tss nou ja, lees nu toch weer iets; "Nou het verhaal van babywens is niet waar. Ze had gister bij echo/onderzoeken een foto geplaatst met de vraag of het een drieling kon zijn. Iedereen reageerde daar en was heel meelevend (net als hier). Blijkt ze de echo foto van een site te hebben gehaald. Dus dat was niet eens haar echo foto. Dat topic wat ze daar had geopend is overigens verwijderd dus het verhaal is waarschijnlijk fake. Ze had ook gezegt dat ze een dochter had en nu blijkt dat ze geen kinderen heeft" Tis dus gewoon niet waar, wat een belachelijk triest kind!!! bah bah!
ha meiden, Nou...zojuist mezelf ziekgemeld voor deze week. En wonder boven wonder; m'n baas reageerde best normaal! Hij zei dat ie het zou melden bij de bedrijfsarts en dat ik daar waarschijnlijk dan volgende week een keer heen moet. Toen ik zei dat dat prima is, en dat ik misschien al wel volgende week weer iets kan doen maar dat ik dat niet weet omdat het even afwachten is hoe het gaat, zei hij dat het toch wel handig is om de afspraak met de bedrijfsarts alvast te plannen, omdat het toch wel er in zit dat ik het werken niet haal tot 6 weken voor mijn verlof! Dus hij had er tóch wel al een beetje rekening mee gehouden. Dat had ik dus echt niet verwacht. Mgoed, wel fijn dus Heb dadelijk om 12 uur fysio en ga dus even afwachten wat die zegt. Mn baas vond dat (voor het werk) allemaal niet zo belangrijk, die vond het belangrijker wat de bedrijfsarts ging zeggen ivm de uitkering van het uwv en dus dat hij betaald krijgt om vervanging voor mij te regelen. Hij snapte wel dat ik de fysio voor mezelf wel belangrijk vond... da's ook alweer heel wat Mgoed, al met al...ben ik nu dus in de ziektewet! 8) (voor deze week in ieder geval.. even kijken wat ik volgende week weer ga doen.)
Linda, vervelend zeg die bekkenklachten. Groot gelijk dat je je ziek hebt gemeld. Je hebt even wat belangrijkers om je aandacht op te richten dan je werk. Wat een triest verhaal trouwens van die drieling. dat je zoiets kunt verzinnen. Typisch geval van aandacht vragen. Nensi, balen dat je in de ww zit. Hoop dat je snel weer iets leuks hebt gevonden. hier, van de week mijn als het goed is nieuwe werkgever aan de telefoon gehad en die sturen alle papieren eind van de week, begin volgende week op. dan is dat ook allemaal geregeld. Morgen naar de VK, hoop dat dat de laatste keer is. Djuke feli met je 38 weken en ik zit op 39 weken. Nu mag het wel komen, ben er wel klaar mee. Kan ook niet echt meer weg, mag sowieso van Bart niet meer alleen de deur uit.
Wauuw 39 weken! En djuke 38... wowie!!! Spannend man!!!! Djuke is al ff niet geweest, wel....??? Hmmm...je zou d'r bijna iets van gaan denken
hmmm niemand volgens mij...! Even gauw gekeken bij haar gegevens; ze is gisteren nog wel online geweest op het forum, dus gok dat als er iets gebeurd was ze dat wel even had gemeld!
thanks meiden. Wat een trieste bedoeling trouwens van die drieling!! Timon wat spannend zeg!! Linda, wat goed dat je baas zo reageerde! Kdenk dat je misschien vanaf nu gewoon klaar bent? hahaha tweelingzwangerschap wordt door je omgeving zwaar onderschat of niet? Nou, meiden... ben volgens mij ongesteld aan het worden. Cyclus van 28, weet niet wat me overkomt!
Hoi meiden, even snel, want ben heel druk! Ik ben weer tante geworden! De zus van mijn man is vanmiddag om 12.40 bevallen van een meisje: Siënna! Ze woog 3100 gram! Ze hebben mij om 14.00 gebeld om te vragen of we vanavond langs willen komen in het ziekenhuis! Jippie! Babytje kroelen vanavond!
