NOD * Lindvnr: 24 februari, 3e ronde * Saskia1982: 25 februari, 6e ronde * Djuke: 27 februari, 15e ronde * Hemeltje83: .. maart, 4e ronde * Tamaradb: 3 maart, 5e ronde * Nensi84: 14 maart, 2e ronde * Stier11: 17 maart, 8e ronde * Zethu: 26 maart, 3e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend ... 2009 Negatieve test * Charpi: 19 januari, 1e ronde * Lkg: 11 februari, 3e ronde * Sakina: 15 februari, 6e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen)[/quote]
@Stier: ow gecondoleerd meis... Hoop dat de herdenking een goed gevoel heeft achtergelaten.. Was het iets wat eraan zat te komen of was het plotseling? Heel veel sterkte voor jou en je omgeving in deze moeilijke tijd!
Dank je... Tien maanden geleden werd er een tumor in zijn endeldarm geconstateerd. Hij heeft nog 9 chemokuren gehad en bestralingen, maar het was bijna overal al uitgezaaid. Op het laatst ook in zijn hoofd. Er was geen redden meer aan.
Hmmm wat erg... heb je wel goed afscheid kunnen nemen? Raar gevoel he, dat je weet dat je hem nooit meer zal kunnen vasthouden, het is dan allemaal zo onwerkelijk. Hoop dat je er goed over kan praten met de mensen rondom je. Nogmaals, sterkte!
Oh jeetje.. wat een naar bericht zeg Stier Krijg er helemaal kippenvel van.. Heel veel sterkte gewenst, ook voor je familie!
Dat plaatst alles weer in perspectief. Telkens ongi worden is niet leuk maar je vader verliezen. Vreselijk! Heel veel sterkte en gecondoleerd!
Hai Meiden, Weer terug van weggeweest. Komen net terug van een midweekje centerparcs: heijderbos. Heerlijk. Alleen het weer zat tegen maar goed dat mocht de pret niet drukken. Wat is er lekker veel gekletst hier. Alleereerst Tirz: Gefeliciteerd. leuk weer iemand erbij! Heel veel succes met de zwangerschap. En stier: Gecondoleerd, meer kan ik eigenlijk niet zeggen. Het is mijn grootste nachtmerrie. Sankina: wat beroerd zeg; een MK. En helemaal dat de dokter je laat wachten tot na de carnaval. Dikke knuffel! Verder zal er nog wel wat zijn maar het is allemaal zo veel. Dat ik het niet meer bij kon houden. Bij mij zijn vorige week maandag en dinsdag de ovu dagen geweest. Heb voor het eerst een ovulatietest gebruikt. En eigenlijk was het niet nodig. Mijn cyclus is gewoon perfect. Zoals hij hier beschreven is en ook zoals bij predictor.nl. Dus we hebben de goede dagen geklust. Ik heb het ook eigenlijk gebruikt om te kijken of we het wel 'goed' deden. Maar ja dus. Daar ligt het dus niet aan. Merk wel dat ook mijn man er steeds meer mee bezig is. Hij praat er veel mee over als in het begin. Misschien om dat het nu al ronde 5 is. Dat het bij hem nu ook wel heel erg kriebelt ik weet het niet. Maar ik ben in iedergeval niet meer de enige die het er continu over heeft hahahaha Nou dat was hem weer. Tot zeer snel! En de carnalvierders.... een heel fijn weekend. Nu mis ik het toch wel zo in het noorden Liefs en dikke knuf Tamaar
@ stier: Gecondoleert. Heel veel sterkte met dit verlies. Het lijkt me echt vreselijk om op deze manier je vader te verliezen. Mijn beste vriendin heeft dit helaas ook meegemaakt. @ saskia: beterschap, hoop dat je snel weer beter bent. @ werk: Ik heb als opleiding klinisch chemisch analist gedaan, heb vervolgens gewerkt als onderzoeksassistente op het hypertensielab in het AZM, en via via zit ik nu op de servicedesk van een van de grootste ict-bedrijven van het land (Getronics) Helaas heb ik door alle omstandigheden een burnout gekregen en ben ik nu langzaam aan aan het re-integreren. Ik zou heel graag het medische wereldje weer in willen. Maar ik weet niet of dat voor mij is weggelegd nog.
Ik werk bij de Makro als medewerkster Plus. Dat wil zeggen dat ik kluis verantwoording heb en de balie/ kassa verantwoording. Ik zorg eigenlijk gewoon dat de cassieres hun werk kunnen doen. Dit doe ik nu al 4 jaar, en het gaat nog goed. Heb als diploma bloemistte.... :S maar vond er niet veel aan dus vandaar daar niet in verder gegaan. Liefs
nog een paar uurtjes.. en dan mogen we eindelijk los met carnaval! Komende dagen zal ik niet veel hier zijn ,denk ik! Behalve dan om ff te melden hoe de test was zondag hahah
Joehoeoeo.. veel plezier met carnaval voor iedereen die het gaat vieren! @ Tamara: Lekker zeg.. ff een paar daagjes er tussenuit @ hier: Ik heb lekker weekend.. zal morgen nog wel ff van me laten horen als ik getest heb
heej jahwel ik was over tijd al 4 dagen dus wist cker dat ik zwanger was, en ja toen ook nog eens die hevige krampen de dokter zei dat het gewoon een vroege miskraam kan zijn en dat het met beetje pijn en bloedverllies gewoon met ongi weg gaat, en het miss is gekomen door een innesteling die neit gelukt is. e mocht ik volgende week nog bloeden dan moet ik trug komen voor na het ziekehuis, maar ik denk niet dat ik terug hoef ik verlis nog wel veel bloed maar nu is het helder rood bloed met heeel soms nog wat stukken er tussen.