Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

Hier eindelijk weer eens goed geslapen. De krampen zijn nu echt opgehoude, tis nu gewoon ongesteld. Dus dat is nog vrij snel volgens mij.
    Verder voel ik al stukken beter dan gister. Gister was ik echt een wrak en vandaag ben ik denk ik toch wel een zonnetje :) Ik ga zo effe lekker schoonmaken. Lekker van die dingen waar je normaal geen tijd voor hebt, kasten opruimen enzo.
    Krijgen dit weekend bezoek uit limburg dus ik wil toch wel dat alles netjes is. Dus jank films kijken is niet echt nodig.

Zethu das ook een verhaal zeg. Erg dat die meiden zeiden dat ze je gelukkig willen zien maar ondertussen de grond in stampen. Ik ben er door de verhuizen van limburg naar noord holland achter gekomen dat ik maar 1 echte vriendin had. Ik dacht altijd meer. En nu heb ik hier mijn nichtje waar ik onwijs veel mee omga. (ik heb bij haar en haar ouders in huis gewoond dus dat voelt eigenlijk als een zus) En dat is het. Mijn man zegt wel eens dat ik wat meer naar buiten moet enzo. Maar ik heb daar helemaal geen zin in. Ik ben een echte huismus dus zit veel liever thuis dan dat ik ga stappen enzo. Ik vind het eigenlijk ook wel goed zo. Ik weet aan wie ik wat heb en bij wie ik terecht kan, wat heb ik dan aan allemaal losse (oh het is zo gezellig) vriendinnen. Misschien ben ik daar heel cru in hoor. dat kan ook maar ik heb er gewoon geen zin in.

Liefs

2. Djuke

Djuke Bekend lid

Allememachies wat wordt dr veel gekletst zeg! Tis gewoonweg niet bij te houden!

Enniewee:

Tamara: dikke knuffel van mij. Wat ongelovelijk kl#te zeg, vooral dat je eerst een positieve test in handen hebt. Maar super dat je het zo positief weet te bekijken en vandaag gewoon weer vrolijk bent!

Linda: vriendinnengedoe, bleugh! Tis niet leuk maar je weet na deze periode hopelijk wel wie je echte vriendinnen zijn.
    Ik ben in de loop der jaren ook een paar vriendinnen verloren. Twee die ik dus echt van kleins af aan kende. Niet leuk maar ik denk dat het wel beter zo is. De vriendinnen die ik nu heb zijn super en daarvan weet ik zeker dat het echte vriendinnen zijn. Liever een paar goede dan heel veel losse kontactjes.

Nou, girlies! Look at the bright side of life. T weekend komt in zicht en ik heb net een lekker arrangementje voor mijn mannetje en mij geboekt bij de Veluwse Bron. 17 mei pas maar heb dr nu al zin in!

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hmmm lekker hoor Djuke!

@Tamara: fijn dat je je al wat beter voelt!

@Linda: vriendinnen tja, dat is de reden waarom ik vaker beter kan opschieten met mannen... Heb wel vriendinnen hoor maar dat zijn dan ook echt goede vriendinnen. Meiden in mijn omgeving die dat roddelachtige hebben hou ik op afstand en beschouw ik als kennissen... Maar het is een rotgevoel dat snap ik!

@hier: heb nog niet getest omdat ik zomaar denk dat ik vandaag ongesteld ga worden. Temp is gedaald enzo dus ik wacht gewoon even. Als het morgen nog niet door heeft gezet test ik dan wel..(misschien)

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hallo meisjes!

Vandaag tampon bloed opgevangen, nu is het alleen bruine afscheiding..
    Ik wacht vandaag ff af en als het morgen nodig lijkt te zijn dan test ik morgenochtend gewoon ff..

Blijkt nu wel dat ik teveel heb lopen hopen.. Het valt me echt zwaar namelijk. Ik ga er ook maar gewoon vanuit dat de ongi moeizaam doorzet, dan hoop ik dat het alsnog minder tegenvalt als ik niet zwanger blijk te zijn..

Pfff, zucht!

Mama smste me net al.. kan ook oud bloed zijn, had zij ook.. Een beetje hoop is er dus nog! Maar dan ook echt een heel klein beetje..

Ik houd jullie op de hoogte!

Bedankt dat jullie er zijn en dat ik mijn ei kwijt kan hier!

Dikke x voor jullie allemaal

Ik ga weer ff verder met werk.. Voor zover ik er zin in heb, niet dus! Geen K te doen hier! Bah, de dag gaat zo langzaam.. Morgen gelukkig vrij!