Ilona, gefeliciteerd meis!! wat super leuk!! @ nensi: haha door mijn baas wel. gelukkig verder door niemand hoor mn collega's zijn heel erg begripvol en ook familie enzo hebben zoiets van; je doet het al super goed, ga nu maar eens echt rustig aan doen!
Dankjewel Lin! Ik ben zo nieuwsgierig naar die kleine meid! Mijn man komt een half uurtje eerder naar huis, want het bezoekuur is al vrij vroeg! Ik neem mn camera mee hoor!
@ linda: Goed van je dat je in iedergeval deze week thuis blijft. Wie weet als je het effe iets rustiger aan hebt gedaan dat het al een stukje beter gaat. Kunnen ze op je werk niet iets anders voor je zoeken? kantoor dienst ofzo? Wat zei de fysio, daarr moest je toch vanmiddag heen? @ Iloon: Gefeliciteerd met je nichtje Leuke naam. En natuurlijk leuk dat je vanavond kun kroelen Heel veel plezier en fotoos willen we natuurlijk wel zien he. @ Hier: nou tim heeft Maandag vrij gekregen dus maandag gaat hij zijn prutje brengen. Ik kan dan gelukkig met hem mee want ik heb dan middag dienst. Het enige is dat ik donderdag en vrijdag in ede-wageningen zit voor mijn werk. En nu kan tim donderdag dan bellen. Dus we hebben maar afgesproken dat hij vrijdag belt en dat hij het me pas mag vertellen als ik weer thuis ben. Wil niet dat ik daar verdrietig ben ofzo. Dus ik kom vrjidag middag thuis en hoor dan gelijk hoe of wat. Spannend! Liefs Tamaar
@ Tamara: Wat fijn dat tim vrij is maandag, en jij ook. lijkt me toch wel heel fijn als je dit met zn tweeen kan doen!! Ohja, fysio. hahah helemaal vergeten hier te plaatsen Even kopieren vanuit een ander topic hihi: "Gelukkig valt het mee. Mijn pijn niet, maar wel mijn verdere mobiliteit. Ze zei dat ze verwacht dat ik heel snel ga herstellen na de bevalling qua bekken, omdat ik alles nog goed bewegen kan. De pijn in mn banden is gewoon door het hele snelle groeien en dat al het gewicht wat ik aan kom, bij mijn buik eraan komt (waar ik nog altijd blij mee ben ) Maar heb enkele oefeningen gedaan en meegekregen en volgende week moet ik weer terug voor een behandeling om alles een beetje los te maken aangezien ik ook wat klachten heb in mijn rug en nek. Verder gaf ze aan dat ze niet echt een advies geeft over wel/niet werken, maar dat ik gewoon zelf moet kijken hoe het gaat en dat ik een goede balans moet zoeken daartussen. haha, kon ik zelf ook wel bedenken maar goed Ik kijk gewoon de komende dagen hoe het gaat en dan zie ik wel wat ik volgende week ga werken. Mijn baas verwacht in ieder geval dat ik a.s. donderdag een gesprek met de arbo arts heb en vanuit daar kijken we dan wel weer verder. Maar denk dat ik dan gewoon er op gooi dat ik wil stoppen met werken, in ieder geval met de begeleiding van clienten, ivm de klachten en het rusten voor mn kindjes @ Ilona: aaaaahh wat een moppie!! Je mag met recht een trotse tante zijn! @ hier: hoorde net van een collega dat mijn komende 10!! diensten geregeld zijn!! Das had ik dus totaal niet verwacht, ik was me al aan het bedenken hoe ik het nu ging doen a.s. maandag..wel of niet werken en wanneer bellen. Dus toen even geinformeerd of mn baas dit had aangegeven. en nou..ik geloofde mn oren niet, maar hij heeft het echt zelf aangegeven! Ze moest de hele volgende week (5 diensten inclusief een vol weekend) maar regelen dat ik niet hoefde te komen werken en hij had gezegd ook niet echt meer te verwachten dat ik nog client-begeleiding ga doen! Hij dacht dat ik misschien nog wat kantoortaakjes ofzo kan komen doen (waar ik ook zeker wel toe bereid ben, want dat kan ik inderdaad nog best en wil ik ook nog best wel.. 1 of 2 halve dagen ofzo per week; prima!), maar hij wilde daarvoor dan natuurlijk wel even het gesprek met de bedrijfarts afwachten wat dus waarschijnlijk donderdag is. Nou.. echt, ik zat even verbaasd te kijken zeg toen ik dit hoorde! Hij had blijkbaar ook wel verwacht dat ik het niet tot de 34 weken zou gaan halen! Nou, als ie mij dan ook gewoon die indruk gegeven had dat hij dat wel zag?! Nouja, hihi, al met al valt dit me dus echt 100% mee! Ik bel maandag even naar hem op om door te geven hoe het gaat en dan zal ie me wel vertellen hoe het geregeld is (wat ik nu al weet hihi). En dan ben ik wel benieuwd dus naar het gesprek met de arbo arts..
