NOD * Lkg: 11 februari, 3e ronde * Tirz: 15 februari, 3e ronde * Sakina: 15 februari, 6e ronde * Stier11: 21 februari, 7e ronde * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde * Djuke: 27 februari, 15e ronde * Hemeltje83: .. maart, 4e ronde * Tamaradb: 3 maart, 5e ronde * Nensi84: 14 maart, 2e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 Negatieve test * Zethu: 18 januari, 2e ronde * Charpi: 19 januari, 1e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen)
Hee nensi, Geeft niet hoor, haha je moet zelf weten natuurlijk hoe vaak je hier komt kijken! Maar balen dat je ongi geworden bent... Moet nu gauw gaan werken, mn collega komt elk moment binnen en dan kan ik hier niet lekker op internet zitten he ! Tot vanmiddag/vanavond!
wiehoeee! Mooi! Morgen testennn! Wouww, wat wil je nou nog meer als zo'n mooi Valentijnscadeautje! Ik hoop het echt voor je!
Nog steeds niets hoor.. maar wat wel erg gek is dat ik vandaag al 3 keer een 'grote boodschap' heb gedaan :S Normaal hoef ik maar 1 keer per 2 dagen ofzo, maar vandaag al 3 keer! Zou het door de zenuwen komen.. of doordat ik zo vaak naar de wc ga om te broekloeren Kheb het al helemaal bedacht.. mannetje gaat vanavond de stad in dus slaapt morgen uit.. Dan ga ik uit bed.. testen.. en als ie dan positief is ga ik hem inpakken samen met het boekje van Kluun, en dan aan hem geven als valentijnskado Ach.. dromen mag toch? Ik heb ook al een back-up plan Als de test negatief is ga ik lekker de stad in en mag ik van mezelf nieuwe schoenen en een nieuwe broek kopen.. Vet goed idee vond ik van mezelf hahahaha..
Hahaha Helemaal goed! Ik was ook al volop aan het bedenken wat ik voor iets leuks kan doen morgen met valentijdsdag, maar jij hebt natuurlijk wel het ultieme kado, mocht ie positief zijn! Hahah nu mag ik op mn vriend zn verjaardag testen... ook wel een leuk verjaardagskadootje lijkt me zo! haha Alleen beetje jammer als ie dan negatief is :s hahah En he t klopt oook niet echt volgens menstruatiekalender.net. Daarvan mag ik 1 dag voor mijn verjaardag testen (24e) hihi. We zien wel!
@ nensi: ah jammer van je ongi. Wel goed van je dat je zo'n afstand kan bewaren. Ik doe het alleen rustiger aan door wat later pas op het forum te gaan kijken en door minder bij te houden. @ lkg: spannend! Ik hoop dat jij de eerste bent van degenen die op 2-11 gestopt zijn! @ linda: zou ook een leuk kadootje voor je eigen verjaardag zijn!
Hoi Meiden, Hier ben ik ook weer even.... ik probeer ook wat minder aanwezig te zijn hier, zodat ik wat meer rust in mijn hoofd krijg... misschien bevordert dat het ongesteld worden ook nog eens? Maar ik hou dit topic en nog 2 anderen wel bij, dus ik lees zeker alles en reageer zoveel mogelijk. Gister heb ik weer een zw.test gedaan, gewoon voor de zekerheid, maar hij was nog steeds negatief, wat ik eigenlijk ook wel verwachtte. Ik zal niet snel weer gaan testen denk ik, wacht het maar rustig af verder... Lkg, spannend meis, ik zal morgen voor je duimen! Zethu, fijn dat je weer langzaam aan mag gaan werken.... en dat je iets minder op het forum bent is helemaal niet erg... Nensi, jammer dat je ongi bent geworden, deze ronde weer veel succes! Linda, leuk dat je op je verjaardag mag testen...
