Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    *edit: Oops, dubbel. Pagina bleef hangen, toen hij klaar was met zoeken, kwam ik weer in mijn bericht terecht.

@ sakina: wat vind ik dat erg voor je zeg. Maar moet je een week wachten als je hevig bloed? Dat is wel lang zeg!

2. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    ja hij zei tegen mij als je na carnaval (dinsdag afgelopen) nog bloed moet ik terug komen..

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Sakina: :( wat erg... balen meis, dan klopte je gevoel wel in ieder geval... Hoop dat het bloeden snel stopt. :(

4. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Och jee Sakina.. :cry: wat komt je verhaal me bekend voor. Ik heb dat wel niet zoveel pijn gehad als jij beschrijft, maar dat bloeden was echt vreselijk.. zo veel.. zo onverwachts.

Heel heel heeel veel sterkte!

@ Linda, Hemeltje en Zethu: Bedankt.. dat was net even wat ik nodig had.. als ik jullie toch niet had meiden!

5. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    ja egt dat is ook verschrikkelijk niet normaal meer zoveel bloed ja, dit is nu mijn 2 e mk pff wordt der neit goed van alleen vorige x had ik helemaal geen pijn maar nu pfff in begin was egt erg nu gaat het wel weer ken weer lopen het is alleen een hidelijke pijn ... maar verder gaat okej..

ik ga nu ff bij me vriendin ff weg van thuis;) later meiden

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Jeetje Sakina wat een verhaal, lijkt me echt erg om mee te maken :(

Tirz gefeliciteerd!!!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jeetje sakina wat balen :( pfff..wat erg.
    Was er iemand bij je toen het gebeurde? en hoe reageerde je vriend?
    Heel veel beterschap en sterkte..

Tis nog wel een hele tijd wachten inderdaad tot je terug zou moeten komen... maar dan rekent de dokter denk ik je ongi gewoon verder tot dinsdag..
    en als het dan nog niet over is, dat je ff terug moet..

Pff, nogmaals heeeel veel sterkte..

8. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    Sakina wat vreselijk voor je, ik heb precies hetzelfde gehad, ook die buikpijn!heel veel sterkte, ik leef met je mee!

Tirz; YIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!gefeliciteerd!Nu zijn zijn we samen zwanger!

Lkg; sorry maar ik herken al je klachten........die zere plek in je borst (word alleen maar erger) vaak nr de wc (lukt later niet meer) steekjes in de buik (die blijven...)
    Ik hoop het zo voor je!

En voor de rest......hopelijk deze ronde raak!

knuf voor jullie allemaal :oops:

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm ik had dat de vorige ronde ook voor ik ongi werd, vaak naar de wc moeten, wel 3 keer per dag! maar dat is maar 2-2.5 dag geweest, toen was het weer over.. Niet diarree ofzo trouwens.
    Mgoed, kan vanalles zijn en door vanalles komen haha.

Deze ronde heb ik in ieder geval het gevoel dat het beter gelukt is met klussen dan de vorige twee.
    Ik wil geen hoop krijgen, maar voel toch wel meer als de vorige keren.
    Zo had ik gister lichte steekjes in mn buik en vanmorgen voelde ik steekjes in mijn rechterborst.
    Het kan alle kanten op, maar ik merk wel dat ik meer hoop heb deze ronde.... :(

Voelen/Voelden jullie eigenlijk iets van een innesteling? Ben ik wel benieuwd naar :)

10. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    hoi linda,
    Ik heb niets van de innesteling gevoeld, had alleen al een paar dagen voor mijn NOD steekjes in mijn onderbuik, dit had ik de vorige keer ook....dus wie weet!

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Sorry meiden ff een ego bericht.

Ik zat te wachten voor mijn afspraak. Vriendlief vond het te lang duren (werden al na een kwartier wachten binnen geroepen). De arts die ons naar binnen riep was dezelfde arts als die van 3,5 jaar geleden. Zegt ie gelijk, als je voor hulp met zwanger worden komt moet je niet bij mij zijn, ik ben alleen voor de bevallingen. Dus ik moest een afspraak gaan maken bij de fertiliteitsarts. Ik heb wel een bloedprikbriefje meegekregen en moest gelijk gaan prikken omdat ik op CD3 zit.
    Nu heb ik pas 10 maart een afspraak :(

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jeezus dat meen je niet...fijn! :(!
    Wacht je een week op die afspraak, krijg je zoiets!
    Nu dus maar weer langer wachten tot de echte afspraak...Balen zethu!

Vriendlief was waarschijnljik gewoon wat zenuwachtig en vond het daarom te lang duren.. kan me het wel voorstellen..

