Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dat bedoel ik ja, daar zou ik ook bang voor zijn. De teleurstelling is misscien toch net iets meer als er 3 keer voorspelt wordt dat het die maand gelukt is.
    Ook al weet je ergens wel dat het maar 'gokken' is..ik kan me voorstellen dat je er toch wat hoop op vestigd.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD
    * Hemeltje83: 2 februari, 3e ronde
    * Tamaradb: 5 februari, 4e ronde
    * Tirz: 15 februari, 3e ronde
    * Sakina: 15 februari, 6e ronde
    * Djuke: 27 februari, 15e ronde
    * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde
    * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009

Negatieve test
    * Zethu: 18 januari, 2e ronde[/quote]

4. Djuke

Djuke Bekend lid

Nou idd!

Maarre, welke ovu-testen gebruiken jullie? Ik heb een tijd die van CB gebruikt. Waren wel praktische dingen. Alleen schrikbarend duur! Dus toen een keer predictor geprobeerd. Wat een gedoe! Bakje om in te plassen, pipetje en verschillende testdingetjes. Duurde het ook nog bijna 10 minuten voor je uitslag hebt.

Nu heb ik de digitale van CB (de gewone zag ik niet). Vind ik ook niet echt geweldig maar ze zijn wel duidelijk. Je hebt een smiley als je 'klusklaar' bent. :)

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik heb nu voor de 1e keer ovu testen, heb ze van sensitest.. niet die dipsticks maar die met een hartje erin. Daar moet je gewoon op het staafje plassen of even in een potje urine houden en dan 5 tot 10 minuten wachten.
    Tis nog een hele tijd maar ach, ik test toch thuis dus dan maakt het niet zo veel uit hoe lang het duurt :)

De digitale werken natuurlijk ideaal, maar daar betaal je dan inderdaad ook wel voor..

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik vond het gewoon leuk om te laten doen. Heb mijn tweede ook binnen. Volgens die pendel ben ik niet zwanger, maar krijg ik deze maand nog wel mijn ongi. Ach ik zie het wel.

@ Djuke: sorry, had de ronde niet gezien toen ik de vraag stelde. Denk dat ik er overheen gekeken heb.

@ ovulatietesten. Ik heb ze deze ronde gebruikt gewoon om te kijken of ik een ovulatie heb en of het klopt wat ik voel. Ik denk niet dat ik ze nog ga gebruiken. Kost toch alleen maar geld.

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohh die ovu-testen van CB zijn echt duur of niet?
    Ik heb ze van sensitest.. 24 ovu-testen en 3 zw-testen voor 27 euro.. maar dat betekend dus nog steeds dat elke test die je doet 1 euro kost :confused: Veel geld.. en mijn klusgedrag wordt onnatuurlijk door de ovu-testen haha ('s nachts tot 2 uur zitten wachten tot je mannetje thuiskomt, zodat je kan klussen, omdat je toevallig een positieve test hebt)..

Linda zou je mij ook op de lijst willen zetten. Omdat ik me toch ergens aan vast moet houden zeg ik maar dat woensdag idd m'n ei was, dus dan is 11 februari m'n NOD.. 3de ronde.. Thanks! (heb m'n banner ook aangepast)..

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha jaa dat zie ik helemaal voor me zo! hahah gelukkig komt mn vriend niet om 2 uur 's nachts thuis :p
    Maar die heb ik inderdaad ook, 24 + 3 testen.
    Ben benieuwd..

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD
    * Hemeltje83: 2 februari, 3e ronde
    * Tamaradb: 5 februari, 4e ronde
    * Lkg: 11 februari, 3e ronde
    * Tirz: 15 februari, 3e ronde
    * Sakina: 15 februari, 6e ronde
    * Djuke: 27 februari, 15e ronde
    * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde
    * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009

Negatieve test
    * Zethu: 18 januari, 2e ronde[/quote][/quote]

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    *proest* Hahaha.. de mijne normaal ook niet vaak.. maar zal je net zien dat als je een positieve test hebt dan wel! :)

Thanks voor het toevoegen!