Hai Meiden, Effe weer bij gelezen. Spannend LKG: respect dat je ondertussen nog niet getest hebt. Ik hou dat toch echt niet vol. Ik ga als ik zwanger ben wel een soort dagboekje maken voor de kleine later. Lijkt me wel leuk voor het kindje! Ik moet maandag om kwart over 11 naar de dokter. Ik heb al mijn hele leven PDS ( prikkelend darm syndroom, ook wel spastische darm.) Maar heb de laatste maand er zo'n ontzettende last van. Woensdag moest ik werken en ik viel zowat pijn van de steken. Echt niet normaal meer. Beetje op het internet gaan rondstuinen ( moet ik ook niet doen maar goed) en daar kwam de hele tijd ziekte van chron omhoog. Dus nu maak ik me toch wel stiekem een beetje druk. Ook mijn tante (zit in de zorg) zei het zelfde. Dus ik denk ik maak maar gelijk een afspraak bij de dokter want dan kan ik het eens een keer na laten kijken. Alleen zo'n darmonderzoek :S wat ik begrepen heb is dat geen pretje. Maar goed als ik duidelijkheid wil dan zal ik er toch even doorheen moeten. Gelukkig gaat mijn man mee naar de dokter. Die is wat steker. Ik laat me nogal ga naar huis sturen met geen resultaat. Zo weer even bijgesproken. Sorry heel verhaal maar moest het even kwijt. Liefs Tamaar
@ linda: Ik heb idd ook begrepen dat zo'n darmonderzoek niet prettig is. Ik hoop voor je dat het geen Crohn is, want dat is helemaal niet fijn. @ Charpi: Heb jij al een keer met de huisarts gesproken dat het al zo lang duurt deze cyclus (ik ben het ff kwijt of je er ooit over gesproken hebt)
Nee mijn huisarts weet nog niet eens dat we "bezig" zijn, hihi.... maargoed over ruim 3 weken krijgt hij het wel te horen als de ongi dan nog niet gekomen is.... eerst maar genieten van onze vakantie! @Tamara, wat vervelend dat je zulke darmklachten hebt meis, ik hoop dat je snel weet of het misschien Chron is? Succes maandag bij de dokter!
Okee.. het plan was om vanavond te gaan klimmen.. dan zou ik laat thuis zijn en veel water hebben gedronken.. dus dan was een test doen niet slim.. Nu zat ik net in de trein en werd ik gebeld dat het niet doorging.. en toen ben ik dus naar huis gegaan.. en toen kon ik me inderdaad niet inhouden. Test gedaan, maar negatiever dan negatief. Kon geen miniscuul klein streepje vinden.. dus nu maar wachten op de ongi.. pff.. Kben niet eens zo down eigenlijk.. vind het alleen balen dat ik nu maar gewoon moet wachten op de ongesteldheid.. En helaas geen valentijnskadotje dus
@ Charpi: op zich ook wel lekker denk... op vakantie zonder ongi moet het maar positief bekijken denk ik. Liefs
@ Charpi: Wanneer en hoelang ga je op vakantie. En het is idd wel fijn om zonder ongi op vakantie te gaan. @ LKG: wat jammer zeg meid *HUGH* Wachten op ongi is trouwens ook niet prettig als je niet weet wanneer het komt.
Balen van die nega test LKG. Linda, leuk om op je verjaardag te testen, of op zijn verjaardag.. mits ie positief is natuurlijk! Khad n paar weken terug een blaasontsteking maar die is niet helemaal goed weggeweest en wordt nu langzaam aan weer wat erger/voelbaarder... Maandag maar weer urine inleveren (eerder schrijven ze geen recept terwijl ik het echt 1000% zeker weet). Fijn om te lezen dat meer mensen wat afstand proberen te houden! Dan voel ik me niet zo schuldig haha. Ik besefte me ineens dat het zo gek is om het forum zo belangrijk te vinden.. er zoveel tijd in te steken... en aan het eind vd dag te bedenken wat je ook nog wel had kunnen/willen doen... Verder lijkt het erop dat we n nieuwbouwhuisje gaan kopen! Hebben er iig een optie op! echt super leuk en spannend allemaal! Ga nu slapen! Allemaal fijn weekend! Liefs
NOD * Tirz: 15 februari, 3e ronde * Sakina: 15 februari, 6e ronde * Stier11: 21 februari, 7e ronde * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde * Djuke: 27 februari, 15e ronde * Hemeltje83: .. maart, 4e ronde * Tamaradb: 3 maart, 5e ronde * Nensi84: 14 maart, 2e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 Negatieve test * Zethu: 18 januari, 2e ronde * Charpi: 19 januari, 1e ronde * Lkg: 11 februari, 3e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen)
pff..ben op het werk, en dat op valentijnsdag, en moet nu eerst ff wat dingetjes doen, dan ga ik zo ff reageren tot zo!
