leuk zethu de kleine van je schoonzus verzorgen vind het jamer dat die van mij zo ver wonen tamara ik hoop dat het niet doorzet ik ga zo lekker met de hond uit hoef pas om 10 te beginnen op me werk
Thanx meiden, kan ik goed gebruiken! Zit nu lekker te balen op het werk waar niemand het mag weten! aaargh!
@ hemeltje: ah balen! Ik hoop dat deze ronde vruchtbaarder is KNUFF @ tamara: ja vind het ook altijd leuk om de kleine meid te verzorgen. Voel me zo onhandig nog soms. Maar de kleine temperaturen durfde ik gisteren nog niet, ben bang dat ik de thermometer er te ver in stop Gelukkig woont mijn schoonzus een dorp verder (waarschijnlijk weet je Munsergeleen wel te liggen?) @ hier. Gaat goed. veel last van mijn borsten wel. Werd vanmorgen weer wakker dat ik erop lag (auw). Heb net geprobeerd of ik fatsoenlijk op de servers van het werk kom ingelogd. Wil volgende week een uurtje proberen van thuis uit te gaan werken. Dan weet ik ook of ik het aan kan om weer te gaan werken. Moet volgende week donderdag namelijk terug naar de arbo. Eerst was het inloggen een probleem. Eerst nog een programma van de laptop af moeten halen en opnieuw gedownload, kwam ik tenminste ingelogd, maar het beeld klopte nog niet. Vanalles geprobeerd, en uiteindelijk heb ik het gekregen zoals ik het wil
@ Zethu: Hmm das wel fijn, kunnen werken vanuit huis! Of is dat nu tijdelijk voor jou om te kijken of het werken al gaat? of heb je ook echt de mogelijkheid om vanuit thuis te gaan werken? Lijkt mij heerlijk, thuis werken! Helaas wordt dat een beetje lastig met verstandelijk gehandicapten Leuk dat je bij je schoonzus geweest bent om met de kleine te spelen/verzorgen. @ Hemeltje; jee balen meis van de ongi.. Als je wil kun je je nieuwe nod doorgeven..dan zetten we 'm in de lijst.. @ Tamara; en... nog nieuws? hoop dat het niet doorzet! Hier gaat ie okee.. voel me een stuk beter als gister. Alleen ligt nu mn vriend nog ziek in bed.. 't is toch wat! Straks mn eigen weer even beter melden, want zo thuis zitten elke dag is toch ook niet alles moet ik zeggen!
vanmorgen toch echt ongesteld geworden. Wat een geluk dat ik ziek thuis ben. Dan kan ik lekker balen zonder dat iemand er last van heeft. Maar goed we gaan dus weer een nieuwe ronde in. Liefs Tamaar
@ Linda: Hoop dat jullie snel beter zijn.. in ieder geval voor de klusdagen hihi.. Beterschap! @ Tamara: Jaaa.. hoe is het? Ik ben ook wel erg benieuwd. Ben erg voor je aan het hopen! @ Zethu: Thuiswerken lijkt me echt heeelijk! Ik moet elke dag 1,5 uur heen en 1,5 uur terug reizen voor m'n werk. Zou me gewoon 3 uur schelen.. maar volgens mij willen ze daar niet aan hier.. Hier is het lange wachten begonnen. Vriendje op wintersport.. alleen thuis.. in de wachtweek.. hahaha.. geen goede combi Ik heb wel de hele tijd een beetje een zeurderig gevoel in m'n buik. Buikpijn kan ik het absoluut niet noemen, maar ik voel m'n buik wel zeg maar.. Hmmm, zou het door de hamburger komen die ik gisteren al niet zo fris vond ruiken? (was nog houdbaar tot 5-2, dus leek me nog wel goed te moeten zijn)..
@linda: ik wacht nog ff totdat ik weet wanneer m'n eitje is geweest.. de keer hiervoor was m'n ei een week 'te laat' en dan verschuift je NOD ook weer.. Fijn dat jij wel weer een beetje beter bent, dan kan je vriend niet achterblijven toch! Nee, is heel vervelend: hadden wij vorige ronde ook. @Zethu: goed dat het je uiteindelijk toch is gelukt: jij bent de baas over de computer! Zou mooi zijn als je vanuit huis toch al wat kan werken! Is je buikpijn inmiddels al wat minder?
haha hmm.. dat is nog gewoon goed hoor.. haha wel apart dat ie niet helemaal fris rook 1.5 uur heen en terug is erg langg zeg! pff daar zou ik geen zin in hebben! Ik moet 10 minuutjes met de auto, dan ben ik dr Toen ik nog thuis woonde, moest ik (naar hetzelfde werk) 1 straat uit, dan was ik dr. hihi, erg fijn!
Ohh.. allemaal tegelijk op het forum.. haha.. @ Tamara.. :x :x :x :x bahhhhhhhhhhhhhhhhh.. Dit is gewoon niet leuk meer! Iedereen wordt ongi! We zijn met zoveel meiden.. bijna allemaal al een paar maandjes gestopt met de pil.. en nog maar 1tje zwanger! Dat kan toch bijna niet! Ongelovelijk! NIET LEUK!
NOD * Nensi84: 6 februari, 2e ronde * Lkg: 11 februari, 3e ronde * Tirz: 15 februari, 3e ronde * Sakina: 15 februari, 6e ronde * Djuke: 27 februari, 15e ronde * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde * Hemeltje83: .. maart, 4e ronde * Tamaradb: .. maart, 5e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 Negatieve test * Zethu: 18 januari, 2e ronde * Charpi: 19 januari, 1e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen)
Hee wat leuk, een lijst! Ben ff weg, en gelijk 10 pagina's er bij..... Ik ga het niet allemaal doorlezen hoor. Wat dat betreft is de lijst wel makkelijk, kan ik gelijk zien hoe het hier iedereen vergaat!
@ Stier: haha jaa het is druk de laatste dagen hier! Wil je ook op de lijst? Als je weet hoe het moet kun je ht zelf doen, anders even je NOD doorgeven
NOD * Nensi84: 6 februari, 2e ronde * Lkg: 11 februari, 3e ronde * Tirz: 15 februari, 3e ronde * Sakina: 15 februari, 6e ronde * Stier11: 21 februari, 7e ronde * Djuke: 27 februari, 15e ronde * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde * Hemeltje83: .. maart, 4e ronde * Tamaradb: .. maart, 5e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 Negatieve test * Zethu: 18 januari, 2e ronde * Charpi: 19 januari, 1e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen)[/quote]
NOD * Nensi84: 6 februari, 2e ronde * Lkg: 11 februari, 3e ronde * Tirz: 15 februari, 3e ronde * Sakina: 15 februari, 6e ronde * Stier11: 21 februari, 7e ronde * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde * Djuke: 27 februari, 15e ronde * Hemeltje83: .. maart, 4e ronde * Tamaradb: .. maart, 5e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 Negatieve test * Zethu: 18 januari, 2e ronde * Charpi: 19 januari, 1e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen)