Wij gaan voor onze eerste!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Tamaradb, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ja zo denk ik er ook over hemeltje.

Worden jullie trouwens ook zo ziek van Claire met haar clearblue reclame? Je ziet haar echt vaak voorbijkomen in eens! Ik heb nooit eerder reclames gezien over zwangerschaps en ovulatie testen zover ik weet.

2. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    ja die vreselijke reclame, of je er niet genoeg aan herinnerd wordt elke dag. Ik heb mijn banner er maar even afgehaald, want ik kan toch niet zwanger zijn deze maand. Ik maak wel een nieuwe als ik weer eindelijk ongi wordt. Het is al dag 34 pfff. En het ergste, mijn borsten lijken wel ballonnen en hebt krampen in mijn buik. Maar die :evil: komen maar niet. ik heb altijd van deze twee dingen last als ik ogi moet worden. Maar jij elke maand is het bij mij anders.

Ik heb trouwens gewoon ook zo dag dat ik niet vooruit te branden bent. En ik kan alleen maar aan onze wonder denken. ach morgen gaat het dan altijd weer en dan voel ik mij weer wat beter.

Er zijn weer een hoop nieuwe meiden erbij, margha jou heb ik al eens eerder gesproken, jij reageerde toen op een verhaal over mijn endo. Hoe gaat het met je. Ik lees dat het niet echt lukt met het doorverwijzen naar een gyn. Ik hoop dat je morgen meer weet.

Voor de meiden die al bijna bij hun nod komen, spannend ik leef met jullie mee, En tamara ik hoop dat je test snel duidelijker wordt.

Mijn voorkeur gaat echt uit naar de digitale van cb, ik wordt namelijk gek van die streepjes. Als ik de volgende keer overtijd ben dan ga ik erg laat testen, denk ik een week later. Als het mij lukt natuurlijk :D

nou dames doegie

3. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    die onbetrouwbaarheid van mijn eigencyclus is de reden waarom ik geen banner meer heb van zwangerschapspagina. Ik werd gek van de melding van zoveel dagen overtijd. En nu ik ongi ben geweest had ik waarschijnlijk teveel gelet over wanneer mijn ei zou komen.
    Ik heb daarom maar een banner van tickerfactory genomen die geeft alleen aan op welke cyclusdag je zit. En je kunt tenminste je banner aanpassen zoals je zelf wil;.

4. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    zethu bedankt voor je tip, ik heb gelijk een banner aangemaakt

liefs

5. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Hoi vinkje

ja leuk dat je ook bij deze club zit.
    mijn huisarts wil totaal niet meewerken. hij wou me nu iets voorschrijven voor een spastische darm, maar heb helemaal geen last van diarre of verstopping. dus ben er niet mee akkoord gegaan. en heb gezegd dat ik denk dat het iets gynaecelogisch is, toen begon ze ook nog over iets tegen menstruatie pijn. ik vertelde nee dat is het niet ik ben soms wel 2 weken ongesteld en heb veel buikpijn en misselijk. maar heb de assistente aan de lijn gehad. nou zou ze met de huisarts overleggen en kan ik morgen terug bellen. maar denk dat ik de huisarts ga bellen tijdens het telefonisch spreekuur.

Maar hoe gaat het met jou. je zit nog steeds op de ongi te wachten zie ik.
    ik hoop dat je snel ongi word en aan de nieuwe ronde mag beginnen.

nog een vraagje werd jij wel al snel naar de gyn gestuurd of ging dat ook zo moeizaam?

Liefs

6. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Graag gedaan hoor Vinkje. Die is trouwens ook heel leuk!

7. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hoi meid,

ik ben 5 december voor het eerst naar de ha gegaan. Ik had last van een onregelmatige menstruaties, en veel tussenbloedingen. Dit alles verteld tegen de ha en doordat ik al een vanaf begin maart bezig was kreeg ik gelijk een doorverwijzing van de gyn. Mijn ha heeft op die dag ook meteen een uitstrijkje genomen van mijn mijn baarmoeder ter controle (baarmoederhalskanker). Normaal krijg je dat als je 30 wordt. Maar ze zei dan is dat maar gebeurd en dan hoeft de gyn dat niet doen. Ze was erg mee levend en luisteren goed naar mijn vraag. Ik heb wel van veel andere meiden gehoord dat het vaak gewoon erg moeilijk is om een doorverwijzing te krijgen.

