Dat hoop ik ook heel erg! Probeer van je geluk nu te genieten hè! Zorgen maken heb je straks weer genoeg tijd voor
Polycysteus ovarium syndroom. Je hebt dan meerdere cystes (vochtblaasjes) op je eierstokken, waardoor je ei langzamer of zelfs niet rijpt. Hierdoor heb je of heel onregelmatige cycli of wordt je helemaal niet ongi.
Tja als de beebs die we willen op mijn vriend lijken heb ik meer als genoeg tijd en reden om me zorgen te maken.
hallo allemaal! Ik ben sinds vandaag nieuw op deze site en ben blij te lezen, dat er zoveel meer meiden zijn, die soms met dezelfde onzekerheid zitten! Mijn vriend en ik zijn ook sinds september aan het proberen zwanger te raken van een eerste kindje! Hoewel ik 13 jaar aan de pil ben geweest had ik vrij snel een (denk ik een regelmatige cyclus) sept : 33, okt: 26, nov:28, dec:29 en nu 35 dagen. Dacht dit weekend overtijd te zijn, maar helaas vanmorgen een beetje ongi...is nu weer helemaal weg...beeetje in de war! Nu kan ik julie wel vragen, wat denken jullie...maaar zal toch maar ff moeten afwachten Hebben jullie zoiets ook wel eens gehad...overtijd en een beetje ongi (ik bedoel dan ook echt een klein beetje op papier vanmorgen) die maar niet doorzet? arggg toodles!
welkom milo ik zelf heb het neit meegemaakt dus kan er niet over mee praten.. maar miss andere meiden wel, en ik lees het ook wel vaak dat vrouwen dat ook hebben ze zeggen dan dat het oud bloed is wat je verliest.. maar ja veel succes met zwanger worden ik kan je helaas hier niet verder antwoord op geven
Ha milo; welkom! Wil je je NOD en ronde doorgeven, zet ik je op de lijst. Als je wil natuurlijk! Ivm je vraagje; het kan zijn dat het gewoon nog moet doorbreken.. maar goed, zolang het niet doorzet; bruin telt niet als ongi! Dus het kan op zich nog alle kanten op! Jeuutje wat een drukte hier! Zomaar weer 2 pagina's verder in no time! Zit op mn werk alles maar mee te lezen hahah. Tis toch rustig hier, dus dat kan wel @ Zethu: Woehoee! Eindelijk! Gelukkig kun je nu éindelijk beginnen aan een nieuwe ronde! Hopelijk wordt je meteen geholpen door je gyn. Zou goed kunnen dat je clomid gaat krijgen of niet? heb ik tenminste gelezen dat dat vaak het 1e is waar je mee begint..
@ sakina: je hebt tabletten (clomid) die je ovulatie op gang kunnen laten komen. @ milo: welkom! @ linda: ik denk dat ze ook willen weten hoe het met het zaad van vriendlief staat. Als het bij hem ook niet goed zit zullen we andere alternatieven krijgen. Maar dat is afwachten. Gelukkig woensdag al een afspraak Ik ga er van uit dat we in maart nog niet hoeven te rekenen op een zwangerschap. Mijn kansen liggen denk ik meer vanaf april.
ja is wel fijn dat ze bij hem ook even alles nachecken. Ik zou het ook wel een geruststelling vinden als ik weet dat bij mn vriend alles oke is. Ben best wel eens ooit bang dat er misschien iets niet goed is, dat de zaadjes niet goed zijn ofzo.. Hij heeft vroeger altijd best veel gedronken (hahah geen alcoholist hoor! ) omdat hij in zn studententijd iedere dag in een kroeg stond te werken. Nja blijkbaar kan dat je zaad blijvend verslechteren, veel alcohol.. dus daar ben ik wel eens bang voor.. mja. Die angsten zal iedereen wel hebben.
Hai Lindavnr! wat houdt NOD precies in? Wil het je best doorgeven, alss ik weet wat het is, haha Sorry, ik ben nog een beetje nieuw met alle termen hier! nav hieronder; wij zijn ook bezig met het idee om zijn zaad te laten testen, gewoon om zeker te zijn dat alles goed is, zeg maar.. ik neem aan dat je zoiets gewoon bij de dokter kan doen?
Dat vraag ik me dus af, of dat zomaar kan als je nog geen jaar of iets bezig bent! Nu kun je natuurlijk gewoon zeggen dat je een jaar bezig bent hihi. Je hebt ook thuistesten maar heb gelezen dat die niet altijd even betrouwbaar zijn..dus of dat nu een goed idee is weet ik ook niet NOD is de dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden. (Niet ongesteldheids dag)
ja, psies ! Mijn NOD dag, ja die is nu moeilijk aan te geven. gebasseerd op mijn vorige cyclussen had deze afgelopen week op de 11e moeten zijn.. nu nog niets... dus ik weet het eerlijk gezegd niet! dacht vanmorgen ongi geworden te zijn, maar nu weer niets te zien. misschien deze week ff afwachten en dan kan ik je misschien een wat meer zekere datum geven? oh..en ja ik heb afgelopen zaterdag wel al een test gedaan, die was helaas negatief!
