hahah heel goed, en dan dus met indicator want die moeten vanaf 4 dagen voor nod zwanger aan kunnen geven en hoor d'r eigenlijk alleen maar goede dingen over! Spannend zeg...............ik ga voor je duimen meid!
Je zult te beeldscherm in verschillende hoeken moeten houden maar als ik mn scherm neerklap, dan zie ik een licht 2e streepje! Bekijk bijlage 43813
hahah ik zie 'm hoor!! Hoefde niet eens echt met mn scherm te schommelen! Maar in 't echt is ie wel iets donkerder dus? Woeh...ik zou bijna vergeten hoe het is om zo ontzettend gespannen en zenuwachtig te zijn.. Maar als ik dan weer even goed nadenk, denk ik oooohh mijn god..pff...wat een drama; die test onder iedere lamp die er in huis maar is, iedere 10 minuten nog een keer kijken of ie er toch wel echt staat, foto's maken, test bewaren.. zucht!! hahah. Succes
Haha je haalt me de woorden uit de mond. Ik hang ook iedere 10 minuten boven dat ding hihi. Nu maar hopen dat het echt waar is
Haai ladies, Hier was het luie wezen weer eens. Want ik heb wel meegelezen maar was gewoon te lui om te reageren. Errug he! Eens kijken of ik alles goed onthouden heb: Charpi: dikke knuffel nog voor jou! Super zoals jij je door het slechte nieuws heen slaat. Het komt goed meis, je weet nu dat je gewoon zwanger kan worden! Lkg: de uitslag van het onderzoek komt me bekend voor. Volgens mij had mijn manlief bijna exact zo'n uitslag met als verschil dat hij wel heel veeeeeeel zaadjes had wat dan weer de traagheid compenseerde. Ik zou eerst even afwachten wat de gyn zegt, die van ons was totaal niet onder de indruk van de uitslag destijds. En het is ook nog gelukt dus ik heb nog goede hoop voor jullie! Ow ja, jij als mede mollenfan. Heb je al enig vermoeden? Wij totaaaaaal niet, naar ons idee lopen er nu 5 te mollen. Timon: jeetje wat een nieuws allemaal zeg! Ik hoop maar dat die genendokter toch wat sneller tijd voor jullie heeft want dit schiet echt niet op zo! Iloon: gefeliciteerd met je nichtje!!! Enne, je houdt het weer spannend voor ons zeg! Hoe kwam er nou bij om toch te testen? Natuurlijk hoop ik voor je dat het toch raak is maar om eerlijk te zijn zie ik echt geen 2e streepje. Maak jezelf niet gek, meis. Anders valt het opnieuw weer zo tegen. Qua tester zweer ik bij de gewone CB, nooit geen vage onduidelijke strepen. Gewoon een plusje als je zwanger bent en een streepje als je het niet bent. Maarre, ik duim wel hoor! Linda: goed van je dat je ff stopt met werken. Werk is er maar voor even en je bekken nog voor een heel leven! Nienke: bij jou ook nog nix? Saskia: heerlijk iedere keer die babyverhalen! Dan hierzo: allereerst het grote nieuws. Mijn beste vriendinnetje is vanmorgen bevallen van een 2e dochtertje: Rosaly! Ze was eigenlijk een dag na mij uitgerekend maar de gyn vond het beter om de beeb eerder te halen omdat ze de vorige keer enorme HELLP heeft gehad. Vanmorgen heeft ze de ks gehad en alles gaat goed! Mijn beeb heeft nog geen plannen. Wie weet toch a.s. zondag als zn papa ook jarig is! Van de week heb ik nog wel even aan de ctg gelegen omdat beeblief amper meer bewoog maar eenmaal in het zkh heeft ie weer een feestje gebouwd in mijn buik. De kleine boef!
oe, dat was dus ff spannend djuke! Gelukkig alles prima en niets aan het handje. Tis bijna de 18e.... hahah, ben benieuwd Hier nog een mede-mol-fan! wel pas sinds dit jaar, want dit is de eerste keer dat ik het kijk! En mn vriend trouwens ook! En beide gelijk fan; wat een heerlijk programma! Vind het wel meeeega jammer dat Tim der uit is trouwens!! Edit: hihi, vergeten; proficiat voor je vriendin!!