Liefs

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hoi meiden

linda
    ik ben benieuwd naar hun reactie, vrouwen roddelen soms veel te veel.

tamara
    gelukkig dat het nu iets beter gaat.

vinkje
    fijn dat je ongi nu is doorgebroken kan je eindelijk met een nieuwe ronde beginnen

mijn ongi is ook eindelijk doorgebroken. voel me alleen behoorlijk beroerd heb ook heel slecht geslapen, neem zo eerst maar een ibroprofen.

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hoi ikheid

ik hoop dat je moeder gelijk heeft en dat het hier bij blijft.
    ik wel kl*te als je al een paar dagen overtijd bent en dan ineens bloed heb.

7. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Jippie blz 100!

@Ikheid: balen inderdaad maar je hebt nog een klein kansje!

8. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hier nu trouwens een beetje roze bloed dus het zal wel doorzetten... :(

9. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Hemeltje: Dan kan het maar beter doorzetten ook, kun je naar de volgende ronde...
    Het gaat lekker hard hier met de bladzijden, ik hou het niet echt meer bij eerlijk gezegd..

10. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Nou nee hoor, het zou veel fijner zijn dat het niet doorzet en dat ik wel zwanger ben! Maar ja, dat zit er helaas niet in waarschijnlijk dus.. laat die duivels maar komen dan pfffff (lekkere timing met echt een bomvol weekend in het vooruitzicht)

11. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    He meiden,

wat is er weer veel gebeurd, het lijken wel alleen maar nare dingen!

Tamara wat vreselijk voor je zeg, geef je er wel aan toe, de moeilijke momenten zullen de komende tijd heus vaker komen, maar ze gaan weg hoor!

Linda, leuke vriendinnen heb je dan of niet, hopen dat ze eerlijk op je mail antwoorden, heb je niets aan zulke meiden...

Ik vind het altijd een beetje stom om hier mijn leuke nieuws te vertellen (voelt een beetje vreemd) maar toch; mijn echo was goed!echt super om te zien, de beeb is 9 weken en 2,06 cm, het hartje was mooi aan het kloppen en je kon al duidelijk zien wat het hoofdje enz was, nu gaan we echt genieten!

En ik hoop jullie ook snel.....

Liefs

12. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Annelies: dit soort nieuws kunnen we juist goed gebruiken hoor! Fijn om te horen dat het zo goed gaat, moet echt geweldig zijn om je kleintje zo te zien! Volop genieten hoor!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hey meiden,
    Nou ik heb mailtjes teruggekregen; ze willen nu graag een keer bij elkaar komen om te praten omdat ze gewoon willen dat het weer goed komt enzo. En ze vroegen zich natuurlijk af hoe ik derbij kwam dat ze roddelde over mij. Want ze gaven toe dat ze idd erover gehad hadden wat ik had gemaild enzo, maar dat het roddelen wel mee viel. (ammehoela!)
    Dus ik heb teruggemaild:

Ik heb gehoord dat jullie een aantal dingen hebben gezegd, en nja sommige dingen kan ik me best in vinden (dat ik saaier geworden ben als een aantal jaar geleden.), maar ook dat jullie blijkbaar bedacht hebben dat ik niet meer als een beste vriendin gezien wordt zoals jullie met zn vieren.
    En ja; ik ben inderdaad veranderd en ja; ik ben er idd minder bij (of anders gezegd in jullie ogen saai geworden), maar ik voel mijn eigen daar gelukkig en goed bij, anders zou ik het zo niet doen.
    Ik doe mee met de dingen waar ik zin in heb en eventueel het geld voor heb. En dat ik niet meer bij elk ding erbij ben, wil voor mijn gevoel niet meteen zeggen dat ik jullie aan het kwijt raken ben. Ik merk ook wel dat het anders is geworden tussen ons, maar anders hoeft toch niet meteen slecht te zijn..

Mgoed, het is denk ik wel een goed idee om eens te praten hierover..want zo blijven we bezig.

