Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Zoo.. hier ben ik ook weer eens :) Ik lees wel af en toe bij hoor, maar heb niet zoveel te vertellen dus een beetje stil van mijn kant ;)

Zag dat er best wel veel NOD's zijn deze week! Spannend hoor! Iedereen succes met testen!

Hier een leuk weekend gehad. Nachtje bij m'n ouders geweest en gisteren lekker gewinkeld bij Villa Arena. Heerlijk om rond te lopen en te dromen van hoe we het nieuwe huis gaan inrichten als we het gaan kopen :D (Nee, die bank is niet praktisch met kinderen.. Nee, die bank wordt te snel vies.. Hee die stoel lijkt me lekker om in te zitten met een baby :) ) Ach, dromen is soms zo fijn.. Vanmiddag gaan we weer twee huizen bekijken. Een huis in Hoofddorp en een appartement in Amsterdam. Ben heeel benieuwd. Tis in ieder geval lekker om je aandacht echt op iets te kunnen richten waardoor je niet steeds met zwanger worden bezig bent!

Iedereen in ieder geval een fijne week. Werkze.. en voor je het weet is het weer weekend!

2. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Goodmeuning allemaal!

Pff ben aan het denken maar er is zoveel gekletst...ik weet het gewoon niet meer! Even zonder namen want dan gaat het fout: gefeliciteerd met jullie verjaardagen, gefeliciteerd met het vinden van jullie trouwringen, en en? er ging iemand vandaag testen!

Eigenlijk geldt hetzelfde voor mij als voor lkg: ik lees hier wel mee maar heb niet altijd veel te vertellen. Maar ik leef wel met jullie mee hoor! Hier in ieder geval ook een lekker weekend gehad: zaterdag met 2 vriendinnen naar de sauna geweest voor een heerlijke massage hmmm Was erg gezellig en we hebben heel wat afgebept.

Oh ja, Annelies: wat spannend binnenkort je eerste echo, lijkt me zo onwerkelijk!

En Tirz, leuk dat je af en toe eens iets van je laat horen! We gaan ons best doen om jullie op te volgen hoor!

Nog meer weekendverhalen?

ps. @Ikheid: uit welke Roosendaal kom jij? (NB toevallig ;) )

3. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    goooodmeuning! :)

Pfff, wat is er weer een hoop geschreven...!
    Ik kijk af en toe, tussen de bedrijven door wel eens even om te zien of er nog blij nieuws is hier, maar helaas...

Op dit moment zitten we midden in de verbouwing van onze keuken. Echt heel leuk, maar véél werk. Maargoed, ik zie het maar als welkome afleiding :D

Nou, ik ga maar eens m'n plafondje schuren :rolleyes:
    Iedereen veel geluk met klussen/wachten, tot over drie pagina's ;)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pfff..bah!
    Wat een rotdag.
    Meeega druk op het werk (en lekker toch ff tijd maken om hier te komen :) ) en ook nog eens eeerg balen: mn vriend moet volgende week 3 dagen voor zijn werk ergens heen, inclusief 2 overnachtingen. Nu moet ie op zondag al vertrekken ivm reistijd dus istie gewoon zondag maandag dinsdag en woensdagoverdag weg. En daar komt nog eens bij; dat zijn net met mijn vruchtbare dagen! :( :cry:
    Ik baal er echt zo super erg van..!
    (sorry voor het geklaag maar moet t ff kwijt... :( )

@Ikheid; al nieuws?!

@ Zethu: dat was idd wel lekker. Zeker gezien we de vorige keer iets te actief gespeeld hadden en meer als 250 euro verlies hadden! Dat ga ik dus nooit meer doen he, zo veel! dat was echt balen.

@ Lkg: leuk, lekker winkelen! Even iets anders idd, dan zwanger worden, maar stiekem ben je er toch weer wel mee bezig; Deze bank is niet goed met een kleine, deze stoel is heel fijnn met een baby! haha!

5. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ahwww dat is echt zo zo zo balen! Het enige dat je kan doen is vlak voor vertrek klussen en hopen dat je ei dan snel komt.. en woensdag als ie terug is snel weer hihi. Het voelt zo als een gemiste maand dan he! Ik heb terug gerekend de vorige ronde ook m'n ei gehad terwijl manlief op wintersport was.. pff waarom hebben we dan ook maar hooguit 12 momenten in een jaar om zwanger te raken bah..
    Ik hoop dat het toch goedkomt en je ei snel of laat komt! En anders.. dan kom je maar lekker hier om je frustraties ff te delen!

