Pffff als ik die lijst zie, kan ik alleen maar denken dat ik wou dat ik een nieuwe NOD kon doorgeven...
Pff, kletstantes! Ik moest weer mijn notitieboekje erbij halen omdat ik weer alles vergat. @ linda: fijn dat je je weer wat beter voelt, nu je vriend nog. Dan kunnen jullie nog wat gaan klussen voor je vruchtbare dagen @ tamara: balen meid. Hoop dat Maart je meer geluk brengt. Gelukkig dat je ziek thuis bent dat je daar lekker kan balen. @ lkg: 1,5 uur enkele reis. pfffff. Ik moet er niet aan denken. Ik ben in 20 min op mijn werk. Kan daar ook de hele dag vliegtuigen kijken als ik wil Wel vervelend dat het wegzijn van je vriend en je wachtweek samen vallen. Ik hoop trouwens dat ik niet ongi wordt en dat ik dinsdag wat rose mag brengen @ hemeltje: ik moet wel de baas over de pc zijn he. Ik werk op een servicedesk van een groot ict-bedrijf. @ stier: die lijst is idd erg handig. @ all: het thuiswerken is mn om te kijken hoe het gaat als ik weer aan het werk ga. Mss is het op en neer naar het werk gaan strax toch weer teveel, maar dan kan ik mss wel van thuis uit werken. Ligt er toch veel minder druk op me. Op het werk hebben we een wallbord hangen om aan te geven hoeveel mensen van ons team ingelogd zijn, of ze aan de telefoon zitten, op een telefoontje wachten of dat ze ander werk aan het doen zijn. Daar wordt ook (rood-geel knipperend) aangegeven als er wachtenden aan de telefoon zijn. En dat is iets waar ik nog mee om moet leren gaan.
Hai Hai, Wat gaat dat super snel hier zeg. Heb even een uurtje niet gekeken. Sneu voor de mensen die niet even tussen door kunnen kijken. Die moeten dan zoveel bij lezen hahaha. Maar goed ook wel gezellig. Ik woon tien minuutjes met de auto van mijn werk. Heerlijk relaxt. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik anderhalf uur onderweg zou zijn. Ik meot de laatste tijd veel naar vianen. Das voor mijn 1 uurtje rijden ( als ik geen files heb) maar goed ik woon in de "randstad"dus ik doe er dan 2 en half uur over. AFSCHUWELIJK! dus lkg. Respect. Nensi is er al wat bij jou te zien? Ik hoop dat je positief nieuws hebt! Dikke knuffel! Tamara
Hahahaha.. dan ga ik snel kletsen! Heb je in ieder geval wat te doen als je terug komt En sja.. de reistijd is wel veel, daarom zijn we nu ook aan het kijken of we een ander huisje/appartement kunnen kopen. Maar we willen per se niet weg uit Amsterdam.. (en we werken allebei in Den Haag) dus de minimale reistijd blijft 1 uur enkele reis. Ach.. ik vermaak me in de trein meestal wel met een krantje, een boek, of het forum lezen (handig, mobiel internet op je telefoon) Nou, nu ga ik snel verder werken.. Toedels!
@ tamara! Wat jammer weer zeg! Nou ja, geluk bij een ongeluk: nu mag je lekker zielug voelen en ongestoord allemaal dingen doen om je te troosten. Uitgebreid in bad gaan bijvoorbeeld. Ik werd telkens op maandag of zondag ongi en zat dan met een baalhoofd op mn werk het gezeur van mn baas aan te horen. Zit je dan al helemaal niet op te wachten! Jaaaaaaa, dr wordt lekker gekletst hier zeg! Ik hou niet alles bij maar het is heerlijk of af en toe even een break te nemen en ffies alles weer bij te lezen. Wbt reistijd. Nu zit ik op 20 minuutjes en kan ik vaak met manlief meerijden want die werkt in dezelfde plaats. Maar wij zijn gefuseerd en dit kantoor gaat dicht. Dan moet ik dus wat verder weg gaan werken. Nu maar hopen dat het nog heeeeeeel lang duurt voordat dat allemaal definitief is. 8)
Oh dan heb ik het echt luxe: ik zit op 10 minuutjes met de auto en een 15 minuutjes met de fiets van het werk! Nou ja in ieder geval nog tot mei, het is nog niet zeker of ik mag blijven... duim duim!
