Hee meiden, Nou.. nog niets! Ben benieuwd vannacht... wordt tocht weer een spannende nacht... brrr. Vandaag hele dag weggeweest en ben nu toch wel eigenlijk best wel kapot. Geen 1 drankje aangeraakt; wil het er nu écht niet op wagen nu ik een dagje overtijd ben! hihi. Niet dat dat echt kwaad kan, maar toch, voor mn gevoel Nou.... ben benieuwd.. Denk dat ik morgen test, gewoon, voor mn verjaardag en als het negatief is, wacht ik nog dag of 2-3 met opnieuw testen. Ohja; Woehoeee ik ben over 1,5 uur jarig hihi.
{|= Linda van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijne dag van! Ga je het nog vieren? Ik en mijn schat zijn allebei ook jarig aanstaande zaterdag! Heb je vanmorgen nog een test gedaan? Ik wel natuurlijk Was alleen nog niet positief... Zou ook wel wat zijn gelijk in de eerste ronde al zwanger. Ik reken er nog maar ff niet op, dan kan het alleen maar meevallen. Groetjes Ilona
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! Hieperdepiep ..... HOERA: Linda is jarig! Een hele fijne dag meis (hopelijk heb je al goed nieuws!) @alle nieuwelingen: welkom! Weet niet meer van wie het voorstel kwam maar met een mooi buikje de zomer in: daar ben ik helemaal voor! @Ilona: waarom denk je dat je gelijk een regelmatige cyclus zal hebben? (ben je al een keer gestopt) Denk dat als ik elke ochtend test dat ik m'n mannetje helemaal gestresst maak Hij is bij 1 keer in de maand al zenuwachtig... @hier: is alles lekker rustig... niet echt heel erge kwaaltjes zoals vorige keer. Maar ja zoals m'n man al zei: toen was het niet raak, nu voel je niks dus is het misschien wel raak...
Goeiemorgen hemeltje! Ik heb vanmorgen een beetje lichtroze slijm verloren. Het zat bij het afvegen op het papier. Kan dit een innesteling zijn? Of zou mn ongi eraan komen? Ik vind het echt spannend. Ik heb een vrij regelmatige cyclus denk ik, omdat ik aleerder ben gestopt met de pil. Vanmorgen weer een testje gedaan en nog steeds geen 2 streepjes. Mijn vriend vindt het allemaal spannend. We zijn allebei zo dat als we deze maand niet zwanger zijn, dat het volgende maand wel komt, of de maand erna of daarna. We hopen alleen natuurlijk wel dat het raak is! Ik hoop dat iemand me kan vertellen of dat roze slijm nou goed of slecht is...
@Ilona: oow vandaar; hopen dat het nu ook weer regelmatig is dan! Dan roze slijm: tja dat kan verschillende dingen zijn: - eisprong - innestelling - voorbode op ongesteldheid Het blijft afwachten welke het zal zijn! Natuurlijk is het hopen dat het de innesteling is Mijn duimpjes draaien voor je!
Hoi hemeltje, De eisprong heb ik wel gevoeld, die was niet te missen. Heb daarna ook regelmatig wel wats teekjes in mn liezen gehad. Misschien maak ikmezelf wel helemaal gek hoor haha. Ons lichaam is maar een gek ding. Ik hoop een innesteling! Groetjes
Dankjewel meiden \/ Vandaag zelfde nieuws als gisteren: geen ongi, en geen positieve test. Nu wacht ik tot vrijdag met testen..hopelijk is het nog nodig dan! @Ilona: pfoe, begin je nu al met zwangerschapstesten 4 dagen voor je NOD? En als je dan bijvoorbeeld 5 dagen overtijd bent heb je 9 zwangerschapstesten! hihi, duur grapje! Maar goed, moet je natuurlijk zelf weten! Dat roze..tsjaa, je zit nog maar 4 daagjes voor je nod dus het zou een voorteken van je ongi kunnen zijn.. maar dat hoeft natuurlijk niet. Schiet je ook niets mee op, maar oke haha.
Joehoeoeoeoe.. Linda gefeliciteerd! Ik hoop dat je vrijdag gewoon een verlaat verjaardagskadotje krijgt Heb je al veel leuke kado's gehad?
Ja ik snap er niks van, want het was een veeg en verder heb ik niks gezien. Nog steeds afwachten maar... De zwangerschapstesten die ik doe zijn niet zo duur hoor, dus het valt allemaal wel mee! Ik hoop in ieder geval dat het vrijdag voor jou wel raak mag zijn, zou leuk zijn!
