Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    spannend voor je.Weet je al wanneer je wilt gaan testen

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm nee eigenlijk niet...
    Het lijkt me dat het komt doordat ik aan het ontpillen ben...
    Sowieso deze week maar eens afwachten..
    Heb er eigenlijk nog niet écht serieus bij stil gestaan dat het misschien nu al wel raak is..
    Misschien ook wel beter, anders wordt een week wachten wel erg lang...!

3. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Welkom meiden!

Haha allemaal in hetzelfde schuitje....

4. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ja idd ik weet begin dec of ik zwanger ben of niet.Ben wel benieuwd of ik heb deze keer ben al denk ik zelf van niet je weet maar nooit.Ik vind het wel spannen voor de rest van de meiden of jullie wel of niet zwanger zijn ik heb namelijk gezien dat er een paar meiden in dec zijn gependelt dus veel succes allemaal

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Ik acht de kans ook zeker niet groot dat ik zwanger blijk aangezien ik nog voor de eerste keer ongesteld moet worden na het stoppen van de pil... eigelijk een beetje nog ronde 0... maar wie weet! Het is in ieder geval leuk dit te delen met meiden die in dezelfde situatie zitten! Niemand weet dat ik met de pil gestopt ben en is het heeeerlijk om dat hier even te kunnen luchten! :)

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ben het helemaal met je eens. Dat idee heb ik dus ook!

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    iedereen moet het zelf weten of die er mee bezig is of niet ik bedoel iedereen heeft een eigen leven en of ze nou er bezig mee zijn of er spontaan zwanger raken ieder voor zichzelf.....ermee bezig zijn en bewust kiezen voor een kind is heel wat anders dan overhaasten ;)

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik weet voor mezelf ook dat ik de pil nooit meer wil. Ik merk ook zeker verschil. Ook ik heb meer zin in seks en ik vind het veel fijner zo.

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant

helemaal mee eens want ik voelde me tijdens de pilbruik altijd erg moe!
    het enigste wat ik mis aan de pil is dat je die buikpijn niet hebt tijdens je menstruatie

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En ik wist met de pil precies wanneer ik ongi moest worden. Kon er de klok op gelijk zetten...
    Nu durf ik niks te plannen. Eerste cyclus zonder pil was 34 dagen en dit is de 2e... ik ben nu al zenuwachtig en wil niks liever dan testen haha!

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    logisch hier nog een maar helaas ik ben al op naar de 3de ronde

12. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Afgelopen donderdag kon er bij mij getest worden, maar vanaf donderdag moest ik ook ongesteld worden, maar donderdag niks, vrijdag niks en dan krijg je toch een beetje hoop.

Helaas zaterdagmorgen nadat we hadden gevreeën werd ik toch ongesteld en ja we baalden wel even. Als je het al 2 dagen niet word ga je toch wat denken, maar we zijn net een maand bezig en dit is pas onze eerste. We moeten nu denken volgende keer beter.

Ik moet nu weer uitrekenen wanneer ik weer vruchtbaar ben, maar ik ben uitgegaan van 28 dagen wat normaal ook klopt, alleen nu ben ik het twee dagen later geworden, dus een cycles van 30 dagen en ga het nu gewoon twee keer berekenen, een keer met 28 dagen en een keer met 30 dagen en dan hopen dat het de tweede keer wel raak is.

Ach hoe groot is de kans nou, maar ik had liever gehad dat ik het dan do of vrij was geworden, want nu doordat het wegbleef krijg je toch wat hoop. Nou ja beter zo dan testen en dan negatief testen.

Hebben wel twee setjes van het Kruidvat gekocht en dan hebben we die alvast liggen en kreeg dit weekend van mijn man een bibi speen met i love mama erop. Hij wilde mij die zondag geven als we goed nieuws zouden hebben, maar ik pakte vrijdag de spullen uit en vond het en pakte het niet meteen uit, wachte tot hij weer het huisje binnen was, want hij was de auto aan het wegzetten. Ondanks dat het deze keer niet gelukt is, ben ik echt heel erg blij met dit lieve kleine cadeautje en vind het ook een hele lief idee dat die dat gekocht heeft.

13. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    met een 28 dagen cycles heb ik 6 dec een eisprong en kan ik vanaf 20 dec testen. met een 30 dagen cycles heb ik 8 dec een eisprong en kan ik vanaf 22 dec testen. als het deze keer wel lukt, hebben we misschien toch een leuk kerstcadeautje voor onze ouders.

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee Poehbeer.. balen zeg :( Stiekem hoop je toch heel erg dat je zwanger bent denk ik jah.. Hopelijk is het de volgende ronde raak!

Ik wordt hier echt helemaal gek van mezelf. Na 3 weken buikpijn heel laag in m'n buik krijg ik vanavond weer ineens buikpijn, maar nu heel hoog, bij m'n navel zeg maar! ik liep gewoon een beetje voorovergebogen door de supermarkt net :confused:

En het vervelende is.. het kan van alles zijn:
    - ontpillen (wat ik denk)
    - ei
    - zwanger
    - darmen
    - iets verkeerds gegeten
    - stress

en nu heb ik ook al 3 keer een vette steek bij m'n vagina :cry: 1 seconde en dan is het weer weg.

Ik heb zo'n gevoel dat dit nog maar het begin is.. dus ik moet niet zo klagen eigenlijk hihi.. maar goed, wou het toch ff aan iemand kwijt ;)

15. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik wil me ook graag bij jullie aansluiten!

ik heb deze maand een MA gehad en ben hiervoor gecureteerd. voor die tijd waren we er dus niet heel erg mee bezig maar als het raak zou zijn zou het welkom zijn. dat was dus eigenlijk heel erg snel. jammer genoeg ook heel snel weer afgelopen dus we gaan er nu weer voor.

ik zal verder nog aanvullende info geven,

ik ben laura 28 jaar en getrouwd, we hebben 2 honden die voor mij zijn als mijn kinderen.

ik hoop ook dat het voor ons gauw raak mag zijn!
    en voor iedereen heel veel succes in ieder geval.

gr laura

16. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Allemaal,

Heb even een dagje gewerkt en er zitten gelijk 3 pagina's meer bij. Dus ik had even wat te lezen, maar wel gezellig.
    Ik heb gister mijn ei gehad. Voelde aan de linkerkant behoorlijke steken. In de avond werd het erger en s'nachts was het in eens weg. Ik heb dit elke maand dus wist eigenlijk wel zeker dat het mijn ei was. Pffff, en nu weer wachten. Wat duurt die tijd er tussen lang zeg.

Ik mag de pil al zo'n 2 jaar niet meer slikken, werd elke keer tussen door ongesteld. Daardoor kreeg ik nog een pil erbij om het dan vol te houden. Hielp nog niet dus op het gegeven moment slikte ik 3 pillen. En ik voelde me nooit echt lekker in mijn vel. Samen met de dokter is toen besloten dat ik zou stoppen. En vanaf die tijd voel ik me heeerlijk!
    Dus voor mij nooit meer de PIL!

@ Laura: Welkom bij de club. Wat minder zeg dat het mis gegaan is! Ik hoop echt voor je dat het snel weer raak is.

Liefs Tamara

17. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Zo inderdaad moest ik in 1 keer een aantal pagina's lezen! Gezellig hoor! Welkom aan alle nieuwkomers!

@Tamaradb: wel fijn zeg dat je je eisprong gewoon voelt (ja niet letterlijk) Dus goed verder klussen he!

Bij ons is het een beetje warrig: geen buikpijn meer en temp is nu gewoon constant. FF geeft aan dat ik nog geen ei heb gehad... aaargh geduld (terwijl ik stiekem hoop dat ik wel m'n ei heb gehad)

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahha wij zijn dus hetzelfde bezig... allebei nog aan het ontpillen...
    Ben je al lang gestopt?

19. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @linda Leuk nog iemand! Ik ben 5 dagen later gestopt metde pil... nog steeds geen menstruatie in zicht. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.... ook zo'n last van allerlei vage klachtjes? Wordt er soms niet goed van..... :)

20. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Nou zit nog fout ook... verstrooid zijn is ook een symptoom toch hahaha... gestopt 30-10 dus...

Deel Deze Pagina