Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hey Nensi84,

Allereerst WELKOM! leuk dat je gezellig mee komt kletsen.

En ten tweede wat een verhaal. Echt K*T voor je dat je beide ouders niet meer hebt. Heb je goed contact met je "stief"vader? En met je schoonouders? Heel veel succes met zwanger worden. Zie dat je al bijna mag testen! Spannend! We duimen hier met zijn allen voor elkaar dus ook voor jou!

Liefs Tamara

2. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hee Tamara!
    Thnx! :)

Kheb een super goede band met mn stiefvader dus "dat scheelt". Hij wordt (hopelijk) écht dé opa van ons kindje! Zo voelt het ook. Heb m net nog in tranen opgebeld, zat er ineens doorheen.. miste dr zo en kon huilen (das zeldzaam).. dus moest hem ff horen. Hij weet écht waar k het over heb :)

Zie dat jij ook bijna mag testen! Ik heb me voorgenomen niet te testen tot flink na mn NOD... maar das eerder ook niet gelukt haha.
    Heb jij enig idee?
    Ik heb 't idee dat het hier niet raak is, maar toch hou je een sprankje hoop :)
    Hebben wel ovulatietesten gebruikt en dus op het juiste moment geklust...

Fijne avond nog!

3. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Gelukkig dat het met je "stief"vader zo goed klikt. Ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk hebt. En gelukkig mag je ook gewoon huilen, das niet raar en kan soms echt even op luchten.
    Vooral nu je bezig bent voor een kleine lijkt het mij voor jou ook erg dubbel. Je had toch het liefst gewild dat je moeder erbij zou zijn.
    Das zo k*t met overlijden, het is er nooit de goede tijd voor. Je wilt nog zoveel met iemand delen.
    Nou meis, sterkte, en je mag hier altijd je hart even luchten als je daar behoefte aan hebt!

Ik probeer nu ook een keer te wachten tot na mijn nod maar het is wel heel moeilijk. Ik heb een test in de kast liggen en heb zo de neiging om hem al te doen. (veel te vroeg weer natuurlijk). Of het raak is?
    Ik heb echt geen idee. Stiekem heel ergens diep van binnen heb ik wel een klein gevoelentje dat het wel eens raak kan zijn. Maar ik durf ook weer niet te hard te hopen want dan is de teleurstelling zo groot. Er zit maar een ding op. en dat is wachten!
    :S

Hoelang zijn jullie nu bezig voor een kleintje?

Liefs Tamaar

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Zo jong en al je beide ouders kwijt. Kan me goed voorstellen dat je een traan moest laten. Vooral als je dit soort verhalen gelezen hebt.
    Ik ben weer terug van een verjaardag. Hebben nog lekker een spelletje gespeeld daar. Ben wel wat kwaad op mijn vriend. Hij was al vervelend doordat hij behoorlijk gedronken had. Heeft hij ook nog een sigaret gerookt! Ik ben echt enorm kwaad op hem.
    Morgen vroeg op. Ik ga naar de vrouwluu-zitting met mijn schoonzus (en haar schoonfamilie). Dat is iets wat bij de carnaval hoort, voor de niet-carnaval-kenners.

5. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Thnx Tamara :)
    Ik hoop dat dat stemmetje van binnen bij je toch gelijk heeft hoor. Ik duim met je mee!
    Irritant he, die testen in huis.. die worden met de dag 'magnetischer' zeg maar, haha.
    Wij zijn nog niet zo lang bezig, pas vanaf november 08. En jullie?
    Maar idd, juist dit, zwanger raken/zijn en bevallen + babytijd... had ik graag met mn moeder beleefd. Dat was echt mn jeugddroom zeg maar. Ze was ook mn grootste vriendin, had echt n goede band. Ik denk dat ik mocht ik zwanger raken, het wel moeilijk krijg.. maar probeer overal een positieve draai aan te geven! Lukt natuurlijk niet altijd.

Zethu, ja ze was ook pas 50, mn vader 38.. voel me soms wel echt n 'wees' en moederzielalleen... heel vervelend gevoel... Ik heb mn man wel, maar soms bekruipt me het gevoel voor niemand 'de wereld' te betekenen. Maar het is vast een fase!
    Wilde je net vragen wat een vrouwluu-zitting is, maar je hebt het al gezegd ;) maar het hoort dus bij carnaval, maar wat is het verder? Een soort "vergadering" waar lekker gedronken wordt? Haha.

Heb voor mn studie 4 jaar in Maastricht gewoond, maar toch nooit carnaval gevierd.. ging snel weer "naar Holland" zoals mn collega's het daar altijd noemden :p

Nou truste all, en fijne zondag!

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Het zijn optredens enzo, waar alleen de dames heen mogen. De mannen mogen laterna wel de zaal in komen, als de dames uiteraard wel kanonnezat zijn. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om te drinken. Daarbij mocht ik zwanger zijn zou het ook niet goed wezen.