Linda gefeliciteeeeeeerd! Ben je lekker vrij vandaag of moet je gewoon werken? @Ilona: hier even een woordje van iemand die dus al heel lang bezig is met zwanger worden. Meid, je maakt jezelf helemaal gek. Hoe groot gaat de teleurstelling wel niet zijn als je gewoon ongi wordt? Mijn tip en das niet lullig bedoeld: probeer je hoofd koel te houden en er niet zo veel mee bezig te zijn. Iedere dag testen! Dat heeft toch helemaal geen zin?
@ilona: ik ben het wel met Djuke eens; goede tip. Maar goed je weet zelf of je jezelf onnodig gek maakt.
@ Djuke: Het valt wel mee hoor haha. Wij zijn gewoon erg nieuwsgierig. En ik word niet teleurgesteld als ik niet in 1 keer zwanger ben hoor. En ik maak mezelf zeker niet gek! Ik weet dat er meiden zijn die na een jaar nog niet zwanger zijn, dusja. Ik test nu zoveel omdat ik niet precies weet wat mijn cyclus is. Dus ik weet niet precies wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ik vind eigenlijk dat ik eigenlijk lekker zelf moet weten wat ik doe. De testen die ik doe kun je al vroeg doen, als ik zwanger ben wil ik dat het liefst zo snel mogelijk weten.
Hey meiden, Hier weer een nieuweling... wij gaan deze maand voor het eerst mee klussen! Spannend! Van het weekend m'n vruchtbaarste dag, dus ben benieuwd hoeveel rondes wij door moeten komen voor het raak is! Ondertussen hoop ik met de rest van de meiden mee!
hey Serendipity (jeetje moeilijke naam om te onthouden hihi) Welkom! Leuk, weer iemand erbij! Als je wil kun je je NOD doorgeven, zet ik je op de lijst! Zie dat je wel al een hele rits cyclussen hebt; je hebt ze dus wel al een aantal maanden bijgehouden? En was dat met pil of niet? (nieuwsgierig ) @ Djuke: Ik heb deze week lekker vakantie samen met mn vriend! Net het hele huis gepoetst, ofja, de helft en de andere helft hadden we maandag gedaan.. en nu lekker op de bank! Tot er zo bezoek komt. @ Ilona: natuurlijk moet en mag je zelf weten wat je doet Het advies vanuit hier is alleen goed bedoeld; sommige weten hoe het is om telkens die teleurstelling te krijgen, dus daar willen ze je alleen voor behoeden. Wat jij met die tips doet, moet je natuurlijk zelf weten Ik hoop in ieder geval dat het voor jou gewoon deze 1e ronde meteen raak is! (scheelt een hoop testen hihi, grapje)
Ja heb al een hele reeks cyclussen, dit is zonder de pil... ben 1,5 jaar geleden gestopt omdat ik er depri van werd en nog andere klachten kreeg. Toen bleek dat mijn cyclus na een tijdje nog onregelmatig was, ben ik het maar gaan bij houden (ik heb al heel lang een kinderwens, maar m'n vriend was er nog niet aan toe) met de hoop dat als we eenmaal zouden beginnen met klussen, ik een beetje een idee had wanneer m'n eisprong zou zijn. @linda Ik zou rond 16 maart weer ongesteld moeten worden, maar dat ik bij mij dus altijd de vraag! Je mag me wel op de lijst zetten, maar uhm welke lijst? Dit forum is mij nog wel erg onwennig! Ow en de naam Serendipity is van de film: Serendipity... past totaal bij mij
He bah..... Net ongesteld geworden.... Heb mezelf weer lekker voor de gek gehouden @ Serendipity: Zal je dr op zetten, kunnen altijd aanpassen indien nodig Die film; nooit gezien haha.
@ misjopie: welkom! @ Linda: Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is linda! Gefeliciteerd meid! En nog vele jaren natuurlijk. Je houdt het trouwens wel lekker spannend he! @ Ilona: Kan vanalles zijn zoals hemeltje zegt. Mijn eerste ronde na de pil heb ik pas getest toen ik enkele dagen over tijd was. Ik kreeg pas mijn ongi bij 11 dagen overtijd. Wanneer was je ook al weer gestopt met Anticonceptie? Ik ging er ook vanuit dat ik niet teleurgesteld was als ik ongi werd. Maar dat was ik toch heel duidelijk wel toen ik ongi werd. Ik zeg het niet om je af te kraken of zo, ik probeer je te behoeden voor een enorme teleurstelling! @ serendipity: Welkom. Hopenlijk ben je snel zwanger!