Jeetje, 't wordt maar drukker en drukker! Weer 3 pagina's bij moeten lezen! (en natuurlijk geen namen onthouden.....) Dus voor de nieuwelingen: Welkom! Ik ga zometeen ff de lijst van NOD's bijwerken en zet ik jullie gelijk dr in. (als je dat niet wil, ff melden, gooi ik je dr weer uit ) @ Tamara: Wouwwww! 2 maal een licht streepje.. wat geweldig! Het enige wat ik je kan aanraden: De digitale clearblue doen! Is het ook gelijk duidelijk en geen gedoe met wel of geen streepje. @ lkg: leuk zeg, huizen kijken! jammer dat de wijk met dat leuke appartement nog niet helemaal bevalt, maar idd wie weet als je wat vaker er bent geweest dat het meevalt, tis natuurlijk ook wennen. Mgoed, als het echt niet goed voelt..gewoon doorkijken naar een super app. in een super wijk Hier: We gaan gewoon zondagochtend klussen en dan woensdag avond weer. Komt wel goed.. verder weinig nieuws te melden.. lekkr 3 dagen vrij nu..en dan het weekend werken.. Geeen zin in!
NOD * Ikheid: 1 maart, 6e ronde * Vinkje: 2 maart, 11e ronde * Tamaradb: 3 maart, 5e ronde * Hemeltje83: 4 maart, 4e ronde * Vrouwtje81: 5 maart, .. ronde * Calani: .. maart, 5e ronde * Marga: 6 maart, .. ronde * Nensi84: 14 maart, 2e ronde * Serendipity: 16 maart, 1e ronde * Stier11: 17 maart, 8e ronde * Saskia1982: 22 maart, 7e ronde * Zethu: 26 maart, 3e ronde * Lindvnr: 27 maart, 4e ronde * Ilona2802: 27 maart, 2e ronde * Djuke: ... maart, 16e ronde * Lkg: 1 april, 4e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 Negatieve test * Charpi: 19 januari, 1e ronde (Link van het plaatje: [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Zonder spatie plaatsen)
Woehoe onze lijst wordt steeds langer, leuk! Ofja, leuk, dat die NOD lijst maar eens wat kleiner wordt en die roze lijst wat langer! 8)
Phoeiii.. de lijst blijft maar langer worden.. en ik blijf maar onderaan staan Maaaar.. ik hoop dat dat zo blijft, want dan zou het betekenen dan jullie allemaal zwanger zijn hihihi..
welkom vrouwtje81. succes met zwanger worden je NOD is al bijna spannend. tamara: ik denk dat wat vinkje zegt ik ook zou doen een digitale clear blue test halen. ben een beetje gefrustreerd van Mijn HA want ik loop al sinds november met buikpijn misselijkheid en iedere keer 2 weken ongesteld. hiij wil me iedere keer een kuurtje voorschrijven. heb alwel een uitwendige echo gehad maar daar was niks op te zien. nu had ik weer last van een spastiche darm dacht hij. heb nog nooit darmklachten gehad. en heb nu aangedrongen dat ik naar de gyneceloog wil. kan morgen daarover terugbellen. ik hoop dat ik nu eindelijk word doorgestuurd liefs
En zo niet geef je aan bij de assistente dat je heel graag een andere h.a. hebt omdat je bij deze het gevoel hebt dat je niet je ding kwijt kunt en niet serieus genomen wordt. Of je geeft geen reden, want dat is niet verplicht toch.. Gewoon hup..voor jezelf opkomen meid!
NOD: hod ik voorlopig op 5 maart inderdaad. Ronde 2... Kan iemand dit aanpassen in de lijst? TYhankjoeeeee
ik zat er ook al aan te denken om naar een ander HA te stappen. maar nu blijkt dat overstappen niet kan want ze nemen nergens meer nieuwe patienten aan. hij heeft sinds kort een nieuwe assistente en ze is niet de makkelijkste.
Ohw, hmm, vervelend :S Wist niet dat een huisartsenpraktijk ook vol kon zitten.. Misschien is dat in een dorp ook niet zo, ofzo? haha. Nja ik weet 't ook niet, komt dat ik bij een praktijk zit met iets van 5 verschillende huisartsen, dus dan moet swtichen niet zo'n probleem zijn, lijkt me.. Wel vervelend dat dat bij jou wel is. Is dr ook geen andere praktijk in de buurt of in een stad/dorp in de buurt?
@ calani en Margha: tja die MMM is heel snel gegaan. Ik kwam in december vw mijn burnout bij de huisarts en toen kwam ter sprake dat ik op dat moment op CD 35 zat. Dat was ronde 1. Toen ik bij ronde 2 op CD51 zat ben ik weer naar haar geweest. Het was al bekend van 3,5 jaar geleden dat ik PCOS had, daarom heeft ze me doorverwezen voor een echo. En bij die echo was het overduidelijk, mijn eierstokken zaten echt vol met cystes. Dus de huisarts heeft me doorverwezen naar een gyn. Helaas heb ik eerst nog een verkeerde afspraak gehad, anders had ik denk ik de afspraak al achter de rug gehad. Maar het zal wel ergens voor nodig zijn dat dit gebeurt is. Ik weet alleen nog niet waarvoor. @ tamara: Ik hoor goede verhalen over de goedkope tests van KV. Heb de meeste van mijn tests ook met deze gedaan (die van 2 voor 5 euro) Schijnen ook vroeg posi aan te geven. @ lkg: wijk wil niet altijd iets zeggen. Zelfs de staat niet. De buurt waar ik in woon staat niet al te positief te boek. De straat zelfs niet. Maar de flat waar ik in woon juist weer wel. Ik woon hier echt geweldig! @ vrouwtje81: welkom. Ook al gestopt in november! Grappig. Dat zijn er meer hier Hoeveelste november ben je gestopt?
waar ik zit is maar 1 huisarts. er zitten hier wel meer maar dat is net zo ook maar 1 huisarts per praktijk. maar ik kijk morgen nog even wat ze zeggen. en misschien ga ik toch wel eens rond bellen voor een ander. wie weet is er toch nog ergen een plekje vrij.
@Zethu: Ik ben de rond de 20e van november gestopt. Ik weet t niet exact, wel dat t 1 week was voor ik ging trouwen...
Die goedkope kruidvat tests zijn toch niet meer te koop wel? Ik heb die ook gebruikt, maar toen ik ze weer een keer wou halen waren ze op. Test nu met de madcare sensitest die ik bij mn ovulatietesten krijg. Volgens mij zijn dat ook goeie.
bij ons waren de kv 2 voor 5 euro laatst weer binnengekomen. kan verschillen per winkel of misschien zijn ze nu wel weer op
Klopt, dat was begin januari. Maar heb ze daarna nog volop kunnen halen. En jullie weten denk ik nog hoeveel ik heb lopen testen in die cyclus
Jahaaa ze zijn er weer, zag ze liggen en hoppa die gaan mee! Pas als ik het vermoeden echt heb dat ik zwanger ben ga ik met die dure testen aan de gang.