Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Hemeltje.. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het zit mijn mijn cyclus. Ik slik al zo lang de pil.... Niet lang na mijn eerst menstruatie begonnen omdat ik er altijd 5 dagen echt goed ziek van was. Niet echt een lekker vooruitzicht dat ontpillen haha...\ maar ach het is voor een goed doel! :) Was net ook even misselijk en heb sinds het stoppen al vage kachten. De pil raak ik dus niet meer aan hoor.... dan schuif ik de verantwoordelijkheid naar vriendlief hahha..

En jij?

2. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik weet pas volgende week of ik zwanger ben of niet en dan heb ik(hoop ik ) een cyclus van 28 dagen.Al denk ik niet dat ik zwanger ben hoor ik weet het niet ik heb gewoon een raar gevoel dat het bij mij gewoon erg lang gaat duren en het is ook jammer dat als je in pendelen geloof dat je wel elke keer een andere maand krijg en (dat heb ik dus) elke maand wel een positieve instelling en word ik aanhet einde van de maand weer flink teleur gesteld.

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @elizabethje: dat is niet zo'n leuk vooruitzicht maar wie weet.. Hopen dat je nu niet zo'n zware cyclus hebt! Nou inderdaad geen pil meer, dan ga ik wel kijken naar een spiraaltje of zo.. Maar goed eerst maar eens zwanger zien te raken. Ik slik inderdaad ook alweer zo'n 8 jaar de pil dus ben benieuwd hoe het ontpillen gaat. Weet wel dat ik voorheen vrij regelmatig was dus hoop dat dat ook van invloed is.

Stiekem hoop ik nu op wel wat klachtjes want nu voel ik helemaal niks :( Stom he dat alles je zo onzeker maakt..

4. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    :oops: haha.. m'n vriend wordt er zelfs een beetje gek van.. hij zegt dat ik hem uitput :oops:

Jah, heb hem ook op 28 gezet, maar kleine kans natuurlijk dat dat klopt. Als ik 7 december nog niet ongesteld ben geworden mag ik van mezelf een testje wagen.. als het dan negatief is dan ga ik gewoon wachten!

Jah echt vreselijk! We gaven zaterdavond een feest omdat we vorig week getrouwd zijn en ik heb geen druppel gedronken (ik drink nooit). M'n vriend werd ook wakker met hoofdpijn, door een kater, dus toen zei ik tegen hem: ik had me net zo goed ladderzat kunnen zuipen, dan had ik me waarschijnlijk hetzelfde gevoeld.

Enuhh.. ik denk ook dat ik echt niet snel weer aan de pil ga. Als ik zie hoe anders (en beter) ons sexleven nu is.. dan raak ik de pil echt nooit weer aan! Als ik dit eerder had geweten.. phoeii...

5. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik zit ook de denken om niet meer aan de pil te gaan,omdat ik als ik aan de pil ben dan heb ik heel veel last van mijn hormonen (de ene keer sago en zo ben ik weer boos)En idd de sex is veel lekkerder)Ik voel me gewoon weer lekker en dat heb ik al een hele lange tijd niet meer zo gevoeld

6. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Juist: wij zijn tegen de pil!

@angilla: nog iemand die precies hetzelfde ligt! Hoeveelste ronde is dit voor jullie?

7. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    moet ik effe denken hoor ik ben als het goed is in mijn 3de ronde maar ik heb hele lange cyclussen dus ik weet het niet zeker hoe je dat dus moet tellen ik ben 13 aug gestopt en een paar dagen later ongie (vanwege de stop van de pil) toen heb ik een cyclus gehad van 41 dagen toen 38 en nu weet ik het nog niet want ik moet nog ongie worden.

8. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Die onzekerheid vind ik ook het vervelendst... welke klachten komen van het ontpillen? Geen idee, maar ik voel wel veel meer! Onder andere menstruatiepijntjes... getver! Heb wel het idee dat ik 'opgeruimder' ben... wat opgewekter...

Uiteraard zit ik vanwege meerdere redenen niet op de ongesteldheid te wachten (haha wie wel! :rolleyes: ).... maar ik ben iemand met een vrij zwakke maag dus een zwangerschap lijkt me ook niet altijd een pretje hihi... maar dat heeft dan weer (hopelijk) een leuk resultaat..

