@ linda: MMM staat voor Medische Malle Molen. En een molen zal het waarschijnlijk ook wel worden. In het begin heb je volgens mij heel veel onderzoeken. Pfft. @ all: ik vind het zo fijn dat jullie met me meeleven. Heb het er vandaag best moeilijk mee. Ik heb gisteren ook wat ruzie gehad met mijn vriend. Hij had nogal wat gedronken. En was aan het treuzelen om naar binnen te gaan. We hadden eerst een discussie over het huishouden en ineens ging het bij hem over dat ik wel heel erg veel op dit forum zit. Ik moet zeggen dat hij ook gelijk heeft. Dus ik ga wat afstand nemen. Dit is wel een van de topics die ik blijf bij houden. Ik zal ook op het NOD blijven en in 2 topics op vruchtbaarheidsbehandelingen. De rest ga ik niet meer bijhouden. Ben ik er minder mee bezig en kan ik me ook gaan concentreren aan weer aan het werk te gaan en de MMM.
Wow Zethu, nog ontzettend veel forums die je bijhoudt! Ik kijk alleen hier, 1x in de 2 dgn..Maar ONtzettend balen zo zeg. Ik wens je veel sterkte met de hele MMM. Lkg: Dat ken ik zo'n buik! Hij is me de laatste weken ook enorm opgezet. Het zou me niets verbazen als mensen alleen al DENKEN dat is zwanger ben. Maarja, daarnaast heb ik ook erg last van die constante honger.. En daar gaat'ie natuurlijk ook steeds boller van staan . Ik gooi het er maar op dat het door de verhuizing komt! Lindavnr: Ik zou me niet wagen aan die 'zogenaamde'extra gevoelige testen.. GEwoon afwachten en op je gevoel af gaan. Charpi: Da's ook wat! Op deze manier wachten..Ik zou zeggen gewoon doorklussen, wie weet gebeurt er wel een wonder Dames allemaal veel succes... met ..ALLES
@ tirz: Eerst hield ik er ook nog eens verschillende bij op Zwanger worden. Maar met die stop ik definitief. Heb het ze daar ook laten weten. Als ze me willen volgen dan weten ze waar ze terecht kunnen. Daarbij voel ik me prettig met deze topics. Daarbij deed ik de hele dag niet veel anders als deze topics de hele tijd afgaan Ik had steeds een rondje van een uur, als het rustig was half uur.
Heey, @ Hemeltje: hahah zit wel wat in! Hmm, nou, ik ga idd maar gewoon wat drinken en opletten daarbij. en hopen dat ik zwanger ben! @ lkg: Ja ze zijn echt erg duidelijk en donker, dus dit is positief, ga ik vanuit We klussen gewoon om de dag door en we hopen op het beste Al heb ik wel erg de neiging om vanavond ook te doen, voor het geval dat mn test morgen al niet meer positief is.. hmm, misschien vanavond voor de zekerheid nog even testen..als ie dan nog positief is, dan maar een dagje achter elkaar klussen..! @ Zethu: jeuh, je was dr wel veel idd zeg! hahah Ik keek in het begin ook de zwanger worden topics mee, maar nu bijna nooit meer.. Vind dit een leuk topic en da's voldoende! Af en toe als ik tijd heb kijk ik nog wat losser topics door, maar verder geen clubs. Niet om dat ik er te veel ben ,maar meer omdat ik geen zin heb ze allemaal te volgen Goed van je dat je wat keuzes gemaakt hebt en welke je volgt. Met je vriend wel weer prima alles?
Hier hetzelfde hoor, wou ook veel teveel bijhouden.. Dan gaat er gewoon teveel tijd inzitten. Aangezien ik ook nog op een ander forum zit hou ik hier alleen deze topic bij
Ik ben ook even wezen kijken op die mensrtuatiekalendersite. Is wel leuk eigenlijk. Kun je precies in vullen wel standje je hebt gedaan
jaa hahah en die plaatjes erbij dan haha geweldig! Zo kun je nog nieuwe dingen ontdekken hahaha heb net de foto's van mn positieve ove testen in mn album gezet, voor de liefhebbers Net nog 1 gedaan, nog steeds positief. Heb het idee dat ie vanmorgen duidelijker was, als ik de foto's zie.. maar goed, dat kan ook liggen aan hoe licht het was met het maken van de foto Ik denk dat we vanavond gewoon nog een keer klussen.. voor de zekerheid.. (woehoe! hahah) heb nog 3 ovutesten, dus die kan ik dan mooi morgenochtend een doen, als ie nog positief is morgen avond nog een keer.. en dan heb ik dr nog 1 over dan zal het wel goed zijn! haha!
