Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Mwah naja.. natuurlijk niet echt overtijd. Ligt er aan hoe lang je de cyclus rekent. Ik zit nu op dag 36 en de vorige ronde (direct na de miskraam) was 38 dagen (maar toen een keer halverwege kleine tussenbloeding gehad). Ik had gedacht dat deze ronde dan wel weer wat korter zou zijn, maar blijkbaar niet. Als ik uitga van de vorige ronde is m'n NOD donderdag.. eerder ga ik dus sowieso niet testen..
    Ik heb nog maar 4 testen thuis. 2 van sensitest en 2 digitale van clear blue. Dit digitale wil ik ook echt bewaren hihi, zijn veel te duur.. dus heb er nog maar 2.. wil daar een beetje zuinig mee zijn hahahahah.. ik bewaar die liever voor 2 positieve testen :p

Maar ik moet sinds vanochtend wel vaak plassen. Moet nu alweer (3de keer deze ochtend :( ).

Whaha.. nou dat was wel weer genoeg gebeb..

@ Zethu: Ben erg benieuwd jah! Hoe was het?

@ Sakina: Laten we beide maar hopen dat we gewoon zwanger zijn :D

2. Milo1977

Milo1977 Lid

16 feb 2009
    13
    0
    0
    Hoi Meiden!

@sakina: jammer van de test vandaag!
    kan het inderdaad zo zijn, dat je langer moet wachten met testen ivm HCG level dat langzaam omhoog gaat?

begin nu langzameerhand ook zenuwachtig te worden! Nog steeds geen ongi, wel negatieve testen (2x)...

pfff

3. Milo1977

Milo1977 Lid

16 feb 2009
    13
    0
    0
    nog een snelle vraag:

beginnen jullie de nieuwe cyclus pas te tellen vanaf het moment dat 'het' echt doorbreekt?

bv. vorige maand januari begon ik op dinsdag 13 een klein beetje, pas op vrijdag brak het door (16e).

is vrijdag dan eigenlijk de eerste dag van je nieuwe cyclus?

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD
    * Tirz: 15 februari, 3e ronde
    * Stier11: 21 februari, 7e ronde
    * Lindvnr: 24 februari, 3e ronde
    * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde
    * Djuke: 27 februari, 15e ronde
    * Hemeltje83: .. maart, 4e ronde
    * Tamaradb: 3 maart, 5e ronde
    * Nensi84: 14 maart, 2e ronde
    * Zethu: 26 maart, 3e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009

Negatieve test
    * Charpi: 19 januari, 1e ronde
    * Lkg: 11 februari, 3e ronde
    * Sakina: 15 februari, 6e ronde

(Link van het plaatje:
    [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
    Zonder spatie plaatsen)[/quote][/quote]

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee wat grappig! Ik zie nu pas dat we precies dezelfde banner hebben :D
    Hoe was jou cyclus de voorgaande maanden? Of is de je eerste ronde?

Ik reken m'n cyclus vanaf de dag dat het helderrood is!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hm ja weet niet wat je onder een klein beetje verstaat.. en hoe het erger werd tot de 16e..
    Ik tel gewoon vanaf de eerste dag dat het rood is.. bruin telt niet als ongesteld..
    Nja bij mij is het al dudielijk met de 1e dag, dus kweet het niet zo goed!

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik tel altijd vanaf de eerste dag dat het rood is..
    Nou begint het bij mij wel met een beetje roze of bruin, maar binnen een uur lijkt het alsof ik leegloop.
    Bij mij is ongi altijd kort en heftig, lekker smakelijk haha

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah hier hetzelfde ;)

9. Milo1977

Milo1977 Lid

16 feb 2009
    13
    0
    0
    @LkG: ja inderdaad!

inmiddels in de 6e ronde.
    volgens mij geen hele rare cyclussen, niet op de dag af gelijk, maar wel regelmatig:
    32-26-34-30-31-?

nu op dag 36?....

wat ik iedere maand heb is een beetje slijm en druppeltjes rood bloed op eerste 2 dagen en derde dag breekt het volledig door..
    zo was het vorige maand ook van dinsdag tot vrijdags.
    nu had ik gister een beetje slijn en helderrood bloed (2 druppel ofzo) en gister overdag en vandaag niks...
    (moet nog even wennen aan al die omschrijvingen, haha.) anyways...afwachten maar...word er wel gek van eerlijk gezegd!

10. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    @ linda velen zeggen het ja dat ik erg overtuigd en cker van mijn zaakje ben hehehe maar ja kan er niks aan doen ik luister na me gevoel:) maar ja w8en tot maandag

@ lkg we gaan samen ongeduldig w8en in dew8rij:) dus jij hebt ook al 2 x nega gestest:( zelfde als ik dus wanneer ga jij weer testen?
    ik maandag:)

@ milo zo te zien is het voor jou ook heeeel spanned 7 dagen overtijd;) ik hoop dat het voor juo ook raak is meid
    duim duim duim !!!! (hihi)

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Charpi: Dank je. Ik ben ook benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Het is morgen al!

@ lkg: laat je niet bang maken door onze verhalen. Er is maar een kans van 5-10% dat je hetzelfde hebt als ik.
    maagzuur kan trouwens wat over een evt zwangerschap zeggen ja.
    Ik heb trouwens op verschillende plekken gelezen dat de digitale testen meer HcG nodig hebben, dus bewaar die maar voor als je zeker weet dat het raak is.

@ sakina: he gatver, negatief. Zoiets blijft gewoon balen.

@ linda: ik heb morgenmiddag pas de afspraak bij de gyn. Vandaag eerste uurtje gewerkt weer. Was ook spannend hoor.

