Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ja inderdaad, ben al meer dan 9 maand bezig en slechts 5 eisprongen gehad, dat is echt wel allesbehalve hé

maar goed, jij zou ook naar de gyn moeten, want zo frequent ongi dat is ook niet alles.. zucht
    stom vrouwenlichaam

2. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    effe een vraagje ikheid, wanneer ga je dan testen, Ik hoop dat het dik positief is.

liefs

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Ikheid, lekker testen joh!
    We zijn hartstikke nieuwsgierig.
    Hier is alles rustig, nog geen spannende dagen in ieder geval, dat zal vanaf volgende week na het weekend wel gaan komen denk ik hahaha.
    Voorlopig lekker aan de klus hier!
    Groetjes

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hé ja ikheid
    iid testen testen! zo spannend
    je cyclus is zo te zien altijd korter dan dit dus ...
    ik zou allang getest hebben

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    ja ikheid ben wel benieuwd.
    wanneer ga je testen of wacht je nog even?
    ik hoop dat ie postitief is

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ ikheid: oh wat spannend! Wanneer ga je testen?

@ vinkje: dolfijn is een albino en leeft in het meer van Louisiana

7. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hey Meiden,

Jullie gaan veel te snel joh. Ik heb even een dagje gewerkt en gelijk 6 pagina's erbij!
    Iedereen die nieuw is Welkom bij de club! Gezellig dat jullie er bij zijn!

Hier nog niet veel nieuws. Vanmorgen naar de apotheek geweest. Daar gevraagd hoe het zat met de testen van CB. Even gevraagd of er niet een voorgedrukt lijntje te zien is of. Maar hij moet helemaal blank zijn, dus dat er zo'n vaag lijntje stond is waarschijnlijk wel een goed teken.
    Ik heb twee nieuwe testen gewoon van de apotheek en ze zei dat ik de komende twee dagen ook even een test moet doen.
    Dus morgen weer een. Hopend dat er dan eindelijk een goeie streep te zien is.
    Moet heel eerlijk zeggen dat ik bang ben dat het gewoon niet blijkt te zijn, dat ik me dat streepje ingebeeld heb. Maar aan de andere kant Mijn man zag hem ook. Heeeeeel licht. Dus misschien dan toch weer wel. Pff i kweet het niet. sorry voor mijn gezeur. Ik wacht het maar rustig af. Maar het is zo moeilijk!

Slaap lekker! Liefs Tamaar

8. Pinguïns

Hoi Tamara,

Je weet wat ze zeggen he?
    Een streep is een streep.
    Ik hoop voor je dat je het streepje vandaag duidelijker kan zien, want dan weet je het zeker...
    Of misschien is het wel een idee om bij de huisarts langs te gaan?
    Die kan een test voor je doen, die zal het ook wel vaker hebben gehad dat het streepje er heel lichtjes was.
    Meid hou ons op de hoogte!

Waar blijft Ikheid nou? Hopelijk heeft ze goed nieuws :baby: !

Groetjes

9. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Zoo Ilona, jij bent er vroeg bij! Tamara en Ikheid: we zijn erg nieuwsgierig!

10. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    @ Ikheid: Spannend! Testen testen testen! Haha...
    Ik zou echt niet kunnen wachten .....

@ Tamara: Ik hoop voor jou dat het streepje een duidelijker streepje wordt...

En ik... tja ik moet dondedag , morgen dus ongesteld worden.... maar heb buikpijn.. denk dat die duvels toch aan de wandel zijn...

11. Pinguïns

Hoi hemeltje,
    Ja mijn vriend gaat altijd zo vroeg naar zijn werk, dus dan check ik ff de email, lang leve de laptop!
    Ik zie dat jij vandaag mag testen, heb je dat al gedaan?

Hoi Tamara, heb je alweer getest?

Hoi Vrouwtje, balen dat je denkt ongesteld te gaan worden, maar als het zo is kan het maar beter zo snel mogelijk komen. Ik had vorige maand 3 dagen een twijfelgeval voordat het eindelijk dooorzette.

Ikheid, testen! We zijn hier allemaal nieuwsgierig hahahaha.

12. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    neeeeee,

vanmorgen een dikke vette streep! En half uur geleden toch ongesteld geworden. En hoe, doet echt zeer gewoon.
    Dus helaas. Het heeft het niet gehouden :(

Liefs Tamaar

13. Pinguïns

Ach Tamara, wat balen is dit! Nou meid, heel veel succes...
    Ik hoop dat het deze maand beter gaat.
    Doe lekker rustig aan zolang het echt pijn doet..