@ linda: we hebben het goed uitgepraat vanmiddag. Daarna kreeg ik het ff te kwaad. Ik was ook nog eens net terug van een zware sessie met mijn psycholoog, dus het werd me ff te veel. We hebben afgesproken dat hij voortaan eerder zijn mond opentrekt als hem iets dwars zit. @ hier: hihi, ik kijk alleen nog maar hier als er reclame is op tv, kan ik ook nog eens een keer iets volgen. Heerlijk aan het zwijmelen met "a cinderella story"
Zooo.. iedereen houd wel veel topics bij zeg! Ik eigenlijk alleen deze, en als ik zin heb lees ik wat verschillende topics bij bevallen enzo.. @ Zethu: Het kan echt geen kwaad om af en toe je hart even te luchten toch? Goed dat jullie het nu uitgepraat hebben! Ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer je steeds zo in spanning zit dat dat dan in je relatie ook voor wat spanningen zou kunnen zorgen.. maar zolang je er over blijft praten moet dat goedkomen toch?! @ Linda: Hihi, jij hebt heel andere ovu-testen dan ik! Ik zal eens kijken of ik een foto van de mijne kan maken vanavond of dit weekend, dan zal ik die ook plaatsen! In ieder geval lekker aan de klus dus begrijp ik @ Annelies: Sja, als jij helemaal gek wordt van de hoofdpijn en je daardoor rot voelt lijkt me dat ook niet fijn voor de baby.. dan lijkt een paracetamol mij een stuk minder erg haha.. dus ik zou het ook gewoon nemen hoor! @ hier: Nog stééds geen ongi te bekennen Normaal heb ik wel al wat lichtroze/bruine afscheiding de dag vantevoren, maar nu echt helemaal niets! Dus mijn stemmetjes beginnen weer wakker te worden hahaha.. 1: je bent gewoon zwanger.. 2: je ei was toch niet wanneer je dacht dat ie was en je moet gewoon nog lang op je ongi wachten.. 3: je cyclus is nog in de war en je wordt dit weekend gewoon ongi.. Dat waren ze zo ongeveer hahah.. voorlopig hoop ik maar dat ik zaterdag in ieder geval mag testen Lijkt me zo leuk om m'n vriendje een positieve test als valentijnskado te geven! En.. weer ff een 'poll'.. Gaan jullie een soort van dagboek bijhouden als je zwanger bent en bevallen bent? En vriendin van mij doet dat elke dag op internet en het eerste wat ik 's ochtends doe is altijd haar dagboekstukje lezen zo leuk vind ik dat.. dus als ik daar aan denk denk ik: dat ga ik ook doen! Aan de andere kant is het wel heel heel heel erg persoonlijk en wordt alles gewoon openbaar als je het op internet zet. Wat zouden jullie doen?
