Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, vriendlief gisteren maar verteld van de nega-test.. hij was best teleurgesteld. Ik dacht altijd dat hij er niet zo mee bezig was maar hij zei nu: dan moeten we volgende maand toch beter plannen..

Soms merk ik niet zo goed wat hij ergens van vind, zo is dat ook bijvoorbeeld bij kinderen.. maar door dat te zeggen liet hij mij wel merken dat hij het toch echt wel graag wil.. dusss toch maar weer de ovu-testen uit de kast voor de volgende ronde.. Pfff.. als die maar eens begon :(

Heb nog helemaal nergens last van, geen ongi te bekennen. Mijn vorige cyclus was 38 dagen.. en ik zit nu voglens mij op dat 33.. dus ik probeer me er maar op in te stellen dat de ongi eind volgende week komt.

@ Linda: Goed dat het wachten je beter afgaat! Hou dat vol hihi :D

@ Tamara: Balen dat je PDS hebt zeg :( Ik hoop dat er wat uit komt maandag, maar ik hoop vooral dat je gerustgesteld wordt dan! Goed dat je je mannetje meeneemt!

@ Nensi: Leuk hoor een nieuw huis! Wij zijn ook druk op zoek en hebben dinsdag weer ergens een bezichtiging.. is ook wel een leuke afleiding moet ik zeggen :)

Nou, nu ga ik maar van het weekend genieten. De zon schijnt volop hier.. heerlijk.. m'n vriend ligt nog op bed, dus ik ga zo lekker poffertjes voor ons maken en hem daarna wakker maken.

2. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    LKG balen zeg van je nega test, maar zo te zien nog geen ongi geen bloed geeft moed tog;) miss dat je nog een paar daagje kan w8en en dan een posi test in je handen heb toen ik zwanger raakte was hij pas 7 dagen laten posi en ook nog heel ligt streepje (wert alleen mk) dus kan altijd nog;)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou, toch nog een leuk kadootje gevonden in de wereldwinkel vandaag. 2 tortelduifjes, erg lief :) En een roosje erbij gekocht :)

@ Sakina; Voor jou word het ook spannend zeg! Voel je speciale dingen of niet echt? :) Wanneer ga je testen?

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: het is altijd beter om van de langste cyclus uit te gaan.

@ sakina: wat denk je? komen de duivels of niet?

@ linda: leuk dat je nog iets gevonden hebt!

@ hier: was nog bijzettafeltjes bij de aldi gaan halen, zag ik chocolade hartjes liggen heb ik aan vriendlief gegeven.

5. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    ik voel ni egt iets speciaals alleen buikpijn gister geen last van gehasd maar nu wel, en ja me tepels doen pijn, verder eigenlijki niks..
    ik ga als iik morgen mijn ongi ni krijg ga ik maandag testen;)

ik voel nog niks en normaal krijg iik de dag van te voren zoals vandaag een beetje rozigg maar zie nog niks dus nog ff afw8en:)

6. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hee meiden,

alles goed hier?

linda, waren dat van die tortelduifjes met een klein (liefdes)briefje erdoorheen? Die zag ik vorige week bij de wereldwinkel erg schattig...
    Ik had expres niets gekocht voor manlief, hij vindt het al jaren commercieel... maar vanmorgen vroeg ie waar zn roos was :p zei ik waar is mijn hele bos? :p zo'n mooie, grote bos rode rozen als hij me op mn 17e (!) verjaardag gaf heb ik niet meer gezien, haha. Moest ie wel om lachen.
    Ik word liever gewoon n keer spontaan verrast.. uit hemzelf... niet doordat de ondernemers het zo bedacht hebben.

Zethu, blijven julie bewust huren? Of is kopen momenteel niet haalbaar?
    Onze huur is zo hoog (660!) dat ik blij ben dat zoiets straks opgaat aan n hypo en dat we er dan heerlijk bijzitten in ons huisje! De hypo zal wel wat hoger zijn dan dat gok ik, maar heb er zin in :)

Sakina spannend dat je nog niet ongi bent! Ik duim voor je dat ze weg blijven!

Lkg, zolang je niet ongi bent, is er nog hoop ;) ik duim voor de zekerheid ook voor jou nog even door!

Nou meiden, fijne avond en zondag nog!
    Liefs

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nensi: kopen is niet haalbaar de eerste 5 jaar. Daarbij zijn dew woningen absurd duur tegenwoordig. Fijn voor de mensen die jaren geleden een huis gekocht hebben en nu met winst verkopen, maar wat is er mis met huren als je niet veel huur betaald?

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Goedemorgen dames!
    Hier hebben we ook niets gedaan aan valentijn, wij doen liever spontaan iets leuks ;)

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Wij hebben alleen elkaar een kaartje gegeven en ik kwam nog een zakje chocolaatjes tegen. Hebben we samen opgesnoept.
    We wilden wel aan de klus gisteren, maar mijn vriend is vrijdagavond lomp geweest op zijn werk. Hij heeft een steen van 200 kilo tegen zijn benen aangekregen. Hij heeft op allebei de benen blauwe plekken, de een erger als de andere. En hij heeft enorme rugpijn. Ik heb hem wel gemasseerd, maar het blijft pijn doen.

Heb ik eindelijk minder pijn aan mijn buik heeft hij ergens last van :(

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ nensi: jaa! hahah :) dat zijn ze! Op dat briefje kan je dan zelf je boodschap schrijven :) Erg llief! :D
    Enne, das idd een hoge huur zeg! pff. Wij hebben een hypotheek van 600 euro, voor een redelijk groot huis... maar mn vriend werkt op de bank met hypotheken, dus dat scheelt wel ;)
    @ Zethu: hmm...balen dat het er nu weer niet van kon komen! :(
    Hmm trouwens, mn vriend (hypotheekadviseur) zegt dat nu JUIST de tijd is om een huis te kopen! :(
    En nja, volgens mij is dat ook wel zo; er gaan een hooop huizen in prijs omlaag omdat ze het 1e jaar of langer niet verkocht worden..

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Balen zeg Zethu, hopen dat hij snel weer beter is..

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    een hypo van 600 valt best mee.
    Ik betaal aan huur iets meer dan 500, maar heb daar wel water-, stook- en servicekosten bij inbegrepen. Niet verkeerd voor een appartement van 80 m2
    En dat uitzicht hier? Heb je nergens! Ik zit op 8 hoog en kijk over de hele stad uit. Met goed weer zie ik zelfs de maascentrale in Roermond liggen (zo'n 25 km verder) Uiteraard zie ik ook Belgie (mijnwerken) en Duitsland (windmolenparken) :D

13. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    gelukig nog steeds ni ongi heheh en denk ook eerlijk gezegt dat dat niet komt want dan had ik het nu al moeten hebben heb wel last van me onderbuik richting me lies aan de rechterkant en keek net in de spiegel nieuwgierigheid :oops: en zag dat mijn rechter tepelhof iets groter is geworden wel licht maar wel zichtbaar duss hihi ben echt benieuwd morgen komt me schoonzusje vroeg en gaan we samen testen ze wou er bij zijn:)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oehh Sakina wat spannend! zekr nu je denkt dat het raak is! Spannend hoor!
    Succes met testen alvast! :)

@ Zethu: ja dat valt zeker mee, zeker gezien ons huis. Maar dat is dus met allerlei kortingen gegaan enzo die mn vriend heeft geregeld via de bank :)

15. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    dank je linda mijn schoonzusje is gekomen en ze zit me te puchen dat ik nu moet testn hehehe maar ik durf nog niet:(

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jaa! hahaha DOEN DOEN! ;)
    Hm nja van de andere kant... misschien is wachten tot morgen wel slim..:)
    Maar goed... wat je ook doet; succces! ;)

17. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    helaas linda ze had me zover gekregen en heb een test gedaan maar helaas hij was nagtief dus ik heb me voorgenomen tot woensdag te w8en di8t was vorige x ook 4 dagen na nod had ik pas kunnen testen en was toen ps posi maar ook maar lichtjes dus ik w8 tot woensdag:)

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Jammer dat hij negatief was, maar wie weet heb je woensdag wel een posi test ;)

19. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    ik hoop het saskia:) ff w8en de dag is nog niet om miss dat het vanavond komt is het er morgen niet jaaaaaa dan is die woensdag wel positiev:D

20. Tirz

Tirz Lid

15 dec 2008
    84
    0
    0
    Apothekersassistente
    Arnhem
    Heee,

Spannend he? Bij mij is er ook nog niks roods tevoorschijn gekomen. Maar ik vrees, met grote vrezen. Ik heb sinds gister soms wel wat krampen. Alleen meestal heb ik die op de dag zelf als ik ong. wordt. We wachten het gewoon maar af.
    sakina: ik heb net als jij, wel geregeld, steken richting mijn lies. Gebied van eiestokken denk ik. Geen flauw idee wat dat is.

Pff, ik heb een druk weekendje gehad. Zaterdag de hele dag op 3 kleine kids gepast. Gelukkig heb ik nu een grote tuin en kon ik ze daarin gooien ;). Vandaag bezoek van mijn zwager met ook weer 3 kids. Ze geven wel een hoop rommel. Maar ik ruim het dan ook wel weer met liefde op. Kan niet wachten op mijn eigen rommelmakertje!:D
    Groetjes!

Deel Deze Pagina