@ Tamara: Hahaha, Tim lijkt me een hele lieve man, maar ik hou het toch maar bij m'n eigen Super dat hij vrij heeft kunnen krijgen maandag! Spannend he die uitslag. Verstandig hoe je het opgelost hebt, met dat je vrijdag belt en dan thuis pas de uitslag hoort! @ Linda: Jemig wat een naaistreek van dat meisje van die 3-ling.. Heb je er nog iets over gehoord? Hee, en wat echt helemaal super hoe je baas nu reageert enzo!! Dat moet vast een stuk minder stress geven!! Nu lekker rustig aan gaan doen.. dan komt het allemaal helemaal goed! Respect trouwens voor hoe lang je nog gewoon gewerkt hebt en hoe je daar mee omgaat enzo! @ Zethu: Wat goed dat je de beslissing hebt genomen! Ik ben heel erg benieuwd wat er uit komt! Houd je ons op de hoogte?? En hoewel Amsterdam vast niet zo leuk is als je eigen vertrouwde Limburg.. kan ik toch echt zeggen dat het een hele fijne stad is om te wonen! Ik ben verhuisd van een dorpje met 2500 inwoners naar Amsterdam en ik heb nog geen seconde spijt gehad.. Ik hoop dat dat voor jou ook zo zal gaan! @ Nensi: Huhhhh nu al ongesteld?? Wat raar?? Heeft het doorgezet?? Hoop van niet! @ Ilona: *zwijmelll* Ook al zo'n mooi meisje! Echt een leuke foto! En super dat je direct mocht gaan kijken! Geniet ervan meis! @ Nienke en Djuke: Hoe is ieieieieie?? Ikke nieuwsgierig @ Hier: Irritant dat zp steeds niet bereikbaar is.. steeds wanneer ik wil/kan antwoorden zijn ze bezig met updates ofzo.. maar goed.. nu is het gelukt Hebben jullie leuke weekendplannen?? Ik ga vanavond met een vriendinnetje uit eten en we gaan naar het beste steakhouse waar ik ooittt gegeten heb (en ik heb er heeel wat gehad over de wereld, als vleesaholic ).. Erg veel zin in! Morgen boodschappen doen en dan klimmen en 's avonds met twee vriendinnetjes gourmetten.. En zondag lekker relaxen en Daniel weer van Schiphol halen. Heb zin in het weekend!
iloon, wat een poepie. Zou ik ook helemaal verliefd op worden. linda, gelukkig valt het mee en komen de klachten alleen door de groei van je buik. Hopelijk kan je fysio wat tips geven om het wat dragelijker te maken. Dat valt me mee van je baas. Snap voor hem ook wel dat hij wilt wachten op de bedrijfsarts, kan hij vervanging gaan regelen. Tamara, lekker dat Tim maandag heeft vrij gekregen. Des te sneller ben je uit de onzekerheid. weekendplannen, wachten... wachten... en wachten... Nee zonder dollen, ik kan niet veel meer, dus denk dat ik met Bart even wat kleine dingetjes ga halen hier in het dorp, zodat ik er nog even uit ben. en dat was denk ik wel het spannendste van heel mijn weekend. hier, verder nog steeds aan het wachten. Elke ochtend denk ik, het zit er nog in en ik voel nog niks. Vanmiddag naar de VK, hoop dat dat één van de laatste keren zal zijn.