Welke dag in nov ben je begonnen? We zijn met 3 dames die op 2 nov de laatste pil hebben genomen :D

7. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Kheb 14 nov de laatste pil gehad, maar dat was halverwege de strip.. we hadden geen geduld meer om m af te maken haha, als je die pillen eraf trek, zijn we gelijkertijd begonnen ;)

Heb jij een zwangergevoel of ben je erg aant ontpillen denk je?

Kheb niet t idee dat k erg aant ontpillen ben... maar time will tell..

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Vooral als je halverwege de strip gestopt bent zou het nog wel eens aan het ontpillen kunnen liggen. Hoe lang heb je de pil trouwens geslikt?

9. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ik heb m 8 jaar geslikt.
    Stopte halverwege maar werd gewoon ongi op de dag dat ik dat ook zou worden met de pil...
    En daarna na 39 dagen en nu waarsch. 35 maar dat ligt aan mn LF...als die 18 is, dan is nod ook op dag 39 :)

Maar jij, heb jij klachten? Gezien je steeds nega blijft testen en ook niet ongi wordt.. Kan natuurlijk ook ontpillen zijn of niet?

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Je wil niet weten hoeveel klachten ik heb. Te veel om op te noemen. Daarom ga ik dinsdag ook naar de HA.

Ik moet nu gaan, naar de vrouwluu-zitting. Ff mijn gedachten ergens anders op. gezellig kletsen met schoonzus en haar schoonfamilie.
    Sinds dat zij mama is kan ik het veel beter met haar vinden!

11. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    Het is niet te geloven maar.....IK BEN WEER ZWANGER!
    Heb zaterdag en vandaag een test gedaan en ja hoor, dikke vette streep!(vorige keer bij de miskraam was ie veel vager)
    Ik ben echt heel blij en het voelt ook veel beter als toen, tuurlijk blijft het in je achterhoofd dat het vorige keer niet goed is gegaan maar we gaan er vanuit dat het nu goed gaat!

Ik hoop dat degenen die binnenkort mogen testen dezelfde uitslag hebben!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wouwww Annelies! PROFICIAT! wat fijn meid!
    Laten we hopen dat jij hier de babyboom begint en we nu allemaal volgen!
    Geniet ervan!

@ nensi84: Welkom hier, wat een heftig verhaal zeg.. Ik vind het knap van je hoe je om gaat met de dood van je vader en moeder..
    Ik neem mijn moeder ook niets kwalijk, ze was echt uitgeput en zocht naar de rust die ze niet meer kon vinden en krijgen. Voor mij is belangrijk dat ik weet dat ze haar rust nu terug gevonden heeft.
    Ik herken je gevoel dat je je helemaal alleen voelt..dat doet zo veel pijn van binnen..
    Gelukkig kan mijn mannetje, als hij thuis is, me dan heel veel troost bieden.

@ Zethu: Haha ik ben een ras echte carnaval vierder, dacht ik zo, maar vrouwluu-zitting? Nooooit van gehoord! hahah!
    Ik woon in zuid brabant, misschien dat dat hier niet zo is? f ik heb het gewoon al jaren gemist en nooit iets over gehoord haha.
    Kan niet wachten tot het weer carnaval is! Heb lekker de hele week vakantie samen met mn vriend, dus we kunnen dr helemaal tegen aan!
    Wat wel een beetje lastig is.. ik mag zondags testen.. dan is het carnaval weekend al zo ongeveer voorbij.. :(...en dan kan ik dus eigenlijk niet mee drinken vrijdag, zaterdag en zondag :(
    (En HOPELIJK ook niet maandg en dinsdag n.a.v. een positieve test!) :D

13. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Allereerst Annelies! GEFELICITEERD!
    Wat onwijs leuk! Hebben jullie samen getest en hoe was jullie reactie. Sorry ben zo nieuwschierig. hahaha

@nensi: wij hebben eind september besloten om er voor te gaan. Slikte gelukkig al twee jaar geen pil meer omdat ze het niet goed deden bij mij. Had elke keer doorbraak bloedingen. Dus was bijna de halve maand ongesteld. Dus gelukkig hoef ik niet te ontpillen. Maar ja goed. Dat is natuurlijk geen zekerheid van snel zwanger worden.

Liefs tamara

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Gefeliciteerd Annelies!!!

15. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

@Zethu, ik hoop dat je dinsdag verder komt! Hopelijk ben je zwanger!

@Annelies, geweldig zeg! Gefeliciteerd en geniet ervan! :D

@lindavnr, idd de rust die ze nu hebben, dat maakt 'n hoop goed. Veel mensen vinden zelfmoord zwak, maar ik vind het juist moedig..Fijn dat je zoveel troost bij je mannetje vindt. Is hij veel van huis?
    Van welk merk ga je nu met ovulatietesten beginnen? Ik heb ze van sensitest.

