Het is net een kind, ondeugend, luisterd alleen als het hem uitkomt, maar heel lief af en toe (als hij gekriebelt wil worden of in mijn nek gaat slapen, zoals nu)
@ zethu oooh ja heb het gezien die vogel zijn egt leuk wil zelf ook zoon vogel halen.. ik heb nu een egt domme vogel zebravink (bijnaam van mij gekregen slavink een rolletje spek eromheen en klaar is die of strondvink vind hem zoo irritand) wuhahahah hehehe die schreeuwen de hele dag door..
Als je deze beestjes niet genoeg aandacht geeft schreeuwen ze ook de hele dag door hoor. Tenminste als je ze alleen houdt.
oow dat gaat me wel lukken dan hoor heb tog niks te doen heheh dus die vogel houd ik wel bezig dit vogeltje kan ik ook wel bezig houden alleen heeft het neit veel nut
Het zijn wel heel grappige vogeltjes hoor. Het lijkt af en toe echt alsof hij ons verstaat. Rent ie naar een plek waar hij niet heen mag, roep ik hem terug: kijkt ie heel ondeugend en gaat er toch heen!
hehehe ja dat lijtk me wel grappig ik hou wel af en toe van ondeugende beestjes doet mijn hond ook af en toe mag die iets niet en dan gaat die je meteen zieliig aan kijken van te zeggen doet tog en dan probeert die het als nog kan gewoon niet boos worden op haar en als ik het wel wordt gaat ze egt zielig liggen doen moet ik haar weer aan halen en knuffelen
hahaha leuk beestje, die papegaai! Al heeft een bewoonster van mn werk er ook 1 en als ik daar al een half uurtje ben, work dr helemaal gek van! wat een herrie kunnen die beesten maken! pfff! hahah Net nog een ovutest gedaan, op de goede manier deze keer, maar hijs negatief.. Mn banner klopt dus niet echt hihi. Ben benieuwd of menstruatiekalender.net wel goed uitgerekend heeft. die zegt za-zo-ma-di vruchtbaar.
Ben benieuwd linda. Rocky is me weer onder mijn kleren gekropen. Zit er weer lekker te slapen. Hij zal het wel lekker warm daar hebben. Ik gloei zelf ook een beetje. Voelde me gisteravond flink belabberd. Ik me de temp op een gegeven moment opgemeten, ik gloeide helemaal. En ja hoor koorts. Ik ben maar gelijk het bed in gekropen en vandaag (na 11 uur geslapen te hebben) er pas weer uit gekomen. Voel me wel wat beter dan gisteravond, maar nog niet optimaal. Vandaag maar lekker rustig aan doen. Dadelijk mss ff lekker in bad liggen.
Wat zijn we weer stil vandaag zeg! Heb zelfs al in bad gelegen en er zijn nog geen nieuwe berichten bij! Voel me door het badderen wel een stuk beter.
@zethu: wat vervelend zeg dat je zo belabberd voelt. Hoop dat je snel weer op en top bent. Het heerst wel dus jou zou niet de eerste zijn die de griep krijgt. Maar goed hopen natuurlijk van niet. @linda: Leuk he dat afwachten :S hoop dat je eitje snel komt. Ik ga dit keer ook maar eens ovulatietesten kopen. Kijken hoe het werkt. Hier verder geen nieuws. Nog steeds een beetje raar in mijn lichaam. Licht in mijn hoofd en elke keer koorts stuipen best balen. Gister avond naar Joseph de musical geweest. Was wel grappig. Ik hou niet zo van alleen maar zingen. (wel leuk hoor, maar liever ook nog gesproken teksten erbij) En dit was dus alleen maar zingen. Maar goed het was verder wel gezellig. Ben alweer van min ongi af. Gelukkig maar 2 daagjes last van gehad. En niet eens veel. Normaal ben ik 4 dagen en hevig. Maar misschien door dat ik de griep had dat het wat minder was. Ik vond het in iedergeval niet erg hahaha. Nou dat weer eventjes een verhaal. Wou alleen even dag zeggen hahaha. Liefs Tamara
Het heerst zeker, mijn moeder is vorige week ziek geweest. Mijn beste vriendin (die zwanger is) en haar zoontje. En (ik mag ook nooit helemaal ziek zijn volgens mij) het vriendje is ook ziek. Hij loopt een dag achter op mij. Zo belabberd als ik me gisteren voelde zo voelt hij zich vandaag. Hij ging net in bad liggen. Ik zit wat dingen te lezen en hoor hem kreunen. Hij had perongeluk de badstop eruit getrokken en deed er wat warm water bij met de douchekop. Hij verbrand zich aan zijn arm, laat de douchekop vallen en verbrand ook nog eens zijn been. En ik hoor de kraan maar lopen. Kan ik vervolgens nog met ijspacks gaan rennen. vriendje beetje dom.
Jeetje.. wat vervelend zeg.. iedereen ziekig.. En Zethu: Phoei! Heeft je vriendje zich heel erg verbrand? Ik hoop dat het niet heel erg! Pff brandwonden doen echt pijn! Hier... Ik durf het bijna niet te zeggen.. Ik heb vanochtend een test gedaan.. negatief natuurlijk.. weet ook niet waarom ik het deed eigenlijk.. Heb verder een heerlijk weekend gehad. Vrijdag lekker geklommen.. 's avonds de stad in gegaan en de volgende ochtend een beetje hoofdpijn haha maar toch de hele dag weer wezen klimmen in Eindhoven Vandaag lekker rustig het hele huisje poetsen en foto's maken want komende week gaan we het dan toch echt te koop zetten Nou, nu ga ik maar weer verder.. ff chillen
Net even naar een kinderverjaardag geweest bij een vriendin, wat een drukte zeg Nu weer even de beesten verzorgen, hoort er ook bij
He, pups bij Sakina! Leuk joh! Is alles goed gegaan? Wat zijn het voor 'n hondjes (ras)? Wat voor beesten heb jij Saskia1982?
Hamsters en kleurmuizen, krielkipjes en 2 katten http://i39.photobucket.com/albums/e187/ ... 127/21.jpg Een van de muisjes
@ lkg: Valt gelukkig mee. Heb wel wat brandzalf erop gedaan, hij heeft nog maar een beetje last ervan. Op zijn been is niets meer te zien gelukkig, maar zijn arm nog wel. tip: test nog een keer als op de dag van je NOD! @ saskia: dat is idd vaak bij kinderverjaardagen. Maar vind het wel altijd heel leuk. Wat een grappig beestje trouwens op de foto!
hahaha lkg. lastig he, dat afwachten! hahah. Jammer dat ie negatief was.. Hier alles prima, vandaag de slijmprop (haha) die ik vorige maand ook had gehad... dus binnenkort mn ei denk ik zo! Vanavond weer een ovu test dr tegenaan gooien! Ga nu gauw tv kijken; tonpraters(carnavalll) op tv joehoe!