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: 2 huizen in 1 middag. Netjes. Hoop voor je dat het wat is.

@ hemeltje: heerlijk naar de sauna. Ik moet binnenkort de sauna bij mij op de sportschool maar eens proberen :D

@ stier: veel plezier met je plafond dan :)

@ linda: pff 250 verlies. Kun je beter beetje winst maken.
    En je hoeft je niet te verontschuldigen voor wat jij geklaag noemt hoor. Ik zou ook balen als mijn vriend weg was met mijn vruchtbare dagen. Zal ook moeilijk worden als ik weer wat meer uren draai en ik heb mijn vruchtbare dagen net tijdens mijn vriend zijn middagdienst.

@ ikheid: je houdt ons wel heel erg in spanning hier zeg!

7. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Zethu: nou ik ben zelf niet echt in de sauna geweest hoor, heb alleen zitten bubbelen: het schijnt niet goed te zijn om je lichaamstemperatuur zo hoog te laten stijgen als je zwanger wilt worden. Dus ja dat doen we dan maar niet he! Maar het hele sfeertje was gewoon al ontspannen, heerlijk!

@ikheid: we zijn allemaal erg nieuwsgierig hoor!

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ hemeltje: moet toch alles bij de gyn afwachten, dus denk dat ik deze week maar ff lekker de sauna in duik daar. Vriendje heeft toch middagdienst

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Lkg: wie weet valt het idd net goed uit.. we zien het maar. Het voelt idd meteen als een gemiste kans, een maand verpesten..
    Bleh, moet ik ook nog eens 3 nachten alleen slapen, saaai!

10. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Ikheid: Heb je al getest?

11. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Ik denk ik doe effe een test, Ik kon het toch niet laten. En er is een streepje! Heel licht maar hij is er! Pff heb hem net gedaan, ik shake helemaal!

Test morgen nog een keer. Voor de zekerheid!

Liefs Tamaar

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tamara: ooooooooh spannend! We willen een foto!

@ linda: dat is saai he, alleen slapen. Dat moet ik zowiezo 1 maal in de 3 weken een hele week, maar kan er niet aan wennen. En we wonen toch al lang genoeg samen dat je zou denken dat het eens moet gaan wennen.

13. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    AAAAHHHHH!Tamara wat geweldig!niet zo gek hoor dat ie nog licht is, je bent nog 2 dagen te vroeg om te testen, die word echt wel duidelijker!

Ik zeg vast voorzichtig; GEFELICITEERD meis!

Morgen nog even een keertje, maar een streep is een streep! :D

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ahhhhhhhhh Dat klinkt heel goed Tamara!
    Ook hier alvast voorzichtig gefeliciteerd!

15. Pinguïns

Jippie Tamara! Voorzichtig gefeliciteerd! Heb je een foto van je test gemaakt?
    Groetjes

16. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hallo

Ik wou me graag bij jullie aansluiten om lekker te kletsen en dingen met elkaar te delen
    Liefs Margha

17. Pinguïns

Hallo Margha,
    Welkom bij ons clubje!
    Ik zie dat je over 2 daagjes kan testen.
    Spannend!
    Heel veel succes met zwanger worden.
    Groetjes

18. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hoi Ilona
    ja klopt mijn NOD is vrijdag.
    is toch wel weer spannend iedere maand.
    ben deze maand ziek geweest. maar hoop er het beste van.
    jij bent net met je 2e ronde begonnen zie ik. veel succes deze ronde met zwanger worden.
    Groetjes

19. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

Zo weer een beetje bekomen. Toe straks mijn man laten zien. Hij ziet het lichte streepje ook maar durft nog niet echt blij te zijn geloof ik.
    Ik krijg hem helaas niet op de foto. Maar ik doe er morgen nog een en dan hopen dat die duidelijker is.
    Ik had vandaag al behoorlijk wat gedronken dus het kan zoiezo een vertekent beeld geven.
    Morgen vroeg maar gelijk doen.
    Ik hoop dat ik hem dan morgen wel op de foto krijg.
    Ik kruip in iedergeval me bedje in en hoop dat ik kan slapen hahaha.

Slaap lekker allemaal en tot morgen :)

Liefs Tamaar

20. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey meiden
    mag ik hier ook meepraten, is zo een gezellige topic
    even voorstellen, ben eind mei gestopt met de pil, sindsdien onregelmatig ongi, en we gaan dus ook voor een eerste wondertje...
    calani
    en tamaradb wat spannend, ben al benieuwd naar het result van je tweede test!

Deel Deze Pagina