Goeiemorgen meiden! Nou ik ben een super trotse tante hoor We zijn helemaal verliefd op dat kleine moppie! Tamara, wat fijn dat Tim maandag vrij is! Nienke, super spannend, ik check al iedere keer mijn telefoon of er al nieuws is bij jou haha. Linda, lekker dat je baas goed beseft dat jouw zwangerschap wat zwaarder begint te worden en dat hij zo goed mee denkt! Dat moet een hele opluchting zijn Nensi, nu al ongi? Mooie cyclus dan! Lkg, eetse vanavond! @ Hier, ongi weer voorbij Dus wij gaan ook weer ons best doen deze ronde. Nu ik die kleine van mijn schoonzusje gezien heb, is de wens alleen maar groter geworden! @ Weekend, morgen komen mijn zus en zwager op visite, morgenavond nar de kroeg! Zometeen nog een taartje maken die besteld is! Fijne dag allemaal en een heel fijn weekend!
@ Nienke: Vast wel meis! Hoop ik! hihi, kan natuurlijk ook tot de 42 weken gaan duren, maar goed... met het idee dat het nu zeeeeker minder dan 3 weken duurt dat jullie kindje er is... dat maakt het al iets dragelijker misschien! Zie je niet op tegen de bevalling? Ik had vanmorgen toen ik in bed lag en even niet in slaap kwam een momentje dat ik ineens even een beetje bang werd voor de bevalling.. Mgoed, daar maar niet te lang over nagedacht... @ lkg: nee, ze is geblokkeerd en kan dus niet meer op zp met dat account. Ze had een plaatje wat ze haar echo noemde ook gewoon ergens van internet afgeplukt bleek later... sommige moeders hier herkende dat plaatje van jaren geleden op andere forums enzo. Hmm lekker zeg, uit eten bij een steakhouse! Hier nog een groor vlees-fan! @ zethu: goed dat je beslist hebt om voor de baan te gaan. Nu dus afwachten hoe het gaat lopen. Spannend! Al denk ook ik dat hiermee, als het allemaal gaat lukken en je de opleiding kan gaan doen, niet persee je kinderwens opgegeven hoeft te worden. maar goed, als je twijfelt of het wel écht is wat je wil en of je je niet hebt laten leiden door allemaal mensen om je heen die zwanger werden/wilden worden, dan lijkt me dit de betere beslissing. @ Djuke: Je moet wel echt iets vaker hier komen hoor zo aan het eind van je zwangerschap!!! Ff melden hoe het ervoor staat!!!! @ nensi: hmm wat een korte cyclus zeg! Fijn!! Weet je zeker dat het je ongi is? @ weekend: Morgen komen mijn schoonouders weer, om nu écht de kinderkamer af te maken (op de lamp na die in bestelling is) Mijn zelf gemaakte schaapjes komen boven de ledikantjes, het schilderij wordt opgehangen (als mijn schoonvader deze keer wel voorzichtig om gaat met de door mij opnieuw geschilderde lijst ) en alle kleine dingetjes worden afgewerkt. Enige waar ik over twijfel nog is of ik een stoel of iets in de kinderkamer wil zetten... lijkt me op zich wel handig als je ergens kan gaan zitten..en we hebben er de ruimte voor. Mgoed, we zien wel Zondag op verjaardag bij mijn oma! Gaaf hè; mijn opa en oma van mijn vaders kant worden gewoon overgrootopa en oma!! Vind ik echt zo super...en zij al helemaal!
@ Ilona: Zijn je broer + vriendin ook al bij hen langsgeweest? of zijn ze ook niet uitgenodigd om langs te komen?
Linda, nee het is de andere kant van de familie, dus die zijn niet uitgenodigd. Gelukkig maar, want ik hoef ze niet te zien!