@Tamaradb, jeetje de halve maand ongesteld :S nou gelukkig heb je 't ontpillen dan al gehad ja.
    Dus als je iets voelt... is 't miss minder twijfelachtig dan bij ons ;)
    Kben bijvoorbeeld al de halve middag misselijk, maar heb echt niet het idee dat het raak is! Nou ja nog een weekje afwachten :)

@all, fijne zondag nog :)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Nensi: Nee hij is niet zo vaak weg hoor :) Zo bedoelde ik mn berichtje niet haha. Maar ik ben omdat ik onregelmatig werk vaak overdag thuis wanneer hij werken is, en dan heb je wel eens van die momenten dat je je heel alleen voelt.
    Gelukkig heb ik ook nog een meeega lieve hond hahah :) die zorgt ervoor dat het thuis niet zo stil is! :D

Ik heb ook van sensitest die ovulatietesen, die met dat hartje erop..
    Heb ze nog niet gebruikt, vanaf dag 12 stond er in de gebruiksaanwijzing. Begin gewoon voor de zekerheid op dag 11 alvast :)
    Moet alleen nog ff bedenken wanneer ik ze ga doen, ivm onreglmatig werken. Ben wel elke avond rond een uur of 9-10 thuis, dus ik denk dat ik het dan doe, aangezien het niet met ochtendurine moet.
    Heb alleen wel eens gelezen hier dat je vooraf niet teveel moet drinken, maar dat kan ik nergens terugvinden in de gebruiksaanwijzing?

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hartelijk gefeliciteerd Annelies!

@ linda: bij die van het kruidvat staat het in de handleiding. 2 uur van te voren niet drinken.
    Volgens mij zijn de mansluu en vrouwluu zittingen echt iets Limburgs.
    Ik kan me zelfs niet herrinneren dat ze het in Noord-Limburg ook hadden. Maar ja was ook nog jong toen ik daar wegging. In Venlo hadden ze wel altijd donderdags voor de carnaval het "auw-wiever-bal". Ben er nooit geweest, maar denk dat het vergelijkbaar is.
    Wij doen dit jaar niet veel aan Carnaval. Ik ga wel de 9de naar Grubbenvorst voor d'n Gekke Moandaag. En carnavalsmaandag zou ik het liefste naar mijn geboortedorp willen, dan is daar optocht en mijn broertje heeft altijd een wagen met zijn vrienden.

@ nensi: ik hoop het ook. Wie zien eerst maar dinsdag wat de HA zegt.

Ik heb een hele gezellige middag gehad trouwens. Ff lekker 1 wijntje gedronken (vond dat dat wel moest kunnen) Niet meer omdat ik nog moest rijden.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Zethu: Oh oke.. 2 uur van te voren niet drinken.. pf, das ook niet echt handig. Nouja, ik neem aan dat wanneer er bij deze test niets over in staat, ik best 1 glas ofzo mag drinken. Meer hoef ik dan ook niet.

Dat het alleen in limburg is, dat carnavalsding, dat zou verklaren waarom ik het niet ken haha :)
    Wij zijn wel echt actieve carnavalsvierders met onze hele vriendengroep. Heb 2 keer met de optocht mee gedaan met de hele groep, maar dit jaar komt het niet goed uit aangezien het op mijn vriend zijn verjaardag valt. Dus nu gaan we ze gewoon aanmoedigen :)

Bij ons duurt carnaval dan ook 6 dagen! haha van donderdag (pre-carnavalsparty) tot en met dinsdag :) (woensdag haringen eten doe ik dan weer niet aan :) )

19. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

@lindavnr, oh gelukkig! Ik dacht dat ie miss internationaal werk had of iets :)
    Fijn is dat he, huisdiertjes... ben je nooit echt alleen thuis. Wij hebben konijnen en dan is het gezellig thuiskomen hoor.

Wat betreft de ovulatietesten...ik zou niet op dag 11 al beginnen hoor... gezien je ook steeds een aardig lange cyclus hebt... maar je kunt miss idd beter het zekere voor het onzekere nemen :)

Ik kreeg mn ovu.testen op dag 19 binnen, ging er voor de test maar es een gebruiken en had mn LH-piek, had nl. die dag en de dag erna een dikker streepje. Wel lastig in het begin, want een positieve test ziet er per persoon weer anders uit! Sommige meiden krijgen m zoals de controlelijn, of nog duidelijker zelfs, maar mijne was niet zo duidelijk, had alleen aan 1 kant van het streepje een lijntje zo duidelijk als de controlelijn.. daardoor wist ik dat ie positief was.. En 2 dagen erna werd ie ook weer lichter..

Nou succes in ieder geval! :D

20. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ik deed de test ook op n vaste tijd, en dronk 3u niets meer of weinig.. ging iig niet meer plassen!

Deel Deze Pagina