Zoo lekker gekletst hier zeg Leuk dat jullie allemaal carnaval hebben gevierd! Ik heb een rustig weekend met m'n mannetje gehad We hadden een feestje in Groningen dus hadden lekker een hotel genomen daar, en gisteren bij familie langs in Drenthe.. Oh jah, Linda.. mijn nieuwe NOD is 1 april (echt hoor hahaha!), wil je dat weer op onze lijst zetten?! Ik ga nu maar uit van 39 dagen, dan kan ik mezelf ook niet al eerder voor niets blij maken. Pff.. 1 april.. dat duurt nog een eeuwigheid.. maar jah.. niets aan te doen! Ik duim voor je trouwens morgenochtend!
Hoi allemaal, na drie dagen is er weer een hoooop geschreven! Iedereen nog bedankt voor jullie medeleven! Wij gaan vanmiddag naar de huisarts, ik ben benieuwd.....
NOD * Lindvnr: 24 februari, 3e ronde * Djuke: 27 februari, 15e ronde * Hemeltje83: 4 maart, 4e ronde * Tamaradb: 3 maart, 5e ronde * Nensi84: 14 maart, 2e ronde * Stier11: 17 maart, 8e ronde * Saskia1982: 22 maart, 7e ronde * Zethu: 26 maart, 3e ronde * Lkg: 1 april, 4e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend ... 2009 Negatieve test * Charpi: 19 januari, 1e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen)
he bah saskia..balen! Had je wel al een test gedaan of niet? Je bent ook eerder ongi geworden als je dacht, zag ik? (stond op de 25e?) Nou hier nog geen ongi Vannacht wordt 't spannend.. wordt het bijna altijd 's nachts.. en vorige 2 keren precies 30 dagen dus dat zou volgens mij vannacht zijn (of afgelopen nacht?).... Zo niet; morgen ochtend testen... brr!
Cyclus van 25 dagen deze ronde, korter als ik verwacht had ja.. Ben nog nieteens aan het denken over testen toegekomen
Ow? Ga je je laten doorverwijzen? Kan ik me voorstellen hoor. Volgens mij zijn wij ook rond ronde 8 of 9 naar de ha gegaan. Die is begonnen met een zwemmersonderzoek. Bereid je hubbie maar voor, het zijn doorzichtige bakjes! Mijn manlief was not amused. Om nog op je vraag terug te komen: Ik heb leraaropleiding dierenhouderij gedaan. Vandaar dat ik in het onderwijs terecht kwam. Na 5 jaar was de koek wel aardig op. Onderwijs kan echt super zijn maar ook de hel helaas. Daarnaast sta je toch ieder jaar hetzelfde verhaal te vertellen. Ik ben boerendochter en heb mijn opleiding is vergelijkbaar met de HAS dus vandaar Campina. En het is echt leuk! Bij welke bank zit je vriend/ man? Ben nl. afgestudeerd bij de Rabobank richting agrarisch bedrijvenadvies. Er was toen helaas geen werk in te vinden. Maarre, ladies, vorige week zat ik de allereerste berichten door te lezen en het viel me op dat flink wat dames van het eerste uur inmiddels wel zwanger zijn. Toch leuk! Nu de rest van ons nog!
heej meiden ben ik weer linda ik zie dat je morgen kan testen hoe voel je je denk je dat je onmgi komt of tog niet? ik voor je van niet lkg wat balen van je ongi meid ik hoop[ voor jou en duim voor jou dat het volgende ronde raak is hier is verder alles goed.. vandaag is het bloeden weg heel soms no wat roze bij het vegen maar oz goed als weg
hey sakina, ik weet t niet.. voor mijn gevoel ZOU het deze ronde raak kunnen zijn.. maar ik weet 't gewoon niet en durf dr ook niet op te hopen! vorige rondes was ik eigenlijk wel zeker dat het niet gelukt was. Nu twijfel ik... Het enige wat ik al een paar dagen voel is dat mijn borsten gevoelig zijn en snel pijn doen.. maar ja, ik heb dat al zo vaak gelezen bij meiden die toch gewoon ongi werden, dat ik daar niet tveel aandacht aan geef. Ben benieuwd vannacht... Anders morgenochtend testen..! daarna gaan we de hele dag naar Budel naar mijn schoonouders, maar ik laat voordat ik ga ff het resultaat weten!
ik hoop voor je dat je ongi weg blijft ik zal voorje duimen.. en ja spannend laat ons morgen maar iets weten
@ Linda: Ik denk aan je morgenochtend! Hoop echt dat je mag testen en dat ie positief is! @ Sakina: Fijn dat het bloeden nu minder is.. hoop dat je weer met een schone lei verder kan. @ Stier: Wat zei de huisarts? Ben benieuwd! Ik hoop dat hij jullie verder kan helpen! @ Saskia: Hè.. balen zeg bah.. Hier: Ongi is alweer voorbij Was maar 2,5 dag.. en maar 2 dagen echt goed.. vandaag al bijna niets meer Snap er niets van, liever zo dan heel lang natuurlijk, maar toch gek..
hey lkg; wat raar dat het alweer zo goed als over is! :S is het wel écht doorgebroken dan? Ben benieuwd morgen! doe maar goed duimen ja! haha
Inderdaad, en en en en? Ben zo benieuwd! Oh en het is wel goed doorgebroken jah.. zaterdag en zondag was het wel heel hevig.. nu weer helemaal over..
Hallo meiden, Wat spannend allemaal hier! Wij zijn ook voor onze eerste bezig, dus ik wil graag lid worden van de club. Over een paar daagjes is het al zover en mag ik testen. Iedereen heel veel succes! Groetjes
Ohhh spannend Ilona! Welkom in ieder geval @ hemeltje: We zitten vol spanning op Linda te wachten he hahaha..
Dankjewel hemeltje! Ik zie dat jij ook binnenkort mag gaan testen. Wij zitten nu in de eerste ronde en we vinden het allemaal heel erg spannend. Groetjes
Hoi Lkg, Ik had het forum vanmorgen gelzen en zag inderdaad dat het vandaag een spannende dag voor Linda is. Ben benieuwd! Groetjes
Haha, ja we wachten in spanning op je Linda! Grappig he, dat je zo kan meeleven met iemand die je eigenlijk niet kent... @Ilona: ja nog een weekje wachten en dan is m'n NOD maar ik ga wachten met testen tot ik echt een aantal dagen overtijd ben. (neem ik me nu voor) Spannend he, de eerste ronde: ben je al lang van de pil of iets dergelijks af? (en hou je er dan wel rekening mee dat je cyclus meestal niet gelijk 28 dagen is..)