie al snel bij de gyn terecht kunnen Lkg, ben benieuwd wat die gaat zeggen en duim voor jullie dat jullie snel geholpen kunnen worden....

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha lkg,
    had je mn reacties gezien bij je blog? Weet niet of je d'r een melding van krijgt :)

Goed dat hij het weet hoor! en wat fijn dat hij zo reageerde. je merkt door jouw verhalen nu wel écht hoe graag hij ook een kindje samen wil!
    Voorheen liet ie dat niet altijd blijken vond ik, maar de laatste tijd klinkt hij echt als een mega lief vriendje! :)

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Nienke: Voel je nu noggg niets???!!! We kunnen onze nieuwsgierigheid niet heeeel lang meer bedwingen hoor! ;)

@ Linda: Jaaa ik heb je reacties gelezen.. dankjewel.. je bent echt een toffe meid :)
    Hee, maar ik zag dat je een gesprek hebt met een verpleegkundige?? Waar is dat voor??

@ Saskia: Ohhhh ik zag op hyves de foto van Lana met lach.. cuteeeee!!!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: 'tzelfde geldt voor jou! :D

Dat gesprek gaat over de bevalling, borstvoeding en dat soort dingetjes. Informatiegesprek dus.

Morgen hebben we de intake van de kraamzorg. Ben benieuwd! Dan hoor ik hoeveel uur we krijgen enzo :)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahh ik dacht, waarom is nensi er nu toch elke keer niet... maar na even terugkijken wist ik het weer.... stomme dementie! ;) :)

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Timon: Zo, dat is een lang verhaal! Ik heb het gelezen en het klinkt niet zo heel erg hoopgevend :( Maar nu dus wel direct door voor ICSI.. Balen elke keer he dat wachten, dat is zo vervelend. Ik hoop dat jullie eel snel terecht kunnen!!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeeeetje timon, wat ontzettend héftig! :$
    je wacht op de uitslag van een zaadonderzoek en weet dat het goed, middelmatig of slecht is..
    Maar met zoiets houd je natuurlijk totaal geen rekening... :(
    Pfoe, heftig zeg..
    Hoe reageerde je vriend er zelf op?

Goed te lezen dat er gelukkig gewoon een hele goede kans is om met behandelingen zwanger te worden en hij dus niet onvruchtbaar ofzo is.

Wel heel erg balen dat jullie nu weer 8 tot 10 weken moeten gaan wachten, terwijl jullie de oproep deze week zouden hebben ontvangen :(:(:(

pfff...wat een klotenieuws allemaal zeg...... sterkte voor jullie samen, en een dikke knuffel!!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het is een heel verhaal, maar ik wilde het even delen.
    Mijn man is uiterlijk best rustig, maar heeft direct informatie opgezocht. We moeten het nog allemaal verwerken.

Er zullen hier heus wel kinderen rond gaan lopen, maar dan moeten we dit blijkbaar allemaal doorlopen. Dat wachten is alleen flink balen. Op deze wijze komen we alsnog op 5 tot 6 maanden wachten voordat we met ICSI kunnen beginnen. Zo zonde van de tijd.

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lkg: Ik zou idd ook geen extra maand willen wachten, fijn dat jullie toch snel terecht kunnen :D

@Nienke: Ik had om 3 uur snachts nog geen tekenen van een aankomende bevalling, 3.05 braken me vliezen en meteen weeën om de 3 minuten..
    Je weet dus maar nooit ;)

@Charpi: Jeetje wat gezond zeg, de sportschool ;)
    Moet er zelf misschien ook maar aan geloven, mijn hangbuikje is wel weer bijna weg maar die dikke vetrol van na de zwangerschap wil ik ook echt nog kwijt :p

@Linda: Lekker hoor, groot gelijk dat jullie nog lekker uit eten gaan nu het nog kan!
    Niet dat wij het nu niet kunnen, maar dan moet ik Lana weer bij oma achterlaten en daar heb ik geen zin in :p

@Lkg: Fijn dat je ventje ook voor de snelle optie gekozen heeft :)
    Zal die foto hier ook wel even plaatsen van Lana haar lach..

@Linda: Veel succes morgen bij de intake :)

@Timon: Jeetje wat heftig om te lezen zeg :(
    Jullie zullen wel enorm geschokt zijn door dit nieuws zeg, gaat het nog een beetje?
    Vind het ook heel erg dat ze jullie nu nog zolang laten wachten zeg, maar gelukkig is er nog wel hoop dat jullie met hulp wel zwanger kunnen raken.
    Een hele dikke knuffel en veel liefs voor jullie!

Ik zou nog twee foto's plaatsen van Lana, hoop niet dat er mensen zijn die het er moeilijk mee krijgen..
    Kan me namelijk heel goed voorstellen dat als zwanger worden niet lukt het heel confronterend is steeds foto's te zien, dus deze twee worden weer even de laatste..

Lana in stoer spijkerstof jurkje..

Deel Deze Pagina