Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tirz

Tirz Lid

15 dec 2008
    84
    0
    0
    Apothekersassistente
    Arnhem
    :thumup: Onwijs gefeliciteerd Annelies!
    Wat goed dat jij begint, je vond immers dat het tijd werd dat er iemand zwanger werd in dit clubje! En ik moet zeggen zo'n positief bericht hier doet mij ook wel goed. Zeker na die vermoeide dagen van verhuizing zat ik er gister wel ff doorheen. De zwangerchapswensen gebruiken toch ook wel meer energie van me dan ik had verwacht. Maar ik wil met frisse moed, en niet te veel verwachtingen gewoon weer gezellig verdergaan.

Nieuwe dames: Welkom!
    Lindavnr: mijn nod is 15feb. 3e ronde

Tjuus!

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Mijn NOD is op 25 februari, zesde ronde ;)

3. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

Misschien vraag misschien maar met de NOD dag is dat de dag dat je eigenlijk ongi moet worden?

Linda dan is dat van mijn 5 februari, 4de ronde

Voor de nieuwe meiden! Welkom!

Groetjes Tamaar

4. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    Lindavnr zal dat van mij ook even doorgeven:D dat van mij is 15 februari 6 ronde.

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Jippie Jippie : Annelies gefeliciteerd! Super super en wat fijn dat het nu ook goed aanvoelt! Zit helemaal te stuiteren op 't werk...

Nou even denken hoor, het waren nogal wat pagina's! Nieuwe meiden: welkom! Leuk dat jullie mee komen kletsen!

Ehm weet het even niet meer...oh ja, ik wil ook wel op de NOD-lijst: vandaag is m'n 14de dag.. zou dus mogen testen maar heb het nog niet gedaan. M'n borsten zijn niet zo gevoelig meer en ben gewoon bang dat het toch negatief is... Ben bang dat ik vadaag gewoon ongesteld wordt dus ik ga vandaag maar gewoon broekloeren. Oh en het is ronde 3.

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Hemeltje: Spannend zeg! Ik blijf duimen! Zou echt gaaf zijn.. en statistisch gezien zou het nu wel raak mogen zijn :p

Heb hier toch besloten om deze ronde te stoppen met ovu-testen. Had er echt geen zin meer in, en heb vanaf vrijdag niet meer getest. Denk toch dat die van vorige week dinsdag positief was.. dus dat zou m'n ei woensdag geweest zijn (want woensdagavond was de ovu-test weer negatief). Woensdagavond geklust, en verder daarvoor niet.. dus ik heb niet veel hoop voor deze maand, maar ben wel blij dat de cyclus iets korter lijkt te zijn dan vorige maand. Had gisteravond wel ineens een heel klein beetje roze afscheiding.. Zat natuurlijk direct aan innesteling te denken, maar die avond ook geklust, dus daar zou het ook van kunnen komen.

Nou ik ga nu maar lekker afwachten, en hopen dat ik over 10 dagen inderdaad ongi wordt (of zwanger ben), want dan raakt m'n cyclus weer een beetje normaal :D

Voor alle newies :D: Welkom!

7. Djuke

Djuke Bekend lid

Annelies gefeliciteeeeeeeeerd! Echt helemaal leuk!

Wat een hoop nieuwe ladies weer. Allemaal nog in de eerste spannende maandjes. Wat dat betreft ben ik al een ervaren rot. Been there, done that! :)

Enniewee, deze maand kwamen de :evil: wederom op visite. Alleen vrijdag al terwijl ik ze pas vandaag over de vloer behoorde te krijgen. Dus das wel vreemd, dat mn cyclus na jaaaaaren steady geweest te zijn ineens gaat verspringen.

Verder heb ik toch wat onderzoekjes laten doen. Schildklier, chlorestorol en bloeddruk. Nou, allemaal picobello in orde! Dus dat het probleem niet.
    Nou ja, we wachten maar weer af!

8. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hmmm das balen Djuke! Wel fijn in ieder geval dat je al een aantal dingetjes hebt kunnen uitsluiten. Maar dat je nu ineens een aantal dagen te vroeg bent...raar. Wie weet is die verandering net hetgene wat je nodig hebt om zwanger te worden...hoop het voor je!

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: gewoon afwachten dus vanaf nu? Ik hoop dat het toch gelukt is. zou fijn zijn. Wie zal de eerste zijn van ons drietjes (de 2-11 stoppers :D)

@ djuke: Hoe lang ben jij dan bezig en loop je al bij de gyn?

10. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Zethu: ik denk dat het een wedstrijdje wordt tussen jou en mij. Hoop voor je dat je van de huisarts te horen krijgt dat het positief is en dat als ik vandaag niet ongesteld wordt, ik hopelijk morgen durf te testen.. Lkg moet nog even wachten he... maar wie weet! Ach maakt me niet uit wie als eerste als we alledrie maar lekker snel zijn ;)

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Maakt mij ook niet veel uit nee. Lijkt me wel super om alle3 tegelijk te zijn!
    Heb net mijn eerste pendel binnen (nu zwanger, maar wel twijfel. En vervolgens maart zwanger, beide van een meisje!)

12. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Oeh, het wordt steeds spannender hier....!

13. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oeh inderdaad spannend: stiekem zijn die pendels wel interessant he.. hoop alleen dat die van mij het niet goed hebben.. ach en anders over een paar maanden hoop ik dat ze wel gelijk hebben hihi! (bij mij ook een meisje trouwens, alle drie de pendels!)

Zijn er meer dames hier die zich al hebben laten pendelen?

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD
    * Hemeltje83: 2 februari, 3e ronde
    * Tamaradb: 5 februari, 4e ronde
    * Tirz: 15 februari, 3e ronde
    * Sakina: 15 februari, 6e ronde
    * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde
    * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009

Negatieve test
    * Zethu: 18 januari, 2e ronde

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ tamaradb: NOD is inderdaad de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden..

@ Hemeltje: oehh spannend dat je vandaag eigenlijk mag testen!
    Wanneer ben je wel van plan om te testen nu, mocht de ongi nog niet doorbreken :)

@ Lkg: Ik denk ook niet dat ik het veel rondes vol ga houden met ovu testen hoor.. Ik wil ze eigenlijk deze ronde gebruiken om te kijken of ik wel gewoon mijn ei kan vinden. Ik denk van wel aangezien ik de vorige ronde ineens zon slijmprop had wat ik toen vertelde..Maar dan weet ik nu in ieder geval wanneer ik dan precies mn ei heb, aangezien ik geen pijn of iets voel.
    Wel spannend dat dat roze misschien een innesteling is! Maar goed, maar even rustig afwachten.. :)

@ Hemeltje: Pendels heb ik niet laten doen.. ik weet niet, iets in mij houdt me daarin tegen. Ik denk dat ik toch misschien wat meer hoop daarop zou vestigen en dan extra teleurgesteld ben als het niet is gelukt. Daarnaast heb ik erg vaak gelezen dat de pendels ernaast zaten...

16. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @linda: als ik vandaag niet ongesteld wordt test ik morgen.. denk ik... misschien... ach ik weet het niet, ben zo bang dat ik gewoon ongesteld ga worden dat ik niet zo hard met m'n neus op de feiten gedrukt wil worden. (al is dat als je ongesteld wordt ook wel zo) Ik kijk morgen wel wat m'n temp doet, als die gezakt is dan weet ik dat het waarschijnlijk gaat doorzetten; dat is dan al een beetje voorbereiding.

En de pendels: tja, ik weet het ook niet helemaal hoor. Weer dat het heel vaak niet juist is maar als je kansberekening doet hebben ze het wel verbazingwekkend vaak goed. Als je ervanuit gaat dat je in principe 12 maanden hebt enz. Maar goed, ik heb het ook alleen uit nieuwsgierigheid laten doen en reken er verder niet op.

Succes nog even met je ovutesten; ik gebruik ze niet maar kan me voorstellen dat je ze niet al te lang wilt gebruiken. Het is toch niet heel erg handig! Maar wel fijn om te weten wanneer en dat je een eisprong hebt, dat is dan weer het voordeel!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm heel apart, ik vul net allerlei gegevens in bij menstuatiekalendr..
    En hier met mijn cyclusberekening heb ik 5-6-7 februari mijn vruchtbare dagen..
    Volgens menstruatiekalender.nl heb ik 7-8-9-10 mijn vruchtbare dagen.
    hahaha komt lekker goed overeen zeg!
    Dan ben ik toch wel blij als mn ovulatietesten me iets meer duidelijkheid geven! ;)

18. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    hahaha daar ben je lekker mee dan! Je kan het eventueel nog een keer proberen hier bij de verschillende kopjes heb je ook een calculator... En inderdaad je testjes: dat is dan weer fijn. Raar he, dat vrouwen zo onzeker worden van het zwanger proberen raken!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ja maar da's toch hetzelde als mijn cyclusbanner?
    Nja, die menstruatiekalender berekend mijn NOD op basis van de afgelopen 3 maanden.. Hier bij deze cyclusbanner wordt gewoon 30 dagen berekend als ik dat in vul..
    Nja, we zien wel, haha ben toch wel blij nu met mn ovu testen :p

Maar idd wat je zegt; je word er zo maar onzeker van zeg!

20. Djuke

Djuke Bekend lid

[quote="Zethu
    @ djuke: Hoe lang ben jij dan bezig en loop je al bij de gyn?[/quote]

Dat staat bij mn banner. --> 15 maanden. Wel de ene maand wat fanatieker dan de andere. Maar de afgelopen 9 maanden zijn we er heel serieus mee bezig geweest.
    Ben bij de gyn geweest maar heb besloten dat traject uit te stellen. Het hoe en waarom staat hier nog wel ergens verteld.

Ow ja, Pendels.... Tja, ik heb toen ik net lid was van deze pagina ook enthousiast pendels aangevraagd maar geen van allen zijn ze uitgekomen. Ik begin er ook niet meer aan, de teleurstelling is toch groter als je 3 pendels hebt dus roepen dat je zwanger bent en je wordt gewoon keihard ongi.

Deel Deze Pagina