ik heb dat ook ja en ik moet het vandaag krijgen als ik het morgen krijg dan is er wel iets raars hehehehe,, heb het nooit gehad maja ff afw8en voor ons bijde duim duim
Spannend Tirz en Sakina. Ik duim heel hard voor jullie. Die buikpijn die ik steeds heb zit bij mij ook links onder richting mijn lies. Moet zeggen dat het de laatste dagen wel minder aan het worden is. Vandaag nog aan de klus gewees en moet zeggen dat het me met de pijn behoorlijke meevalt vandaag. Nog maar 3 daagjes wachten en dan gaat het hele circus beginnen.
Linda, wat vond ie van je liefdesbrief? hiih. Zethu, als je relatief weinig huur betaald en lekker woont... dan zou ik ook niet perse hoeven kopen Maar als je zo giga veel huur betaalt als wij.. dan vink het toch wel leuk om dat uit te geven aan een huis (of ja.. voornamelijk de rente maargoed daar moeten we maar niet over nadenken ). Sakina en tirz jullie houden het spannend!
Wat vervelend Charpi En ik voel me al rot dat het hier nog steeds niet raak is, maar om nieteens ongi te worden lijkt me nog erger.. *knuffel*
Rot is dat he charpi. Hier ook nog steeds niets. Heb helaas wel weer buikpijn gekregen van het klussen
Zoo.. ff een weekendje rust gehad van het forum hihi.. maar tis hier wel gezellig geweest zie ik Nog niet veel positief nieuws te lezen helaas Iedereen maar aan het wachten.. bah.. Kzit inmiddels op dag 35 en merkt werkelijk waar helemaal niets. Heb geen idee meer wanneer m'n ei is geweest en of ie uberhaupt wel is geweest en wanneer ik ongi wordt of dat ik al zwanger ben.. Super irritant dat ik niets uit kan sluiten.. dat het alles kan zijn. Maar goed, ik moet dus net als de anderen maar wachten.. Vriendlief stelde gisteren toen we op bed lagen ineens allemaal vragen over m'n cyclus en wanneer we geklust hadden en wanneer m'n ei was geweest. En hij zei op een gegeven moment: ook al is de kans klein ik hoop zo dat je zwanger bent. Vond ik wel erg lief.. Wie is er nu het eerste aan de beurt om te testen?
hahah nou dat was eigenlijk nog heel stom gegaan hahah er zat plastic omheen en ik dacht dat op dat briefje iets zou staan over fair trade ofzo hahaha. Dus hij maakte hem open, was dat briefje leeg Dus toen heb ik dr gauw even iets liefs op geschreven hahaha Hier alles prima, niets bijzonders Heel erg aan het hopen op een innesteling! @ Sakina en Tirz: SPannend zeg bij jullie! Sakina; bn erg benieuwd of je gevoel klopt! @ Charpi: Wat balen he dat het zolang duurt.. Ben je ondertussen nog aan het testen op een eventuele zwangerschap of niet? @ lkg: hmm 6 dagen overtijd al! Je zou dr bijna iets van gaan denken! ook al is de kans klein, de kans is dr!
heej meiden nog steeds geen ongi te bekennen denk dat ik morgen een testje waag hehe miss geluk dat het morgen wel positief is anders niet w8en we gewoon weer aangezien hcg om de twee dagen meer wordt en ja morgen is dagen geleden ff proberen heheheh
@ lkg: dan kom ik nu met positief nieuws. Ik kan eindelijk verder! Die buikpijn van gisteren waren dus idd ongi-krampen. Toen ik naar bed ging zag ik een druppeltje bruin in mijn inlegkruisje liggen. Ik veeg af, nog meer bruin. En op een gegeven moment zelfs rood! Na 63 dagen eindelijk weer ongi! @ linda: wat jammer dat het zo vreemd was gegaan en dat dat briefje leeg was! Ik ga nu ff op zoek naar de lijst, ik zet mijn NOD voorlopig maar ff op 26 mrt, houd ik 39 dagen aan.
NOD * Tirz: 15 februari, 3e ronde * Sakina: 15 februari, 6e ronde * Stier11: 21 februari, 7e ronde * Lindvnr: 22 februari, 3e ronde * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde * Djuke: 27 februari, 15e ronde * Hemeltje83: .. maart, 4e ronde * Tamaradb: 3 maart, 5e ronde * Nensi84: 14 maart, 2e ronde * Zethu: 26 maart, 3e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 Negatieve test * Charpi: 19 januari, 1e ronde * Lkg: 11 februari, 3e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen)[/quote]
woooow na zo lang weer ongi je heb wel lang moeten w8en zeg:O maar ben wel blij van de ene kant voor je nu weet je ongevbeer waanneer en hoe het zit
Pfff ik weet het niet meer hoor. Ik denk dat m'n ei gewoon later is geweest, dus dat ik niet overtijd ben.. Wilde vanochtend al een nieuwe banner maken, maar had geen idee waar ik hem dan op moest zetten dus ik laat hem maar zo. Je kan er in ieder geval aan zien in welke fase van de cyclus ik zit.. dus daarvoor laat ik hem maar staan. Heb net uitgerekend met de calculator hier op de site dat als m'n cyclus 33 tot 36 dagen is dat ik dan in ieder geval nog wel goed zit wat klussen betreft. Als ie langer is, dan niet want toen was m'n mannetje op wintersport. Misschien eind van de week (hoop dat ik kan wachten tot zaterdag) maar weer een testje, mocht ik zover komen zonder
Whoeiiii yes! Er zijn vast weinig meiden die ongi positief nieuws noemen hahah Maar ik ben wel heel blij voor je! Nu kan je weer lekker verder!
@ sakina: Ja heb zeker lang moeten wachten. Was al uitgegaan van een cyclus van 5 weken ipv 4, en dan komt het nog eens 4 weken later @ lkg: dan hoop ik dat je cyclus tussen de 33 en 36 dagen is en dat je nu zwanger bent en vrijdag een positieve test hebt.
Ik lag gisteravond in bed zo gelukkig te wezen. Maar ik hoop dat dit de laatste keer is dat ik blij ben dat ik ongi ben geworden.