Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hebben ze de cyste toen niet weggehaald dan of kon dat niet? ik hoop dat je onderzoek mee gaat vallen en dat je niet vlauw gaat vallen maar dat je snel zwanger mag zijn, dan komt de endo toch ook even tot rust.

gelukkig gaat mijn man mee naar het ziekenhuis.

ja we wonen niet echt bij elkaar in de buurt.

wat zeggen ze bij jou op het werk dat je zo vaak naar het ziekenhuis moet zijn ze een beetje begripvol en meelevend?
    bij mij namelijk niet ze weten van mijn klachten maar doen zo bot. ze weten bij mij niet dat we bezig zijn voor een kindje lijkt me ook maar even beter zo.

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: wat een rotstreek zeg. Dat ze zichzelf vriendinnen durven te noemen! Doe maarwat je wil vanavond hoor!

@ margha: Ik heb dat dus ook met een aantal collega's. Ik had er een paar in vertrouwen genomen dat we bezig zijn en dat we nu naar de gyn moeten. Maar ze hebben het vrolijk doorgeluld.

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    zethu
    jeetje wat een rotstreek. daarom heb ik het ook nog niet gezegd ik vertrouw ze voor geen meter. ze weten wel dat we naar de gyn gaan omdat ik lichamelijke klachten heb maar niet omdat we graag een kindje willen.
    ze vragen weleens of we al bezig zijn. maar zeg gewoon voorlopig nog niet. of ze vragen of ik nog aan de pil ben. ja hoor ben nog aan de pil zeg ik dan.
    want er word zoveel geroddeld bij mij op het werk.
    kan maar beter alles voor me houden.

4. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    de cyste hebben ze niet weggehaald tijdens de operatie. Dat doen ze niet zo snel. Het is maar 2cm en ligt ver van mijn eileiders. De gyn zei dat het soms schade kan veroorzaken aan je buikholte. Dus als het niet nodig is doen ze het niet.

het is fijn dat je man mee gaat, is belangrijk hoor. Ik was voor de derde keer om te kijken of mijn ei gesprongen was wel alleen, en toen ondekte ze endo. Ik was toen erg in de war, en ik vond het heel erg dat hij er niet bij was.

Mijn collega's zijn op de hoogte. Ik ben expres open geweest. En zo wie zo waren we open in het vertellen dat we een kindje willen. Wij zijn vorig jaar ook getrouwd, en al tijdens het huwelijk kreeg ik allemaal vragen of we nu gaan voor een kindje. Dus ik kon er niet echt om heen vond ik. En daarnaast ben ik een flap uit :D . Ik werk op een kinderdagcentrum voor gehandicapte kinderen (autisten). En omdat ik geopereerd zou worden was ik wel even niet meer aanwezig. En daarna moet je ook nog rustig aan doen met tillen, vandaar. Ze nemen me erg serieus, en zijn mee levend.

Vervelend dat ze zo op je reageren, ik hoor dat vaak van meiden die veel last hebben van pijnen. Niet iedereen kan zich inleven in mensen, dat is heel erg vindt ik. Ik hoop dat je er een beetje mee om kan gaan. Misschien moet je tcoh iemand in vertrouwen nemen, mits je dat wilt. Je moet daar echt achter staan.

liefs

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    dat is wel fijn dat je collega's zo meelevend zijn.
    ik heb wel 1 collega die ik denk ik wel kan vertrouwen. maar ik wacht nog even tot dat ik meer weet wat ik mankeer zeg maar.

ja iets wat van binnen zit kan je aan de buitenkant niet zien dus lijkt het vaak dat het wel meevalt. als je bijvoorbeeld je been breekt loop je met gips en is het meteen duidelijk voor de mensen om je heen.

begint je ongi al door te breken?

6. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    nee nog geen bloed, alleen bruinverlies, ik reken er maar op dat het pas vrijdag echt door breekt dan valt het mee.

het lijkt mij wel verstandig dan je eerst nu alles afwacht tot je meer weet, dan kan je altijd nog de beslissing nemen dat je het aan iemand verteld op je werk

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ margha, ja vond het ook erg sh*t toen ik er achter kwam dat er over me gepraat werd. Ik hoorde het van een andere collega die ook ziek thuis zit.
    Ik hoop nu eerlijk gezegd dat ik wel mijn contract verlengd krijg, maar dat ik in een ander team geplaatst wordt. Maar we zien wel. Op een gegeven moment kan ik er toch niet meer omheen.

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    zethu
    ik hoop ook voor je dat je contract verlengd word. en het zou wel leuk zijn dat je in een ander team word geplaatst. misschien is die groep dan wel veel leuker.
    ik ben al een tijdje aan het solliciteren maar het wil nog niet echt lukken om iets anders te vinden

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat een medeleven, echt super lief!
    Nog niet getest.. Doe ik vrijdagochtend samen met mijn mannetje voordat ie naar het werk gaat.
    Spannend!

Ik voel niets.. Pfffffff! Word gek hier..

Kusjes

Ps. in het weekend weer ff uitgebreidere berichten, moe en druk.. Solly ;)

10. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    nou ikheid succes meid vrijdag, ik zal aan jullie denken. We horen het inderdaad van het weekend dan!. En geen ongi blijft een goed teken, good luck, ga duimen voor je meid

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat lieffff! Dankjewel wijffie..
    Ga zo tukken, ben kei kapot! Van niks..

12. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    ook een goed teken moe zijn door niks hihi!

weltrusten meid

liefs

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ margha: ben voor de zekerheid ook rond aan het kijken, maar er is niet veel waar ik voor in aanmerking zou kunnen komen.
    Mocht ik geen contract verlenging krijgen dan moet ik natuurlijk wel iets hebben om te reageren he

@ ikheid: vrijdag ok, ik hou het het weekend in de gaten. Al ben ik zaterdag waarschijnlijk de hele dag weg.

@ moe zijn: ben ik nu ook. Ben gisteravond te laat naar bed gegaan en heb vandaag genoeg gedaan om moe van te worden. uurtje gewerkt, stad geweest, gesport.

Slaap lekker en tot morgen dan maar!

14. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

Hier ben ik weer effe.

Wat een kl*te streken zeg, Al die meiden die dingen doorlullen en je naaien achter je rug om. En het ergste dat het zich dan gewoon vriendinnen noemen. Ik snap dat ook nooit, dan denk ik echt doe eens volwassen. Hoe oud ben je.

Linda ik heb het ook vriendinnen die nog thuis wonen en die veel bezig zijn met uitgaan, make up en shoppen en die zitten ook nog eens op school. Ik daar in tegen heb al een man, heb een eigen huis, dus ook een eigen huishouden, en werk. je bent dan inderdaad al veel verder als al die anderen die dat niet hebben. Maar gelukkig hebben wij wel een vent waar we op terug kunnen vallen. Als er bij hun wat gebeurt hebben ze vaak niemand meer. Zo probeer ik het altijd maar te bekijken. Heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat het behoorlijk kl*te voelt! Dikke knuf!

Ik ben vandaag gewoon gaan werken. Domdomdom. Wat voelde ik me klote zeg. En buikpijn niet te geloven. Ik heb het denk ik een beetje onderschat. Ik dacht dat het gewoon een ongesteldheid zou worden. Maar het leek bijna wel of ik weeen had, en ik weet niet eens hoe dat voelt. :S Maar goed. Gelukkig ben ik morgen vrij. Dus kan ik heerlijk in mijn huispak op de bank jank films kijken. En heel veel chocola eten. Een positief iets zie ik er toch wel in. Ik kan zwanger worden! Nu nog proberen om zwanger te blijven. Maar dat komt vast ook wel goed. Bedankt voor jullie lieve woorden.