@ linda: mijn vriend drinkt nog steeds best veel als hij op stap gaat. (komt neer op 1 keer per 3 weken) Tevens heeft hij in het verleden vanalles gebruikt waardoor het best kan zijn dat hij verminderd vruchtbaar is. Maar dat is een kwestie van afwachten. Hij heeft wel zoiets van: ga jij maar met mijn portie naar het zkh, ik wil daar niet als een idioot gaan staan. Mij boeit het niets. vind het wel grappig toen ik stage liep heb ik zelf dat soort dingen moeten controleren. Heb ik eens een sterilisatiecheck moeten doen, zwommen zo enorm veel in dat ze moesten controleren. De dag erna moest ik een vruchtbaarheidsonderzoek doen: Vond ik maar enkelen en die waren nog dood ook. Zeiden ze gelijk: nou, die hoeven we niet te controleren, ze weet toch hoe het er uit moet zien. Best sneu voor die man dat ie zo'n uitslag heeft gekregen. Ik ga nu ff mijn auto halen. Had hem ff weggebracht om sterretjes te laten maken. Ze belden net dat hij klaar is.
Is prima hoor Milo Roep maar 'n keer zodra je het weet! Wat betreft je niet echt ongi.. haha.. maar even afwachten of het doorbreek vandaag of morgen! @ Zethu: Ik zou toch ook wel graag willen weten of het allemaal goed zit bij mn vriend.. gewoon voor de zekerheid.. Van de andere kant; stel dat hij maar een paar zaadjes heeft ofzo die goed zijn, weet ik neit of het wel zo fijn is om te weten. Misschien dat mijn gevoel dan zoiets heeft van; 't lukt toch niet! En dat wil ik ook niet! We zien wel! Bah al die onzekerheden!
Welkom hier Milo! Mijn vriend drinkt regelmatig een aantal biertjes savonds en ik maak me er ook weleens druk om..
hmm nja nu doet ie het niet meer hoor, tis echt een jaar of 8 geleden dat dat zo was ongeveer. Nu houdt ie dr erg rekening mee, op mijn verzoek hihi, totdat het gelukt is.. Niet dat ie veel drinkt hoor. We gaan niet meer zo heel vaak op stap en als we er zijn drinkt ie niet veel.. maar soms ook wel, en das prima, maar ff niet nu we proberen een kindje te maken Als het gelukt is, mag ie zn gang weer gaan! (En met carnaval dan als uitzondering! en dat terwijl ik niet drinken mag ) Maar ben gewoon meer ooit bang dat het door vroeger gewoon minder goed is fzo... Misschien ook wel helemaal niet, maja, tis weer iets om je druk over te maken he! haha. En lijkt me balen om daar na een jaar proberen pas achter te komen! Denk ook niet dat we zo lang zouden wachten als het niet lukt.. Denk dat we dan gewoon na een maand of 7 ofzo gaan en zeggen dat we een jaar bezig zijn haha.
hello dames kom net trug van de kruidvat heb even een test gekocht nu deze x geen kruidvat mewrk maar predictor of zoiets heeft iemand hier ervaringen mee? die test ga ik morgen gebruiken ben benieuwd
Hmm nee geen ervaring.. wel met kruidvat, die 2 voor 5 euro maar die hebben ze niet meer. Heb dr nu thuis nog liggen van sensitest en clearblue digitaal...lijkt me ook wel betrouwbaar maar wel duur maargoed, die test gebruik ik ook alleen maar als de kans groot is dat ik zwanger ben! Succes morgen! ben benieuwd! Voel je eigenlijk ook dingen ofzo, omdat je gevoel zo sterk zegt dat je zwanger bent? Kwaaltjes, pijntjes ofzo? En heb je een eventuele innesteling gevoeld? Ben benieuwd! ik wil zo graag vanalles voelen! hahah
die van kruidvat 2 voor 5 euro hadden ze hier nog wel,,, enne ja ik weet niet mijn gevoel zegt gewoon dat ik zwanger ben en dat gevoel wat ik nu heb had ik bij me vorige zwangerschap ook.. en kwaaltje uhm ja wat me nu sinds 2 dagen opvald daarvoor ook al dingen zoals steken enzo maar durfde niet te denken dat het van een zwangerschap kan zijn, is dus me linkerkant me tepelhof donkerder en me tepels heel erg gevoeligg, en sinds 2 dagen dus vanaf de dag dat ik mijn ongi moest krijgen dikke witte afscheiding,, echt veel want ren na de wc en denk da ikm ongi ben geworden omdat ik iets voel lopen maar dan is het dat witte... verder heb ik alleen nog steken in me onderbuik heb het alleen aan de rechterkant.. maar de innnesteling heb ik ni gevoeld of iets van gemerkt heb er extra op zitten letten maar niks,,