He bah das balen. Als je elke keer op zondag of maandag ongi wordt. Dan is gelijk je weekend zo rot. Ik wordt altijd woensdags ongesteld en dan moet ik altijd vroeg beginnen dus daar wordt je ook niet vrolijk van. Zit nu heerlijke jank films te kijken. Tenminste een reden om te janken heerlijk. Liefs
@ LKG: je doet alsof ik niets te doen heb! Voor dat ik hier werkte werkte ik in Maastricht, en had ik geen auto en ging ik altijd met de trein. Zat ik ook altijd een krantje of zo te lezen. maar ik zat meer aan half uur in de trein. @ djuke: Ik hoop voor je mee dat het nog heel lang duurt voor het kantoor dicht gaat. Moet je dan geheel een andere kant uit, of alleen verder? @ hemeltje: dat is altijd het nadeel met tijdelijke contracten he. Ik heb ook een tijdelijk contract. Dit is 15 april afgelopen. Het is voor mij ook de vraag of ik verlenging krijg en zoja, hoeveel uur. Door dat ik nu ziek thuis zit zal de kans wel klein zijn. Maar 40 uur werken ga ik zowiezo niet meer doen. Hoop dat ik voor 30 uur kan. @ tamara: fijn dat je altijd op de zelfde dag je ongi krijgt. Bij mij is er dus zowiezo geen touw aan vast te knopen. Met de pil was dat fijn, zorgde ik er altijd voor dat ik midden in de week ongi werd, zodat ik er in het weekend nooit last van had met stappen of zo.
Vervelend zeg, die onzekerheid of je contract wel verlengt word.. Dan heb ik maar geluk met mijn vaste contract. Wat betreft reistijd, ongeveer 5 minuutjes op de fiets Wat werk betreft mag ik dus niet klagen
Gezellig hoor dat er lekker gekletst wordt hier.... Ik heb het nu heel makkelijk qua reistijd zit ik maar 5 min op de fiets van mijn vrijwilligerswerk af. (Zit momenteel in de WAO) Dat zal in de toekomst wel weer anders worden, ben ik bang... Hemeltje, ik hoop voor je dat je contract verlengd gaat worden. Zethu, voor jou natuurlijk ook, al loop je wel meer kans dat ze het niet verlengen nu je ziek thuis zit, dat wel... Tamara, wat heerlijk dat je zo'n regelmatige cyclus hebt zeg... ben jaloers! Lkg, ja dan zullen jullie die reistijd op de koop toe moeten nemen als jullie niet weg willen uit A'dam en in D'Haag blijven werken.
NOD * Nensi84: 6 februari, 2e ronde * Lkg: 11 februari, 3e ronde * Tirz: 15 februari, 3e ronde * Sakina: 15 februari, 6e ronde * Stier11: 21 februari, 7e ronde * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde * Djuke: 27 februari, 15e ronde * Hemeltje83: .. maart, 4e ronde * Tamaradb: 3 maart, 5e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 Negatieve test * Zethu: 18 januari, 2e ronde * Charpi: 19 januari, 1e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen) Tamara, het staat erop!
Klopt, ik hou er ook zeker rekening mee. Ik heb ook kans dat ze mijn contract met minder uren verlengen, maar dat vind ik niet erg. Ik wil geen 40 uur meer werken. Ik zat zelf te denken aan 30 uur of zo.
JEETJE!alsof ik niks beters te doen heb dan lezen,haha! Leuk zeg, ik kan op zich wel kijken op het werk maar had daar vandaag weinig tijd voor...(ik moet trouwens 20 minuutjes rijden....) Hemeltje en Tamara; wat ontzettend balen zeg....op naar de nieuwe maand (maar daar heb je nu niets aan)
Zoo... jullie hebben je best weer gedaan hihi Hemeltje en Tamara, balen zeg hopelijk brengt de volgende ronde meer goeds... Van A naar B ben ik een uur onderweg naar mn werk ('s morgens iets langer omdat k dan de trein niet wil missen ) de treinreis opzich is 30min... netjes vond ik Heb n jaarcontract. Zethu, als je het niet kunt onthouden en n memoblokje erbij pakt (dat was jij toch?) dan kun je net zo goed Word ofzo openen, hoef je het maar 1x op te schrijven en knip en plak je het daarna naar de website Zo doe ik dat ook vaak (maar nu niet... veeeeeeeeel teveel reacties haha) Hier behoorlijke pre-ongi klachten gehad, maar met broekloeren nog niets gezien dat daarop wijst... denk gewoon ongi te worden, maar toch nog klein beetje spannend