@Elizabethje: waaahaa verstrooid zijn is inderdaad een symptoom: maar dan ben ik al m'n hele leven zwanger! Echt leuk zeg dat er zoveel dames bijna tegelijk zijn gestopt met de pil: wat zou de achterliggende gedachte zijn om het precies nu te doen?
hahaha jammer he ben ook mn hele leven al chaotisch... dat kan wat worden als dat met een eventuele zwangerschap erger wordt! T kn niet aan de pil liggen want ik ben nu niet minder verstrooid... Ik denk verder dat het niet cht aan deze tijd ligt, maar eerder aan onszelf dat het opvalt. Je bent er nu ook zo me bezig..... wel erg leuk trouwens dat er veel meiden zijn die nu gestopt zijn! Zeker ook om mee te kletsen. Ik vind het erg leuk om te vertellen, maar de muur hier lult niet terug! En verder willen we het nog even stil houden....
@Elizabethje: ja idd je wilt het eigenlijk aan iedereen vertellen maar toch ook niet. Ik moet zo veel moeite doen om me niet 100 keer per dag te verspreken! Gisteren vroeg een vriendin van mij en nog niet zwanger? Ze weet niet dat we al begonnen zijn dus hoe ze er nou bijkwam... Hoe gaat het met jullie eisprongetjes? Al gehad, nog aan het wachten of geen idee waar tie is gebleven?
Haha ja dat had ik ook... mijn stagebegeleider (jaartje of 50 en lekker onbehouwen... je kent het type vast wel ). Ik sloeg een keer koffie over... meteen 'ben je zwanger' over de hele werkvloer! Het was een grap maar hij moest eens weten.... ik wist toen nog niet eens dat koffie niet zo best is en hij wel hahahha....
Wat goed dat jij m zo duidelijk voelt zeg! Ik eigenlijk niet echt. Wel wat gerommel in de buik en zo. Wij hadden gisteravond een mooie streep op de CB ovu en vanmorgen een nog duidelijkere. Dus we klussen wat af. Konijnen zouden er jaloers op worden! 8)
Geen idee..! Volgens mij voel ik dat niet eens? tenminste, is me nooit opgevallen.. Denk ik.. haha. geen idee dus! ben zojuist naar de kruidvat geweest...om de zwangerschapstest maar te halen! ben erggg benieuwd! Maarrr...ik wacht er nog even mee tot donderdag.. (hmm gister zei ik nog tot na het weekend hahah) Kwaaltjes heb ik verder niet, voel me niet anders dan anders nu ik gestopt ben.. Trouwens, wij hebben ook gezeg dhet nog stil te houden voor iedereen, maar ik heb toch een aantal collega's ingelicht! Ze vertellen het nooit aan mn baas, dat weet ik zeker, en mijn vriendinnen/ouders kennen ze niet, dus komt goed Want om het met iemand te delen is wel érg fijn! Daarom is dit ook ideaal! want ik ga ze natuurlijk niet helemaal vertellen hoe het ontpillen loopt enzo haha dat kan hier mooi wel
Oef: was ik toch in ene het topic kwijt! Spannend hoor Lindavnr: bijna testen! *duim duim* Nou meiden allemaal succes met klussen en wachten!
hahah ja nja ik verwacht er niet veel van hoor, aangezien de grootste kans is dat het door het ontpillen wat langer duurt voor mijn ongesteldheid er is.. Maar dan weten we dat in ieder geval zeker Ik zal jullie op de hoogte houden Net mijn vriend gebeld dat ik een test gehaald had..hahah hij vond het helemaal super Nu zitten we samen toch wel een beetje in spanning Trouwens, we hebben ook nog de eerste paar dagen met condoom gevreëen.. haha omdat ik had gelezen dat de eerste maand na het ontpillen de kans op een tweeling 1.5 keer zo groot is.. Mgoed.. na een aantal dagen hadden we dat ook wel weer gezien..
Ben afgelopen woensdag gestopt en nu ongestelt dus denk nog 2maandjes ofzo voordat ik enigsinds ontpilt ben... Het duurt allemaal zo lang
Ik heb de eerste drie maanden nog met condoom gedaan, omdat ik eerst nog wat af wilde vallen en het beter schijnt te zijn om alle pilresten uit je lijf te hebben. Nou, als het goed is heb ik vandaag een eitje, mijn ovutest van gister heeel mooi! Vanmorgen geklust, en morgenochtend weer, denk ik.
nog 9 dagen, het lijken wel 9 weken! Ik heb vanaf de dag dat de innesteling zou moeten zijn een vaag gevoel in mijn onderbuik, de eerste dag flinke steken, maar ja niet teveel hopen........ Succes allemaal!
@Danna: succes met wachten! Hou je er wel een beetje rekening mee dat het ontpillen makkelijk langer kan duren dan 2 maanden? Wil je niet bang maken maar de 1 is gelijk weer regelmatig maar er zijn er ook genoeg die er een half jaar of langer over doen.. Maar in ieder geval leuk dat er weer iemand net gestopt is! @lindavnr: ja je kan er beter niks van verwachten; dan valt het hopelijk ietsie pietsie minder tegen en als het wel raak is:
Heeey dames! Net deze club ontdekt en ziet er hier gezellig uit Hier nog iemand die voor de eerste bezig is. Ik zit nu in ronde 3.. Wij doen verder nog niets van testen oid, maar willen het eerst nog even bij vrijblijvend klussen houden. Al klussen we natuurlijk wel extra als mijn banner aangeeft dat de eisprong er weer bijna aankomt en dan tot mijn eisprong, tijdens de eisprong en iets daarna
@Saskia1982: welkom! Gezellig dat je mee komt beppen. Jij zit op de wachtbank zie ik: hou je het nog een beetje vol met het wachten?
Tot nu toe nog geen problemen gehad met wachten, dus het valt nog mee Ben wel benieuwd of ik deze ronde eens mag gaan testen.. Spannend Linda, ik duim voor je hoor!
ahhh... morgen testen niet meer nodig: zojuist ongesteld geworden.. Nouja, kunnen we binnenkort beginnen aan ronde 1!