Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Hemeltje:

Wij zijn eind januari gestopt met de pil.
    Ik slikte hem toen door en halverwege begonnen de bloedingen. Toen hadden we zoiets van: Stoppen!
    We weten nu ook niet precies hoe mn cyclus loopt, we wachten het maar af...
    De eerste ronde is echt spannend, normaal gesproken ben je er niet zo mee bezig en nu kan ik er niet genoeg over lezen.
    Het is fijn dat er zoveel meidenn zijn op dit forum. Iedereen heeft een andere ervaring, dus dan is het fijn als je dingen leest die op jezelf van toepassing zijn.
    Het is inderdaad gek dat je zo kunt mee leven met iemand die je niet kent, maar aan de andere kant kun je je helemaal identificeren met elkaar.

Ik hoop voor je dat je het kunt volhouden om niet te testen, maar ik kan dat echt niet hoor, ik doe er iedere ochtend gewoon eentje!

Nou Linda schiet op haha!
    Groetjes

2. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden.

Allereerst Linda ben zo benieuwd en en en?
    Het is inderdaad wel leuk, je kent iemand helemaal niet maar het eerste wat ik doe als ik wakker wordt kijken of er al posi nieuws is hahahaha.

Ilona welkom bij de club, gezellig dat je er bij bent. Heel veel succes in deze spannende dagen ;)

Heel veel liefs Tamaar

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha hier is ze dan! 8)
    Helaas nog geen goed nieuws, maar ook nog geen slecht nieuws; geen positieve test, maar ook niet ongi.
    Hhah vanmorgen dacht ik dat ik een streep zag, kei dik, was het die controlestreep. ik was al helemaal blij, zag ik dat dr aan de andere kant waar t streepje hoort, niets stond. :(
    Omdat ik toch echt een beetje een goed gevoel dr over had ook maar eens een digitale test geprobeerd.. maar helaas, die drukte me nog eens ff met mn neus op de feiten :(
    Naja..nu wacht ik dus maar af. Wel balen want ik sta dalijk dus de optocht te kijken en in de kroeg en ik weet zeker dat ik minstens 20 keer denk dat mn ongi doorbreekt en ik naar de wc moet rennen! haha

Mocht morgenochtend nog niets gebeurd zijn, doe ik toch nog een testje.. wie weet is het dan wel een verjaardagscadeautje!
    Maar ben nu toch wel een beetje bang dat de ongi toch gaat komen..
    Ben benieuwd.. zat elke keer zo netjes aan mijn cyclus van 30 behalve de 1e keer na de pil 2 dagen langer..
    We zien wel!

@ Ilona; Welkom! :D Ben benieuwd voor je of het meteen ronde 1 raak is! Zou super zijn!

4. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @linda: oh balen zeg dat ie nog niet positief is... Maar m'n duimen draaien nog steeds; wie weet komt het nog. Hcg verdubbelt in 2 dagen dussss... Inderdaad wel vervelend dat het precies is wanneer je niet thuis bent en eigenlijk lekker onbezonnen wilt carnavallen..

@Ilona: oei jij gaat je arm testen! ;) Wil je niet bang maken maar als je kijkt naar Charpi en Zethu, zij zaten/zitten over de 50 dagen heen...reken maar uit! En de eerste ronde is inderdaad erg spannend; ik verbaasde me er zo over dat ik voor de pil deze dingen schijnbaar nooit zo heb gevoeld..

5. Pinguïns

Hoi Linda,

Balen dat het nu nog negatief is.
    Ik kan me voorstellen dat je dan strakjes niet echt lekker staat in de optocht haha.
    Ik hoop voor je dat er niks komt en dan misschien morgen toch positief testen.
    Veel succes en veel plezier bij de carnaval!
    Groetjes

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi wat zijn jullie fijn positief:
    Dat ie NOG negatief is
    Dat ie NOG niet positief is

:) Ik hoop 't!

Ik wacht gewoon ff af...morgenochtend een test en dan pas vrijdag of zaterdag weer als het dan nog echt nodig is, maar dat geloof ik niet!
    Ik ben bang dat het vandaag gewoon gaat komen.. :(

Als ik terug ben laat ik wel weer iets horen, als dat niet te laat is.
    Anders morgen ochtend weer :)

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohh jammer Linda! Ik hoop het zo voor je!
    We wachten nu weer geduldig je nieuws af hahah ;)

@ Ilona: Hihi, elke dag testen.. dat is toch heel duur joh? Ahh wacht is ook echt zo lastig he :(

8. Pinguïns

@ Hemeltje:
    Ja waarschijnlijk test ik me wel een beetje arm...
    Ik had wel 25 tests van sensitest voor 25 euro dus op zich valt het wel mee toch?
    Ik heb het idee dat ik wel halverwege de maand een eisprong heb gevoeld, maar dat weet ik niet zeker.
    Heb nu het idee dat ik best wel eens ongesteld zou kunnen gaan worden.
    Ik wacht het maar af...