@ Tamara: Wat vervelend zeg.. dat je PDS hebt.. zeker nu je bang bent dat hetm isschjien iets ergers is. Hoop dat het allemaal meevalt. Maar in ieder geval succes bij de huisarts alvast! Fijn dat je man er bij is! @ Zethu: Ik denk dat je Tamara bedoeld ipv mij @lkg: hmmm.. jammer dat het niet gelukt is tot vandaag te wachten, maar ik begrijp het heel goed hoor! Jammer dat het geen valentijnscadeau geworden is, maar ach, maakt niet uit op welke datum je een positieve test in je handen krijgt; tis altijd een geweldig cadeau! (Hmm, kheb je op de lijst maar even op 'negatieve test' gezet.. ) @ Nensi; Spannend hoor, misschien een nieuwbouwhuis! Heerlijk, om er alleen al aan te denken om dat met zn tweetjes helemaal in te richten, een splinternieuw huisje helemaal van jullie! @ Hier: alles goed Moet zeggen dat het wachten me nu stukker beter af gaat als vorige maand! Ik denk ook omdat ik nu zo bezig was met de ovu testen enzo..Het echte wachten begint voor mijn gevoel nu eigenlijk pas, maar het scheelt veel dat ik komende week elke dag moet werken, dus dat vliegt wel om! Gisteren met vriendinnen surprise gedaan (hahah nog van sinterklaas...pff datum plannen met 9 meiden; vreselijk!) Ik had een kado gekocht waar een knuffel inzat die een fleecedekentje vasthoudt. Nou, ze beginnen gelijk te vragen of dat kado een hint was, of ik iets moest gaan vertellen, of ik zwanger was. hahah Ze weten geen van allen dat we bezig zijn, maar zoals ik het gisteren hoorde..zal het geen verrassing voor ze zijn als ik binnenkort een keertje kan vertellen dat het wel zo is! (duim duim ) Gister van mn vriend om 12 uur, voor valentijnsdag, nog een kleinigheidje gekregen.. vond het wel heel lief dat ie dr zo aan gedacht had Vanavond gaan we lekker uit eten! Zo, een heel verhaal! (ps: toch maar even mijn banner aangepast aan menstruatiekalender.net. Dan zit ik me tenminste niet blij te maken dat ik overtijd ben ofzo, terwijl dat eigenlijk niet klopt.)
@ nensie: Oh, spannend een optie op een nieuwbouwhuis. Wij houden het voorlopig op huurwoningen. @ linda: oops, ik zie het idd. Mijn god wat ben ik er gisteren bij geweest zeg Wat fijn dat het wachten je nu zo goed afgaat. Als ik trouwens met mijn vriendinnen een datum zou moeten plannen om een surprise te houden zouden we geloof ik zo weer een jaar verder zijn @ hier: heb sinds gisteravond regelmatig ongi-krampen. Zal het dan toch eindelijk? Ik hoop het zo! Alleen nog steeds niets gezien, ook niet met afvegen. Alleen een heleboel wit slijm (zover ik weet was het van te voren een klein beetje verkleurd) Het vriendje stond vanacht om 12 uur ineens van de bank op: happy valentine. We hebben kaartjes nog niet uitgewisseld: hij heeft er zelf nog geen gehaald Dadelijk boodschappen doen en dan kijken wat de dag brengt.
hihi ik had ook nog niets voor mn vriend. Gister wel even gekeken (tijdens het werk) in het dorp, maar zo gauw niets leuks gezien.. Vandaag weer werken dus weer weinig andere opties als in het dorp kijken.. En anders moet ie het maar met een kusje doen