Zo ladies, hier was ik weer een keertje. Ik lees trouw mee maar antwoord niet zo vaak. Doe het ook stiekem tussendoor op mn werk dus dan kan je niet uitgebreid verhalen gaan zitten tikken. @Zethu: fijn dat je nu duidelijkheid hebt, jammer dat je toch de MMM in moet maar wel lekker dat je zo snel terecht kon. Toen ik een verwijzing kreeg in augustus duurde het iets van 5 weken voordat ik bij de gyn op bezoek kon. En daarna nog 8 weken voordat alle uitslagen bekend zouden zijn. Hoop dat jij een sneller ziekenhuis hebt, waar ga je? @lkg, spannuuuuund! Hoop voor jou dat het raak is!@ @Annelies: balen zeg die hoofdpijn. Kan me ook voorstellen dat je helemaal gek wordt van al die tegenstrijdige adviezen. Enniewee, hier gaat alles zn gangetje. Wat wel een beetje gek is, is dat ik al vanaf mn ongi last van jeukende (.) (.) heb. Dus waar mn lichaam mee bezig is, weet ik ook niet. Een vriendinnetje van mij is ongeveer op dezelfde tijd als ik begonnen met baby's maken. Zij is ook in de MMM gekomen en het zag er allemaal niet best uit. Alleen met IVF zou ze zwanger kunnen worden omdat ze gewoon niet ongi werd. (heeft een naam maar ik weet zo niet meer wat het was). Maar goed, ze had het uit haar hoofd gezet en tadaaaaa! Zwanger! Van een tweeling nog wel! Ze slikte wel hormoonpillen om de cyclus op gang te helpen en dat heeft toch zn vruchten afgeworpen. Er is dus hoop!
@Lkg: hahha de stemmetjes! Laten we hopen dat ze gelijk hebben en je gewoon harstikke zwanger bent! Vanmorgen nog getest, licht positief, stuk lichter als gister. Afgelopen nacht weer geklust, dus we moeten 'n heel eind goed zitten. Alle keren gelukkig vol plezier geklust hahah. Vorige rondes was het een beetje meer verplicht voor mn vriend, aangezien ie toen helemaal niet fit was en dus niet echt super veel zin had haha. Hmm we hebben nog steeds niets gehoord van nensi hè.....ben nog steeds wel heel benieuwd eigenlijk...
NOD * Lkg: 11 februari, 3e ronde * Tirz: 15 februari, 3e ronde * Sakina: 15 februari, 6e ronde * Stier11: 21 februari, 7e ronde * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde * Djuke: 27 februari, 15e ronde * Hemeltje83: .. maart, 4e ronde * Tamaradb: 3 maart, 5e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 Negatieve test * Zethu: 18 januari, 2e ronde * Charpi: 19 januari, 1e ronde Niets gehoord van: * Nensi84: 6 februari, 2e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen)
@lkg: hmmmm volgens mij had de vorige keer dat je stemmetjes had het stemmetje dat zei dat je zwanger was gelijk... errug spannend, en het zou natuurlijk een perfecte dag zijn! Maar aangezien je nu al overtijd bent vind ik het heel knap dat je het volhoudt tot zaterdag! Normaal gezien ben ik niet hier te vinden in het weekend maar ik denk dat ik dan nog wel even kom spieken!
Mee eens! Knap dat je het volhoudt om niet te testen! Vergeet trouwens op je vraag te reageren: Ik ga geen dagboek bijhouden wat voor iedereen openbaar is. Wil niet dat anderen vanalles gaan lezen over hoe ik me voel enzo! Denk wel dat ik iets bij ga houden voor mezelf, net zoals ik nu bijhoudt wat ik voel enzo bij menstruatiekalender.net.
Haha, hebben jullie de kleine lettertjes op pagina 63 niet gelezen? Maar goed, dat is alweer 5 dagen geleden Het volhouden is niet moeilijk omdat het me vreselijk lijkt om 's ochtends voor m'n werk te moeten testen en dan direct weg te moeten, of ie nou negatief (verdrietig) of positief (blij, stralen, maar niemand mag het weten) is. Dus ik test alleen in het weekend als ik als ik wat tijd heb om bij te komen van de uitslag haha..
hahaha oke.. Had net nog mn vorige bericht aangepast om op je vraag te antwoorden trouwens Heb je volgens mij net gemist Enne, ohja hahah ff vergeten dat je al een testje gedaan had hahaha. Mgoed, nu je écht overtijd bent, vind ik het wel knap om te wachten hoor. Ook al zit je met werk..ik denk dat ik wel zou testen! hihi.
