Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi Linda,
    Balen zeg! Weer een ronde verder dan maar...

Zethu, ik snap dat je het gezegd hebt, maar iedereen is verschillend. Ik wil graag zwanger worden, maar als het niet gelijk zo is dan vind ik dat ook best. Ik ga over 4,5 maand trouwen en daar heb ik mijn handen al vol aan, dus zwanger worden is nu niet de prioriteit.

Ik had vanmorgen een roze veeg en verder helemaal niks, dus het is wel wat spannender geworden.
    Ik heb voor het laatst de pil geslikt eind januari, had vrij vaak doorbraakbloedingen met de pil, dus er is niet helemaall duidelijk hoe het met de cyclus staat.

Serendipity: Welkom en heel veel succes met zwanger worden!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD
    * Djuke: 27 februari, 15e ronde
    * Ilona2802: 1 maart, 1e ronde
    * Ikheid: 1 maart, 6e ronde
    * Hemeltje83: 4 maart, 4e ronde
    * Tamaradb: 3 maart, 5e ronde
    * Nensi84: 14 maart, 2e ronde
    * Serendipity: 16 maart, 1e ronde
    * Stier11: 17 maart, 8e ronde
    * Saskia1982: 22 maart, 7e ronde
    * Zethu: 26 maart, 3e ronde
    * Lindvnr: 27 maart, 4e ronde
    * Lkg: 1 april, 4e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend ... 2009

Negatieve test
    * Charpi: 19 januari, 1e ronde

(Link van het plaatje:
    [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
    Zonder spatie plaatsen)

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Hee Linda, dat wordt dus een dag na mij! Maar ja, voor hetzelfde geld zit ik daarna nog een maand te wachten :(
    Zal wel niet omdat ik dan in behandeling hoop te zijn. Ben benieuwd wat er 10 mrt gezegd gaat worden!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ja ik heb maar gewoon weer 30 aangehouden, dat is ht volgens menstruatiekalender. Tegen die tijd houd ik dr wel rekening mee dat het een dag of 2 uit kan lopen ;).

Bah, lang wachten tot weer tot eind maart!

Ben ook benieuwd wat ze gaan zeggen 10 maart!
    Laten we hopen dat ze je gelijk helpen enzo :)

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb het idee dat deze cyclus eerst afgerond moet worden. Dus ik wacht gewoon af.
    Nog minder dan 2 weken iig. :D

6. Djuke

Djuke Bekend lid

@zethu:
    Ze zullen wel beginnen met het onderzoeken van de zwemmers van je hubbie. Is dat al eens gebeurd?

Verder: afspraken inplannen voor bloedonderzoek rond je eisprong en 1e dag van de ongi. (uit mijn hoofd gezegd) Ook plannen ze vaak een baarmoederfoto, ik weet even de naam van dat onderzoek niet meer maar dan spuiten ze contrastvloeistof naar binnen en dan mag je op de foto.
    Dus reken er maar op dat je zeker 8 weken verder bent voor je behandelplan op tafel ligt.

Heb je trouwens ook zo'n vragenlijst gekregen die je moet invullen? Vragen varierend van rook je, drink je tot hoeveel weeg je.

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zwemmers zijn nog niet gecontroleerd, werd wel gezegd dat dat zou gebeuren. Baarmoederfoto is geloof ik een HSG. Daar zie ik wel tegenop. Maar ja we zien wel.
    Vragenlijst hebben we ook nog niet gehad. Maar dat zal wel loslopen.
    Moet vriendlief ook zo'n vragenlijst invullen?

8. Djuke

Djuke Bekend lid

Ja, bij ons waren het 2 gezamenlijke vragenlijsten. De standaardvragen zeg maar en dan ook voor hem. Dus of hij rookt/ drinkt/ met gevaarlijke stoffen in aanraking is geweest etc etc. Wij kregen ze best wel een tijdje van te voren opgestuurd. Of opgestuurd, we kregen een link. We moesten het online doen.

HSG ja! Nou idd, daar zag ik dus ook als een berg tegenop. Hopelijk ben ik deze ronde gewoon zwanger (volgens mij niet, maar goed) anders komt onze juni-deadline wel errug dichtbij.

9. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

@ Linda: Gefeliciteerd met je birthday! Dat je maar een heel gelukkig, liefdevol en bovenal een vruchtbaar jaar mag hebben :). Daarnaast Balen joh dat het deze maand niets is. Dikke knuffel!

@ Djuke: Zie dat je bijna mag testen, hoe gaat het, omdat je laatst zei dat je je anders voelde? Ben wel benieuwd!

Verder de nieuwe meiden, Welkom bij de club! Gezellig dat jullie er bij zijn, dat jullie maar snel een mooi buikje mogen krijgen ;)

Hier een zware dag gehad. Vergadering in Vianen voor mijn werk. Ja en toen kreeg ik de horen dat de A9 afgesloten was door dat vreselijke ongeluk.
    Nou ben ik niet zo heel erg handig met wegen enzo. Dus ik was eigenlijk een beetje in paniek, nou ja paniek is een groot wordt maar ik had wel even zoiets van hoe kom ik in vredesnaam thuis. Gelukkig tegen de tijd dat de vergadering afgelopen was was de A9 ook weer open. Er stonden alleen wel files. Nou ja goed, ik had zoiets van of ik moet omrijden en weet de weg niet of ik sta in de file en weet wel 100% zeker dat ik thuis kom. Maar goed ik dus 2 uur op de A9 gestaan. En ben nu eindelijk thuis. Maar heb wel het vliegtuig gezien en ging me toch wel even een behoorlijke rilling over mijn rug.
    Ik ben blij dat ik weer thuis ben, en er was helaas niemand thuis ( mannetje is aan het werk) en moest toch even mijn verhaal kwijt. Dus tadaaaaa. Dan maar hier hahahahahahaha.