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal!
    Welkom voor alle nieuwe meiden :D Gezellig!

@ Tamara: Ohhh wat spannend zeg.. lastig om in die onzekerheid te zitten he! Maar goed dat je bij de apotheek langs bent geweest. Morgen ga je weer testen toch? Ik duim voor je!

@ Hemeltje en Ikheid: En en en? Al getest? Ben heel benieuwd!

@ Hier: Ik ga morgen maar eens beginnen met ovutesten.. verder op zw-gebied niet veel te melden.. Moet wel weer eens m'n ei kwijt over iets anders.. onze huizen zoektocht.. Pff ik wordt er helemaal knettergek en depri van :( Omdat we nu beide 1,5 uur moeten reizen naar het werk willen we echt verhuizen. We hebben genoeg budget om een huis te kopen, maar we kunnen niet echt iets vinden. Nu hadden we een supermooi appartement gezien in Slotervaart.. niet de beste buurt, maar ik zag het eigenlijk wel zitten voor een paar jaartjes. Gisteren ik dus helemaal blij.. Zie ik m'n vriend 's avonds weer zegt ie: 'Ik weet het toch niet hoor.. het is echt supermooi daar ligt het niet aan, maar in deze crisis moet je eigenlijk niet zo'n duur huis kopen..' :cry: Grrr.. hij wil elke week weer iets anders en ik wordt maar heen en weer geslingerd.. en nu zegt ie weer dat we misschien beter een jaartje kunnen gaan huren in Den Haag (daar werken we) om de crisis af te wachten. Maar ik wordt echt verdrietig als ik er aan denk dat ik een jaar in een lelijk huis in Den Haag moet wonen.. Nu is Den Haag voor een jaartje niet vreselijk, maar vind daar maar eens een mooi huis om te huren wat net zo luxe is als hoe we nu wonen. Dat is er gewoon bijna niet :( Nu ben ik boos op mezelf dat ik me gisteren zo blij heb gemaakt met denken aan dat mooie appartement, waardoor ik nu extra verdrietig ben. Phoeii.. nou dat was weer even mijn gezeur..

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    :cry: :cry: Waarom nou :cry:
    Pfff.. mij gezeur valt echt in het niet nu ik dit lees.. sorry :(
    Kweet niet zo goed wat ik moet zeggen..
    Heeeele dikke knuffel dan maar *hug*

16. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Is geen gezeur hoor Lkg: kan me goed voorstellen dat je ervan baalt. Je gaat toch een beetje dromen over hoe je daar zou kunnen wonen enz.

Voor alle vragenden: nee ik heb nog niet getest! Als ik vandaag niet ongesteld wordt (of vannacht of zo) ga ik morgenochtend testen. We zullen het zien; m'n gevoel is best wisselend.

@Tamara: oh wat balen! Als ik jou was zou ik over een weekje nog een keer testen zodat je ook weer een keer een negatieve test hebt zodat je weet dat alle hcg uit je lichaam is... Sterkte hoor meis; hoop dat het je snel weer lukt!

17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    tamara
    wat jammer zeg dat je ongesteld bent geworden.

hemeltje
    spannend dat je kan testen. hopelijk heb je morgen een positieve test in handen

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    neee dat ga je niet menen! :(:(
    Wat ontzettend klote! Pff.. Zeker dat je een half uur van tevoren helemaal positief test en dan even later zo'n teleursteling..
    jeetje meis, heel veel sterkte :(:(
    Ben je vandaag alleen of is je vriend erbij?

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Lkg: pff wat balen dat je vriend nu zn eigen bedenkt ineens. Da's echt klote; maak je je blij om iets, en dan twijfelt ie..
    Ik snap het op zich ook wel, tis ook een rot tijd nu gewoon.. zeker met huizen kopen enzo.
    Mja, als je al bent wezen kijken enzo, lijkt het alsof je dr goed over nagedacht hebt met zn tweeën.
    Hmm.. wie weet moet ie dr gewoon nog ff goed over nadenken en heeft ie wat meer tijd nodig..
    Hopelijk bedenkt ie zich nog..

@Ikheid: Das mooi positief; nog geen ongi na 4 dagen overtijd! Ik heb dr een goed gevoel bij! :)

@ hemeltje: Succes met testen! Ik duim voor je!

20. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Wat vervelend Tamara! Word je eerst zo blij gemaakt en dan zooo teleurgesteld.... Sterkte...

Hemeltje, succes met testen...

Deel Deze Pagina