@ Lkg:
    Wachten is echt lastig, daarom iedere dag een testje...

@ Linda: Geen bloed geeft moed zeggen ze toch?
    k hoop voor je dat er vandaag niks zal komen.
    Je hoort het wel vaker dat meiden pas een week na NOD posi testen, dus het kan alle kanten op.

Groetjes

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Het blijft spannend Linda, er zijn idd veel meer meiden die pas na hun NOD positief testen..

Welkom bij onze club Ilona, veel succes met zwanger worden! :)

10. Pinguïns

Dankjewel Saskia!
    Jij ook heel veel succes
    Groetjes

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hallo meiden!

Wij zijn in septemberf 2008 gestopt met de pil en ik ben inmiddels beland in ronde 6. Deze loopt nu op zijn einde, mijn NOD is zondag 1 maart. Spannend dus!
    Ik zit sinds september op een ander forum waar ze toen nog niet zwanger waren, nu is iedereen daar al zwanger, behalve ik :(.. Dus je snapt het al, het gaat daar alleen maar over baby's en niet over zwanger worden. Ik hoop dat ik mij mag aansluiten bij dit clubje (?)

Allemaal veel succes met zwanger worden, op het w8bankje zitten, met testen en niet-testen ;)

Liefs Ikheid

12. Pinguïns

Ikheid welkom en heel veel succes met zwanger worden!
    Dat het bij ons allemaal maar heel snel mag lukken!

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Welkom bij onze club Ikheid, veel succes met zwanger worden :)

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé wijffies!

Wij lopen in de zomer allemaal te showen met onze mooie zwangere buikies ;)

Trusten.. ben moe, ga slapen..

X

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Saskia: Wat jammer zeg, hopenlijk deze ronde meer geluk.

@ sakina: wat fijn dat het bloeden zo goed als over is zeg!

@ Ilona: welkom! Als ik jouw was zou ik niet iedere dag testen. Kost je handenvol geld. Als ik iedere dag dat ik overtijd was had moeten testen had ik zelfs niet genoeg gehad om te kunnen eten. Ik ben namelijk 4 weken overtijd geweest voor ik eindelijk mijn ongi kreeg.

@ linda: balen dat ie nega is. Hopenlijk krijg je die vette teststreek te zien naast de controlestreep.
    En die positieviteit is ook wel nodig af en toe :D

@ ikheid: welkom. Hopenlijk ben je snel zwanger!

16. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Hoi hoi,

Ook ik ben nieuw hier. Pas net spiraal laten verwijderen, maar vind het tegelijk wel erg eng en definitief allemaal. Ben de hele tijd op zoek naar zo'n twijfel-clubje ;). Is er niemand die dit herkent?

Wij zijn er ook wel uit dat we graag een kleintje willen, maar tegelijkertijd is er iets in me dat zegt ' bezint eer ge begint'. Ik vind dat heel erg dubbel bij mezelf, maar er moeten vast mensen zijn die dit herkennen... Hellup!

Ik zie mezelf dus op dit moment ook helemaal niet bezig met testen, tellen en wat allemaal nog niet meer. Maar ik vind het wel weer erg leuk om hier al vanalles mee te lezen. Wie herkent mij?

Groetjes!

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Welkom bij onze club MissJopie, veel succes met zwanger worden :)
    Denk dat iedereen in het begin wel iets van twijfel voelt hoor..
    Het is tenslotte toch een grote stap ;)

18. Pinguïns

@ Ikheid: Hopelijk lopen we inderdaad in de zomer allemaal met onze mooie bolle buikjes te showe!
    Als ie op 13 juli maar niet al heel erg groot is, want dan pas ik niet meer in mijn trouwjurk hahaha.

@ Zethu: Het valt wel mee hoor, ik denk dat ik wel gelijk een redelijk stabiele cyclus heb.
    Ik wil graag weten of het al gelukt is, dus ik test dan iedere ochtend.
    Ik kan mezelf toch niet tegenhouden.

@ MissJopie: Ik zou zeggen van harte welkom. Wat wel helpt als je nog twijfelt is gewoon zoveel mogelijk informatie hier op het forum lezen. Het is inderdaad niet zomaar iets, een kindje verandert je hele leven. Als je nog niet wilt tellen zou ik gewoon lekker alles op zijn beloop laten en er niet teveel over nadenken. Op het moment dat je zwanger bent heb je tenslotte ook nog een tijdje om er aan te wennen.

@ Linda: Hoe is het bij jou? Hoe was de optocht?
    En al last van ongi gekregen? :evil:
    Of heb je alweer een testje gedaan?
    Ik blijf voor je hopen dat het toch raak is meid!

@ de rest: Ik ga mijn warme bedje induiken samen met mijn schatje. Slaap lekker allemaal en tot morgen!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD
    * Lindvnr: 24 februari, 3e ronde
    * Djuke: 27 februari, 15e ronde
    * Ilona2802: 1 maart, 1e ronde
    * Ikheid: 1 maart, 6e ronde
    * Hemeltje83: 4 maart, 4e ronde