Verder gaat het eigenlijk wel. Wel al vanaf zondag elke dag hoofdpijn. Niet de hele dag door maar zo rond de avond dan begint het. Maar goed we mogen verder niet klagen.
    Nou dit was weer even mijn blaat verhaal. Heerlijk weer effe alles kwijt en nu kan ik lekker even op de bank hangen :)

Liefs en dikke knuffel Tamaar

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ Djuke: Dan weet ik dat alvast. Tnx.

@ tamara: Tja als je er langs rijdt dan komt het idd wel heel dicht bij. Voor mij is het nog een ver van mijn bed show.
    Maar ja als zoiets bij Maastricht gebeurd dan ben ik bang dat er een gevaarte op de kantoren daar komt. En als ik aan het werk zou zijn dan zou ik het zien gebeuren. Gelukkig ligt het gebouw niet op de aanvliegroute.

Heb het wel op tv aanstaan nu.

11. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    ik heb geen enkel idee van mijn eerste NOD en ga het ook niet bijhouden. Mijn spiraaltje is er nu een week uit dus ben heel benieuwd wanneer ik voor de eerste x ongesteld wordt. Volgens de ha is het verstandig toch echt nog twee keer af te wachten en dat vind ik een prima idee. ik ga dus net zoals Djuke niet tellen enzo. Waarschijnlijk omdat ik zelf nog moet wennen aan het idee, maar ook omdat ik denk dat het goed is er niet zoveel mee bezig te zijn. Maar wie weet denk ik daar strakjes, over een paar maanden, heel anders over. En dat zou zo maar kunnen!

En voor iedereen die zich er wel lekker bij voelt of om meer duidelijkheid te krijgen over je vruchtbare dagen, natuurlijk veel succes. Hopelijk ben je snel niet meer ongesteld (dan hoef je ook niet meer te testen!) haha. ;)

12. Djuke

Djuke Bekend lid

@tamara: Poeeeeeeeeh, 2 uur in de file! :confused: Blegh! Kan me voorstellen dat je compleet gaar bent. En dan ook nog dat vliegtuig zien...
    Wij gaan eind april weer vliegen en ik vind vliegen altijd wel leuk maar nu zie ik er wel een beetje tegenop. Maar goed, tegen die tijd zal dat gevoel wel weer weg zijn.

Hoe ik me nu voel? Gisteravond betrapte ik mezelf erop dat ik kattig aan het doen was. Niets kunnen hebben. En dat heb ik dus altijd als ik ongi moet worden. PMS!
    Toen ik dat bedacht werd ik natuurlijk acuut jankerig. Hoezo moodswings?

Dus stiekem ben ik er deze maand weer erg mee bezig.

Ik denk overigens wel dat ik pas zondag de :evil: ga krijgen want mn eisprond was ook pas laat.
    Nou ja, we zien wel weer!

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tamara: Bah zeg.. Kan me voorstellen dat je dat even kwijt moet en even aan iemand moet vertellen. Ik wordt er ook altijd een beetje bang van, brrr..

@ Djuke: Wel spannend zeg.. ik duim voor je!

@ Hier: Pff.. deze tijd in de cyclus is saaaaaaai..

14. Pinguïns

Meiden, zie banner...
    Het zet nog niet echt overtuigend door maar ik ga er maar vanuit dat dit begin ronde 2 is.
    Groetjes

15. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Ilona: ow balen! Maar wel goed dat je gelijk zo'n mooie korte cyclus hebt!

16. Pinguïns

Noe meiden ik heb mijn banner maar weer weggehaald, want het is alleen wat bruinverlies.
    Nieuwe cyclus start toch pas vanaf de dag dat het helderrood is?
    Groetjes

17. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Klopt!

18. Pinguïns

Okee dan wacht ik nog eventjes af voor ik een nieuwe banner plaats...
    Groetjes

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm spannend hoor! Hopen dat het niet doorbreekt hihi! :)

@ hier; zucht.. balen balen net... :( Gingen we naar een juwelier die we uitgezocht hadden voor onze ringen, is die vent op vakantie.. :(
    pff.. nou ik dus mooi balen, had al zo lang uitgekeken naar deze dag.
    Mn vriend heeft nu voorgesteld om morgen naar een andere te gaan, is dan wel 1.5 uur rijden :( (deze 20 minuten) mja.. Vind het ook helemaaaal niet leuk om nog een week ofzo te gaan wachten. had dr zo op getelt..
    Nja.. we zien wel.
    Zucht, baal nog steeds dat het deze ronde niet raak was.. had er echt een beetje op gehoopt.. Maar goed. We gaan er gewoon weer voor over een paar dagen..

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: zit je dus ff tegen. Maar goed dat je nog naar een andere kunt, ook al is deze 1,5 uur rijden.

@ djuke: als je iets graag wil dan ben je er denk ik meer mee bezig dan je in de gaten hebt.

@ hier: Lig weer op de bank met een griepje. Voelde me vanmorgen al niet lekker. Ben maar in bad gaan liggen, maar hoe langer ik erin lag hoe moeilijker ik omhoog kon komen. En hoe zwakker ik me voelde.
    Inmiddels lig ik dus op de bank te rillen van de kou, maar met een temperatuur waar je niet vrolijk van wordt.

Deel Deze Pagina