@ milo: ik tel ook pas als het echt doorbreekt, maar als dat pas na 8 uur 's avonds is tel ik pas de volgende dag als dag 1. Heb wel het geluk dat het bij mij altijd snel doorzet.

@ hier: Begin al minder last van de ongi te krijgen. Geen buikpijn meer, wel nog veel bloed verlies, maar niet meer zo veel als gisteren.
    Ik zit ff te twijfelen of ik vandaag of morgen zal gaan sporten. Morgen zou wel fijn zijn voor de afleiding, maar heb eigenlijk zin om dadelijk te gaan. Maar dan moet ik me strax zo jagen. Vriendje moet vanavond weer darten.

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Sakina: Ik heb vrijdag voor het laatst getest, dus is alweer een tijdje geleden. Als het lukt probeer ik niet eerder dan zaterdagochtend weer te testen.. dan is er alweer een hele week voorbij na de vorige test. Maar goed, misschien is het wel helemaal niet nodig ;)

@ Zethu: Oh jah, morgen moet je naar de gyn. Ik zat steeds met dinsdag in m'n hoofd.. misschien om je vorige week dinsdag naar de ha ging (of was dat ook iemand anders hahah ik haal dingen door elkaar nu we met zoveel mensen zijn ;))
    Ohh lekker sporten. Is heerlijk als afleiding. Wat voor sport doe je?

Is wel weer een leuk nieuw gespreksonderwerp :) Sporten jullie, zo ja wat voor sport en hoe vaak?

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik had vorige week dinsdag echo, en kon daarna gelijk naar de HA, kan kloppen dat je dus daar mee in de war was.
    Ik doe aan fitness, 1 keer per week. Verder moedig ik mijn vriend aan met darten. En dat is als hij kan gaan darten: Als er competitie is en als hij ochtend of nachtdienst heeft. In de weekenden wil hij nogal eens naar toernooien gaan.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    OH haha oke zethu, zat inderdaad in mn hoofd met vorige week huisarts, over een week naar de gyn, dus vandaag. Daarnaast las ik ergens: we zien het wel morgen. maar dat ging dus over het werken! :)
    Hoe ging dat?
    Enne, spannend morgen! hihi.

Sporten..ik volley sinds een jaar met al de vriendinnen, erg leuk! 1 maal per week trainen en bijna elke week ook wedstrijd (recreantencompetitie)
    We staan dan wel onderaan, hihi, maar wel érg leuk! Worden dr ook steeds beter in gelukkig :D

@ lkg; oke zaterdag dus.. dat duurt nog ff! Das bijna tegelijk met mij..ook al mag ik eigenlijk pas dinsdag.. ik ga zondag toch alvast een proberen :D haha. Dat heeft al die tijd op mijn banner gestaan en daar heb ik op gerekend, dus om nu ineens 2 dagen later pas te mogen, dat vind ik niet eerlijk ! hihi.

15. Milo1977

Milo1977 Lid

16 feb 2009
    13
    0
    0
    Ik doe aan fitness! 3x per week, maar wel rustig hoor!
    Moet wel leuk blijven, haha

Oh zojuist toch echt visite van 'ongi'...op naar de volgende ronde dus!

hoe berkenen jullie nu eigenlijk je volgende cyclus, of te wel...waar gaan jullie vanuit?

16. Milo1977

Milo1977 Lid

16 feb 2009
    13
    0
    0
    Ik doe aan fitness! 3x per week, maar wel rustig hoor!
    Moet wel leuk blijven, haha

Oh zojuist toch echt visite van 'ongi'...op naar de volgende ronde dus!

hoe berkenen jullie nu eigenlijk je volgende cyclus, of te wel...waar gaan jullie vanuit?

de mijne waren: 32-26-34-30-31-36

van hoeveel zal ik uitgaan bij volgende cyclus...ingewikkelde wetenschap dit...

misschien ben ik er gewoon even teveel mee bezig..
    :eek:

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ahwww jammer zeg :(

Sommigen zeggen dat je moet uitgaan van je langste cyclus, anderen zeggen het gemiddelde.

Zelf zou ik in jouw geval denk ik 32 dagen aanhouden ofzo.
    Doe je ook ovutesten? Want dan weet je de dag waarop je eisprong is, en dan zou ik er dan 14 dagen bij optellen (maar goed daar heb je nu niets aan).

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: werken ging goed. Vergat alleen weer om pauze tussendoor te nemen. Ook al werk ik maar een uur, ik moet toch na een half uur ff pauze nemen. Daardoor had ik beginnende hoofdpijn toen ik ging. Donderdag maar wel een pauze tussendoor plannen (toilet, drinken halen) dat ik ff achter de pc vandaan ben.

@ milo: balen zeg! Ik zou uit gaan van het gemiddelde bij jou. Ik kom uit op 31.5, dus 32.
    Ik ben bij mezelf uitgegaan van mijn vorige cyclus. Als ik uit moet gaan van mijn langste of mijn gemiddelde ben ik wel heel lang aan het wachten. Heb ik niet bepaald veel zin in. Daarbij kom ik in behandeling van een gyn, ik neem aan dat hij/zij er een stokje voor steekt als het weer zo lang gaat duren bij me.

19. Milo1977

Milo1977 Lid

16 feb 2009
    13
    0
    0
    Thanks!

Ik denk dat ik inderdaad 32 dagen aan houdt, dan zit ik altijd wel goed.

Toevallig heb ik sinds vorige maand ovulatietesten in huis. Ik ga ze vanaf dag 14 eens gebruiken, ben heel benieuwd!

Wel leuk om daar beter inzicht in te krijgen. ;)

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik hou ook iets boven het gemiddelde aan, gewoon omdat ik 30 een mooi rond getal vind en ik dan niet zo heel snel overtijd ben ;)

Deel Deze Pagina