Ik heb toen zelf besloten om pas een afspraak te maken op 7 jan, in mijn volgende cycles. (ik hoopte namelijk dan zwanger te zijn en dat ik uiteindelijk niet hoefde). Maar ik ben erg blij want toen begon de ellende, in die maand jan heb ik elke dag bloedingen gehad, en toen ontdekte ze endo. Gelukkig niks met mijn eileiders / stokken dat hebben ze natuurlijk gezien bij de kijkoperatie.

Ik hoop echt voor je dat je deze doorverwijzing krijgt, dring goed aan hoor. ik ga duimen voor je

liefs

8. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Oh margha ik zag dat je in ronde 8 zit, weet de arts dat. Het is misschien niet zo netjes, maar je kan ook tegen de ha zeggen dat je langer bezig ben dan 8 maanden. Ik heb wel eens gehoord van meiden dat die dat gedaan hebben, om alleen maar door te dringen bij de ha dat ze hulp nodig hebben. Maar ik blijf het raar vinden, want mij ha zei ook als meiden een onregelmatige menstruatie hebben echt geen jaar door hoeven te sukkelen om naar de gyn te gaan. Dan is dat eigenlijk al genoeg. Die ha is wel een bot mens zeg!

succes meid, het komt goed! als je maar door blijft vechten voor je rechten

liefs

9. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    hoi vinkje

wel fijn dat je huisarts zo meelevend is en dat je zo gauw doorgestuurd werd.
    mijn huisarts is op de hoogte dat ik sinds augustus gestopt ben met de pil. dat van jou is wel een goed idee maar werkt dus niet meer helaas.
    ik voel me niet echt serieus genomen door de huisarts.

liefs

liefs

10. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    oh vinkje

voor het geval dat ik wel een doorverwijzing krijg.
    kan je dan alleen een afspraak maken op dagen dat je geen bloed verliest of maakt dat niet uit?
    want het is soms onvoorspelbaar wanneer dat is

Liefs

11. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    echt balen, ik kan daar echt boos om worden. Het kost hun geen geld om naar de gyn te gaan.
    ik hoop dat men morgen wel naar je luisterd, maar wel jammer dat je niet zo makkelijk kan overtstappen naar een ander.

succes meid

liefs

12. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    ik zou als ik jou was dan gelijk een afspraak maken en dan z.s.m. Zeker omdat je niet weet hoe je cycles eruit ziet. Ze maken ook echo's ook tijdens bloedverlies. Ik heb dat ook meegemaakt. Sommige testen als je die krijgt moeten op bepaalde dagen in je cycles. Maar het lijkt mij nu eerst verstandig om te weten hoe dat allemaal kan dat vele bloedverlies.

liefs

13. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    oke bedankt voor je antwoorden
    ik heb er echt wat aan bedankt

liefs

14. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    geen dank, we z'n er voor om elkaar te steunen toch

slaap lekker voor straks,
    liefs

15. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    jazeker fijn dat je zo dingen met elkaar kan delen

ja welterusten voor straks

16. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hey Margha
    idd lastig als ze je niet serieus nemen!
    Zethu, ok nu snap ik waarom je zo snel al naar de gyn kon
    ivm de banner, hihi, werd ook gek van die van zw-pag zelf, had die daarom ook al veranderd

en bij mij... ween ween, voel me zeer pre-ongi, bij afvegen op toilet heel klein beetje bruin slijm, nauwelijks zichtbaar maar goed ik kijk er altij naar op paar cm van mijn ogen en tja... zal voor een volgende ronde zijn precies, aw aw aw heb zo enorm veel buikpijn, voel me nu even héél zielig

oja NOD was/is 4 maart...
    de volgende komt ergens in april terecht, maar goed dat bereken ik nog wel...

17. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Daarom denk ik dat ik nu al doorgestuurd ben door de HA, in combi met een al bekende PCOS

Hebben jullie vandaag op het nieuws ook al gehoord over de roze dolfijn? Hier ff een plaatje daarvan:

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Niks gehoord van die dolfijn!

@ iedereen.. sorry teveel om bij te lezen, ik stuur binnekort weer ff iedereen een berichtje.. Druk druk druk!

Nog steeds niet ongesteld.. Spannend!
    Trusten! XxXxXxXxX

19. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    hoi calani

ja is heel vervelend.
    ik lees dat jij ook een afspraak heb bij de gyn is dat omdat je van die lange cyclussen hebt?

20. Vinkje

Vinkje Bekend lid

Jan 31, 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    wat een bezonderen dolfijn zeg, waar woont / leeft dat mooie dolfijntje dan zethu.

Share This Page