@Lkg: jaja had de kleine lettertjes gelezen maar zoals je zegt; dat is alweer een tijdje geleden en het lijkt me juist nu veeeeel spannender! Maar ik snap je motivatie wel. Ik heb gelukkig dat probleem niet omdat ik bijna altijd alleen op kantoor zit; dus ik kan lekker mokken wat ik wil. Ook ik was vergeten op je vraag antwoord te geven: ik zou niet digitaal iets bijhouden. Ik wil wel zoals mijn moeder een dagboek voor mezelf en de kleine in de toekomst bijhouden. Ik lees graag nog een keer terug wat mijn moeder toen allemaal heeft ervaren en wil dat ook wel doen. Maar ik vind het wel zo persoonlijk; als mensen willen weten hoe het met me gaat moeten ze het zo maar vragen...(ik wil niet dat mensen die je dan niet zo goed kent erachter komen en ook fanatiek mee gaan lezen...)
hallo meiden, LKG spannend zeg zie dat je overtijd bent ik hoop voor jou roze ik heb net mijn dag horoscoop zitten kijken hehehe ik schrok ervan wat er stond bij liefde hehehe vond het wel iets hebben kijk zelf maar Daghoroscoop Weegschaal 23 september ~ 22 oktober Blijf rustig, wat er ook gebeurt, en luister niet naar personen die paniek willen zaaien. Er liggen nieuwe kansen op je weg, je hoeft ze alleen maar te pakken. Er is een tijd van handelen aangebroken.. Gezondheid Geef niet te snel op. Vanaf het midden van de dag voel je je sterker dan je tot nu toe gevoeld hebt en dan kunnen ziektesymptomen spontaan verdwijnen. Probeer ziektes te vermijden door veel beweging in de frisse lucht en door voeding die rijk is aan vitamines.. Liefde Op jouw weg naar geluk staan geen hindernissen. Een onverwachte vrolijke gebeurtenis zorgt ervoor, dat je een gat in de lucht springt van blijdschap. Wees niet te streng voor je vriend(in), ook niet als hem/haar iets te verwijten valt.. Werk Als je ergens niet met hart en ziel achter kunt staan, sla dan snel het roer om. Deze dag is gunstig voor alles wat met je werk te maken heeft. Ook voor onderhandelingen en het afsluiten van transacties is deze dag gunstig..
@LKG: Het hart luchten is ook de reden dat ik niet helemaal stop hier op het forum. Gelukkig praat mijn vriend wel als ik hem erom vraag. Maar uit zichzelf zal hij niet snel iets zeggen. @ Djuke: Ik ga hier in Sittard. Nu het een nieuw ziekenhuis is geworden is het wel fijn dat ze allemaal nieuwe apparatuur hebben. Echt het nieuwste van het nieuwste. @ dagboekje: ik zou zelf denk ik een handgeschreven dagboekje bijhouden. Er zal vast wel iets in de winkel te koop zijn waar je zoiets in zou kunnen doen. Digitaal vind ik wat onpersoonlijk. @ hier: ben vandaag naar de arbo-arts geweest. Hij heeft dezelfde opvatting als ik wat betreft werkhervatting Vanaf volgende week ga ik 2 daagjes van 1 uur werken. En dat langzaam opbouwen. Over 3 weken heb ik al weer een nieuwe afspraak met hem! Ik denk dat ik de carnavals week ook nog maar 2 dagen ga werken en de week erna 3 (moet 2-3 dagen gaan werken) Ben verder de hele dag op pad geweest. Heb na arbo ook nog een gesprek met mijn teamleider gehad. Thuis gekomen (op de valreep mijn vriend nog gezien) Gaan sporten. En daarna nog wat boodschappen gehaald. Gekookt, gegeten en me op internet gemengd.
Hee meiden, Kheb nog niet helemaal bij gelezen, maar ben er weer... duurde ff... Zaterdag ongi geworden maar duurde maar 2,5 dag ofzo... 14 maart dus volgende NOD, maar nadat ik een posi ovu. test heb, kan het zijn dat k die nog kom bij schaven... Kprobeer ook minder te forummen... want dan denk ik er constant aan terwijl er maar n paar dagen in de maand zijn waarop je echt iets kan doen haha... Maar zal wel probern iets vaker te komen dan afgelopen week.... Ga nu slapen dus kom gauw bijlezen hoe het met jullie gaat!