Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ margha: Welkom. Wat denk je, is het al raak of zal het een volgende ronde worden?

@ tamara: slaap lekker meid. En hopenlijk is het morgen nog duidelijker dat je er wel een foto van kunt nemen!.

@ calani: Welkom! Jij zit zo te zien ook niet ver van je NOD vandaan zo te zien zeg.

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey inderdaad, ik test overmorgen... kan bijna niet wachten
    zie dat je in de MMM zit, ik ga ook binnen 19 dagen bij de gyn, mijn cyclus wil maar niet vlotten, al hoop ik natuurlijk dat ik overmorgen een mooi result in handen hou...
    en je mag al snel bij een fert-arts, leuk!

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    tamara
    hopelijk heb je morgen een duidelijke test.

calani
    welkom

zethu
    ik zie dat je in de MMM zit. succes bij de fertiliteitsarts

bij mezelf word het deze ronde weer niks denk ik
    ik heb nu al weer wat bruine afscheiding. snap niet waarom het nu al weer komt.
    Groetjes

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Welkom hier Margha en Calani, hopelijk is het snel raak bij jullie!

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Wahaaaaaaa jippie Tamara! Gefeliciteerd, hoop dat je nu een duidelijkere test vast hebt maar wauw!

@Margha en Calani: welkom meiden!

@Zethu: ja dat is ook weer waar, dan maakt dat keertje ook niet uit, geniet ze!

@Linda: oh ja balen he, alleen slapen! Maar ja, het is zo voorbij en als tie dan weer lekker naast je ligt is het extra lekker ;)

@Annelies: het gaat goed he! Ben je nog steeds misselijk?

@hier: tja, wachtuh! Morgen zou ik mogen testen maar ga het niet doen. Als het nog nodig is test ik donderdag omdat ik vrijdag ga snowboarden dus dan wil ik het wel weten. (is gevoelsmatig ik weet dat er in principe niks kan gebeuren mocht ik zwanger zijn)

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whauwwwwwww.. ik hoop het zoooo voor je dat het streepje vanochtend heeel duidelijk is! Alvast voorzichtig gefeliciteerd meis!

7. Djuke

Djuke Bekend lid

Jeutje wat is er weer VEUL gekletst! :confused:
    Gezellig hoor!

Tamara: laat ons niet langer in spanning! Ben zo benieuwd of je nu echt zwanger bent! Ik gun het je van harte!

Nieuwe ladies: welkom!

Verder gaat alles hier zn gangetje. Vol goede moed op naar de nieuwe ronde. Er zitten genoeg leuke dingen in het verschiet om afleiding te geven. A.s. zondag naar de Hiswa!

Wbt die sauna? Is dat slecht? Ik ga regelmatig... misschien lukt het daarom niet? :rolleyes: Naah, zal wel meevallen.

8. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    F*ck de Duck.
    Nog steeds een heeeeeel dun lijntje.
    Bah Hier kan ik echt niet tegen. Wil het nu weten ook.
    Is Clear Blue een beetje een goede test, want die heb ik nu gebruikt.
    Nou vrijdag nog maar een keer testen.
    Dus sorry nog geeen duidelijkheid!

Liefs

9. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hallo,

welkom nieuwe meiden,

-Djuke ze zeggen inderdaad dat sauna niet goed is. Maar ze adviseren ook om je te ontspannen. Ze zeggen wel vaak dat je dan niet te lang per keer in de sauna moet verblijven. Ik ben er van overtuigd dat dit niet gelijk meteen de aanleiding is dat het niet lukt. Het heeft met zoveel factoren te maken. Je kan wel beter in de tijd naar de sauna ruim voor je eisprong.

-tamara spannend ik ben benieuwd dat je test vandaag nog positiever is.

Hier nog steeds niet ongi, ik vraag mij af dat een kijkoperatie er voor kan zorgen dat je cyles veel langer wordt. Ik weet toch echt zeker dat ik rond 16de dag mijn ei voelde. Mijn laatste cycles toen ik ongi werd, was ik ook heel kort zwanger. Maar toen ik het vruchtje verloor werd ik toch een hele week goed ongi. Misschien als je te graag ongi wilt worden lukt het niet. Dat gebeurd ook bij met het zwanger worden. :(

liefs

10. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Tamara, ik had toen ik vorige maand heel kort zwanger was ook een dun streepje. Toen heb ik de clear blue digitaal, wel of ziet zwanger staat daar op gedaan op de zelfde dag nog. En toen gaf hij echt zwanger aan. succes meid!

11. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Tamara: heb ook gehoord dat de Clearblue veel hcg nodig heeft. De kruidvattesten hebben veel minder nodig en test je dus sneller positief (dat is wat ik gehoord heb he, heb zelf geen ervaring mee)

12. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Jemig Tamara, nu is het nog spannender!
    Als ik jou was zou ik inderdaad de testen van kruidvat 2 voor 5 euro proberen, die zijn wel goed!
    Het is in ieder geval wel goed dat je in ieder geval weer een streepje ziet.

@ Vinkje: Heb je al een test gedaan?

@ Hier: Weinig te melden, druk aan de klus!

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Je hebt al twee keer een lijntje gekregen.. Die lijn komt er echt niet als je niet zwanger bent toch! Jah, je hoort wel eens van vals positieve testen, maar jij hebt er nu al twee positieve testen.. dat zou dan wel heel toevallig zijn!
    Ik begrijp dat je nog een beetje bang bent hoor, zou ik ook zijn ;) Ik zou gewoon donderdagochtend nog eens testen, dan ben je écht overtijd, en in 2 dagen moet je hcg al een stuk hoger zijn!

@ hier: Gisteren 2 huisjes bekeken. Het echte huis in Hoofddorp sprak ons niet zo aan. De plek was mooi, maar binnen was het allemaal best oud en moest er veel opgeknapt worden. Dat vinden we in principe niet erg, maar dan moet de prijs er wel naar zijn ;) Het appartement in Amsterdam was werkelijk waar geweldig. Supernieuw.. heel mooi en netjes.. kunnen we zo in.. alleen.. die staat dan weer in een niet zo fijne wijk :cry: We gaan volgende week maandag nog een appartement bezichtigen in hetzelfde complex.. misschien als we er een paar keer komen dat we dan onze mening over de wijk een beetje bij kunnen stellen.. hihi..

14. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    hallo dames!

Ik ben nieuw hier en wil graag meedoen! Ik heb eerst tig pagina's doorgelezen voordat ik op de laatste pagina kwam.. Grappig.. Alsof ik jullie al veel langer ken....

Ik ben in november gestopt met de pil en heb mn cyclus niet bijgehouden... K ga nu wel beter mn best doen.. Als ik uitga van 28 dagen (wat ik vroeger had) Dan is mijn NOD a.s. donderdag....

15. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Welkom vrouwtje81! Nou dat wordt dan misschien samen testen donderdag ;) We shall see! Succes met zwanger worden in ieder geval!

16. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Vrouwtje81: Welkom, spannend zo net voor je NOD! Heel veel succes.

17. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    @ Hemeltje & Ilona; Thx! Good luck 2 u 2! Spannend... hopen dat die duiveltjes wegblijven....

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Welkom hier Vrouwtje81 en heel veel succes met zwanger worden! :)

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Welkom Vrouwtje81 en alle andre nieuwe dames! :) Succes met zwanger worden!

Ik zie dat je uit Amsterdam komt Vrouwtje81.. leuk :D een plaatsgenoot!

20. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Hey plaatsgenootje! Leuk! Jij ook heel veel succes met het bezwangeren...

Deel Deze Pagina