@ Saskia Dank je wel! Gaat uiteindelijk goed komen hoop ik. 13 weken is de veilige zone he, zodra je daar over heen bent is het normaal dat je even zucht van opluchting en dan weer verder, maar niet dat t dan mis gaat. Voorbreiden kan je je er niet op. Moet nu eerst wachten op mn eerste menstruatie na de curretage, en dan kan ik meedoen met het wachten . Als alles snel op gang komt ga ik vanaf april meedoen !
Meisje v, denk dat je op zo'n moment heel erg veel te verwerken hebt en zeker omdat je al op de veilige grens zat. Dan wordt het helemaal moeilijk. Zal ook voor jou gaan duimen vanaf april, hoop dat de menstruatie snel weer op gang komt.
Iloon wat balen zeg Hier inderdaad ongi. Alweer bijna om zelfs. Geen idee wanneer nu mn nod is hoor... over 4 weken of 5 of 6...
Nensi, lastig hoor als je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Ik heb daarvoor Etos zwanger worden pillen geslikt. weet niet of je dat al geprobeerd hebt.
Bekijk bijlage 44283 NOD * Lkg: 25 januari, 14e ronde, intake mmm. * Tamaradb: 6 februari, 17e ronde * Ilona2802: 8 februari, 11e ronde * Charpi: 12 februari, 4e ronde met clomid * Timon: 9 februari, 23e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi * Nensi: .. februari, 13e ronde Zwanger * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 28 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - 3525 gram @ Timon: klopt het nu nog wel wat er achter je naam staat?
@ nensi: hmm dus je nod weer gehad. Vervelend dat je niet weet hoe je cyclus verder gaat. Misschien dat die etos pillen wel een idee zijn inderdaad?? @ hier; ik kan jullie eindelijk de eerste foto's van de babykamer showen!! Oh...Arno heeft trouwens een filmpje gemaakt van onze schaapjeslampen!! hihi, hij heeft d'r een prachtig muziekje onder gezet hahah Maar wel super leuk, kunnen jullie zien hoe ze zijn geworden! YouTube - schaapjeslampen.wmv En hier de foto's: Bekijk bijlage 44315
lin, leuk zeg die foto's en die lampen. Wij hebben precies hetzelfde lakentje/ dekentje als jullie in het ledikantje hebben. Ben je nu helemaal klaar met het kamertje of moeten er nog dingen gedaan worden?
Het klussen is helemaal klaar. We moeten nog wachten op een lamp die begin februari binnenkomt. Verder willen we misschien nog iets van een stoel ofzo in de kamer neerzetten, lijkt me wel handig.. maar zijn we nog niet helemaal uit, dus moeten we nog even bekijken Jeetje, over 3 dagen ben jij gewoon 40 weken!!
De tijd gaat snel hè, voor je het weet zit je er overheen. Hoop dat dat niet gaat gebeuren. moet vrijdag naar de VK en als ik dan nog niet ben bevallen, gaat ze alles over het strippen uitleggen. Hoop dat dat niet nodig is. Wij hebben een schommelstoel in de babykamer gezet. Is wel lekker als je de beeb moet voeden. Alhoewel het ledikantje voorlopig bij ons op de kamer staat. Vind dat in het begin denk wel handig als ik er 's nachts uit moet.
Wow Linda, de babykamer is echt schattig Nienke, ik hoop ook voor je dat het niet nodig is om te strippen, laat die kleine uk nu maar komen!
Dankjewel Ilona en Meisjev! @ nienke: strippen? Is dat hetzelfde als inleiden? hihi. Schommelstoel zit ik inderdaad ook over te denken, maar van de andere kant lijkt het me met twee weer niet practisch. Mja, heb geen idee of ik wel of één stoel lekker zit met 2 kindjes. Lijkt me veel handiger op de bank, maar ik wil niet elke nacht naar beneden om te voeden. Op bed lijkt me dan dus ook weer handig, maar dan zijn we weer allebei wakker en dat hoeft (als we eenmaal gewend zijn aan 2 kindjes voeden ) ook weer niet. Nja, we zien wel....de praktijk zal het echt wel uitwijzen gok ik zo!
Denk ik ook. Je moet toch kijken naar wat je het prettigst vind voor de voeding. Strippen is dat ze de baarmoedermond los maken, hiermee hopen ze de bevalling op te wekken.
@ Linda: Whowwww.. echt supermooi jullie kamertje! Die lampen zijn echt geniaal!!!! Supergaaf!! Leuk dat je de foto's met ons wilde delen @ Nienke: Brr.. hoop dat het niet nodig is om te strippen en dat de kleine zich zelf voor die tijd al aandient Spannend he! @ Hier: Vragenlijsten voor het ziekenhuis zijn ingevuld.. temp-grafieken zijn uitgeprint.. schema van m'n cyclus is uitgeprint.. schriftje met ovu-testen ligt klaar.. op het werk aangegeven dat ik morgen een vrij middag neem (onder het mom van een afstudeerfeestje van een vriendin ).. dus wij zijn er klaar voor
Spanned lkg, helemaal klaar dus. Hoe laat moeten jullie morgen? Zal tegen Arno zeggen dat je zn lampen geniaal vindt hahah, is zn ego ook weer gestreeld
@ Linda: Kwart voor 3.. Haha, ik ga het filmpje vanavond thuis nog even kijken met geluid Net op m'n werk zonder geluid gekeken en dat was al indrukwekkend hahah.. Oh jah, ik zal jou berichtje op m'n weblog nog even aan Daniel laten lezen.. kan zijn ego ook gestreeld worden