Bekijk bijlage 43837 NOD * Timon: 14 januari, 22e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi * Nensi: geen nod, 12e ronde * Lkg: 25 januari, 14e ronde * Tamaradb: 6 februari, 17e ronde * Ilona2802: 8 februari, 11e ronde * Charpi: 12 februari, 4e ronde met clomid Zwanger * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 28 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram
weet even niet zeker of er nog veranderingen waren voor de nod lijst? maar dan hoor ik 't wel @ Ilona: ik zal je nog even laten staan zoals het nu staat... Hopelijk mag het morgen aangepast worden!!!!
Linda je mag voor mij 12 februari op de lijst zetten als NOD, nog een eeuwigheid weg, maar het wordt vanzelf die dag... Ilona, wat maak je het weer spannend meid! Ik duim voor je hoor!! Djuke, leuk dat je weer een teken van leven geeft... alweer ruim 38 weken, de kleine mag komen hihi.... Nienke, ik kan me voorstellen dat je de bezorgdheid van je mannetje af en toe een beetje beu bent, maar het is lief en goed bedoeld. Laat de beeb maar komen!!! Linda, groot gelijk dat je je ziekgemeld hebt.... denk nu maar aan jezelf en je twee knullen!! Hier, heel erg moe.... moe van alles, maar ook van de hormonen, dat hakt er wel effe in deze ronde.... nouja alles voor het goede doel!
Lin, wacht idd maar even met het aanpassen, want had net een kv 2 voor 5 euro gedaan en daar kwam niks op helaas. Ik probeer er morgen nog eentje en als daar niks uit komt heb ik een valse sensitest gehad!
iloon, jammer dat de kruidvat test geen positieve uitslag gaf. Maar op de sensitest heb ik wel een licht streepje gezien, hoop voor je dat ie niet vals positief is. Zal voor je duimen meid. Djuke, gefeliciteerd met je vriendin. Zal leuk zijn als de beeb de 18e komt. Begin je het al zat te worden. hier, alles was goed bij de VK. Bloeddruk was iets omhoog gegaan, ben benieuwd. Hoorde net bij de VK van iemand die op 41 weken zat dat als de bloeddruk iets omhoog gaat dat de bevalling elk moment kan beginnen. We blijven maar rustig afwachten, baarmoeder was wel een stukje gezakt en de beeb werd nu op ongeveer 3500 gram geschat.
Oeoe Nienke, spannend! Ik heb mn telefoon in de aanslag hoor En wat die testen betreft, ik wacht het maar af, en anders is het zo 8 februari, mijn nod dag!
aahh ilona wat jammer dat ie negatief is van de kruidvat... Mgoed, het is dan ook avond.. om zekerheid te hebben moet je die andere gewoon inderdaad ff morgenochtend doen. Dan is het ook duidelijk. Wel jammer als het inderdaad niet zo is, dat die andere een licht streepje gaf.. Nja, je weet natuurlijk ook dan nooit precies of er wel iets heeft gezeten of niet... : Je had een rare, snelle ongi... een stolsel wat je verloren bent..een hele lichte test vanmiddag.. nja, zijn van die dingen; die bedenk je je, maar je weet nooit of het inderdaad wel of niet zo is geweest Teeeeenzij je gewoon morgen wel een positieve test hebt! Ik duim!
Ja precies, deze ronde was zo raar! Ik test gewoon morgenochtend nog een keertje en hopelijk staat er dan een vette streep! En als er dan niks op komt, dan weet ik in ieder geval genoeg! Maar er zijn deze ronde zoveel rare dingen geweest dat ik toch maar eens ben gaan testen. Heb ook weer last van mn liezen, dus daarom ging ik maar eens kijken, je weet het maar nooit! Want als het dan zo is, dan wil ik dat natuurlijk wle weten. Nou ja, ik ga gewoon morgenochtend weer testen met de kv en hopelijk kan ik jullie dan goed nieuws melden. En mocht ik geen goed nieuws hebben, dan hoop ik dat op 8 februari wel te hebben! Het leuke was dat ik vanmorgen die test had gedaan, weg had gelegd, mn moeder had gebeld en tijdens het gesprek liep ik terloops langs de test en toen zag ik die 2e streep staan. Dus ik zeg: Nou ja, dat kan niet, midden in het gesprek, dus mn moeder: Wat kan niet Dusja, ik had het maar gezegd. Ze zei dat ze het zoooo erg hoopt voor ons!
Ahhh iloon wat balen hè, verdorie had het zo voor je gehoopt!! Zei die verloskundige op het forum hier er nog iets over?