Wel leuk dat er meer meiden in hetzelfde maandschuitje zitten!

9. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik heb al een paar dagen dat ik ook echt niet kan wachten om te testen maar ik heb in mijn achterhoofd tegen mezelf gezecht dat het niks uit maakt want je kan het pas zien als je 1 dat overtijd ben en niet daarvoor want dan is je eitje nog onderweg

10. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @angilla: heel goed! het heeft inderdaad helemaal geen zin om zo vroeg te testen, zeker niet als je al wat langere cyclussen hebt. Ik zou voor de zekerheid van de 38 dagen uitgaan en dan pas testen. (of je moet zeker weten dat je je ei hebt gehad) Hopen dat je cyclus nu wat korter is *duim duim*

11. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    normaal gesproken voel ik het wel en toen ik dacht dat ik mijn eisprong had, had ik gelijk op de kalender gekeken en het was de 14 dag na mijn menstruatieen ik heb altijd last van misselijkheid na mijn eisprong en dat heb ik nu ook dus ik denk het wel maar ik ga wel van een 38 uit voor de zeker heid en gewoon die week ook effe klussen

12. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @angilla: aha vandaar, wel fijn dat je het dan weet. Dan is het wel spannend: zou mooi zijn zo goed op tijd. Nou nog een paar daagjes wachten dan; hou je ons op de hoogte? En klus ze ;)

13. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ja ik zal jullie op de hoogte houden.Ik denk dat als ik idd een cyclus heb van 28 dagen dat ik wel over 10 dagen ga testen en als het dan negatief is dat ik dan nog wel effe door klust.Dus jullie horen het nog wel

14. Djuke

Djuke Bekend lid

Whahaha, geweldig om die verhalen weer te lezen! Wij zijn ook net een stel konijnen. Vooral rond mijn eisprong kan ik mn kerel wel opvreten! En hij heeft daar uiteraard totaal geen bezwaar tegen. :)
    Volgens mij moet ik bijna mn ei hebben maar tot nog toe geven de ovu-testen niets aan. :(

Wel frappant om te lezen dat een aantal ook een laag libido hadden tijdens de pil. Bij mij was dat dus ook!
    Maarre, dat romantisch vrijen voor een kindje is er bij ons al lang niet meer bij hoor. Als je al een jaar bezig bent wil je niets meer aan het toeval overlaten. Gelukkig is het nog wel gezellig bij het klussen. 8)

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hallo allemaal!

Hier nog iemand die voor de eerste kleine gaat :D. Ben 11 augustus gestopt met de pil, en nu in de 3e ronde... NOD is als het goed is 8 dec.. we zullen zien :p

Iedereen succes met zwanger worden en veel plezier met 'klussen'! ;)

16. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @saz667: welkom: jij ook succes en veel plezier!
    Nu maar hopen op een laat sinterklaascadeautje!

17. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hallo allemaal,

Wij zijn ook bezig voor de eerste en nu in ronde 3
    11 december is mijn nod...

Hoop dat het snel raak is bij ons allemaal, ik kan al helemaal fantaseren over hoe het gaat worden enzo, vast wel herkenbaar voor velen.

18. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @spriet: idd dat fantaseren komt me wel bekend voor hoor! Strakjes goed klussen en dan maar hopen dat het voor jullie raak mag zijn! Succes hoor meid!

19. Djuke

Djuke Bekend lid

We zijn dan al wel een jaar bezig maar ik heb nog stiekem op marktplaats zitten kijken naar antieke hobbelpaarden. Zoooooo snoezig! :oops:

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou, nog een! :)
    Wij gaan ook voor de eerste, en ben sinds 23 oktober gestopt met de pil..
    Ik wacht nu op mn ongesteldheid... die was eigenlijk 2 dagen geleden. Maar goed, dat zal wel komen door de ontpil-periode...
    Hopelijk duurt 't niet te lang!
    (of misschien is het afgelopen maand wel al raak geweest! ;))

Deel Deze Pagina