@ Annelies; de steekjes in mijn buik heb ik niet meer, alleen die plek in mijn rechterborst voel ik nog wel. Nu ook weer..Nja.. misschien let ik dr wel veel te veel op! :(

13. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    neej niemand was er bij ik lag nog in bed vriend was werken, en ik stond op en toen merkte ik het en begon de ellende, heb me vriend meteen gebeld hij schrok zich dood.

en ja dat klopt hij w8 gewoon af tot volgende week en ja weet ik veel wat die dan allemaal gaan doen ff afwachten denk ego om te kijken of alles leeg is en zuiver of zoo.

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Als je zoveel bloed verliest is het ook niet gezond hoor.

15. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Jeetje Zethu, het zit allemaal weer flink tegen voor je zeg :(

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zo steekt mijn leven helaas in elkaar. Bijna constant tegenslagen. En dan vinden mensen het gek dat ik 4 maanden geleden helemaal op was. Uitgebrand (grappig dat de aandoening ook burnout heet)

17. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    nee dat klopt ook maar hou het wel in de gaten;)

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Phoeiiii.. wat een gedoe allemaal Zethu :( :(
    Er zit niets anders op dan maar weer te wachten tot 10 maart hè. Ook echt raar dat je door de huisarts dus gewoon naar de verkeerde persoon bent gestuurd! Oh jah, en ik vond je bericht geen 'ego' bericht hoor! Ik zat juist te wachten op je verhaal!

Sakina, hoe voel je je vandaag? Is het bloeden wat minder geworden? Ik hoop het..

Hier nog steeds geen ongi te bekennen en nog steeds dezelfde 'klachtjes'. Heb me gisteren proberen in te houden haha.. elke keer als ik dacht: 'ik ga testen' dan dacht ik weer even aan de strenge woorden van jullie en dan lukte het toch om het niet te doen hahahaha.. Vandaag gaat het ook allemaal wel lukken. Hoef maar een half dagje te werken en ga dan vanmiddag met m'n mams naar de huishoudbeurs :) Ze komt speciaal ervoor uit Drenthe met de trein.. dus daar heb ik erg veel zin in!
    Vandaag voelt echt voor mij als de spannendste dag, omdat dit de 38ste dag is van de cyclus, en ik de vorige keer op de 38ste dag ongi werd.. maar ik ben ook echt zo bang voor zaterdag. Stel dat de test negatief is.. phoeii.. het zou niet eens het ergst zijn dat ik niet zwanger ben dan, dan gaan we gewoon volgende cyclus weer verder.. maar het ergst zou ik het dan vinden dat m'n hele cyclus in de war is en zo lang is :( Nu is 38 dagen niets vergeleken met de 50 van anderen.. maar tis toch 1,5 week langer dan normaal :(

Nou jah, dat was wel weer genoeg van deze 'zeurpiet' kant hahahahaha.. ik ben m'n verhaal weer even kwijt ;)

19. Milo1977

Milo1977 Lid

16 feb 2009
    13
    0
    0
    @Tirz: GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws!

@Sakina: wat erg voor je. ik hoop dat het allemaal snel wat beter wordt. laat het inderdaad volgende week maar goed onderzoeken. Bij een vriendin hebben ze inderdaad nog het een en ander moeten weghalen. better to be save right?

@Lkg: haha, je mams zal vandaag waarschijnlijk zeggen, geduld is een schone zaak! Maar ik zou ook niet kunnen wachten hoor! veel plezier op de huishoudbeurs, ik ga vanavond ook eens een kijkje nemen.
    (misschien stiekem via achterdeur even langs de 9maandenbeurs? hihi)

@zethu: balen voor je, maar zet door!
    'De optimist ziet mogelijkheden in elke moeilijkheid'

ik zelf heb gister een enorm pakket ovulatietesten opengemaakt en ga daar eens mee spelen vanaf volgende week...op zoek naar mun ei!

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ sakina: hoe voel je je vandaag? Hoop dat het weer wat beter met je gaat!

@ lkg: Het was niet de schuld van de huisarts. De secretaresse die me ingepland heeft heeft me ingepland bij de verkeerde gyn. Dus ben mn kwaad op haar.
    Maar aan de andere kant: het is ook weer zo 10 mrt! Vooral nu ik langzaam aan weer aan het werk begin te gaan gaat de tijd sneller voorbij.
    Veel plezier op de HH-beurs!

@ milo: zie het gelukkig ook al weer wat optimistischer hoor. Moet alleen wat langer wachten. Maar geduld is een schone gave. Alleen jammer dat deze cyclus dan voor niets is weer. Ik ga gewoon voor cyclus 4! (maart/april wordt onze maand gewoon!)

Deel Deze Pagina