Slaap lekker.
    Liefs Tamaar

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hee meiden
    dankje voor julie lieve antwoorden.
    Tis altijd wel iets of iemand waar hun over moeten roddelen, en nu ben ik de pineut.
    Ik heb net gewoon alsof alles oke was gedaan en ik ga ze zo een mail sturen.
    Wat iemand idd zei; mijn vriend is ook mn allerbeste maatje; ik zeg alles tegen hem, we praten overal over, ook over dit soort dingen. en dan helpt ie me met wat ik het beste kan doen enzo... erg fijn :)

@ Ikheid: Spannend hoor..en je hoeft niet persee wat te voelen om zwanger te zijn!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    zo, ik heb ze net gemaild:

Ik sta jullie te bedanken voor het mailen en vraag duidelijk om terug te mailen als je iets dom vindt aan mijn antwoorden of het niet eens bent met wat ik mail, zodat dat uitgepraat kan worden in plaats van dat er weer achter mijn rug om wordt geluld.
    En wat doen jullie vervolgens: Gewoon lekker verder roddelen over mij op een ontzettende rotmanier.
    Ik had dit dus écht niet van jullie verwacht. En nou ben ik misschien veranderd en in jullie ogen saai, maar jullie zijn pas écht veranderd.. wat zijn jullie laag bezig.
    Bedankt dat jullie me zo óntzettend kut laten voelen.
    Jammer dat jullie niet blij voor mij kunnen zijn, nu ik eindelijk weer gelukkig ben na alle kutzooi die ik door heb moeten maken.
    Ik dacht juist dat vriendinnen elkaar gelukkig willen zien.

Ik hoop dat ik deze keer wel een eerlijk antwoord van jullie terug krijg.

17. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Duidelijke tekst! Als dit niet overkomt dan weet ik het ook niet. Ook een hele sterke tekst!
    Nu maar afwachten wat ze terug zeggen.
    Hou ons wel op de hoogte he!
    Nu moet je het even loslaten totdat je weer wat gehoord hebt. Denk er niet te veel over na, ookal is dat moeilijk!
    Liefs Tamaar

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dankje tamara voor je fijne reactie :)
    Ga het nu idd ff proberen los te laten! Heb geen zin om me nog langer rot te voelen door hun.
    Nogmaals dankje voor je, en al jullie, lieve reacties! Doet me goed! :)

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tamara: balen dat je je zo sh** voelt zeg! Gelukkig dat je vandaag vrij hebt, kan je lekker rustig aan doen.

@ linda: hele duidelijke tekst, Ik zou het ook zo gedaan hebben!

Ik heb trouwens ook ooit eens zo'n vriendinnen gehad. Ze hebben elkaar notabene leren kennen door mij! Toen ik volop in behandeling was voor mijn eetstoornis en ik net een flinke klap had gehad dat ik niet op de bruiloft van mijn zusje mocht komen omdat ik zo'n problemen met mijn vader heb. Ze zeiden me dat ze me ook weer eens gelukkig wilden zien, en wilden niet meer dat ik iedere keer over hetzelfde praatte. Niet veel later kwam ik er ook nog eens achter dat ze me achter mijn rug om zwart aan het maken waren
    Ze probeerden alle vriendinnen bij me weg te pakken!

Is hun gelukkig niet gelukt. Ik heb inmiddels ook al 5 jaar met ze gebroken.

20. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    hey meiden,

vanmorgen heb ik eindelijk bloedverlies, dus dag 1 kan beginnen van mijn nieuwe cycles. Lekker alles afsluiten en verder gaan voor onze wonder.
    Nu gelijk een afspraak gemaakt op 16 maart bij de gyn om mijn eitje te volgen. En twee akelige testen nog :( Maar ja we doen het voor een goed doel toch. Ik ben benieuwd waarneer mijn eisprong komt. Ik denk wel pas op dag 20 of zo hoor. Dus afwachten. SPANNEND!

-linda goed hoor van je dat je zo mail hebt gestuurd, ik ben benieuwd naar hun reactie.

-tamara, gaat het een beetje meid, ik hoop dat het snel beter met je gaat. sterkte!

-Zethu jeetje wat een verhaal zeg, je hebt wat meegmaakt meid, gelukkig dat ze niet meer vriendinnen van je hebben afgepakt. En goed hoor dat je met ze hebt gebroken.

Deel Deze Pagina