Zojuist mailde er 1 terug: Oke, wanneer kan je afspreken?
    Meer niet...dus ik neem aan dat dat wil zeggen dat ze niet goed meer weet wat nu te zeggen.. en ze snappen dr ntuurlijk niets van hoe ik weet dat ze dat gezegd hebben. En dat ga ik ook mooi zo laten haha. zeg gewoon dat ik het gehoord heb en niet er toe doet door wie. hihi. laat ze maar lekker zelf uitzoeken. (Ohja..dat had ik jullie nog niet verteld volgens mij; haha, ik had in 1 van hun mail gekeken en toen kwam ik dus die mailtjes over mij tegen. Slecht van mij om die mail te checken, ik weet het, maar ik had al zo'n vermoeden dat ze aan het rondmailen waren over mij en nja..verleidelijk als je sommige wachtwoorden weet ;) )

@ Hemeltje en ikheid: he bah..wat balen, die tekenen van een aankomende ongi.. Hopelijk komt er toch nog goed nieuws maar ga er maar vanuit dat de ongi komt.. kan het alleen maar meevallen.

@Annelies: Oehh wat gaaf, en fijn dat alles helemaal goed is! :D

@ Hier: ik moet idd zeggen dat de berichten ineens wel erg hard gaan met al die nieuwe meiden erbij! haha. Wel gezellig hoor! maar tis wel in eens veeel meer lezen hihi. Mgoed, zolang ook de meiden die hier vanaf het begin kwamen lekker mee blijven schrijven, is het allemaal goed :D

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wow :( Wat een verhaal..zie ik nu.. sorry!

15. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hai Meiden,

Allereerst een heel klein mini feestje omdat we op pagina 100 zitten. Wel leuk!

Linda: Ik heb het zelf zo ook een keer gedaan :s dus ben net zo slecht dan. Maar wel goed van je dat je zo gereageerd hebt. Laat ze het maar duidelijk merken. Ik hoop echt dat er wat uit dat gesprek kom. In iedergeval wel heel positief dat ze willen praten!

Annelies: Wat super leuk en top dat je echo zo leuk en goed was. Kun je de foto niet inscannen zodat we mee kunnen genieten?

Liefs Tamaar

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

NOD
    * Ikheid: 1 maart, 6e ronde
    * Hemeltje83: 4 maart, 4e ronde
    * Vrouwtje81: 5 maart, .. ronde
    * Nensi84: 14 maart, 2e ronde
    * Stier11: 17 maart, 8e ronde
    * Saskia1982: 22 maart, 7e ronde
    * Zethu: 26 maart, 3e ronde
    * Lindvnr: 27 maart, 4e ronde
    * Ilona2802: 27 maart, 2e ronde
    * Tamaradb: 31 maart, 6e ronde
    * Djuke: ... maart, 16e ronde
    * Lkg: 1 april, 4e ronde
    * Marga: ..., .. ronde
    * Vinkje: 9 april, 12e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009

Negatieve test
    * Charpi: 19 januari, 1e ronde
    * Calani: .. maart, 6e ronde

(Link van het plaatje:
    [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]
    Zonder spatie plaatsen)

17. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hey meiden,

tamara, gelukkig heb je vanacht goed geslapen en dat de pijn weer wat over is. Ik had het toen ook bij mijn vmk, na twee dagen was het gelukkig ook gewoon ongi geworden. Maar de pijn was toen echt ondraagelijk kon ook niet slapen.

Ikheid, wat bedoel je precies met tampon bloed opgevangen. Ik hoop voor je dat het niet doorzet meid.

hemeltje, wat vervelend dat je al roze verlies hebt, en dat je voelt dat je ongi voelt. ik hoop voor je dat het hier bij blijft meid.

Annelies gaaf dat alles goed is gegaan met je echo, ga lekker genieten van je zwangerschap.

linda, je hebt reactie gekregen van die meiden, je hebt dus indruk gemaakt ze, goed zo.
    Zou je aub willen zetten bij de lijst dat het 5 maart is, want ik ben eindelijk ongi geworden vandaag. Bedankt

18. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    hey margha,

je ongi is ook doorgebroken. Misschien wel gunstig dat je dan maandag naar de gyn moet. Dan kan ze misschien kijken waar het bloed vandaan komt.

19. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Mijn nieuwe datum is 31 maart.
    Liefs Tamara

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hey vinkje.. tis de bedoeling bij die lijst dat je je nieuwe datum doorgeeft van de dag dat je ongi moet worden....
    Dus bijv over 30 dagen, als je cyclus gemiddeld 30 dagen duurt..

@ Vrouwtje: heb jij al getest eigenlijk? :D Kom eens met goed nieuws, dat hebben we hier wel nodig! :)
    Al die nieuwe NOD's, dat is niet echt motiverend :(

Deel Deze Pagina