oohw ja vergeten heb al 3 nachten telkens als ik in me bed lig en me omdraai komt er een zuur iets na boven maar is na 1 min weer weg en dan niet meer, heb het als ik net in bed lig en me omdraai.. en toevallig net in de auto een beetje
aah oke! dat rennen naar de wc voor wit slijm, dat herken ik als ik mijn eisprong heb! Wel maar een keer en dan niet meer. Maar ook al wat misselijk enzo.. nja je klachten klinken echt als zwanger! Ik hoop het voor je!
@ sakina: ik heb 3 weken met slijm gelopen, alleen bij mij was het doorzichtig. Ik had pijn linksonder, en rechter tepelhof was donkerder. Moet zeggen dat dat nu wel minder is geworden sinds het weekend. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent en dat je morgen een knaller van een positieve test hebt!
Hallo!wat is er weer veel gekletst! Milo; welkom op het forum! Zethu, wat heerlijk dat je eindelijk ongesteld bent geworden, kun je eindelijk weer verder, nu maar hopen dat het gelijk ook weer je laatste menstruatie is LkG;`wat spannend zeg!wat zegt je gevoel?de ene keer is niet te vergelijken met de andere keer hoor, ik hoop het zo voor je! Sakina; klinkt eerlijk gezegd wel heel bekend!dus positief blijven! Hier gaat het prima, krijg nu echt last van misselijkheid, stond vanmorgen op het werk iemand te helpen en dacht als ik hier niet snel weg ga...haha. De buikpijn word iets minder, is een bekend verschijnsel hoor ik overal omdat je darmen omhoog worden gedrukt.....
@ sakina: jazeker we zien morgen wel! @ annelies: Ben ook blij dat ik eindelijk ongi ben. Zal wel de laatste keer zijn dat ik er blij om ben. Vervelend dat je last begint te krijgen van misselijkheid. Over het algemeen schijnt dat wel een teken te zijn dat het goed gaat. (maar je hoeft ook weer niet perse misselijk te zijn om het goed te laten gaan)
Dankje meis, al ben ik natuurlijk nog maar net begonnen.... ik zal geduld moeten hebben helaasssssss... maar mijn rondes komen ook wel daar gaan we vanuit!
Zethu wat ontzettend fijn voor je dat jij ongi bent geworden! Ik leef enorm met je mee meid... ben ook zeer benieuwd wat de gyn gaat zeggen...
Hee.. fijn dat het redelijk goed gaat! Is je angst een beetje weg? Of blijft dat altijd? Wanneer mocht je ook alweer voor een echo? Mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongi ga worden. Ik voel echt helemaal niets, behalve nog steeds een opgezette buik (al een week lang). Ben ook in een week 2 kilo aangekomen . Niet wereldschokkend (weeg nu 59 kilo) maar wel opvallend aangezien ik al jaren tussen de 55 en 57 kilo weeg. Maar ik heb ook geen idee wat ik daar uit af moet lijden. Mijn verstand zegt dat er nog wel een heel klein kansje is.. en op een of andere manier is dat toch waar je je aan vastklampt als je nog niet ongi bent geworden.. maar als ik die verhalen van Zethu en Charpi lees wordt ik echt bangggg.. brrr.. Dit is voor mij ook alweer dag 36. Niets natuurlijk vergeleken met hoe lang zij moeten wachten.. maar wel een stuk langer dan hoort. En Sakina? Ben benieuwdddd! Wat zei je test? Ik duim voor je!
Whowww gekkk.. Ik bedenk me nu dat ik dit gisteravond ook ineens had! Niet heel vaak (want ik sliep al snel ) maar ik had het zeker 1 keer! Zegt dat iets over een eventuele zwangerschap dan?
@Sakina: en en? @lkg: je weet het pas als je mag testen! Het is alleen wel vervelend dat de klachten van een zwangerschap af en toe gewoon lijken op ongiklachten... Ik duim voor je! @Zethu: jippie! Fijn dat je eindelijk ongesteld bent! En nu niet meer hoor @Charpi: heb moed he meis, jouw tijd komt ook dat je blij bent dat je ongesteld wordt!
lkg dat kan wat te betekene hebben met zwangerschap ja mijn schoonzusje had dat ook zegt ze alleen dan wel tien x erger hehehe en ja meiden ik heb getest maar helaas nog negatief... ik heb me nu voorgenomen om tew8en tot volgende week maandag ik heb denk iki weer het zelfde probleem als vorige x toen ik aan telde pffff mijn lichaam maakt te weinig aan hcg pfff maja ik w8 wel weer tot maandag
@Sakina: oooow balen dat ie nog niet positief is! Wel mooi dat je er vertrouwen in hebt Ach dan staat er volgende week gewoon een hele mooi dikke vette plus!
laten we het hopen maja ik ga lekker douche nu en dan lekker ff gezellig lang bij me vriendin laterss meiden
@ Sakina: hihi ik stond net mn tanden te poetsen en had echt zon gevoel: hmm! Volgens mij gaat het raak zijn bij haar! Nja, nu dus nog ff niet.. maar je bent zo zeker van je zaak dat ik ook overtuigd ben haha. Ben benieuwd wanneer je streepje eindelijk van dat schermpje afknalt! @ Lkg: hmm vreemd zeg zo lang overtijd! Wanneer heb je voor t laatst getest? afgelopen vrijdag? Dan zou het op zich toch wel tijd kunnen zijn voor een volgende test, niet? Want nja, nu krijg je dr ook weer iets bij wat missssschien wel iets wil zeggen (slijm).. Ik hoop het voor je! @ Zethu: en....hoe was het bij de gyn?!