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Gaat er trouwens nog iemand van jullie naar de 9-maanden beurs?
    Het lijkt me echt zooo superleuk hihi :oops: Alleen ik ga elk jaar met mijn moeder naar de huishoudbeurs, en we slaan altijd de 9-maanden beurs over.. zou een beetje verdacht zijn als ik daar nu wel heen zou willen, dus ik moet het missen denk ik :(

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha ik zou toch ook mooi ff wachten tot ie dan thuis is, en dan nog ff dr tegen aan :p :)
    hahaha en wij maar denken dat onze vriendjes/mannen dan niet doorhebben wanneer die vruchtbare dagen zijn ;)

Edit: zie je andere reactie nu pas van de 9-maanden beurs..
    Uhmm nee nooit geweest eigenlijk..
    Misschien kan je een keer met je vriend gaan dan? haha
    Wanneer en waar is die eigenlijk dan?

13. Djuke

Djuke Bekend lid

Ooooooow, ik duw de positieve test gewoon onder zijn neus. Kijk schat, haal je gereedschap maar te voorschijn! :) En mijn husband heeft geen bezwaar tegen overmatig klussen. 8)
    Das wel een voordeel, je hoort vaak dat een verplichting wordt. Maar gelukkig is het bij ons nog steeds gezellig in bed.

9 maanden beurs vind ik te confronterend. Of misschien ben ik te nuchter geworden. Eerst sleepte ik manlief ook iedere babyzaak in onder het mom van de voorbereiding. Maar nu kom ik er liever niet. Je wordt toch weer met je neus op de feiten gedrukt dat het nog steeds niet is gelukt. Ik koop dus ook nog niets. Ook nooit gedaan.

Enne, die testen. Ja, ik betaal voor CB iets van 31 euro voor 7 testen. Predictor was iets van 20 euro maar verschrikkelijk in het gebruik.
    Waar haal je die sensitesten vandaan? Ik heb ze nog nooit gezien in de winkel.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik heb ze gewoon besteld, via sensitest.nl :)
    Dag nadat ik ze besteld had, had ik ze in huis..
    Maar heb ook best wel wat negatieve dingen gelezen over de test.. ofja, eigenlijk vooral over de dipsticks van sensitest.
    Ach, we zien wel!

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohhh, kan me dat wel erg voorstellen jah.. Dan ga je inderdaad liever niet!
    Ik heb ook nog helemaal niets gekocht hoor, en ben ook nog nooit in een babywinkel geweest.. maar de 9-maanden beurs lijkt me zo leuk juist voor al die info die je krijgt.. maar ach, alles is ook wel op internet te vinden.

De ovu-testen van sensitest kan je op internet bestellen (www.sensitest.nl). Bij die ik heb (dipsticks) moet je wel in een bakje plassen en daar de test 5 seconden inhouden.. maar ik heb gemerkt dat in een bakje plassen me beter afgaat dan over een stickje hahaha..
    Vind ze zelf wel erg prettig en duidelijk!

Edit: oh gelijk met linda hahaha

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah ik had ook al bedacht om maar in een bakje te plassen ipv 10 seconden(!) over die test heen..
    hahah tis toch best lang plassen, en je moet wel in 1 keer goed mikken anders is je test mislukt :p hahah

Ohja; sensitest midstream heten die ik heb..

17. Djuke

Djuke Bekend lid

10 seconden! :confused: Das lang!
    Nou, daar heb ik geen goede ervaringen mee. Bij de predictor digi zwangerschapstest moest je ook zolang plassen. Dus ik braaf doen. Was het hele ding naar zn grootje want teveel urine! Het liep er echt overal uit! Viezzzzzzzzzzzz! En ik wist nog nix! Paar dagen later werd ik alsnog ongi maar ik baalde als een stier van die test. Denk je een dure goede test gekocht te hebben gaat ie stuk! :( Of ik heb zulke agressieve urine... 8)

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahahaahahha Geweldig hoe je dat verteld hahaha :D
    hahah

Maar goed, haha ik was dus ook niet van plan om dr 10 seconden over te plassen en mikken, dus ik ga ook voor het bakje, waar je hem dan 5 seconden in moet houden :)

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whaha.. lig dubbel hier..

Moet eerlijk zeggen ik zelfs met het bakje soms nog moeite met 'mikken' heb :oops:

20. Djuke

Djuke Bekend lid

jaaaaaa, voor je het weet loopt het over je vingers heen. Met zo'n stick kan je tenminste nog een beetje afstand houden. :) :)

Deel Deze Pagina