Hmm haha nja ik zie wel, misschien alleen ff deze maand omdat ik ze nog nooit gebruikt heb en dan zeker weet dat ik het goed doe en het verschil weet tussen een negatieve en een positieve; stel dat ie heel licht is.. Hopen dat ik ze alleen deze ronde nodig heb Vorige rondes waren allebei net met klussen lastig omdat mn vriend niet fit was rond de vruchtbare periode, maar deze keer hoop ik dat we ons beide goed voelen en we er helemaal voor kunnen gaan Ik vertel hem deze keer gewoon niet wanneer de vruchtbare dagen zijn, wie weet is dat voor hem wel fijn en minder 'verplicht' om dan te klussen. We hebben het er wel over gehad en hij ervaart het niet zo, maar toch het gevoel dat het dan 'moet', vond ie wat minder fijn.
Ja kan ik me voorstellen. Ik wil in de volgende ronde ook dat ie niet weet wanneer mn ei is, maar das haast onmogelijk haha! Hij heeft medicijnen waardoor een zaadlozing veel en veel meer inspanning kost dan normaal... waardoor het nog verplichter voelt denk ik.. en als falen als het niet lukt... terwijl de medicijnen dat dan doen.. Hoop alleen daarvoor al dat het snel raak is... kun je gewoon vrijen wanneer je wilt en zo..
hoi hoi, wij zijn ook bezig voor onze 1ste en we gaan nu ronde 3 in en ik vind het allemaal heel erg spannend mag ik hier meekletsen?
Bedankt voor jullie reacties! Linda; het ging zo: ik was al om half 7 wakker, kon niet meer slapen, ik wou alleen nog maar testen,haha, toen eindelijk mijn vriend wakker werd hebben we het gelijk gedaan, De streep werd gelijk al blauw!we waren heel blij, maar je beseft het eerst nog helemaal niet....vooral na vorige keer zijn we wat voorzichtiger, maar het voelt nu zo goed! Ik blijf nog wel even bij jullie hangen hoor, leer jullie net een beetje kennen allemaal!
Hoi Meiden, Ben een paar dagen niet meer geweest en moest behoorlijk wat bijlezen... Annelies van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat er snel veel roze mag volgen en blijf vooral lekker hier meekletsen, wij willen graag meegenieten met je hoor! Nensi en Chantal, van harte welkom hier! Ik hoop dat het bij jullie snel raak mag zijn... Lkg, nog even over het herkend worden hier, van mij mag het! Iedereen om ons heen weet dat we bezig zijn... Zethu, fijn dat je blaasontsteking weg is meis, maar jammer dat je nog negatief test... Saskia, voor jou dus weer een nieuwe ronde, balen maar het is niet anders... Hier nog geen ongi, maar ik heb nu wat lichte buikpijnklachten dus er is hoop...
hallo meiden ik ga ook voor miijn eerste (na de miskraam 10 dec 2007) maar hoop dat het dezze maand raak is heb namelijk dit weekend flink geklust ihihi.. en ben ook begin jan verhuist dus nu kan het allemaal komen was er eerder ooik mee bezig maar op een of andere manier wou het niet lukken kon steeds niet op de goede dagen klussen wanneer het ei kwam miss moest het zo nu ik mijn nieuwe huisje heb enzo komt het ook eerlijk gezegt wel beter uit hoef me nu ni druk te maken.. dus laten we hopen dat het deze maand raak is al zegt mijn gevoel van wel (2 e x vorig jr toen ik aantelde vertelde mijn gevoel ook dat het gelukt was en ja hoor was gelukt) vorige maanden had ik twijfels en heb ik nu ni dus ff afw8en liefs sakina (ronde 6 en hopelijke laatste ronde)
NOD * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde Zwanger Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend ... Ik dacht; misschien leuk en handig om ook een lijst bij te gaan houden van onze NOD's. Eerst was het wel goed bij te houden, maar er komen steeds meer meiden! (gezellig hoor ) Zet maar ff een berichtje als ik je NOD moet toevoegen, tenzij je het zelf kan haha Goed idee? Groetjes!
Haha volgens mij vroeg iemand anders hoe het gegaan was, maar kei leuk om te horen! hahah Fijn dat jullie samen getest hebben, ik zorg ook altijd dat we met zn tweeen thuis zijn! Vind het niks als ik alleen positief zou testen en mn vriend op zn werk zit haha! Fijn dat het nu allemaal goed voelt.. Komt vast goed!
haha, ja dat klopt, het was tamara! Tamara zie vorige berichtje Nog niets van hemeltje gehoord.....hmm, die zou ook nu moeten testen.......SPANNEND!
Whauw whauw whauw! Gefeliciteerd Annelies! Ben echt zo super blij voor je! Probeer er van te genieten hè!
is goed linda!moet 10 oktober zijn geloof ik, weet al precies wanneer ik met verlof kan,haha, wat erg... Lkg: Dank je wel!ik probeer heel positief te zijn, en eerlijk gezegd voelt het veel beter dan toen, ik had de eerste keer gelijk al een gevoel dat het niet goed was, nu voelt het prima, ik moet zeggen dat elke keer als ik nr de wc ga, dat ik het wel spannend vind hoor, toch een traumaatje aan overgehouden!maar goed, we blijven positief!en zijn heeeeel blij!
@ Charpi: tnx, komt wel goed hoor. Ik heb er een goed gevoel over. We zien wel wat de HA dinsdag zegt. @ sakina: welkom hier! @ linda: leuk idee Heb alleen geen flauw idee waar ik dan nu onder val. Een nieuw kopje Nega-testers? (in het NOD-forum krijgt dat de kleur groen)
hahah dat zou ik ook helemaal gaan bekijken hoor! En dan zou ik mooi mn 3 weken vakantie vooraf opnemen! Of indien mogelijk natuurlijk meenemen naar volgend jaar en na je verlof nog 3 weken vakantie opnemen! (als je ook 3 weken hebt ) hahah.
ja inderdaad alleen zitten wij jammer genoeg aan de bouwvak vast, dus ik ben 3 weken vrij, 3 weken werken en dan tot januari lekker thuis! we gaan wrsch in mei een weekje naar de zon, dan kan het nog.....
NOD * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 Negatieve test * Zethu: 18 januari, 2e ronde Zit je in de 2e ronde Zethu? :